abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25417671
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:25 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Hij heeft een wetsovertreding gemaakt en voor zover dat van mij mag mag dat van Fok! niet. Datzelfde geldt ook voor het publiceren van gezichten zonder toestemming van de geportretteerde.

Kinderachtig Ik kan er ook een ban voor aanvragen, evenals voor jouw oproep vanmiddag om 'ergens' fotoshop te downloaden. En zelfs dat is nog niet kinderachtig, dat is gewoon het uitvoeren van een policy en me als mod opstellen zoals k_man te kennen gaf dat graag te willen.
Een leeuw is voor de wet geen persoon, zelfs niet als Jan Mulder erin zit, dus die kun je gewoon laten staan. Voor het kunstwerk geldt in dit geval dat het een reproduktie is zonder eigen inbreng van de fotograaf, en dan mag het alleen met toestemming van de kunstenaar, en die toestemming heb ik nog niet gezien.
Dan ben ik beniewd naar de toestemming die de betreffende fotograaf had voor de door mij aangehaalde foto van de Erasmusbrug. Die toestemming heb je wel opgevraagd en gezien?

Overigens heb ik geen enkele policy-regel gebroken. De enige regel mbt warez is deze: "Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar." Het is duidelijk dat ik me daar gewoon aan gehouden heb.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25417696
Ik ben vandaag op de foto gezet door Nico Kroon. Heerlijke fotograaf om mee te werken!!! Maar wat is het studio-werk anders dan gewoon ff op locatie. Bij studio werk komt zoveel meer kijken. Maar portretfotografie blijft toch 1 van mijn favo bezigheden. nu nog alleen een digi spiegelreflex zodat ik ook mee kan doen aan de wedstrijden op fok
pi_25417704
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Jawel, Portret is idd al een keertje langsgekomen, kijk hier maar!
Wat grappig.. daar had ik ook al aan meegedaan. Geen idee met wat voor foto. Niet met succes gezien m'n 0 punten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 7 maart 2005 @ 22:51:31 #254
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25417814
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan ben ik beniewd naar de toestemming die de betreffende fotograaf had voor de door mij aangehaalde foto van de Erasmusbrug. Die toestemming heb je wel opgevraagd en gezien?

Overigens heb ik geen enkele policy-regel gebroken. De enige regel mbt warez is deze: "Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar." Het is duidelijk dat ik me daar gewoon aan gehouden heb.
Ik ga mijn tijd eens even niet meer aan jou verdoen. Indirect help ik DPZ, al die tijd dat je hier zit te zuigen zuig je daar in elk geval niet.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 7 maart 2005 @ 22:52:42 #255
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25417828
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Is portret al een keer onderwerp geweest? Als dat inderdaad zo is (kennelijk voor mijn tijd) klopt het dat we niet nog een keer dat onderwerp kunnen nemen. Het lijkt me dan het beste als we dan het onderwerp nemen dat tweede is geworden: Eten en drinken. Of is dat ook al eens aan de beurt geweest?
Maar dat is al bijna 2 jaar geleden, dat maakt toch niet uit? Ooit zijn de onderwerpen op Misschien is het dan wel slim om te stellen dat je niet 2x dezelfde foto in mag sturen
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 maart 2005 @ 23:01:56 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25417976
Zolang we andere onderwerpen kunnen vinden, vind ik niet dat we in herhaling moeten vallen. Ik heb overleg gepleegd met hogerhand en we gaan over naar onderwerp nummer twee:

Eten en drinken

Helaas voor Brewskie die al een foto had ingezonden... sorry.

Ik ga het centrale topic aanpassen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 maart 2005 @ 23:06:03 #257
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25418032
Okay

Kan ik mooi mijn mini-studiootje weer op gaan bouwen
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  maandag 7 maart 2005 @ 23:06:41 #258
15985 huiz
Man in Black
pi_25418043
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:45 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Welneee! Dit is Fok! Eerst reageren en later/niet terug lezen is eerder de norm dan de uitzondering!
Hmsjit, zit ik weer voor niks al her en der pagina's van dit topic door te lezen om weer op de hoogte te komen

Dus, huiz kapt met verder lezen en knalt domweg hier maar de vraag: Wat is het onderwerp van deze maand eigenlijks?
Scope Pure Colombia BV
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 maart 2005 @ 23:10:30 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25418105
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:06 schreef huiz het volgende:
Hmsjit, zit ik weer voor niks al her en der pagina's van dit topic door te lezen om weer op de hoogte te komen

Dus, huiz kapt met verder lezen en knalt domweg hier maar de vraag: Wat is het onderwerp van deze maand eigenlijks?
Slowchat fotowedstrijd maart 2005 #1
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 maart 2005 @ 23:13:37 #260
15985 huiz
Man in Black
pi_25418149
quote:
Ik lees net 2 posts hoger dat het eten en drinken wordt

'k Zal eens kijken of ik een mooi kunstwerkje kan bouwen van eten
Scope Pure Colombia BV
pi_25418192
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:51 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik ga mijn tijd eens even niet meer aan jou verdoen. Indirect help ik DPZ, al die tijd dat je hier zit te zuigen zuig je daar in elk geval niet.
Hm een beetje jammer dat je dit soort posts gaat plaatsen als je argumenten op zijn. Maar ik begrijp dat je me bij deze gelijk geeft.
pi_25418233
Wat is dit nou weer voor iets belachelijk amateuristisch.. wordt tijdens de wedstrijd het onderwerp veranderd..

Als het nou net geweest was oke.. maar het is bijna 2 jaar geleden! En de meeste mensen hebben aangegeven dat ze dat onderwerp wilden doen, dus vraag ik me af waar het probleem zit. Ik vind dit echt niet kunnen en vind dat het onderwerp gewoon 'portret' moet blijven.

Jullie gaan in jullie opwelling nu wellicht voorbij aan het feit dat er daadwerkelijk al mensen moeite hebben gedaan om een portret te schieten, naast het feit dat het onderwerp dus reeds democratisch gekozen is.

[ Bericht 31% gewijzigd door American_Nightmare op 07-03-2005 23:30:33 ]
  maandag 7 maart 2005 @ 23:17:41 #263
15985 huiz
Man in Black
pi_25418237
Hadden we ook al niet een keer voedsel? Ik kan me herinneren dat ik flink aan het prutsen ben geweest met een spaghetti schotel die ik helaas niet op tijd ingeleverd heb...
Scope Pure Colombia BV
  maandag 7 maart 2005 @ 23:30:08 #264
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  maandag 7 maart 2005 @ 23:44:13 #265
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25418739
jeetje zeg wat een onzin
  maandag 7 maart 2005 @ 23:50:46 #266
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_25418860
Zeg mensen.
Het is nu 1 groot puinhoop.
Al die discussie's nu ander onderwerp (Die idd ook al eens is geweest.)
Zeg, als jullie nou slim zijn zoeken jullie alle onderwerpen eens bijelkaar!
Zet dan alles op een rijtje.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:00:09 #267
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25419040
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg mensen.
Het is nu 1 groot puinhoop.
Al die discussie's nu ander onderwerp (Die idd ook al eens is geweest.)
Ojah? Wanneer dan?
quote:
Zeg, als jullie nou slim zijn zoeken jullie alle onderwerpen eens bijelkaar!
Zet dan alles op een rijtje.
Alles staat al op een rijtje op de overzichtsite, afgezien van de allereerste wedstrijd (dat was dus inderdaad 'portretten'), omdat er van de 32 foto's nog maar 9 beschikbaar zijn. maar ik zal die er wel even bijzetten om volgende misverstanden te verkomen

Zo

[ Bericht 6% gewijzigd door Offy op 08-03-2005 00:26:47 ]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:04:37 #268
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25419146
jeetje mina wat een puinhoop is deze wedstrijd geworden zeg. Ik denk dat ik zelf maar eens een alternative wedstrijd ga op zetten, zonder al die regeltjes. of mag dat niet hier op fok? Is dat tegen de policy?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:06:48 #269
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25419188
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat hoefde helemaal niet aangezien het niet de erasmus brug is Niet zo zeuren over rechten zeg niemand verdient aan deze foto's dus geen man/vrouw overboord.
pi_25419807
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:06 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Dat hoefde helemaal niet aangezien het niet de erasmus brug is Niet zo zeuren over rechten zeg niemand verdient aan deze foto's dus geen man/vrouw overboord.
Dat dacht ik. Maar ik zeur er ook niet over. Al maak je een foto van de mona lisa en ga je die verkopen op internet... het gaat mij erom dat Ouwesok zo liep te zaniken tegen k_man over rechten alleen omdat k_man het niet eens was met Ouwesoks gedrag als mod.

Als het onderwerp serieus verandert dan nok ik 'm ook. Is trouwens een leuke wedstrijd aan de gang op GoT (onderwerp: detail) en er komt een nieuwe aan op DPZ. Wedstrijden genoeg dus.
pi_25420285
Als jullie zo ontevreden zijn over de wedstrijd hier, snap ik niet wat je hier nog zoekt.

Ga fijn elders de sfeer lopen verzieken, gaan wij hier weer gezellig een wedstrijdje doen volgens de regeltjes die we hier hebben.
pi_25420337
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Jawel, Portret is idd al een keertje langsgekomen, kijk hier maar!
toen kon je nog met een foto van een kat tweede worden
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_25420485
Vind de discussies die hier gevoerd werden beneden maat. Echter vind ik ook dat geen doen is om in week 2 van desbetreffende maand het thema zomaar te veranderen. Als nu naar voren gebracht word dat het gekozen onderwerp al eerder is geweest is dat pech. Dan had dit onderwerp niet ter keuze mogen staan!
Portret is duidelijk als eerste uit de stemronde gekomen. Dus dat zal het zijn!

ps.: ik heb persoonlijk niet op Portret maar op geluk gestemd!
pi_25420817
En ik word een beetje moe van die "dan ga je toch ergens anders heen"-opmerkingen als je het ergens niet mee eens bent. Blijkbaar vinden mensen als bowiefan het normaal dat onderwerpen radicaal worden gewijzigd als de wedstrijd al een paar dagen loopt.
pi_25421305
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 01:31 schreef American_Nightmare het volgende:
En ik word een beetje moe van die "dan ga je toch ergens anders heen"-opmerkingen als je het ergens niet mee eens bent. Blijkbaar vinden mensen als bowiefan het normaal dat onderwerpen radicaal worden gewijzigd als de wedstrijd al een paar dagen loopt.
mag ik zelf bepalen wat ik wel of niet normaal vind?

Ik word erg moe van het vergelijk met andere website's, het komt bij mij elke keer weer over alsof je bij de opeldealer tegen de verkoper vertelt dat de stoelen van de citroën lekkerder zitten. Dat doe je gewoon niet (als je een beetje fatsoen in je donder hebt)
en ook die verkoper zal, als je net zo door blijft zeuren, tegen je zeggen dat je fijn naar de citroëngarage moet gaan
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 05:38:19 #276
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25422040
Okee, een wisseling van onderwerp. jammer. nogal jammer, zeker omdat het a, zolang geleden was, en b: naar mijn idee is de wedstrijd best veranderd in de loop der tijd (niet negatief bedoeld)

verder zou ik iedereen aanraden om z'n gezond verstand te gebruiken, men lijkt het uiterste op te zoeken om zo een andere uit te lokken. tuurlijk je mag creatief zijn binnen een onderwerp, maar gebruik wel ff je gezonde verstand (waarbij ik er vanuit ga dat nog niet iemand die verloren heeft) of iets bij een onderwerp past.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 05:50:19 #277
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25422059
wat ik eigenlijk ook niet snap is waarom mensen bij een redelijk goed in gekaderd onderwerp nog gaan schreeuwen en vragen wat "de grenzen zijn".
Waarom is men bang voor een ingekaderd onderwerp? niet genoeg ruimte voor creativiteit?
't lijkt mij een grotere uitdaging omdat binnen die kaders wat origineels te doen.

Maar goed, ik bemoei me er nooit mee, met die discussies...

Eten en Drinken, tijd voor nieuw denkwerk.

eten is makkelijk "uit te drukken" door een mes en vork, maar of een beker duidleijk overkomt als "drinken".
hm... er springen al wat ideetjes in mijn hoofd. eens zien wat ik daarmee kan.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 8 maart 2005 @ 07:44:42 #278
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_25422268
Ik moet zeggen dat ik niet stond te springen om portret, maar vind het raar dat het onderwerp wordt omgegooid..
Wat hierboven wordt gesuggereerd, dat het niet tot de keuzes had moeten behoren, maar nu eenmaal toch gekozen is gaat wel op in mijn ogen.
Life is what you make it.
pi_25422275
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Is portret al een keer onderwerp geweest? Als dat inderdaad zo is (kennelijk voor mijn tijd) klopt het dat we niet nog een keer dat onderwerp kunnen nemen. Het lijkt me dan het beste als we dan het onderwerp nemen dat tweede is geworden: Eten en drinken. Of is dat ook al eens aan de beurt geweest?
http://home.versatel.nl/fotograferen/overzicht/juni2003/

Maareh...laat gewoon lekker doorgaan. Pea heeft een veel te leuk idee en volgens mij zijn er wel meer mensen die er lol in hebben. Waarom zou je dat nu weer overhoop gooien

edit: ik zag dat Compumess sneller was...damn...volgende keer niet zo vroeg naar bed gaan

[ Bericht 9% gewijzigd door PdeHoog op 08-03-2005 07:52:13 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25422301
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:22 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Schijterd
Uhuh....de afspraak staat genoteerd en mijn afspraak in Eindhoven staat inmiddels ook
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25422369
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:38 schreef Anitra het volgende:
Ik ben vandaag op de foto gezet door Nico Kroon. Heerlijke fotograaf om mee te werken!!! Maar wat is het studio-werk anders dan gewoon ff op locatie. Bij studio werk komt zoveel meer kijken. Maar portretfotografie blijft toch 1 van mijn favo bezigheden. nu nog alleen een digi spiegelreflex zodat ik ook mee kan doen aan de wedstrijden op fok
Die heb je daar helemaal niet voor nodig hoor . Een simpele Powershot doet het uitstekend hier
pi_25422412
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Zolang we andere onderwerpen kunnen vinden, vind ik niet dat we in herhaling moeten vallen. Ik heb overleg gepleegd met hogerhand en we gaan over naar onderwerp nummer twee:

Eten en drinken

Helaas voor Brewskie die al een foto had ingezonden... sorry.

Ik ga het centrale topic aanpassen.
Uhm....Rewimo, ondanks dat ik dit zelf heb aangezwengeld volgende keer hou ik mijn kop wel weer . Sorry mensen :

Dit was niet echt de bedoeling en vind ik ook niet echt reeel meer. Mensen zijn al aan het bedenken geweest en zitten volop in de wedstrijd. Er is gekozen voor portret dus daar moeten we eigenlijk mee verder gaan.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:17:30 #283
101026 ceteetje
The Devil Got My Number
pi_25422421
Jammer dat het hier zo uit de hand loopt / is gelopen.

En ook heel jammer dat het onderwerp gewijzigd is. Op een gegeven moment blijft er nog weinig over natuurlijk en komen er dan toch herhalingen. Waarom niet gewoon op portret houden? Het heeft de meeste stemmen gekregen.
Jump on a freighttrain roll on down the tracks
Leavin' town never comin' back
-J. Sas-
pi_25422580
k_man, a_m, fr.oosje, ouwesok, bowiefan en wie zich er nog meer tegenaan bemoeit heeft:

Kunnen we aub deze discussie verder afnokken (of verder voeren in een apart topic) en gewoon aan de gang gaan Een discussie over wat er wel of niet bij een onderwerp hoort is leuk en nuttig en zo...deze discussie is echter volledig doorgeslagen.

Een discussie wat waar beter is lijkt me ook niet meer echt op zijn plek hier. Misschien dat we die ook kunnen stoppen Iedere wedstrijd heeft nou eenmaal zo'n zijn voor- en nadelen, ook die bij DPZ en bij Tweakers.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:28:46 #285
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_25422983
Kan ik dus nu gewoon rustig doorgaan met mij verdiepen in portret?? (waar ik nog nooit een foto voor heb ingestuurd en dus wel voor de eerste keer aan mee doe?) Ik vond het juist zo leuk er beetje mee aan de slag te gaan...
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:43:59 #286
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25423142
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Astridj0h het volgende:
Kan ik dus nu gewoon rustig doorgaan met mij verdiepen in portret?? (waar ik nog nooit een foto voor heb ingestuurd en dus wel voor de eerste keer aan mee doe?) Ik vond het juist zo leuk er beetje mee aan de slag te gaan...
Nee want het onderwerp is eten en drinken
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:46:15 #287
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25423173
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
k_man, a_m, fr.oosje, ouwesok, bowiefan en wie zich er nog meer tegenaan bemoeit heeft:

Kunnen we aub deze discussie verder afnokken (of verder voeren in een apart topic) en gewoon aan de gang gaan Een discussie over wat er wel of niet bij een onderwerp hoort is leuk en nuttig en zo...deze discussie is echter volledig doorgeslagen.

Een discussie wat waar beter is lijkt me ook niet meer echt op zijn plek hier. Misschien dat we die ook kunnen stoppen Iedere wedstrijd heeft nou eenmaal zo'n zijn voor- en nadelen, ook die bij DPZ en bij Tweakers.
Ik heb me nergens tegenaan bemoeid? Ik vroeg alleen om een heldere omschrijving van het onderwerp omdat daar nogal wat verwarring over onstaan was. Daar na heb ik gezegd dat ik het ronduit belachelijk vind om midden in een lopende wedstrijd het onderwerp te wijzigen.

We leven in een vrij land
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:59:47 #288
78150 Astridj0h
pi_25423320
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:43 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Nee want het onderwerp is eten en drinken
Hmm... erg erg erg jammer...
Foto's
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:23:01 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25423593
Fuck, ik heb al helemaal geregeld met mijn vriendin dat ze volgende week langs komt. Ik wou een portretfoto van haar maken terwijl ze in ons bad lag (lekker haar haren in het water enzo) dat leek me nou eens een heel leuk idee. Nu moet ik weer iets anders gaan lopen bedenken. *sucht* gedoe allemaal
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25423745
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:46 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Ik heb me nergens tegenaan bemoeid? Ik vroeg alleen om een heldere omschrijving van het onderwerp omdat daar nogal wat verwarring over onstaan was. Daar na heb ik gezegd dat ik het ronduit belachelijk vind om midden in een lopende wedstrijd het onderwerp te wijzigen.

We leven in een vrij land
Wat jij wilt joh . Het was alleen een verzoek. Da's alles
pi_25423817
Jammer dat het geen portret meer is.

Eten en drinken,hmmm ik denk dat ik maar een drol fotografeer, de resten van eten en drinken, en benadrukt ook mijn mening over het gezeur discussie hier genoemd
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:46:04 #292
78150 Astridj0h
pi_25423916
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:38 schreef stil het volgende:

Eten en drinken,hmmm ik denk dat ik maar een drol fotografeer, de resten van eten en drinken, en benadrukt ook mijn mening over het gezeur discussie hier genoemd
lol zeker doen
Foto's
pi_25424004
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:38 schreef stil het volgende:

pi_25424748
Lijkt me dat er voldoende steun is om het onderwerp gewoon op 'portret' te houden. Ik zie alleen maar mensen die het niet eens zijn met de wijziging, plus een aantal mensen die al enigerlei moeite hebben gedaan voor een 'portret' (waaronder ikzelf).
pi_25424986
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:25 schreef Ouwesok het volgende:
Hij heeft een wetsovertreding gemaakt en voor zover dat van mij mag mag dat van Fok! niet. Datzelfde geldt ook voor het publiceren van gezichten zonder toestemming van de geportretteerde.

Kinderachtig Ik kan er ook een ban voor aanvragen, evenals voor jouw oproep vanmiddag om 'ergens' fotoshop te downloaden. En zelfs dat is nog niet kinderachtig, dat is gewoon het uitvoeren van een policy en me als mod opstellen zoals k_man te kennen gaf dat graag te willen.
Een leeuw is voor de wet geen persoon, zelfs niet als Jan Mulder erin zit, dus die kun je gewoon laten staan. Voor het kunstwerk geldt in dit geval dat het een reproduktie is zonder eigen inbreng van de fotograaf, en dan mag het alleen met toestemming van de kunstenaar, en die toestemming heb ik nog niet gezien.
Schrap je dan meteen even alle inzendingen van het thema architectuur?

Ook op architectuur zit namelijk auteursrecht.
pi_25425023
quote:
Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Ouwesok het volgende:
Jullie hebben zelf netjes het onderwerp portret gekozen. Ik heb daar op geen enkele wijze enige omschrijving aan gegeven omdat ik er vanuit ga dat jullie zelf donders goed weten wat een portret is en wat niet. Ik heb me dus inhoudelijk nog nauwelijks tegen de discussie of wat daarvoor door moet gaan aanbemoeid. Sterker nog, als ik in mijn moderatorrol tracht een discussie in banen te leiden sta jij als eerste klaar om mij voor een dictatoriale hork uit te maken
Juist niet. waar ik me aan stoor is de al dan niet zo bedoelde houding van 'ik hou vast aan mijn mening en verander de regels niet, wat de users daar ook van mogen vinden.'
quote:
Voor zover iemand duidelijk herkenbaar als onderwerp in beeld komt vraag ik altijd om toestemming voor publicatie. Gezien je gedragingen bij de Uithofmeet is jou dat ook teveel moeite
Moet ik hieruit opmaken dat op mijn foto's van Uithof iemand duidelijk in beeld staat die dat niet wil? Zo ja, graag toelichting wie en hoe, dan haal ik die foto weg.
pi_25425244
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Lijkt me dat er voldoende steun is om het onderwerp gewoon op 'portret' te houden. Ik zie alleen maar mensen die het niet eens zijn met de wijziging, plus een aantal mensen die al enigerlei moeite hebben gedaan voor een 'portret' (waaronder ikzelf).
Ik ben het hele weekend portret foto's gaan schieten, en vind het daarom ook jammer dat het onderwerp veranderd is.
Van de andere kant ben ik blij dat er nu ook geen geziek meer is, over hetgeen nu wel/niet een portret kan zijn. Hoewel dat van korte duur zal zijn omdat er wel altijd iemand is die bij onderwerpen eerst even wil zieken en dat zal bij 'eten en drinken' net zo zijn...
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_25425245
Wat Ouwesok zegt is sowieso gelul.. je mag best iemand op de foto zetten en die foto ongevraagd publiceren. Als het echter aannemelijk is dat de betreffende persoon schade ondervindt aan de publicatie heb je wel een probleem. Je zou toch verwachten dat iemand als Ouwesok dat weet.
pi_25425289
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Ik ben het hele weekend portret foto's gaan schieten, en vind het daarom ook jammer dat het onderwerp veranderd is.
Van de andere kant ben ik blij dat er nu ook geen geziek meer is, over hetgeen nu wel/niet een portret kan zijn. Hoewel dat van korte duur zal zijn omdat er wel altijd iemand is die bij onderwerpen eerst even wil zieken en dat zal bij 'eten en drinken' net zo zijn...
Mij lijkt dat de discussie over wat nu wel en geen portret is, niets met 'zieken' te maken heeft hoor. En van mijn kant zal er geen gezeik over eten en drinken komen, want ik doe sowieso niet mee als dat het onderwerp wordt, aangezien ik het gewoonweg belachelijk vind dat het onderwerp gaandeweg even wordt gewijzigd. Ik begrijp ook niet dat bepaalde mensen (waaronder jij) nu zo makkelijk meegaan met deze beslissing, gezien het feit dat je blijkbaar dit weekend al een hoop moeite hebt gedaan voor de wedstrijd.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:38:09 #300
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25425391
Het had van mij best portret mogen blijven, wat maakt het mij nou uit of het twee jaar geleden al eens is geweest. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar denken.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')