Zalm heeft zelf gesteld dat er ten tijde van Paars te weinig is bezuinigd, dat er op te grote voet is geleefd, en dat daarom de huidige bezuinigingen zo extreem zwaar zijn. Wat jij daar grappig aan vind, ontgaat mij.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:53 schreef Chewie het volgende:
De top 3 lijstjes zijn wel zeer actueel en zeer typisch gezien de users die reageren
en dat Zalm niet bezuinigd zou hebben is wel een zeer grappige opmerking
Volgens mij geen discussie topic maar goed, Zalm heeft gezegd dat Paars vooral te weinig bezuinigd heeft in de laatste jaren van die coalitie en dat de Zalm norm teveel is losgelaten. Daar kun je alleen Zalm de schuld van geven maar het is altijd nog een coalitie. Het enige wat ik Zalm verwijt (en de VVD) is dat ze zelf ook te gemakkelijk werden na 6 jaar Paars en de PvdA teveel hun zin gaven.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:09 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Zalm heeft zelf gesteld dat er ten tijde van Paars te weinig is bezuinigd, dat er op te grote voet is geleefd, en dat daarom de huidige bezuinigingen zo extreem zwaar zijn. Wat jij daar grappig aan vind, ontgaat mij.
Dat was ook niet alleen tegen jou gerichtquote:En ja, actueel zal mijn lijstje best zijn, ik oordeel niet over ministers die ik niet heb meegemaakt en zo oud ben ik nou ook weer niet
Dat ze er zo kort zaten hadden ze aan zichzelf te danken...quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:15 schreef Chewie het volgende:
PS: Bij Balkenende I zaten natuurlijk ook zeer slechte ministers maar heb ik niet meegenomen vanwege de korte duur.
Dat bestrijd ik ook niet maar door die korte periode kun je ze moeilijk beoordelen op de inhoud of het gebrek daar aan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat ze er zo kort zaten hadden ze aan zichzelf te danken...
Nah, ze verklootten het vanaf het begin. Het was tenslotte hun eigen schuld dat ze er slechts een half jaar zaten. En daarop dient men ze dan te beoordelen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ook niet maar door die korte periode kun je ze moeilijk beoordelen op de inhoud of het gebrek daar aan.
Maar zij trokken wel de stekker eruit terwijl andere zeer slechte ministers zoals Pronk en Alders gewoon op het pluche bleven zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nah, ze verklootten het vanaf het begin. Het was tenslotte hun eigen schuld dat ze er slechts een half jaar zaten. En daarop dient men ze dan te beoordelen.
Daar sluit ik me graag bij aan en daar wil ik het ook graag bij laten. dit soort topics verzandt toch altijd in het uiten van persoonlijke antipathiëen, zelden gebaseerd op feiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:00 schreef du_ke het volgende:
Het is overigens wel vermakelijk hoe eenvoudig bepaalde projecten blind aan bepaalde bewindslieden worden toegewezen die er weinig mee te maken hadden.
Eh, de andere partijen waren het LPF geklooi zat en schopten ze eruit, bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar zij trokken wel de stekker eruit terwijl andere zeer slechte ministers zoals Pronk en Alders gewoon op het pluche bleven zitten.
Ja en dat maakt ze net niet genoeg voor een top 3 notering.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eh, de andere partijen waren het LPF geklooi zat en schopten ze eruit, bedoel je?
Persoonlijke problemen? Ik dacht dat ze (politiek) genaaid was door Docters Van Leeuwen ...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Oei, 3 maar..
1. Winny Sorgdrager (min. van justitie), persoonlijke problemen voerden de boventoon boven beleid. Gevolg: leugen op leugen op leugen totdat de situatie onhoudbaar werd
De Geer was Christelijk Histerischquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:53 schreef Sater het volgende:
Minister - President De Geer [AR] verkwanselde ons land aan Nazi - Duitsland.
Onderwijsminister Cals [KVP] mastodont mammouthwet vernielde het onderwijs Gevolgen nog steeds zichtbaar.
omdat ze jou gaat uitzetten zekerquote:
uit verveling? Hij had wel degelijk een doelquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:26 schreef Sidekick het volgende:
2. Heinsbroek
De man die de LPF-bonje in het kabinet Balkie 1 bracht wat de val veroorzaakte en dankzij een maandenlange demissionaire status waren de noodzakelijke bezuinigingen te laat doorgevoerd wat een paar miljard heeft gekost. Verder een arrogante regent die in een bui van verveling dit baantje in de politiek nam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |