Dat komt door een verschillende vorm van accepteren in het leven, dat jij iets niet begrijpt zegt misschien meer over jou dan de andere bepaalde mensen.quote:American_Nightmare:
Ik begrijp ook niet dat bepaalde mensen (waaronder jij) nu zo makkelijk meegaan met deze beslissing, gezien het feit dat je blijkbaar dit weekend al een hoop moeite hebt gedaan voor de wedstrijd.
Het onderwerp eten en drinken zegt me niet zoveel, hoewel ik er waarschijnlijk een archiefstukje voor ga inzenden. Ik ga niet zomaar makkelijk mee met de beslissing, ik vind het best jammer, maar er is een wedstrijdleiding die beslissingen neemt en daar kan je je bij neerleggen of niet mee doen. Net zoals die belspelletjes op tv, je weet dat het grote bedrag dat er te winnen valt nooit uitgaat doordat de computer zo geprogrammeerd is en je kan je daarbij neerleggen of gewoon niet meedoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Mij lijkt dat de discussie over wat nu wel en geen portret is, niets met 'zieken' te maken heeft hoor. En van mijn kant zal er geen gezeik over eten en drinken komen, want ik doe sowieso niet mee als dat het onderwerp wordt, aangezien ik het gewoonweg belachelijk vind dat het onderwerp gaandeweg even wordt gewijzigd. Ik begrijp ook niet dat bepaalde mensen (waaronder jij) nu zo makkelijk meegaan met deze beslissing, gezien het feit dat je blijkbaar dit weekend al een hoop moeite hebt gedaan voor de wedstrijd.
hopelijk alles wat met eten en drinken heeft uit te staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mag het ook eten of drinken zijn? Of moeten beide categorieen vertegenwoordigd zijn?
laat zien maken we de keuze nog moeilijkerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:00 schreef Elation het volgende:
damn ikkan niet keizen welke foto ik wil insturen
zie: Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:16 schreef Elation het volgende:
tvp? was da *bloos*
Ja goed he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een rare portretten allemaal..
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:08 schreef Elation het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welke zal ik doen?
Sorry Peaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Na de enigzins vreemde beslissing op een nogal late reactie dat portret al eens geweest is, ga ik me maar eens buigen over het onderwerp eten en drinken....
ik hoop dat dit echt een tvptje is anders is het wel vreemd om de winnende foto voor kleur in juli 2004 in te sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
eten en drinken
eigenlijk een verkapte tvp
Jou combineren met eten en drinken...hm...je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry Pea
Het lijkt me overigens nog steeds leuk om het idee wat je in je hoofd had uit te werken. Misschien een combinatie maken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:19 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan beeld heeft:
PdeH op een grote zilveren schaal, slaatjes bla eromheen, tomaatjes.... owhh en eeehh natuurlijk een appeltje in zijn mond
Heet dat dan geen archief werk??quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Vandaar de smiley waarschijnlijk. Ik zie trouwens het probleem niet zo, aangezien het niet in de regels staat dat het verboden is, en de organisatie zich enorm vastklampt aan die fantastische regeltjes van ze (maar het onderwerp tussendoor veranderen kan natuurlijk geen kwaad).
Jij maakt wel heel wat mee in de trein hè?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:51 schreef Xilantof het volgende:
mij schoot trouwens vanmiddag in de trein iets te binnen.
en dat kwam niet omdat er toevallig iemand zat te eten en te drinken tegen over me![]()
moet eens zien of het een leuk uit de verf komt.
treinen is best leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij maakt wel heel wat mee in de trein hè?
Het idee is goedgekeurdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jou combineren met eten en drinken...hm...je brengt me op een idee![]()
Ik spreek je wel op msn....![]()
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo, kun je niets aan doen. Ik vind/vond dat A-N het m.b.t. de vorige discussie over soepen best wel een aantal punten had waar ik het mee eens was, het is alleen de manier waarop er over doorgezaagd wordt die me tegenstaat. Verder vond ik zijn reactie op een paar 'portret foto's' die ik had geplaatst niet bepaald subtiel, maar ach dat overleef ik ook wel weer. Op dit moment kan ik het ook nog eens zijn met de uitspraak dat het behoorlijk stil blijft aan de kant van de mods omtrent de uitspraken van diverse FOT-ers dat het best portret mag blijven. Maar daar laat ik het verder ook bij, het was me ook al opgevallen. Ik zie mezelf als een flexibel mens dus ik ga gewoon lekker met 'eten en drinken' aan de gang, die portretfoto's schiet ik zelf nog wel een keer.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:52 schreef Dropkick het volgende:
American Nightmare wat is nu je bedoeling?Je blijft maar zieken en zuigen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop dus een plaat te kunnen schieten van de sushi-chef in actie
Ik heb een japanse kok nog nooit zien roerbakken.... waar is een restaurant waar ik dat kan aanschouwen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
Da's altijd gaaf om te zien. Ook zo'n japanse kok die een beetje staat te roerbakken
en het is ook nog eens erg
Opeens heb je het... je word conducteurquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:51 schreef Xilantof het volgende:
mij schoot trouwens vanmiddag in de trein iets te binnen.
Verkapte NS reklame?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:37 schreef Xilantof het volgende:
treinen is best leuk.
is altijd veel te zien qua mensen op stations en in treinen enzo.
das gaaf.
Roerbakken is misschien het foute woord, maar ze staan over het algemeen leuke kunstjes te vertonenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een japanse kok nog nooit zien roerbakken.... waar is een restaurant waar ik dat kan aanschouwen?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef Ymke het volgende:
Xboxer had gestemd op eten en drinken, juist omdat we afgelopen zondag naar de japanner zijn geweest. Hij zag het al helemaal voor zich , fotos van veel vuur enzo. Toen het portret werd was hij een beetje teleurgesteld , hij nam mijn cameraatje dan ook niet mee zondag.
Ik durf hem nu niet te zeggen dat het nu toch eten en drinken is geworden![]()
En het leermoment is: Altijd je cameraatje meenemen, niet alleen voor wedstrijdenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef Ymke het volgende:
Xboxer had gestemd op eten en drinken, juist omdat we afgelopen zondag naar de japanner zijn geweest. Hij zag het al helemaal voor zich , fotos van veel vuur enzo. Toen het portret werd was hij een beetje teleurgesteld , hij nam mijn cameraatje dan ook niet mee zondag.
Ik durf hem nu niet te zeggen dat het nu toch eten en drinken is geworden![]()
Klopt heb op het midden gefocust. Ik kan op mijn camera slechts twee F-waardes instellen 2.6 en 4.9 dus ik weet niet of dat verder nog een verbetering gaat opleveren (denk dat die laatste al gemaakt is op F4.9)quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke serie Astridj0h. Ik vind vooral de laatste leuk. Die heeft een mooie ruime kadering. Het enige wat me daar opvalt is dat-ie niet helemaal scherp is (oa. de streepjescode). Zo te zien heb je gefocussed op het pakje appelsap en dan ergens in het midden?
Wat je zou kunnen proberen is daar een kleiner diafragma (grotere F-waarde) gebruiken om meer scherptediepte te creeeren. Wel heb je dan denk ik een statiefje nodig.
Hij gebruikt de mijne en die mag hij het liefst nergens mee naar toe nemen , kinderen zijn nog niet zo bewust en zuinig met de spullen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:40 schreef dubbellu het volgende:
[..]
En het leermoment is: Altijd je cameraatje meenemen, niet alleen voor wedstrijden [afbeelding]
Bèèèèèhhhhh (Schaaps voor DOEI)quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. de organisatie laat ondanks alle kritieken niks van zich horen en iedereen gaat heel gewillig aan het 'eten en drinken'. Nou sorry maar ik bedank voor dat schapengedrag hier.
Shoarma?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. de organisatie laat ondanks alle kritieken niks van zich horen en iedereen gaat heel gewillig aan het 'eten en drinken'. Nou sorry maar ik bedank voor dat schapengedrag hier.
Lekkerquote:
Wat betreft Ouwesok: die kan nou eenmaal niet omgaan met kritiek. Bekritiseer hem en de reactie zal zijn in de orde van 'als het zo moet bekijken jullie het verder maar, want ik trek mijn handen er van af'. Zo is het namelijk al vaker gegaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja en de wedstrijdleiding is zo beduusd van alle kritiek op hun beslissing dat ze al een dag of 2 niet durven te reageren..
Erg he?quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:43 schreef Bowiefan het volgende:
mooi puckzzz
ben jij smorgens vroeg al druk aan het fotograferen zeg
Gefeliciteerd! (en dat meen ik serieus...) Dat laat zien dat je een goede fotograaf bent en het lijkt mij leuk als je die waardering krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja en de wedstrijdleiding is zo beduusd van alle kritiek op hun beslissing dat ze al een dag of 2 niet durven te reageren..
Gelukkig scoort het portret wat ik had ingezonden een ruime 8 in het DPZ-album en ben ik inmiddels benaderd door een internationaal concern die gebruik wil maken van de foto. Heb ik er toch nog 'iets' aan gehad.
Ze zijn niet helemaal scherp, ziet er uit als bewegingsonscherptequote:Op woensdag 9 maart 2005 15:56 schreef Astridj0h het volgende:
Eten en drinken
Hierbij mijn eerste eten&drinken fotootjes uit mijn eigen gebouwde ministudiootje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben nog niet echt onverdeeld positief, maar het is een begin.
Om de een of andere reden zijn sommige foto's een beetje blauw uigeslagen, ik denk dat ie toen op de F2.6 mode stond) kan iemand mij vertellen hoe dat komt?
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik het licht in moet laten vallen. Iemand suggesties voor compositie/lichtval enz.?
(oh ja en een half opgegeten appel... ik lust het helemaal niet...)
Ja dat vind ik toch ook wel een beetje raar?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. de organisatie laat ondanks alle kritieken niks van zich horen
Durfen reageren is één. Willen reageren is twee.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Gelukkig kun je nog wel de tijd vinden om af en toe het onderwerp van de fotowedstrijd radicaal om te gooien, ook al heb je geen tijd voor de berg van kritiek die je vervolgens daarop krijgt (ook van de mensen die niet 'slechts zeik op hun agenda hebben staan') te verwerken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Durfen reageren is één. Willen reageren is twee.
Ik zit een beetje spaarzaam in de tijd die ik voor dit forum kan vrijmaken, en die tijd wens ik niet te besteden aan iemand die slechts gezeik op zijn agenda heeft staan.
Ik vind het een mooie foto Puckzzzquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
Eerste probeerseltje: ik kan niet wachten tot zaterdag, dus maar ff hiermee gestoeid
[afbeelding]
Dat zou niet mogen kunnen, aangezien ik netjes met een provosorisch statief heb gewerkt (lees stapel boeken :S) Maar het kan zijn dat ik met afdrukken toch iets beweeg... zeker aangezien af en toe langes sluitertijd gebruikt moest worden (ivm licht) Zal er volgende keer beter op proberen te letten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ze zijn niet helemaal scherp, ziet er uit als bewegingsonscherpte
zelfontspanner gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:15 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Dat zou niet mogen kunnen, aangezien ik netjes met een provosorisch statief heb gewerkt (lees stapel boeken :S) Maar het kan zijn dat ik met afdrukken toch iets beweeg... zeker aangezien af en toe langes sluitertijd gebruikt moest worden (ivm licht) Zal er volgende keer beter op proberen te letten.
Whaaa zo slim!quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zelfontspanner gebruikenkun je het toestel gewoon laten liggen en dan heb je geen kans dat ie beweegt doordat jij op het knopje drukt
Mooie foto Puckzzz, ik had hetzelfe idee, maar dan zonder rietje. zal nu maar wat anders bedenken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
Eerste probeerseltje: ik kan niet wachten tot zaterdag, dus maar ff hiermee gestoeid
[afbeelding]
Je haalt de woorden uit mijn mond. Het indrukken van de ontspanknop geeft bij lange sluitertijden al genoeg beweging om bewegingsonscherpte te veroorzaken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zelfontspanner gebruikenkun je het toestel gewoon laten liggen en dan heb je geen kans dat ie beweegt doordat jij op het knopje drukt
thnxquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef dubbellu het volgende:
Puckzzzmooie foto, misschien kan je proberen om het gehele glas te besprenkelen met water, gewoon met een plantenspuit, nu zitten er alleen aan de linkerkant waterdruppels.
En misschien wat spelen met de belichtingsstops op je camera, kijken wat er gebeurd als je de foto 1 stop onderbelicht.
Maar dan is het effect van het ijsblokje toch weg?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent leuk aan het experimenteren Puckzzz. Ik vind die eerste het leukst. Alleen zou je die twee randjes nog even weg moeten croppen
juh, de chips ziet er nu bol (dat is westfries voor oudbakken) uit. Gister ook niet echt zin meer om er wat van te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de chips er niet zo lekker uitzien eerlijk gezegd, ik weet niet wat ik mis. Ik vind je appelsap leukerMaar misschien moet je met de appelsap en de appel proberen om ze allebei scherp te krijgen als je nog appels en appelsap kunt zien tenminste
![]()
Nieuw projectje van mij, ik moest wel snel zijn want er hing een bouwlamp boven,
het smolt als een gek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, want je ziet nog steeds de structuur van het ijsblokjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dan is het effect van het ijsblokje toch weg?Ik heb er wel aan zitten denken hoor, ik zal eens kijken
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ach is toch archiefwerk, dat telt bij voorbaat al niet mee
als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog wel de tijd vinden om af en toe het onderwerp van de fotowedstrijd radicaal om te gooien, ook al heb je geen tijd voor de berg van kritiek die je vervolgens daarop krijgt (ook van de mensen die niet 'slechts zeik op hun agenda hebben staan') te verwerken.
Gelukkig is iedereen het er over eens dat dat zuiver aan mij ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.
Jij hebt echt altijd wat te zeiken bij de fotowedstrijd.....
Dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen het er over eens dat dat zuiver aan mij ligt.
Veel plezier met jullie bord vreten fotograferen de komende maand.
Ik vind het idee wel goed, maar de foto op zich een beetje saai. Ik zou ook zo niet weten hoe het anders moet, maar voor mijn gevoel is ie te leeg ofzo...kweenie preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:46 schreef Xilantof het volgende:
dit is het idee waarmee ik zit te worstelen:
[afbeelding]
Is het misschien leuk om een wat sprekender achtergrond te nemen? bijvoorbeeld knalrood oid? Nu is het geheel wat saai ja, maar het is wel een goed idee!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik zat eerst ook nog te denken aan een drank in het glas, maar dat is lastig. want alles wordt "1 strak vlak" zodra het in het glas zit...
maar ik ga nog wel even wat proberen denk ik
Jammer dat je dat je bij een beetje tegenwind meteen stil in een hoekje gaat zitten mokken.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik had even een poosje niet zoveel behoefte om te reageren hier
KAP NOU GVD EENS MAN!quote:Op zondag 13 maart 2005 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Jammer dat je dat je bij een beetje tegenwind meteen stil in een hoekje gaat zitten mokken.
Stel je aan joh.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
KAP NOU GVD EENS MAN!
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KAP NOU GVD EENS MAN!
En dat geldt ook voor A_N en een ieder ander die nog wat te zeiken heeft over de wedstrijd! Er is besloten. Klaar. Punt. Doe ermee wat je wilt, maar hou nou eens op met zeiken.
A_N, je bent zelf een jankerd. Bij werkelijk elke wedstrijd heb jij wel wat aan te merken. Ik zat gister toevallig de foto-contest 2004 van Tweakers door te lezen en zelfs daar was je het niet eens met de uitslag. Vervolgens ga je ook nog eens op DPZ je beklag doen en op beide plekken werd je gewoon vierkant uitgelachen en werd men je gezeur zat.quote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Fijn dat je het jammer vind. Zie je, afgezien van A_N, nog meer medestanders? Nee! Dat klopt. Iedereen is bezig met de wedstrijd. Doe mee of ga wegquote:Op maandag 14 maart 2005 00:48 schreef k_man het volgende:
Er breekt een heftige discussie uit maar het bevoegd gezag is in geen velden of wegen te bekennen. Dat vind ik raar. En jammer.
Er zijn gelukkig nog plekken op fok waar een goede sfeer en fatsoenlijk met elkaar omgaan op prijs gesteld woren. Niet heel fok is aan het verworden tot een ruwe dierentuin waar iedereen maar wild in het rondslaat. Het gaat hier om het plezier in het fotograferen. Niet om het plezier in andere mensen beledigen en afbranden. Wat het je eraan om mensen van de fotografie weg te jagen door jouw soort van gedrag?quote:Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Je hebt helemaal gelijk. Als ik in jouw schoenen stond zou ik Fok en FOT specifiek meteen boycotten door er absoluut niet meer te posten. Al die Hollanders klagen maar zonder dat ze er iets aan doen. Het is schandalig. Er moet actie ondernomen worden. Jij moet een goed voorbeeld zetten door als eerste niet meer te posten uit protest. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou je bijna willen doodknuffelen.quote:Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Er is je op DPZ aangeboden om de maandelijkse (meer 4 maandelijksequote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Is dat dialectquote:Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
oeh...ik moet aan de poets!
Uhm...is het dat? zou best kunnen...ik ga steeds platter praten heb ik te horen gekregen. Maar ik moet gaan poetsen...is dat beter? hoewel ik die oven natuurlijk noooooooit meer schoon krijgquote:
Ach, ik kan uit het vorige topic best wat quotes halen van anderen die zich verbaasden over de plotselinge afwezigheid van het bevoegd gezag, maar ik ga daar geen energie in steken en het is ook het punt niet.quote:Op maandag 14 maart 2005 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
Fijn dat je het jammer vind. Zie je, afgezien van A_N, nog meer medestanders? Nee! Dat klopt. Iedereen is bezig met de wedstrijd. Doe mee of ga weg
Nee, vooral plat praten, dat maakt het juist leuker dan allemaal netjes ABNquote:Op maandag 14 maart 2005 22:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maar ik moet gaan poetsen...is dat beter?
Jij verwart 2 zaken. En dat is oeverloos gezeik en terechte kritiek. Ik vraag me serieus af hoe een slecht bewerkte foto een wedstrijd kan winnen, en ben benieuwd wat de mening van anderen daarover is. Dat deze anderen het vervolgens niet met me eens zijn, doet er helemaal niet toe. Als je de rest van mijn posts op zowel GoT als DPZ bekijkt, dan zul je merken dat die niets dan positiviteit uitstralen, een enkele uitzondering daargelaten. Dus hoe graag je ook zou geloven dat ik overal lig te zeiken en dus uitgekotst word; het is helaas voor jou verre van waar.quote:Op maandag 14 maart 2005 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A_N, je bent zelf een jankerd. Bij werkelijk elke wedstrijd heb jij wel wat aan te merken. Ik zat gister toevallig de foto-contest 2004 van Tweakers door te lezen en zelfs daar was je het niet eens met de uitslag. Vervolgens ga je ook nog eens op DPZ je beklag doen en op beide plekken werd je gewoon vierkant uitgelachen en werd men je gezeur zat.
Tegendraads is leuk, maar er is een moment dat je moet stoppen. Blijkbaar kun je dat niet. Ik zou dat maar wel eens gaan leren. Je kan het nog wel eens nodig hebben in het dagelijks leven.
en gelukkig is dit jouw forum niet. Ik denk ook niet dat je dan nog veel bezoekers zou hebben
geen inspiratiequote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
DankdankDe eerste heb ik gisteravond ook al gemailed, maar ik twijfelde toch nog een beetje.
Ik mis wel de experimenten hier, hebben we geen inspiratie, wordt het overschaduwd door al het gelul er omheen?
Tot nu toe heb ik alleen wat gezien van Xil, Appelsap (AstridJoh?) en mezelf of heb ik niet op zitten letten?
[edit] en Elation
Ja....poetsen zal jequote:Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
Mijn onderwerp komt zaterdag...oeh...ik moet aan de poets!
In jouw geval is het terechte kritiek doorgetrokken naar oeverloos gezeik. Kritiek is niet erg, maar er is een moment dat je moet stoppen met je mening te herhalen en kritiek te leveren. Daarnaast ben je volgens mij gewoon aandachtsgeilquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij verwart 2 zaken. En dat is oeverloos gezeik en terechte kritiek.
Het is je eigen keus om hier te komen en je kapot te ergeren aan dit soort dingen. Toch kom je iedere maand terug. Waarom? Waarom doe je jezelf die pijniging aan? Ga daar eerst eens over nadenken en val ons verder niet lastig.quote:[....]hoop gezwam en gezever en gerepeteer van reeds eerder uitgesproken standpunten[....]
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:31 schreef Rewimo het volgende:
A_N en k_man: ten eerst heb ik het onderwerp niet zomaar veranderd, maar in overleg met de mods. Hoewel niet iedereen de verandering leuk vond (logisch), hebben de anderen zich erbij neergelegd en zij zijn met het nieuwe onderwerp aan de slag gegaan. Alleen jullie tweeën gaan maar door.
Ten tweede ben ik niet van plan mijn energie verder nog aan jullie te verspillen. Het is namelijk nooit goed in jullie ogen, wat we ook doen. Elke maand opnieuw gezeik van jullie. Jullie gaan je gang maar. Ik reageer er niet meer op. Ik steek mijn energie liever in positieve mensen die lekker met de wedstrijd bezig zijn.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:37 schreef elcastel het volgende:
Heb je nou weer een verkeerde foto ingeleverd ofzo ?
ik vind de eerste mooier, en ik heb zelf een leuk idee hoe jij je foto in mijn ogen mooier kan maken, maar ik weet niet of je het op prijs stelt dat ik mijn versie hier laat zien....quote:
Tsja waarom niet? Het is toch zo dat hij 'm daarna zelf nog zo moet zien te schieten als hij jouw suggestie tenminste mooi vindt ik ben er wel benieuwd naar. Ik zou zelf misschien proberen om 1 kleuraccent erin aan te brengen, misschien een schijfje citroen om de rand van het glas ofzo (en dan wel knalgeel levelen)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind de eerste mooier, en ik heb zelf een leuk idee hoe jij je foto in mijn ogen mooier kan maken, maar ik weet niet of je het op prijs stelt dat ik mijn versie hier laat zien....
Daar heb ik ook nog aan gedacht, ik ga zowiezo mijn ideetjes allemaal nog proberen uit te voeren, ook die van portret, maar dan niet in het kader van de wedstrijd maar gewoon voor mezelf. Volgende week komt mijn vriendin gewoon langs en dan gooi ik haar toch nog in bad om te kijken of ik daar wat mooie portretfoto's van kan maken. Valt een portret van iemand met de ogen dicht onder water ook onder portret? Ogen open geeft meestal zo'n eng effect alsje begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:09 schreef fr.oosje het volgende:
Mij moet toch ook wel van het hart dat ik het een beetje raar vond dat er op de discussie door Rewimo niet werd gerageerd, dan was de discussie waarschijnlijk ook een stukje korter geweest.
Maar goed ik heb mijn creatie (een koppeling tussen portret en eeten en drinken) gemaild naar Rewimo. Zo zie je maar weer dat er atijd een creatieve uit weg is. Gewoon combineren van verschillende onderwerpen.
Welnee , het loopt al langer niet zo lekker , ik lees bv wel mee , maar reageer nauwlijks meer op fotos , omdat ik in het verleden daar steeds commentaar op kreeg . Heb daar gewoon geen zin meer in.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Astrid, dit heeft niet alleen te maken met de wedstrijddiscussie. De zaak rond het kattenfilmpje weegt denk ik veel zwaarder door bij een aantal vaste users. Ouwesok is er bijv. door gestopt. Dat brengt het aantal posts sterk terug.
Sorrie E.T. Idd helemaal gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef E.T. het volgende:
En iedereen kijkt gewoon over mijn foto heen?? *pruillipje*
(hij is gewoon ondergesneeuwd door de discussie)
Nou dan maak je maar zin!!! Want ik kan je commentaren wel waarderen... en anderen ook wel... en de genen die dat niet kunnen zet je op de ignore mode...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welnee , het loopt al langer niet zo lekker , ik lees bv wel mee , maar reageer nauwlijks meer op fotos , omdat ik in het verleden daar steeds commentaar op kreeg . Heb daar gewoon geen zin meer in.
Morgen maak ik mn foto voor de wedstrijd , heb een leuk idee ( denk ik)
Hij haalt 't alleen niet bij jouw kiwiquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorrie E.T. Idd helemaal gemistpost 'm nog eens een keer, als je wilt?
[strenge stem] kunnen we nu dan eindelijk gewoon met de wedstrijd bezig zijn?? [/strenge stem]
Ultra_Ivo: kun je misschien de foto croppen tot alleen het gebakje of de chocomelk? Ik vind de achtergrond iets te ruim nu
De rand van het glas is niet scherp,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hij haalt 't alleen niet bij jouw kiwi
[afbeelding]
Misschien had ik me erin moeten mengen maar ik had er op dat moment echt tabak van. We proberen het allemaal zo goed mogelijk te doen en het is erg frustrerend als mensen wat je opbouwt weer net zo hard proberen af te breken. Vooral als je in hun ogen toch niks goed doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:13 schreef Astridj0h het volgende:
@rewimo Ik ben het wel een beetje met fr.oosje eens... je had je best mogen mengen in de discussie JUIST als wedstrijdleidster. Aan de andere kant heb je gelijk: je had nooit wat goeds kunnen zeggen. Wat ik hoe dan ook jammer vind is dat niet alleen jij, maar veel mensen "weg" lijken te zijn. 3 pag. slowchat in een week... ik vind het knap voor een slowchat... overigens zie ik dat terug op het hele forum. Er is downtime geweest, maar daar heeft het niet alleen maar mee te maken... ik denk dat we met zijn allen moeten proberen de leuke en de minder leuke discussies te moeten maken en afronden...
Rewimo, ik begrijp best dat je je laat leiden door de emoties van het moment, maar om mij nou af te schilderen als een notoire zeikerd gaat me toch wat te ver. Laten we het wel een beetje in perspectief blijven zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:31 schreef Rewimo het volgende:
A_N en k_man: ten eerst heb ik het onderwerp niet zomaar veranderd, maar in overleg met de mods. Hoewel niet iedereen de verandering leuk vond (logisch), hebben de anderen zich erbij neergelegd en zij zijn met het nieuwe onderwerp aan de slag gegaan. Alleen jullie tweeën gaan maar door.
Ten tweede ben ik niet van plan mijn energie verder nog aan jullie te verspillen. Het is namelijk nooit goed in jullie ogen, wat we ook doen. Elke maand opnieuw gezeik van jullie. Jullie gaan je gang maar. Ik reageer er niet meer op. Ik steek mijn energie liever in positieve mensen die lekker met de wedstrijd bezig zijn.
Ik heb er nog eens naar gekeken. Dan wordt het wel geen eten én drinken meerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ultra_Ivo: kun je misschien de foto croppen tot alleen het gebakje of de chocomelk? Ik vind de achtergrond iets te ruim nu
ja gezien, nu nog winnenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:36 schreef Rewimo het volgende:
We hebben trouwens weer een prijs deze maand
Twee bruine boterhammen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgens een Maastrichts carnavalsliedje moet dit trouwens ook eten én drinken zijn:
[afbeelding]
ja, dan ben je een zeikerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:48 schreef k_man het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de prijs lelijk vind?
Of ben ik nu weer een zeikerd?
Mocht ik winnen, dan mag die prijs gerust naar de nummer 2.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:17 schreef stil het volgende:
[..]
ja, dan ben je een zeikerd.![]()
Als je de prijs wint, gewoon inpakken en doorgeven
Dramatischer dan het is ? Ik vind het nogal wat, toch iemand die een hoop voor dit subforum doet, ik vind het een gemis. En uiteraard hoop ik dat ie als user blijft komen, maar vooralsnog zie ik hem nog op blauw staan, dus niks aan de hand lijkt me.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:27 schreef fr.oosje het volgende:
Jongens, het is niet het einde van de wereld hoor dat Sok gestopt is, laten we het nou niet dramatischer maker dan dat het is. Overigens kan ik zijn keuze wel goed begrijpen. Maar dan nog kan hij gewoon als user terug komen toch?
Ah.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
[FOT] slowchat #39.
Meld je aan als MOD ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ouwesok weg?![]()
Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites.
Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
Boe de brouwer is hoof de bekker neet te zienquote:
de foto is niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef Schanulleke het volgende:
@ Stil: is die foto als wedstrijddeelname bedoeld, of als illustratie bij het twee boterhammenverhaal?
A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastischquote:Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ouwesok weg?![]()
Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites.
Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastisch. Je bent geweldig
. Je hebt altijd gelijk
. Je hebt hier ook best de sfeer weten te verzieken. Ik heb iig geen zin meer in dit gezeik.
Mensen, succes met de fotowedstrijd. Ik kom wel eens weer eens kijken als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Ik negeer hem ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:50 schreef stil het volgende:
[..]
PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.
ahum, Je gaat hem vanaf nu negeren?quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik negeer hem ook. Ik kom hier gewoon ff niet meer
. Kan op dit moment ook de tijd wel even beter gebruiken, dus het is niet alleen het gezeik van A_N wat me hier weghoudt!
quote:
yupquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef berc het volgende:
hallo,
was er nog ergens een topic voor film spiegelreflex camera's? iemand misschien een linkje ofzo?
Ik zou nog wat met de belichting spelen, zodat je spiegeling vermijdt. Leuk idee trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:27 schreef Elefes het volgende:
Tot nu toe ben ik tot hier gekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Commentaar is altijd welkom
Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier postenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja waarom niet? Het is toch zo dat hij 'm daarna zelf nog zo moet zien te schieten als hij jouw suggestie tenminste mooi vindt ik ben er wel benieuwd naar. Ik zou zelf misschien proberen om 1 kleuraccent erin aan te brengen, misschien een schijfje citroen om de rand van het glas ofzo (en dan wel knalgeel levelen)
Okee, ik wacht afquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier posten
Misschien een idee dat als je over ouwesok wil kleppen om daarvoor een toepasselijk topic te openen.. of dit in de slowchat te doen?
Nee, dat is het idd niet.. meer aan iedereen die hier reageert over ouwesok (wat hier off topic is)quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem aan dat dat laatste niet voor mij is bedoeld
Beetje mosterd na de maaltijd....mosterd....maaltijd? heeeeee...ideetjequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
jammer dar er mensen weggaan van dit leuke forum.
A_N is weg en k_man mag ook een poos wegblijven
Zullen we erover doorgaan in de andere slowchat ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:52 schreef Borelius het volgende:
Toch nog even een reactie, Yvonne:
Het is zeer spijtig, dat ben ik helemaal met je eens, het was een heel leuk onderdeel van Fok!
Helaas is er in de tijd dat ik hier kwam heel veel gebeurd dat niet zo leuk was en waar de Admins in mijn ogen niet allemaal een voldoende hebben gescored. Ik geloof wel dat je spijt betuiging oprecht is.
Fot was kennelijk een te klein onderdeel van Fok! om voldoende aandacht te vangen. En we waren wellicht te knuffelig. Dat past kennelijk niet bij Fok!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:55 schreef dubbellu het volgende:
Maar ben nu een weekje vrijen begin langzaam het thema 'eten en drinken' in mij op te nemen.
Tot dat ik een waanzinnig idee heb stuur ik deze foto in zodat mijn plekje gereserveerd is![]()
[afbeelding]
Precies... laat je niet zo snel wegjagen. Dan geef je toe aan dat je makkelijk gemanipuleerd word door anderen. Dat is geen goede zaak.. vooral niet wanneer het maar een paar users betreft. De meerderheid hier is nog altijd toppiequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Zullen we erover doorgaan in de andere slowchat ?
Wat ik wou zeggen is, laat het even liggen en pak de draad weer op, ik heb (en ik denk iedereen heeft) het ook wel eens met FOT gehad, ook met andere onderdelen. Laat je niet wegjagen door een lastige bui van 1 of twee users, er is hier nogsteeds zat te zien en te doen.
Oftewel ik ga niet accoord met je feit dat je in het verleden post.
Het idee was ook om een kookboekfoto te maken, met spullen die ik op dat moment in huis had.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt wel een reklame foto 14.gif
Hij zegt toppiequote:Op donderdag 17 maart 2005 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies... laat je niet zo snel wegjagen. Dan geef je toe aan dat je makkelijk gemanipuleert word door anderen. Dat is geen goede zaak.. vooral niet wanneer het maar een paar users betreft. De meerderheid hier is nog altijd toppie
Had ik hem niet al eens eerder voorbij zien komen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:26 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Het idee was ook om een kookboekfoto te maken, met spullen die ik op dat moment in huis had.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef pea4fun het volgende:
Hij zegt toppie
sorry, drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
OMG... ik ben net wakker...quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het zoooooo jammer dat mensen zich terugtrekken van FOT alleen om 1 of twee klote users.
Kom op mensen! De schouders eronder!
FOT is not dead!!! jah ik ben een ex-punker, kind van de 80-er jaren, kan er ook nix aan doen![]()
gewoon je maaltijd van vanavond fotograferen, aardappels pruttelend in de pan, die lekkere ovenschotel dampend op tafel met een wijntje erlangs, dat overheerlijke chocoladeijsje wat van de wangetjes van je kind druipt, die vetzak bij de frietstand die toch nog een tweede frikandel naar binnen schrokt......laat je fantasie maar gaan
Zohee wat heb ik een hoog EmielRatelband gehalte deze vroege ochtend
neem je toch een sinasappel?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef Shark.Bait het volgende:fr.oosje's idee had ik ook!!! (Niet exact hetzelfde, maar ook een appel met een rietje enzo)
Maar dat was mijn backup plan... nu moet ik een nieuw backup plan verzinnen mocht mijn plan mislukken...
met slagroom kun je ook leuke dingen doen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:17 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
OMG... ik ben net wakker...
Maar hey, vandaag is me pappie jarig, is vast nog wel wat gebak op de foto te zetten!@
Yeeeaahhh!! Ymke praat toch nog na mijn post van drie dagen terugquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:55 schreef Ymke het volgende:
Ik heb mn spulletjes in huis , maar nog geen tijd gehad , wordt pas maandagavond , nu maar hopen dat niemand er met mn idee vandoor gaat
O ik praat nog wel hoor , ik beoordeel alleen geen fotos meerquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:07 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Yeeeaahhh!! Ymke praat toch nog na mijn post van drie dagen terug
Ik beloof je dat ik je ideetje niet zal jatten... heb de afgelopen tijd geen specifieke 'spulletjes' in huis gehaald namelijk
Ook niet als ik het héééééél lief vraag?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
O ik praat nog wel hoor , ik beoordeel alleen geen fotos meer
Zelfs dan niet , maar je bent wel lief hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:27 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Ook niet als ik het héééééél lief vraag?![]()
![]()
Huh hoezo dat wat heb ik gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef Geminis het volgende:
Met dank aan fr.oosje voor inspiratie!
Je inzending, ik ging meteen foto bedenken, maken, downloaden, bewerken, bewaren en uploaden, en nu ga ik even etenquote:
ach zeik nietquote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Waarom zou er eten én drinken op de foto moeten staan? Imho is het of allebei, of een van de twee.. Blijft toch gewoon binnen het onderwerp?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
Lastig: qua onderwerp voldoen ze voor mij niet, dit is echter persoonlijk en hier zijn al veeeeel discussies over geweest, dus niet weerik mis iig het drinken
Ik begrijp dat je nog niet helemaal bent bijgelezenquote:
Die eerste is mooi. Het lijkt net alsof de suikerklontjes aan het smeulen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:46 schreef Astridj0h het volgende:
Iets met glasplaat, suikerklontjes en licht van onder. Ben er niet helemaal tevreden over, kan niet precies zeggen wat, maar tis het net niet. Houd het voorlopig dus toch nog maar op de appelsap e.d.
Gaarne wel op/aanmerkingen tips e.d.!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig maarquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nog niet helemaal bent bijgelezen
[FOT] Slowchat #40: Ups and Downs - veel downs -O-
Vind ik meer in de buurt van productfoto komen eigenlijk.quote:
Dat mag ze zelf doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:23 schreef fr.oosje het volgende:
Had hem dan ook even recht gezet
de bovenste is wel heel erg mooi... vreemd licht, maar het geeft wel een mooi effektquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:46 schreef Astridj0h het volgende:
Iets met glasplaat, suikerklontjes en licht van onder. Ben er niet helemaal tevreden over, kan niet precies zeggen wat, maar tis het net niet. Houd het voorlopig dus toch nog maar op de appelsap e.d.
Gaarne wel op/aanmerkingen tips e.d.!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb thuis ook alleen 5.0 daar heb ik het in gedaan. Selective color zit ergens in de buurt van Hue/Saturation (verzadiging? )quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:16 schreef Astridj0h het volgende:
Nee hoor puckzz mag je gewoon laten staan! vind het alleen maar leuk als iemand beetje speelt met mijn fotootjes.
Een gladde glasplaat bemachtigen gaat lukken (persoonlijk heb ik net als ivo ook meer met de eerste, maar vind dit zeker ook een goede poging)
Dat recht zetten komt wel goed. Vandaag nog drukke dag, maar morgen zal ik nog even wat proberen.
Ik heb zelf PS 5.0 (limited edition naar het schijnt) wat is selective color?? (ik heb gewoon nederlandse versie) Ik heb bij de laatste drie foto's wel wat meer geleveled (ook naar blauw/wit toe) maar vond ze er niet echt super beter op worden.
o ja... sorry, weer vergeten te nummeren...
Of je hond is te grootquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:00 schreef dubbellu het volgende:
Ja idd, maar het gaat even om het idee.
Mijn keuken is te klein om ze op de foto te krijgen en de tuin is nog niet echt zomerklaar (oftewel een zooitje).
Maar ik heb nog een paar dagen dus ik ga nog even verder klooien
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:52 schreef Xboxer het volgende:
puckzzz: wat een mooie foto, die ingestuurde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..ik zit ook al die richting op te denken..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:50 schreef dubbellu het volgende:
Eens een andere insteek, Goofy eten en Dudley drinken:
lolquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Nato het volgende:
[..]
..ik zit ook al die richting op te denken..
Ik heb mijn foto inmiddels ingestuurd, maar ik heb nog wat ideetjes (nu alleen de tijd nog)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Nato het volgende:
[..]
..ik zit ook al die richting op te denken..
Tijd.. ja.. 't is nog wat te koud hier en daar..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:55 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb mijn foto inmiddels ingestuurd, maar ik heb nog wat ideetjes (nu alleen de tijd nog)![]()
gaaf issie wel, origineel niet helemaal..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef dawg het volgende:
froosje, jou inzending vind ik echt heel erg gaaf! Heel origineel ook.
ik zit ook een beetje vast in mijn idee. tis wel leuk, maar ik weet niets om hem beter/leuker/whatever te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Astridj0h het volgende:
Ja al tig pogingen gedaanwil nu weer eens wat anders doen *zucht*
dan zit je iig wel aan je dagelijkse 2 stuks fruitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:38 schreef Astridj0h het volgende:
edit: in dat geval heb ik nog twee appels voor niks opgegeten ook
Nog nooit vloeibare suiker gedronken danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
@astridjog Wel mooie platen alleen zie ik het eten en drinken niet zo
@Xilontof dat vind ik dus wel een hele leuke vondst dat mes kan je ook nog slijpen dan is ie wel scherp
Ja helaas, had geen schort...ja, zo'n serveersterschortje, maar denk niet dat hem dat zou staan.quote:
ja inderdaad... zo heb ik er toch niks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef E.T. het volgende:
Astridj0h, ik ga voor 3 en 4 van de laatste reeks![]()
Lastig he, zoveel mensen, zoveel meningen.. Maar ik vind dat blauwige wel gaaf.. doet een beetje icey aan.. (ik kreeg beelden van iglo's enzo op m'n netvlies)
Ik vind het echt een heel leuk idee! Ik vind foto # 3 het mooiste, het blauwe licht kleurt lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:14 schreef Astridj0h het volgende:
Nou nog een laatste ronde suikerklontjes dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu echt gaan bedenken wat ik moet inleveren...
Wie helpt mij beslissen!
Tnx..quote:
Ik vind de tweede foto het leukste van deze seriequote:
Ik zou voor nummer 2 gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:14 schreef Astridj0h het volgende:
Nou nog een laatste ronde suikerklontjes dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu echt gaan bedenken wat ik moet inleveren...
Wie helpt mij beslissen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |