Jij verwart 2 zaken. En dat is oeverloos gezeik en terechte kritiek. Ik vraag me serieus af hoe een slecht bewerkte foto een wedstrijd kan winnen, en ben benieuwd wat de mening van anderen daarover is. Dat deze anderen het vervolgens niet met me eens zijn, doet er helemaal niet toe. Als je de rest van mijn posts op zowel GoT als DPZ bekijkt, dan zul je merken dat die niets dan positiviteit uitstralen, een enkele uitzondering daargelaten. Dus hoe graag je ook zou geloven dat ik overal lig te zeiken en dus uitgekotst word; het is helaas voor jou verre van waar.quote:Op maandag 14 maart 2005 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A_N, je bent zelf een jankerd. Bij werkelijk elke wedstrijd heb jij wel wat aan te merken. Ik zat gister toevallig de foto-contest 2004 van Tweakers door te lezen en zelfs daar was je het niet eens met de uitslag. Vervolgens ga je ook nog eens op DPZ je beklag doen en op beide plekken werd je gewoon vierkant uitgelachen en werd men je gezeur zat.
Tegendraads is leuk, maar er is een moment dat je moet stoppen. Blijkbaar kun je dat niet. Ik zou dat maar wel eens gaan leren. Je kan het nog wel eens nodig hebben in het dagelijks leven.
en gelukkig is dit jouw forum niet. Ik denk ook niet dat je dan nog veel bezoekers zou hebben
geen inspiratiequote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
DankdankDe eerste heb ik gisteravond ook al gemailed, maar ik twijfelde toch nog een beetje.
Ik mis wel de experimenten hier, hebben we geen inspiratie, wordt het overschaduwd door al het gelul er omheen?
Tot nu toe heb ik alleen wat gezien van Xil, Appelsap (AstridJoh?) en mezelf of heb ik niet op zitten letten?
[edit] en Elation
Ja....poetsen zal jequote:Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
Mijn onderwerp komt zaterdag...oeh...ik moet aan de poets!
In jouw geval is het terechte kritiek doorgetrokken naar oeverloos gezeik. Kritiek is niet erg, maar er is een moment dat je moet stoppen met je mening te herhalen en kritiek te leveren. Daarnaast ben je volgens mij gewoon aandachtsgeilquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij verwart 2 zaken. En dat is oeverloos gezeik en terechte kritiek.
Het is je eigen keus om hier te komen en je kapot te ergeren aan dit soort dingen. Toch kom je iedere maand terug. Waarom? Waarom doe je jezelf die pijniging aan? Ga daar eerst eens over nadenken en val ons verder niet lastig.quote:[....]hoop gezwam en gezever en gerepeteer van reeds eerder uitgesproken standpunten[....]
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:31 schreef Rewimo het volgende:
A_N en k_man: ten eerst heb ik het onderwerp niet zomaar veranderd, maar in overleg met de mods. Hoewel niet iedereen de verandering leuk vond (logisch), hebben de anderen zich erbij neergelegd en zij zijn met het nieuwe onderwerp aan de slag gegaan. Alleen jullie tweeën gaan maar door.
Ten tweede ben ik niet van plan mijn energie verder nog aan jullie te verspillen. Het is namelijk nooit goed in jullie ogen, wat we ook doen. Elke maand opnieuw gezeik van jullie. Jullie gaan je gang maar. Ik reageer er niet meer op. Ik steek mijn energie liever in positieve mensen die lekker met de wedstrijd bezig zijn.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:37 schreef elcastel het volgende:
Heb je nou weer een verkeerde foto ingeleverd ofzo ?
ik vind de eerste mooier, en ik heb zelf een leuk idee hoe jij je foto in mijn ogen mooier kan maken, maar ik weet niet of je het op prijs stelt dat ik mijn versie hier laat zien....quote:
Tsja waarom niet? Het is toch zo dat hij 'm daarna zelf nog zo moet zien te schieten als hij jouw suggestie tenminste mooi vindt ik ben er wel benieuwd naar. Ik zou zelf misschien proberen om 1 kleuraccent erin aan te brengen, misschien een schijfje citroen om de rand van het glas ofzo (en dan wel knalgeel levelen)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind de eerste mooier, en ik heb zelf een leuk idee hoe jij je foto in mijn ogen mooier kan maken, maar ik weet niet of je het op prijs stelt dat ik mijn versie hier laat zien....
Daar heb ik ook nog aan gedacht, ik ga zowiezo mijn ideetjes allemaal nog proberen uit te voeren, ook die van portret, maar dan niet in het kader van de wedstrijd maar gewoon voor mezelf. Volgende week komt mijn vriendin gewoon langs en dan gooi ik haar toch nog in bad om te kijken of ik daar wat mooie portretfoto's van kan maken. Valt een portret van iemand met de ogen dicht onder water ook onder portret? Ogen open geeft meestal zo'n eng effect alsje begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:09 schreef fr.oosje het volgende:
Mij moet toch ook wel van het hart dat ik het een beetje raar vond dat er op de discussie door Rewimo niet werd gerageerd, dan was de discussie waarschijnlijk ook een stukje korter geweest.
Maar goed ik heb mijn creatie (een koppeling tussen portret en eeten en drinken) gemaild naar Rewimo. Zo zie je maar weer dat er atijd een creatieve uit weg is. Gewoon combineren van verschillende onderwerpen.
Welnee , het loopt al langer niet zo lekker , ik lees bv wel mee , maar reageer nauwlijks meer op fotos , omdat ik in het verleden daar steeds commentaar op kreeg . Heb daar gewoon geen zin meer in.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Astrid, dit heeft niet alleen te maken met de wedstrijddiscussie. De zaak rond het kattenfilmpje weegt denk ik veel zwaarder door bij een aantal vaste users. Ouwesok is er bijv. door gestopt. Dat brengt het aantal posts sterk terug.
Sorrie E.T. Idd helemaal gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef E.T. het volgende:
En iedereen kijkt gewoon over mijn foto heen?? *pruillipje*
(hij is gewoon ondergesneeuwd door de discussie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |