Dankjewelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:52 schreef Xboxer het volgende:
puckzzz: wat een mooie foto, die ingestuurde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..ik zit ook al die richting op te denken..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:50 schreef dubbellu het volgende:
Eens een andere insteek, Goofy eten en Dudley drinken:
lolquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Nato het volgende:
[..]
..ik zit ook al die richting op te denken..
Ik heb mijn foto inmiddels ingestuurd, maar ik heb nog wat ideetjes (nu alleen de tijd nog)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Nato het volgende:
[..]
..ik zit ook al die richting op te denken..
Tijd.. ja.. 't is nog wat te koud hier en daar..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:55 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb mijn foto inmiddels ingestuurd, maar ik heb nog wat ideetjes (nu alleen de tijd nog)![]()
gaaf issie wel, origineel niet helemaal..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef dawg het volgende:
froosje, jou inzending vind ik echt heel erg gaaf! Heel origineel ook.
ik zit ook een beetje vast in mijn idee. tis wel leuk, maar ik weet niets om hem beter/leuker/whatever te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Astridj0h het volgende:
Ja al tig pogingen gedaanwil nu weer eens wat anders doen *zucht*
dan zit je iig wel aan je dagelijkse 2 stuks fruitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:38 schreef Astridj0h het volgende:
edit: in dat geval heb ik nog twee appels voor niks opgegeten ook
Nog nooit vloeibare suiker gedronken danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
@astridjog Wel mooie platen alleen zie ik het eten en drinken niet zo
@Xilontof dat vind ik dus wel een hele leuke vondst dat mes kan je ook nog slijpen dan is ie wel scherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |