Tuurlijk niet. Je zou je eens wat gelegen laten liggen aan de mening van een hoop users hè? Het is veel wijzer en makkelijker om halsstarrig aan je eigen mening vast te houden dan dat je je rol als moderator eens zou aangrijpen om een en ander in goede banen te leiden. Het is precies deze houding van je die iedere keer weer voor dit soort gezeik zorgt.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:34 schreef Ouwesok het volgende:
niet dat ik regels aan ga passen of zo
Als je graag wil dat je foto's punten scoren denk ik dat je vanzelf zo slim bent om geen zonsondergang bij een portretfotowedstrijd in te sturen...aangezien de stemmers dat heel erg waarschijnlijk niet zien als een portret en dus geen punten geven.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat ik van jou een foto van een zonsondergang mag inleveren als ik vind dat dat een portret is, zonder dat die door de jury geschrapt wordt?
Als dat zo is vraag ik me namelijk af waarom we uberhaupt nog elke maand een ander onderwerp kiezen.
Parredonquote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je zou je eens wat gelegen laten liggen aan de mening van een hoop users hè? Het is veel wijzer en makkelijker om halsstarrig aan je eigen mening vast te houden dan dat je je rol als moderator eens zou aangrijpen om een en ander in goede banen te leiden. Het is precies deze houding van je die iedere keer weer voor dit soort gezeik zorgt.
Dank je, maar ik heb nog plannen voor deze maand, zie sigquote:Op maandag 7 maart 2005 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Die zijn erg mooi, PeaIk zou het moeilijk vinden om te kiezen
Ik begin te twijfelen met zo'n smileyquote:Op maandag 7 maart 2005 21:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, maar ik heb nog plannen voor deze maand, zie sig![]()
Als ik hem vervang en dezequote:Op maandag 7 maart 2005 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen met zo'n smiley
Niet echtquote:Op maandag 7 maart 2005 21:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ik hem vervang en dezeerneer zet is het dan beter?
![]()
Wie? De wederhelft of de Nikkor... ??quote:Op maandag 7 maart 2005 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vanavond een bestelling geplaatst voor een mooie portretlens, de Nikkor AF 50/1,8.
Dan ga ik daarmee eens lekker mijn wederhelft nachtblind flitsen 8)
Moet 'ie wel eerst binnenkomen![]()
Meen je dat nou? Is portret al een keer onderwerp geweest? Als dat inderdaad zo is (kennelijk voor mijn tijd) klopt het dat we niet nog een keer dat onderwerp kunnen nemen. Het lijkt me dan het beste als we dan het onderwerp nemen dat tweede is geworden: Eten en drinken. Of is dat ook al eens aan de beurt geweest?quote:Op maandag 7 maart 2005 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Als we nou toch aan het zeiken zijn over het onderwerp en de definitie ervan.....is het ook niet zo dat een onderwerp niet twee keer voor mag komen in de wedstrijd![]()
. Zo ja.....dan valt portret dus af, omdat die in de juni 2003-wedstrijd heeft meegedaan.
Zo.....volgende onderwerp dan maar
Lekker kinderachtig. Je zit 'm gewoon te jennen nu. Hoeveel mensen denk je dat er toestemming voor publicatie vragen aan hun 'modellen' hier? Nog geen 5% schat ik zo. En een foto publiceren van de Erasmusbrug mag ook niet, maar daar is nog nooit moeilijk over gedaan. Sterker nog: Een foto van de Erasmusbrug heeft afgelopen oktober zelfs de wedstrijd gewonnen.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Overigens over die reproduktie van dat kunstwerk: Die gaat er uit wegens overtreding van de auteurswet. Voor zover iemand duidelijk herkenbaar als onderwerp in beeld komt vraag ik altijd om toestemming voor publicatie. Gezien je gedragingen bij de Uithofmeet is jou dat ook teveel moeite
Hij heeft een wetsovertreding gemaakt en voor zover dat van mij mag mag dat van Fok! niet. Datzelfde geldt ook voor het publiceren van gezichten zonder toestemming van de geportretteerde.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig. Je zit 'm gewoon te jennen nu. Hoeveel mensen denk je dat er toestemming voor publicatie vragen aan hun 'modellen' hier? Nog geen 5% schat ik zo. En een foto publiceren van de Erasmusbrug mag ook niet, maar daar is nog nooit moeilijk over gedaan. Sterker nog: Een foto van de Erasmusbrug heeft afgelopen oktober zelfs de wedstrijd gewonnen.
Ik heb die leeuw van mij ook geen toestemming gevraagd, dus misschien moet je die er ook maar uitgooien dan.
Jawel, Portret is idd al een keertje langsgekomen, kijk hier maar!quote:Op maandag 7 maart 2005 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Is portret al een keer onderwerp geweest? Als dat inderdaad zo is (kennelijk voor mijn tijd) klopt het dat we niet nog een keer dat onderwerp kunnen nemen. Het lijkt me dan het beste als we dan het onderwerp nemen dat tweede is geworden: Eten en drinken. Of is dat ook al eens aan de beurt geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |