Welnee , het loopt al langer niet zo lekker , ik lees bv wel mee , maar reageer nauwlijks meer op fotos , omdat ik in het verleden daar steeds commentaar op kreeg . Heb daar gewoon geen zin meer in.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Astrid, dit heeft niet alleen te maken met de wedstrijddiscussie. De zaak rond het kattenfilmpje weegt denk ik veel zwaarder door bij een aantal vaste users. Ouwesok is er bijv. door gestopt. Dat brengt het aantal posts sterk terug.
Sorrie E.T. Idd helemaal gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef E.T. het volgende:
En iedereen kijkt gewoon over mijn foto heen?? *pruillipje*
(hij is gewoon ondergesneeuwd door de discussie)
Nou dan maak je maar zin!!! Want ik kan je commentaren wel waarderen... en anderen ook wel... en de genen die dat niet kunnen zet je op de ignore mode...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Welnee , het loopt al langer niet zo lekker , ik lees bv wel mee , maar reageer nauwlijks meer op fotos , omdat ik in het verleden daar steeds commentaar op kreeg . Heb daar gewoon geen zin meer in.
Morgen maak ik mn foto voor de wedstrijd , heb een leuk idee ( denk ik)
Hij haalt 't alleen niet bij jouw kiwiquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorrie E.T. Idd helemaal gemistpost 'm nog eens een keer, als je wilt?
[strenge stem] kunnen we nu dan eindelijk gewoon met de wedstrijd bezig zijn?? [/strenge stem]
Ultra_Ivo: kun je misschien de foto croppen tot alleen het gebakje of de chocomelk? Ik vind de achtergrond iets te ruim nu
De rand van het glas is niet scherp,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hij haalt 't alleen niet bij jouw kiwi
[afbeelding]
Misschien had ik me erin moeten mengen maar ik had er op dat moment echt tabak van. We proberen het allemaal zo goed mogelijk te doen en het is erg frustrerend als mensen wat je opbouwt weer net zo hard proberen af te breken. Vooral als je in hun ogen toch niks goed doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:13 schreef Astridj0h het volgende:
@rewimo Ik ben het wel een beetje met fr.oosje eens... je had je best mogen mengen in de discussie JUIST als wedstrijdleidster. Aan de andere kant heb je gelijk: je had nooit wat goeds kunnen zeggen. Wat ik hoe dan ook jammer vind is dat niet alleen jij, maar veel mensen "weg" lijken te zijn. 3 pag. slowchat in een week... ik vind het knap voor een slowchat... overigens zie ik dat terug op het hele forum. Er is downtime geweest, maar daar heeft het niet alleen maar mee te maken... ik denk dat we met zijn allen moeten proberen de leuke en de minder leuke discussies te moeten maken en afronden...
Rewimo, ik begrijp best dat je je laat leiden door de emoties van het moment, maar om mij nou af te schilderen als een notoire zeikerd gaat me toch wat te ver. Laten we het wel een beetje in perspectief blijven zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:31 schreef Rewimo het volgende:
A_N en k_man: ten eerst heb ik het onderwerp niet zomaar veranderd, maar in overleg met de mods. Hoewel niet iedereen de verandering leuk vond (logisch), hebben de anderen zich erbij neergelegd en zij zijn met het nieuwe onderwerp aan de slag gegaan. Alleen jullie tweeën gaan maar door.
Ten tweede ben ik niet van plan mijn energie verder nog aan jullie te verspillen. Het is namelijk nooit goed in jullie ogen, wat we ook doen. Elke maand opnieuw gezeik van jullie. Jullie gaan je gang maar. Ik reageer er niet meer op. Ik steek mijn energie liever in positieve mensen die lekker met de wedstrijd bezig zijn.
Ik heb er nog eens naar gekeken. Dan wordt het wel geen eten én drinken meerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ultra_Ivo: kun je misschien de foto croppen tot alleen het gebakje of de chocomelk? Ik vind de achtergrond iets te ruim nu
ja gezien, nu nog winnenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:36 schreef Rewimo het volgende:
We hebben trouwens weer een prijs deze maand
Twee bruine boterhammen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgens een Maastrichts carnavalsliedje moet dit trouwens ook eten én drinken zijn:
[afbeelding]
ja, dan ben je een zeikerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:48 schreef k_man het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de prijs lelijk vind?
Of ben ik nu weer een zeikerd?
Mocht ik winnen, dan mag die prijs gerust naar de nummer 2.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:17 schreef stil het volgende:
[..]
ja, dan ben je een zeikerd.![]()
Als je de prijs wint, gewoon inpakken en doorgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |