quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, M. en S., zo kom je er dus nooit.
Ik ben niet komen opdagen. Appeasement. Jij bent dus rechts.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:01 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik heb gewonnen met Fracas van ene Johan. Ik ben zo goed. Links dus.
Ik ben zijn naam vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu moet je ook Sidekick zijn voornaam noemen. Of zit er geen Fries op je toetsenbord?
Ophoeren met allah. Mijn 2 centen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:24 schreef Tuana het volgende:
Voor allen de volgende boodschap: Allah rahatlik versin! Iyi geceler!!
Gurbe is ook met een normaal toetsenbord te typen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu moet je ook Sidekick zijn voornaam noemen. Of zit er geen Fries op je toetsenbord?
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan met dat kattengejank dat rechtstreeks uit Barak 13 zou kunnen komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ophoeren met allah. Mijn 2 centen.
Zigeuners zijn toch nomaden, wat doen die bij een station?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan.
Jij ook en goede nacht. Güle güle.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:24 schreef Tuana het volgende:
Voor allen de volgende boodschap: Allah rahatlik versin! Iyi geceler!!
Die zigeuners hebben heel Nederland onderling verdeelt. Je hebt 1 opperzigeuner die ze 2 dagen lesgeeft en vervolgens los laat in desbetreffende stadquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan met dat kattengejank dat rechtstreeks uit Barak 13 zou kunnen komen.
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zigeuners hebben heel Nederland onderling verdeelt. Je hebt 1 opperzigeuner die ze 2 dagen lesgeeft en vervolgens los laat in desbetreffende stad
wat een managementskillsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |