Dat mag ze zelf doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:23 schreef fr.oosje het volgende:
Had hem dan ook even recht gezet
de bovenste is wel heel erg mooi... vreemd licht, maar het geeft wel een mooi effektquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:46 schreef Astridj0h het volgende:
Iets met glasplaat, suikerklontjes en licht van onder. Ben er niet helemaal tevreden over, kan niet precies zeggen wat, maar tis het net niet. Houd het voorlopig dus toch nog maar op de appelsap e.d.
Gaarne wel op/aanmerkingen tips e.d.!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb thuis ook alleen 5.0 daar heb ik het in gedaan. Selective color zit ergens in de buurt van Hue/Saturation (verzadiging? )quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:16 schreef Astridj0h het volgende:
Nee hoor puckzz mag je gewoon laten staan! vind het alleen maar leuk als iemand beetje speelt met mijn fotootjes.
Een gladde glasplaat bemachtigen gaat lukken (persoonlijk heb ik net als ivo ook meer met de eerste, maar vind dit zeker ook een goede poging)
Dat recht zetten komt wel goed. Vandaag nog drukke dag, maar morgen zal ik nog even wat proberen.
Ik heb zelf PS 5.0 (limited edition naar het schijnt) wat is selective color?? (ik heb gewoon nederlandse versie) Ik heb bij de laatste drie foto's wel wat meer geleveled (ook naar blauw/wit toe) maar vond ze er niet echt super beter op worden.
o ja... sorry, weer vergeten te nummeren...
Of je hond is te grootquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:00 schreef dubbellu het volgende:
Ja idd, maar het gaat even om het idee.
Mijn keuken is te klein om ze op de foto te krijgen en de tuin is nog niet echt zomerklaar (oftewel een zooitje).
Maar ik heb nog een paar dagen dus ik ga nog even verder klooien
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:52 schreef Xboxer het volgende:
puckzzz: wat een mooie foto, die ingestuurde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..ik zit ook al die richting op te denken..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:50 schreef dubbellu het volgende:
Eens een andere insteek, Goofy eten en Dudley drinken:
lolquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Nato het volgende:
[..]
..ik zit ook al die richting op te denken..
Ik heb mijn foto inmiddels ingestuurd, maar ik heb nog wat ideetjes (nu alleen de tijd nog)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef Nato het volgende:
[..]
..ik zit ook al die richting op te denken..
Tijd.. ja.. 't is nog wat te koud hier en daar..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:55 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb mijn foto inmiddels ingestuurd, maar ik heb nog wat ideetjes (nu alleen de tijd nog)![]()
gaaf issie wel, origineel niet helemaal..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef dawg het volgende:
froosje, jou inzending vind ik echt heel erg gaaf! Heel origineel ook.
ik zit ook een beetje vast in mijn idee. tis wel leuk, maar ik weet niets om hem beter/leuker/whatever te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Astridj0h het volgende:
Ja al tig pogingen gedaanwil nu weer eens wat anders doen *zucht*
dan zit je iig wel aan je dagelijkse 2 stuks fruitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:38 schreef Astridj0h het volgende:
edit: in dat geval heb ik nog twee appels voor niks opgegeten ook
Nog nooit vloeibare suiker gedronken danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
@astridjog Wel mooie platen alleen zie ik het eten en drinken niet zo
@Xilontof dat vind ik dus wel een hele leuke vondst dat mes kan je ook nog slijpen dan is ie wel scherp
Ja helaas, had geen schort...ja, zo'n serveersterschortje, maar denk niet dat hem dat zou staan.quote:
ja inderdaad... zo heb ik er toch niks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef E.T. het volgende:
Astridj0h, ik ga voor 3 en 4 van de laatste reeks![]()
Lastig he, zoveel mensen, zoveel meningen.. Maar ik vind dat blauwige wel gaaf.. doet een beetje icey aan.. (ik kreeg beelden van iglo's enzo op m'n netvlies)
Ik vind het echt een heel leuk idee! Ik vind foto # 3 het mooiste, het blauwe licht kleurt lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:14 schreef Astridj0h het volgende:
Nou nog een laatste ronde suikerklontjes dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu echt gaan bedenken wat ik moet inleveren...
Wie helpt mij beslissen!
Tnx..quote:
Ik vind de tweede foto het leukste van deze seriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |