En het leermoment is: Altijd je cameraatje meenemen, niet alleen voor wedstrijdenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef Ymke het volgende:
Xboxer had gestemd op eten en drinken, juist omdat we afgelopen zondag naar de japanner zijn geweest. Hij zag het al helemaal voor zich , fotos van veel vuur enzo. Toen het portret werd was hij een beetje teleurgesteld , hij nam mijn cameraatje dan ook niet mee zondag.
Ik durf hem nu niet te zeggen dat het nu toch eten en drinken is geworden![]()
Klopt heb op het midden gefocust. Ik kan op mijn camera slechts twee F-waardes instellen 2.6 en 4.9 dus ik weet niet of dat verder nog een verbetering gaat opleveren (denk dat die laatste al gemaakt is op F4.9)quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke serie Astridj0h. Ik vind vooral de laatste leuk. Die heeft een mooie ruime kadering. Het enige wat me daar opvalt is dat-ie niet helemaal scherp is (oa. de streepjescode). Zo te zien heb je gefocussed op het pakje appelsap en dan ergens in het midden?
Wat je zou kunnen proberen is daar een kleiner diafragma (grotere F-waarde) gebruiken om meer scherptediepte te creeeren. Wel heb je dan denk ik een statiefje nodig.
Hij gebruikt de mijne en die mag hij het liefst nergens mee naar toe nemen , kinderen zijn nog niet zo bewust en zuinig met de spullen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:40 schreef dubbellu het volgende:
[..]
En het leermoment is: Altijd je cameraatje meenemen, niet alleen voor wedstrijden [afbeelding]
Bèèèèèhhhhh (Schaaps voor DOEI)quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. de organisatie laat ondanks alle kritieken niks van zich horen en iedereen gaat heel gewillig aan het 'eten en drinken'. Nou sorry maar ik bedank voor dat schapengedrag hier.
Shoarma?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. de organisatie laat ondanks alle kritieken niks van zich horen en iedereen gaat heel gewillig aan het 'eten en drinken'. Nou sorry maar ik bedank voor dat schapengedrag hier.
Lekkerquote:
Wat betreft Ouwesok: die kan nou eenmaal niet omgaan met kritiek. Bekritiseer hem en de reactie zal zijn in de orde van 'als het zo moet bekijken jullie het verder maar, want ik trek mijn handen er van af'. Zo is het namelijk al vaker gegaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja en de wedstrijdleiding is zo beduusd van alle kritiek op hun beslissing dat ze al een dag of 2 niet durven te reageren..
Erg he?quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:43 schreef Bowiefan het volgende:
mooi puckzzz
ben jij smorgens vroeg al druk aan het fotograferen zeg
Gefeliciteerd! (en dat meen ik serieus...) Dat laat zien dat je een goede fotograaf bent en het lijkt mij leuk als je die waardering krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja en de wedstrijdleiding is zo beduusd van alle kritiek op hun beslissing dat ze al een dag of 2 niet durven te reageren..
Gelukkig scoort het portret wat ik had ingezonden een ruime 8 in het DPZ-album en ben ik inmiddels benaderd door een internationaal concern die gebruik wil maken van de foto. Heb ik er toch nog 'iets' aan gehad.
Ze zijn niet helemaal scherp, ziet er uit als bewegingsonscherptequote:Op woensdag 9 maart 2005 15:56 schreef Astridj0h het volgende:
Eten en drinken
Hierbij mijn eerste eten&drinken fotootjes uit mijn eigen gebouwde ministudiootje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben nog niet echt onverdeeld positief, maar het is een begin.
Om de een of andere reden zijn sommige foto's een beetje blauw uigeslagen, ik denk dat ie toen op de F2.6 mode stond) kan iemand mij vertellen hoe dat komt?
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik het licht in moet laten vallen. Iemand suggesties voor compositie/lichtval enz.?
(oh ja en een half opgegeten appel... ik lust het helemaal niet...)
Ja dat vind ik toch ook wel een beetje raar?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. de organisatie laat ondanks alle kritieken niks van zich horen
Durfen reageren is één. Willen reageren is twee.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Gelukkig kun je nog wel de tijd vinden om af en toe het onderwerp van de fotowedstrijd radicaal om te gooien, ook al heb je geen tijd voor de berg van kritiek die je vervolgens daarop krijgt (ook van de mensen die niet 'slechts zeik op hun agenda hebben staan') te verwerken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Durfen reageren is één. Willen reageren is twee.
Ik zit een beetje spaarzaam in de tijd die ik voor dit forum kan vrijmaken, en die tijd wens ik niet te besteden aan iemand die slechts gezeik op zijn agenda heeft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |