quote:Wordt ook nog opgewonden zonder dat ze hoge hakken/laarzen draagt hoor... dus dat voldoet niet aan het label fetish.... Wel vind ik het er mooi/geil uitzien, maar dat is meen ik ander
Op maandag 10 november 2003 00:06 schreef Elegy het volgende:[..]
Schoenenfetish?
Vind het trouwens niet erg om dan lekker met kleding aan te vrijen
quote:Je spreekt alleen voor jezelf. Een fetish is afhankelijk per persoon. Jouw definitie van een fetish is niet voldoende. Het gaat in jouw geval niet om een fetish.
Op maandag 10 november 2003 01:21 schreef Gertsan het volgende:[..]
Wordt ook nog opgewonden zonder dat ze hoge hakken/laarzen draagt hoor... dus dat voldoet niet aan het label fetish.... Wel vind ik het er mooi/geil uitzien, maar dat is meen ik ander
Vind het trouwens niet erg om dan lekker met kleding aan te vrijen
quote:Heb je hem ook weer.
Op maandag 10 november 2003 01:48 schreef raptorix het volgende:
Mannen in een surfpak zijn om te
quote:Mjah maar dan kan niemand meer reageren
Op maandag 10 november 2003 00:42 schreef Elegy het volgende:[..]
Tja, als je fetish op het seksuele gaat betrekken wil dat zeggen dat je er niet meer buiten kan. Wat er nu wordt genoemd is vaak slechts iets waar je opgewonden van wordt, het is niet noodzakelijk.
quote:Vertel
Misschien is het boek "Deviant Desires" wel wat voor je
quote:PAARS!!
/edit: Misschien heb ik wel een roze strijkplankhoesfetish![]()
quote:Da's waar
Op maandag 10 november 2003 11:00 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Mjah maar dan kan niemand meer reageren
![]()
quote:Zoek maar eens op google, of bij de www.abc.nl
Vertel
quote:Het wordt steeds erger met mij
PAARS!!
quote:He, dat is een betere fetish
Op maandag 10 november 2003 20:55 schreef Crescens het volgende:
Ik heb een fetish voor mods...
quote:Hmmmzz. Ik gebruik meestal die kleine fototjes hieroooo...het hulpmiddel vergrootglas van Win XP is onmisbaar bij mijn fetish.
Op maandag 10 november 2003 20:58 schreef erodome het volgende:[..]
He, dat is een betere fetish
Maak eens een fotoboek aan......![]()
![]()
![]()
quote:zowel mannelijke als vrouwelijke mods?
Op maandag 10 november 2003 21:06 schreef Crescens het volgende:[..]
Hmmmzz. Ik gebruik meestal die kleine fototjes hieroooo...het hulpmiddel vergrootglas van Win XP is onmisbaar bij mijn fetish.
quote:Tja....je hebt een fetish voor mods, of niet...plassertjes en sneetjes zijn dan onbelangrijk
Op maandag 10 november 2003 21:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
zowel mannelijke als vrouwelijke mods?
quote:WOEI.... Ik ben 100% gezond dan
Op maandag 10 november 2003 01:31 schreef Panzer het volgende:[..]
Je spreekt alleen voor jezelf. Een fetish is afhankelijk per persoon. Jouw definitie van een fetish is niet voldoende. Het gaat in jouw geval niet om een fetish.
Vind trouwens niet dat over dit soort zaken stomme grappen gemaakt moeten worden aangezien veel mensen (zoals ik) het al vervelend genoeg vinden en liever ook zo normaal als de rest zou willen zijn, maar ja... dat heb je niet in de hand
quote:geeft niet man.
Op dinsdag 2 december 2003 14:51 schreef strange21 het volgende:
Ik heb ook zoiets heel vreemds (al zolang ik mij kan herinneren), ik wordt namelijk opgewonden van bepaalde typen drukknopen, heel vreemd en ik schaam me er ook best voor(ongetwijfeld niet nodig, maar toch...)
Het is echter niet zo zoals veel mensen hier beweren dat je hoe dan ook opgewonden raakt, als iemand gewoon lelijk is, dan lukt het namelijk ook niet. Het is meer een hulpmiddel en idd hoop ik dat het later niet zo wordt dat het niet lukt zonder (zal wel niet), het lukt nu namelijk nog wel zonder, maar het is gewoon wat lastiger dan...
Vind trouwens niet dat over dit soort zaken stomme grappen gemaakt moeten worden aangezien veel mensen (zoals ik) het al vervelend genoeg vinden en liever ook zo normaal als de rest zou willen zijn, maar ja... dat heb je niet in de hand
Denk dat heel veel mensen heel vreemd tegen dit onderwerp aan zullen kijken...
Vraag me af hoe het nu precies zit, neem aan dat het een psychologisch iets is wat je krijgt gedurende de eerste paar jaar je leven ofzo (helaas die aflevering van discovery hierover gemist), toen ik klein was (vanaf 7 jaar ofzo) dacht ik dat mijn hersenen iets anders zouden werken dan bij een 'doornee' mens... Vraag me af hoe het nu precies zit...
Kwam er trouwens ook pas 6 maanden geleden achter dat er meer mensen zijn die in ongeveer dezelfde situatie verkeren als ik (toch een beetje een opluchting)
jaaaaaaa ik ga hopelijk studeren aan een universiteit binnenkort
quote:zoals in de trend van kruis op kniehoogte?
Op dinsdag 2 december 2003 20:40 schreef saaw het volgende:
een heel mooje skatebroek of een leuk overhemd vind ik egt geweldig
En heel gek misschien...maar de geur van die opblaasbare strandballen e.d.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 09:49 schreef suppafl3xxa het volgende:
zoals in de trend van kruis op kniehoogte?
quote:* kijkt naar beneden en ziet warempel dat er een skatebroek aanzijn reet hangt
Op woensdag 3 december 2003 14:46 schreef saaw het volgende:[..]
juist
quote:weetni maar n leuk hemd/blouse en dan niet knoopjes vast ofsow maar gewoon los over n tshirt en skatebroek eronder natuurlijk
Op woensdag 3 december 2003 14:58 schreef suppafl3xxa het volgende:
* kijkt naar beneden en ziet warempel dat er een skatebroek aanzijn reet hangt
ghehe checkLOL waarom overhemden? en niet gewoon een blouse? of een capu
checkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef lucienne2 het volgende:
leren broeken....
Die kende ik nog niet!quote:Op woensdag 3 december 2003 13:32 schreef Naughtygirl het volgende:
En heel gek misschien...maar de geur van die opblaasbare strandballen e.d.
Bij mij is het juist als ze net niet te hard bijt zeer opwindendquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:02 schreef Domai het volgende:
Een vriendin van me beet me een tijdje geleden tijdens het stoeien in mijn nek, en dan niet heel zachtjes maar nog best hard.
het wordt eens tijd dat ik mijn smiley in dit subforum introduceerquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:35 schreef -Lay-Z- het volgende:
blonde donshaartjes op billen, rug, buik van mooi gebruind meisje![]()
dus zo haartjes die je enkel ziet als je dicht genoeg bent![]()
maar dan zijn het toch geen brunettes meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:13 schreef danni het volgende:
uhh.. nou ehm.. mijn fetish-lijstje voorzover ik me kan bedenken:
**brunettes die hun haar blonderen met krullen of slagen erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |