Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier postenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja waarom niet? Het is toch zo dat hij 'm daarna zelf nog zo moet zien te schieten als hij jouw suggestie tenminste mooi vindt ik ben er wel benieuwd naar. Ik zou zelf misschien proberen om 1 kleuraccent erin aan te brengen, misschien een schijfje citroen om de rand van het glas ofzo (en dan wel knalgeel levelen)
Okee, ik wacht afquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier posten
Misschien een idee dat als je over ouwesok wil kleppen om daarvoor een toepasselijk topic te openen.. of dit in de slowchat te doen?
Nee, dat is het idd niet.. meer aan iedereen die hier reageert over ouwesok (wat hier off topic is)quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem aan dat dat laatste niet voor mij is bedoeld
Beetje mosterd na de maaltijd....mosterd....maaltijd? heeeeee...ideetjequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
jammer dar er mensen weggaan van dit leuke forum.
A_N is weg en k_man mag ook een poos wegblijven
Zullen we erover doorgaan in de andere slowchat ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:52 schreef Borelius het volgende:
Toch nog even een reactie, Yvonne:
Het is zeer spijtig, dat ben ik helemaal met je eens, het was een heel leuk onderdeel van Fok!
Helaas is er in de tijd dat ik hier kwam heel veel gebeurd dat niet zo leuk was en waar de Admins in mijn ogen niet allemaal een voldoende hebben gescored. Ik geloof wel dat je spijt betuiging oprecht is.
Fot was kennelijk een te klein onderdeel van Fok! om voldoende aandacht te vangen. En we waren wellicht te knuffelig. Dat past kennelijk niet bij Fok!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:55 schreef dubbellu het volgende:
Maar ben nu een weekje vrijen begin langzaam het thema 'eten en drinken' in mij op te nemen.
Tot dat ik een waanzinnig idee heb stuur ik deze foto in zodat mijn plekje gereserveerd is![]()
[afbeelding]
Precies... laat je niet zo snel wegjagen. Dan geef je toe aan dat je makkelijk gemanipuleerd word door anderen. Dat is geen goede zaak.. vooral niet wanneer het maar een paar users betreft. De meerderheid hier is nog altijd toppiequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Zullen we erover doorgaan in de andere slowchat ?
Wat ik wou zeggen is, laat het even liggen en pak de draad weer op, ik heb (en ik denk iedereen heeft) het ook wel eens met FOT gehad, ook met andere onderdelen. Laat je niet wegjagen door een lastige bui van 1 of twee users, er is hier nogsteeds zat te zien en te doen.
Oftewel ik ga niet accoord met je feit dat je in het verleden post.
Het idee was ook om een kookboekfoto te maken, met spullen die ik op dat moment in huis had.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt wel een reklame foto 14.gif
Hij zegt toppiequote:Op donderdag 17 maart 2005 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies... laat je niet zo snel wegjagen. Dan geef je toe aan dat je makkelijk gemanipuleert word door anderen. Dat is geen goede zaak.. vooral niet wanneer het maar een paar users betreft. De meerderheid hier is nog altijd toppie
Had ik hem niet al eens eerder voorbij zien komen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:26 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Het idee was ook om een kookboekfoto te maken, met spullen die ik op dat moment in huis had.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef pea4fun het volgende:
Hij zegt toppie
sorry, drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
OMG... ik ben net wakker...quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het zoooooo jammer dat mensen zich terugtrekken van FOT alleen om 1 of twee klote users.
Kom op mensen! De schouders eronder!
FOT is not dead!!! jah ik ben een ex-punker, kind van de 80-er jaren, kan er ook nix aan doen![]()
gewoon je maaltijd van vanavond fotograferen, aardappels pruttelend in de pan, die lekkere ovenschotel dampend op tafel met een wijntje erlangs, dat overheerlijke chocoladeijsje wat van de wangetjes van je kind druipt, die vetzak bij de frietstand die toch nog een tweede frikandel naar binnen schrokt......laat je fantasie maar gaan
Zohee wat heb ik een hoog EmielRatelband gehalte deze vroege ochtend
neem je toch een sinasappel?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef Shark.Bait het volgende:fr.oosje's idee had ik ook!!! (Niet exact hetzelfde, maar ook een appel met een rietje enzo)
Maar dat was mijn backup plan... nu moet ik een nieuw backup plan verzinnen mocht mijn plan mislukken...
met slagroom kun je ook leuke dingen doen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:17 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
OMG... ik ben net wakker...
Maar hey, vandaag is me pappie jarig, is vast nog wel wat gebak op de foto te zetten!@
Yeeeaahhh!! Ymke praat toch nog na mijn post van drie dagen terugquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:55 schreef Ymke het volgende:
Ik heb mn spulletjes in huis , maar nog geen tijd gehad , wordt pas maandagavond , nu maar hopen dat niemand er met mn idee vandoor gaat
O ik praat nog wel hoor , ik beoordeel alleen geen fotos meerquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:07 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Yeeeaahhh!! Ymke praat toch nog na mijn post van drie dagen terug
Ik beloof je dat ik je ideetje niet zal jatten... heb de afgelopen tijd geen specifieke 'spulletjes' in huis gehaald namelijk
Ook niet als ik het héééééél lief vraag?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
O ik praat nog wel hoor , ik beoordeel alleen geen fotos meer
Zelfs dan niet , maar je bent wel lief hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:27 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Ook niet als ik het héééééél lief vraag?![]()
![]()
Huh hoezo dat wat heb ik gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef Geminis het volgende:
Met dank aan fr.oosje voor inspiratie!
Je inzending, ik ging meteen foto bedenken, maken, downloaden, bewerken, bewaren en uploaden, en nu ga ik even etenquote:
ach zeik nietquote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Waarom zou er eten én drinken op de foto moeten staan? Imho is het of allebei, of een van de twee.. Blijft toch gewoon binnen het onderwerp?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:19 schreef Xilantof het volgende:
Lastig: qua onderwerp voldoen ze voor mij niet, dit is echter persoonlijk en hier zijn al veeeeel discussies over geweest, dus niet weerik mis iig het drinken
Ik begrijp dat je nog niet helemaal bent bijgelezenquote:
Die eerste is mooi. Het lijkt net alsof de suikerklontjes aan het smeulen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:46 schreef Astridj0h het volgende:
Iets met glasplaat, suikerklontjes en licht van onder. Ben er niet helemaal tevreden over, kan niet precies zeggen wat, maar tis het net niet. Houd het voorlopig dus toch nog maar op de appelsap e.d.
Gaarne wel op/aanmerkingen tips e.d.!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig maarquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nog niet helemaal bent bijgelezen
[FOT] Slowchat #40: Ups and Downs - veel downs -O-
Vind ik meer in de buurt van productfoto komen eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |