quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:27 schreef fr.oosje het volgende:Jongens, het is niet het einde van de wereld hoor dat Sok gestopt is, laten we het nou niet dramatischer maker dan dat het is. Overigens kan ik zijn keuze wel goed begrijpen. Maar dan nog kan hij gewoon als user terug komen toch?
Dramatischer dan het is ? Ik vind het nogal wat, toch iemand die een hoop voor dit subforum doet, ik vind het een gemis. En uiteraard hoop ik dat ie als user blijft komen, maar vooralsnog zie ik hem nog op blauw staan, dus niks aan de hand lijkt me.
Ik heb net even terug gelezen en ik moet zeggen dat de user in kwestie nu maar eens zijn kanus mag houden. Dit is gewoon eindeloos zeiken, ik kan me voorstellen dat sommige mensen dan liever even weg blijven. Wat ik vraag me werkelijk af wat een A_N hier nog doet, als hij elders furore maakt met zijn plaatjes, chapeau ..... Natuurlijk een hartstikke leuk hart onder riem en A_N, ga daar vooral mee door. Maar kap hier eens met je gezever over niks. Alles is al vaak genoeg besproken en je vindt geen of weinig gehoor. Ik heb ook niet het idee dat je met het benoemen van de users die de switch slikken van 'schaapjes' enige behoefte hebt om je hier mogelijk te maken. Ga slapen ofzo, of fotograferen
Wat betreft de switch in de wedstrijd : snap ik het goed als de verandering al na 1 dag is gemaakt ? Waar hebben we het over. 1 Ding, ik ben er van overtuigd dat als het zo was gebleven er gezeik was geweest over het feit dat het onderwerp al eens zo is geweest.
Samenvattend : doe gewoon mee, FOT is zoals je het nu meemaakt, klaar. Bevalt het niet ? Optaaien. Heb je kritiek ? Prima, maar je punt is vrij snel duidelijk, je hebt je naam inmiddels mee (A_N), blijf er niet in hangen ofzo.
Zo.
![]()
.
The Hick from French LickThe camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.