Dramatischer dan het is ? Ik vind het nogal wat, toch iemand die een hoop voor dit subforum doet, ik vind het een gemis. En uiteraard hoop ik dat ie als user blijft komen, maar vooralsnog zie ik hem nog op blauw staan, dus niks aan de hand lijkt me.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:27 schreef fr.oosje het volgende:
Jongens, het is niet het einde van de wereld hoor dat Sok gestopt is, laten we het nou niet dramatischer maker dan dat het is. Overigens kan ik zijn keuze wel goed begrijpen. Maar dan nog kan hij gewoon als user terug komen toch?
Ah.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
[FOT] slowchat #39.
Meld je aan als MOD ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ouwesok weg?![]()
Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites.
Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
Boe de brouwer is hoof de bekker neet te zienquote:
de foto is niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef Schanulleke het volgende:
@ Stil: is die foto als wedstrijddeelname bedoeld, of als illustratie bij het twee boterhammenverhaal?
A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastischquote:Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ouwesok weg?![]()
Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites.
Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastisch. Je bent geweldig
. Je hebt altijd gelijk
. Je hebt hier ook best de sfeer weten te verzieken. Ik heb iig geen zin meer in dit gezeik.
Mensen, succes met de fotowedstrijd. Ik kom wel eens weer eens kijken als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Ik negeer hem ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:50 schreef stil het volgende:
[..]
PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.
ahum, Je gaat hem vanaf nu negeren?quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik negeer hem ook. Ik kom hier gewoon ff niet meer
. Kan op dit moment ook de tijd wel even beter gebruiken, dus het is niet alleen het gezeik van A_N wat me hier weghoudt!
quote:
yupquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef berc het volgende:
hallo,
was er nog ergens een topic voor film spiegelreflex camera's? iemand misschien een linkje ofzo?
Ik zou nog wat met de belichting spelen, zodat je spiegeling vermijdt. Leuk idee trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:27 schreef Elefes het volgende:
Tot nu toe ben ik tot hier gekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Commentaar is altijd welkom
Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier postenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja waarom niet? Het is toch zo dat hij 'm daarna zelf nog zo moet zien te schieten als hij jouw suggestie tenminste mooi vindt ik ben er wel benieuwd naar. Ik zou zelf misschien proberen om 1 kleuraccent erin aan te brengen, misschien een schijfje citroen om de rand van het glas ofzo (en dan wel knalgeel levelen)
Okee, ik wacht afquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier posten
Misschien een idee dat als je over ouwesok wil kleppen om daarvoor een toepasselijk topic te openen.. of dit in de slowchat te doen?
Nee, dat is het idd niet.. meer aan iedereen die hier reageert over ouwesok (wat hier off topic is)quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem aan dat dat laatste niet voor mij is bedoeld
Beetje mosterd na de maaltijd....mosterd....maaltijd? heeeeee...ideetjequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
jammer dar er mensen weggaan van dit leuke forum.
A_N is weg en k_man mag ook een poos wegblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |