Dat komt door een verschillende vorm van accepteren in het leven, dat jij iets niet begrijpt zegt misschien meer over jou dan de andere bepaalde mensen.quote:American_Nightmare:
Ik begrijp ook niet dat bepaalde mensen (waaronder jij) nu zo makkelijk meegaan met deze beslissing, gezien het feit dat je blijkbaar dit weekend al een hoop moeite hebt gedaan voor de wedstrijd.
Het onderwerp eten en drinken zegt me niet zoveel, hoewel ik er waarschijnlijk een archiefstukje voor ga inzenden. Ik ga niet zomaar makkelijk mee met de beslissing, ik vind het best jammer, maar er is een wedstrijdleiding die beslissingen neemt en daar kan je je bij neerleggen of niet mee doen. Net zoals die belspelletjes op tv, je weet dat het grote bedrag dat er te winnen valt nooit uitgaat doordat de computer zo geprogrammeerd is en je kan je daarbij neerleggen of gewoon niet meedoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Mij lijkt dat de discussie over wat nu wel en geen portret is, niets met 'zieken' te maken heeft hoor. En van mijn kant zal er geen gezeik over eten en drinken komen, want ik doe sowieso niet mee als dat het onderwerp wordt, aangezien ik het gewoonweg belachelijk vind dat het onderwerp gaandeweg even wordt gewijzigd. Ik begrijp ook niet dat bepaalde mensen (waaronder jij) nu zo makkelijk meegaan met deze beslissing, gezien het feit dat je blijkbaar dit weekend al een hoop moeite hebt gedaan voor de wedstrijd.
hopelijk alles wat met eten en drinken heeft uit te staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mag het ook eten of drinken zijn? Of moeten beide categorieen vertegenwoordigd zijn?
laat zien maken we de keuze nog moeilijkerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:00 schreef Elation het volgende:
damn ikkan niet keizen welke foto ik wil insturen
zie: Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:16 schreef Elation het volgende:
tvp? was da *bloos*
Ja goed he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een rare portretten allemaal..
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:08 schreef Elation het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welke zal ik doen?
Sorry Peaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Na de enigzins vreemde beslissing op een nogal late reactie dat portret al eens geweest is, ga ik me maar eens buigen over het onderwerp eten en drinken....
ik hoop dat dit echt een tvptje is anders is het wel vreemd om de winnende foto voor kleur in juli 2004 in te sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
eten en drinken
eigenlijk een verkapte tvp
Jou combineren met eten en drinken...hm...je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry Pea
Het lijkt me overigens nog steeds leuk om het idee wat je in je hoofd had uit te werken. Misschien een combinatie maken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:19 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan beeld heeft:
PdeH op een grote zilveren schaal, slaatjes bla eromheen, tomaatjes.... owhh en eeehh natuurlijk een appeltje in zijn mond
Heet dat dan geen archief werk??quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Vandaar de smiley waarschijnlijk. Ik zie trouwens het probleem niet zo, aangezien het niet in de regels staat dat het verboden is, en de organisatie zich enorm vastklampt aan die fantastische regeltjes van ze (maar het onderwerp tussendoor veranderen kan natuurlijk geen kwaad).
Jij maakt wel heel wat mee in de trein hè?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:51 schreef Xilantof het volgende:
mij schoot trouwens vanmiddag in de trein iets te binnen.
en dat kwam niet omdat er toevallig iemand zat te eten en te drinken tegen over me![]()
moet eens zien of het een leuk uit de verf komt.
treinen is best leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij maakt wel heel wat mee in de trein hè?
Het idee is goedgekeurdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jou combineren met eten en drinken...hm...je brengt me op een idee![]()
Ik spreek je wel op msn....![]()
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo, kun je niets aan doen. Ik vind/vond dat A-N het m.b.t. de vorige discussie over soepen best wel een aantal punten had waar ik het mee eens was, het is alleen de manier waarop er over doorgezaagd wordt die me tegenstaat. Verder vond ik zijn reactie op een paar 'portret foto's' die ik had geplaatst niet bepaald subtiel, maar ach dat overleef ik ook wel weer. Op dit moment kan ik het ook nog eens zijn met de uitspraak dat het behoorlijk stil blijft aan de kant van de mods omtrent de uitspraken van diverse FOT-ers dat het best portret mag blijven. Maar daar laat ik het verder ook bij, het was me ook al opgevallen. Ik zie mezelf als een flexibel mens dus ik ga gewoon lekker met 'eten en drinken' aan de gang, die portretfoto's schiet ik zelf nog wel een keer.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:52 schreef Dropkick het volgende:
American Nightmare wat is nu je bedoeling?Je blijft maar zieken en zuigen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop dus een plaat te kunnen schieten van de sushi-chef in actie
Ik heb een japanse kok nog nooit zien roerbakken.... waar is een restaurant waar ik dat kan aanschouwen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
Da's altijd gaaf om te zien. Ook zo'n japanse kok die een beetje staat te roerbakken
en het is ook nog eens erg
Opeens heb je het... je word conducteurquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:51 schreef Xilantof het volgende:
mij schoot trouwens vanmiddag in de trein iets te binnen.
Verkapte NS reklame?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:37 schreef Xilantof het volgende:
treinen is best leuk.
is altijd veel te zien qua mensen op stations en in treinen enzo.
das gaaf.
Roerbakken is misschien het foute woord, maar ze staan over het algemeen leuke kunstjes te vertonenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een japanse kok nog nooit zien roerbakken.... waar is een restaurant waar ik dat kan aanschouwen?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef Ymke het volgende:
Xboxer had gestemd op eten en drinken, juist omdat we afgelopen zondag naar de japanner zijn geweest. Hij zag het al helemaal voor zich , fotos van veel vuur enzo. Toen het portret werd was hij een beetje teleurgesteld , hij nam mijn cameraatje dan ook niet mee zondag.
Ik durf hem nu niet te zeggen dat het nu toch eten en drinken is geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |