abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25526345
Voor de liefhebbers:

[FOT] slowchat #39.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:42:44 #184
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25526404
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:27 schreef fr.oosje het volgende:
Jongens, het is niet het einde van de wereld hoor dat Sok gestopt is, laten we het nou niet dramatischer maker dan dat het is. Overigens kan ik zijn keuze wel goed begrijpen. Maar dan nog kan hij gewoon als user terug komen toch?
Dramatischer dan het is ? Ik vind het nogal wat, toch iemand die een hoop voor dit subforum doet, ik vind het een gemis. En uiteraard hoop ik dat ie als user blijft komen, maar vooralsnog zie ik hem nog op blauw staan, dus niks aan de hand lijkt me.

Ik heb net even terug gelezen en ik moet zeggen dat de user in kwestie nu maar eens zijn kanus mag houden. Dit is gewoon eindeloos zeiken, ik kan me voorstellen dat sommige mensen dan liever even weg blijven. Wat ik vraag me werkelijk af wat een A_N hier nog doet, als hij elders furore maakt met zijn plaatjes, chapeau ..... Natuurlijk een hartstikke leuk hart onder riem en A_N, ga daar vooral mee door. Maar kap hier eens met je gezever over niks. Alles is al vaak genoeg besproken en je vindt geen of weinig gehoor. Ik heb ook niet het idee dat je met het benoemen van de users die de switch slikken van 'schaapjes' enige behoefte hebt om je hier mogelijk te maken. Ga slapen ofzo, of fotograferen

Wat betreft de switch in de wedstrijd : snap ik het goed als de verandering al na 1 dag is gemaakt ? Waar hebben we het over. 1 Ding, ik ben er van overtuigd dat als het zo was gebleven er gezeik was geweest over het feit dat het onderwerp al eens zo is geweest.

Samenvattend : doe gewoon mee, FOT is zoals je het nu meemaakt, klaar. Bevalt het niet ? Optaaien. Heb je kritiek ? Prima, maar je punt is vrij snel duidelijk, je hebt je naam inmiddels mee (A_N), blijf er niet in hangen ofzo.

Zo.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:47:17 #185
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25526481
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:

[FOT] slowchat #39.
Ah.
Ow.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25526941
hallo,

was er nog ergens een topic voor film spiegelreflex camera's? iemand misschien een linkje ofzo?
pi_25527521
Ouwesok weg? Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites. Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:54:58 #188
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25527543
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ouwesok weg? Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites. Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
Meld je aan als MOD ?
pi_25527575
Nou nee ik gun de crew niet het genot om me af te wijzen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!fotograaf woensdag 16 maart 2005 @ 04:51:19 #190
73911 ultra_ivo
pi_25527704
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Twee bruine boterhammen?
Boe de brouwer is hoof de bekker neet te zien

ondertitel; Waar de brouwer is hoeft de bakker niet te zijn
  woensdag 16 maart 2005 @ 07:55:25 #191
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_25528027
@ Stil: is die foto als wedstrijddeelname bedoeld, of als illustratie bij het twee boterhammenverhaal?
Life is what you make it.
pi_25528081
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef Schanulleke het volgende:
@ Stil: is die foto als wedstrijddeelname bedoeld, of als illustratie bij het twee boterhammenverhaal?
de foto is niet serieus bedoeld.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_25528208
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastisch . Je bent geweldig . Je hebt altijd gelijk . Je hebt hier ook best de sfeer weten te verzieken. Ik heb iig geen zin meer in dit gezeik.

Mensen, succes met de fotowedstrijd. Ik kom wel eens weer eens kijken als pasen en pinksteren op één dag vallen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25528452
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastisch . Je bent geweldig . Je hebt altijd gelijk . Je hebt hier ook best de sfeer weten te verzieken. Ik heb iig geen zin meer in dit gezeik.

Mensen, succes met de fotowedstrijd. Ik kom wel eens weer eens kijken als pasen en pinksteren op één dag vallen.
PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_25528500
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:50 schreef stil het volgende:

[..]

PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.
Ik negeer hem ook . Ik kom hier gewoon ff niet meer . Kan op dit moment ook de tijd wel even beter gebruiken, dus het is niet alleen het gezeik van A_N wat me hier weghoudt!
pi_25528590
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik negeer hem ook . Ik kom hier gewoon ff niet meer . Kan op dit moment ook de tijd wel even beter gebruiken, dus het is niet alleen het gezeik van A_N wat me hier weghoudt!
ahum, Je gaat hem vanaf nu negeren?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_25528652
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:05 schreef stil het volgende:

[..]

ahum, Je gaat hem vanaf nu negeren?
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:26:18 #198
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25528763
En weer wordt alles ondergesneeuwd

E.T. Wat al eerder is gezegd, de rand van het glas is niet scherp en wanneer je een glas zo van boven fotografeert probeer dan het glas in het midden te houden. Hij is nu 'uit het midden' misschien kun je de wijn (of ranja) verdunnen met water zodat het transparanter wordt?
Suc6
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:42:48 #199
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25528913
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef berc het volgende:
hallo,

was er nog ergens een topic voor film spiegelreflex camera's? iemand misschien een linkje ofzo?
yup

Advies aanschaf spiegelreflexcamera Deel 2
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 maart 2005 @ 09:43:59 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25528931
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:27 schreef Elefes het volgende:
Tot nu toe ben ik tot hier gekomen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Commentaar is altijd welkom
Ik zou nog wat met de belichting spelen, zodat je spiegeling vermijdt. Leuk idee trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:48:12 #201
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25528987
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja waarom niet? Het is toch zo dat hij 'm daarna zelf nog zo moet zien te schieten als hij jouw suggestie tenminste mooi vindt ik ben er wel benieuwd naar. Ik zou zelf misschien proberen om 1 kleuraccent erin aan te brengen, misschien een schijfje citroen om de rand van het glas ofzo (en dan wel knalgeel levelen)
Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier posten

Misschien een idee dat als je over ouwesok wil kleppen om daarvoor een toepasselijk topic te openen.. of dit in de slowchat te doen?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:19:13 #202
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25529155
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Xilantof heeft mijn idee ontvangen. Mits hij het niet gebruikt zal ik het na de finale hier posten

Misschien een idee dat als je over ouwesok wil kleppen om daarvoor een toepasselijk topic te openen.. of dit in de slowchat te doen?
Okee, ik wacht af

Ik neem aan dat dat laatste niet voor mij is bedoeld
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 16 maart 2005 @ 14:32:52 #203
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25530594
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem aan dat dat laatste niet voor mij is bedoeld
Nee, dat is het idd niet.. meer aan iedereen die hier reageert over ouwesok (wat hier off topic is) .

[ Bericht 13% gewijzigd door Shark.Bait op 16-03-2005 16:33:39 ]
pi_25532318
Ik heb een aantal leuke foto's gezien over eten en drinken. Maar zelf heb ik er schoon genoeg van dat hier een aantal personen kennelijk niet in staat zijn een mening te geven en daarna die drol door te slikken. Mij niet meer gezien doooooeeeeeeg! Het ga jullie goed!
...niet geschoten is altijd mis...
  Admin woensdag 16 maart 2005 @ 23:20:04 #205
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25533614
jammer dar er mensen weggaan van dit leuke forum.
A_N is weg en k_man mag ook een poos wegblijven
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_25534324
Toch nog even een reactie, Yvonne:

Het is zeer spijtig, dat ben ik helemaal met je eens, het was een heel leuk onderdeel van Fok!
Helaas is er in de tijd dat ik hier kwam heel veel gebeurd dat niet zo leuk was en waar de Admins in mijn ogen niet allemaal een voldoende hebben gescored. Ik geloof wel dat je spijt betuiging oprecht is.
Fot was kennelijk een te klein onderdeel van Fok! om voldoende aandacht te vangen. En we waren wellicht te knuffelig. Dat past kennelijk niet bij Fok!
...niet geschoten is altijd mis...
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:52:25 #207
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25534326
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
jammer dar er mensen weggaan van dit leuke forum.
A_N is weg en k_man mag ook een poos wegblijven
Beetje mosterd na de maaltijd....mosterd....maaltijd? heeeeee...ideetje thanks
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25534381
Door meerdere redenen heb ik weinig tijd en zin gehad om tot een goed (en uitvoerbaar) idee te komen tot nu toe.
Maar ben nu een weekje vrij en begin langzaam het thema 'eten en drinken' in mij op te nemen.
Tot dat ik een waanzinnig idee heb stuur ik deze foto in zodat mijn plekje gereserveerd is

Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')