Maar dan is het effect van het ijsblokje toch weg?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent leuk aan het experimenteren Puckzzz. Ik vind die eerste het leukst. Alleen zou je die twee randjes nog even weg moeten croppen
juh, de chips ziet er nu bol (dat is westfries voor oudbakken) uit. Gister ook niet echt zin meer om er wat van te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de chips er niet zo lekker uitzien eerlijk gezegd, ik weet niet wat ik mis. Ik vind je appelsap leukerMaar misschien moet je met de appelsap en de appel proberen om ze allebei scherp te krijgen als je nog appels en appelsap kunt zien tenminste
![]()
Nieuw projectje van mij, ik moest wel snel zijn want er hing een bouwlamp boven,
het smolt als een gek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, want je ziet nog steeds de structuur van het ijsblokjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dan is het effect van het ijsblokje toch weg?Ik heb er wel aan zitten denken hoor, ik zal eens kijken
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ach is toch archiefwerk, dat telt bij voorbaat al niet mee
als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog wel de tijd vinden om af en toe het onderwerp van de fotowedstrijd radicaal om te gooien, ook al heb je geen tijd voor de berg van kritiek die je vervolgens daarop krijgt (ook van de mensen die niet 'slechts zeik op hun agenda hebben staan') te verwerken.
Gelukkig is iedereen het er over eens dat dat zuiver aan mij ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.
Jij hebt echt altijd wat te zeiken bij de fotowedstrijd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |