abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:50:32 #101
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25470651
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ach is toch archiefwerk, dat telt bij voorbaat al niet mee
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:19:27 #102
105964 Elation
i'leyshun, follow me..
pi_25471869
Dat met dat ijsklontje is leuk

reclame van een make-up merk heeft dat ook met kers en komkommer
detached from reality
  FOK!fotograaf vrijdag 11 maart 2005 @ 17:23:01 #103
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25475764
Ik heb een leuk ideetje
morgen even uitproberen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:29:32 #104
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25477453
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Gelukkig kun je nog wel de tijd vinden om af en toe het onderwerp van de fotowedstrijd radicaal om te gooien, ook al heb je geen tijd voor de berg van kritiek die je vervolgens daarop krijgt (ook van de mensen die niet 'slechts zeik op hun agenda hebben staan') te verwerken.
als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.
Jij hebt echt altijd wat te zeiken bij de fotowedstrijd.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_25477622
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:29 schreef buzzer het volgende:

[..]

als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.
Jij hebt echt altijd wat te zeiken bij de fotowedstrijd.....
Gelukkig is iedereen het er over eens dat dat zuiver aan mij ligt.

Veel plezier met jullie bord vreten fotograferen de komende maand.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25478595
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Gelukkig is iedereen het er over eens dat dat zuiver aan mij ligt.

Veel plezier met jullie bord vreten fotograferen de komende maand.
Dankje
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 15:46:41 #107
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25490251
dit is het idee waarmee ik zit te worstelen:

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:59:16 #108
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25492627
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:46 schreef Xilantof het volgende:
dit is het idee waarmee ik zit te worstelen:

[afbeelding]
Ik vind het idee wel goed, maar de foto op zich een beetje saai. Ik zou ook zo niet weten hoe het anders moet, maar voor mijn gevoel is ie te leeg ofzo...kweenie precies
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:27:47 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25493129
Ik vind dat lege wel mooi...
Mooi in z'n eenvoud
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 22:53:04 #110
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25496830
Ik zat eerst ook nog te denken aan een drank in het glas, maar dat is lastig. want alles wordt "1 strak vlak" zodra het in het glas zit...

maar ik ga nog wel even wat proberen denk ik
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 maart 2005 @ 11:42:11 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25504130
Ha, ik zie dat er al mooie pogingen gedaan worden

Ik had even een poosje niet zoveel behoefte om te reageren hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 13 maart 2005 @ 13:42:00 #112
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_25507048
@ Xilantof: Ik heb het idee dat het mooier is als het contrast van de schaduw sterker is, dus dat je daar de tanden van de vork ook sterk kan onderscheiden.
Life is what you make it.
  zondag 13 maart 2005 @ 13:43:24 #113
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_25507104
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik zat eerst ook nog te denken aan een drank in het glas, maar dat is lastig. want alles wordt "1 strak vlak" zodra het in het glas zit...

maar ik ga nog wel even wat proberen denk ik
Is het misschien leuk om een wat sprekender achtergrond te nemen? bijvoorbeeld knalrood oid? Nu is het geheel wat saai ja, maar het is wel een goed idee!
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  zondag 13 maart 2005 @ 18:21:54 #114
3011 E.T.
pi_25508315
Ik ben vanmiddag ook even aan het spelen geweest..
zal straks eens kijken wat mijn kaartje onthult
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 maart 2005 @ 20:11:52 #115
3011 E.T.
pi_25508961
ben nog niet helemaal tevreden, maar dit is het idee

pi_25509769
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik had even een poosje niet zoveel behoefte om te reageren hier
Jammer dat je dat je bij een beetje tegenwind meteen stil in een hoekje gaat zitten mokken.
pi_25509942
quote:
Op zondag 13 maart 2005 22:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Jammer dat je dat je bij een beetje tegenwind meteen stil in een hoekje gaat zitten mokken.
KAP NOU GVD EENS MAN!

En dat geldt ook voor A_N en een ieder ander die nog wat te zeiken heeft over de wedstrijd! Er is besloten. Klaar. Punt. Doe ermee wat je wilt, maar hou nou eens op met zeiken.

[ Bericht 20% gewijzigd door PdeHoog op 13-03-2005 23:54:07 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25510147
quote:
Op zondag 13 maart 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
KAP NOU GVD EENS MAN!
Stel je aan joh.

Er breekt een heftige discussie uit maar het bevoegd gezag is in geen velden of wegen te bekennen. Dat vind ik raar. En jammer.

Zonder verder nog de behoefte te voelen inhoudelijk op die discussie in te gaan.
pi_25510975
quote:
Op zondag 13 maart 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

KAP NOU GVD EENS MAN!

En dat geldt ook voor A_N en een ieder ander die nog wat te zeiken heeft over de wedstrijd! Er is besloten. Klaar. Punt. Doe ermee wat je wilt, maar hou nou eens op met zeiken.
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.

Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2005 @ 05:35:22 #120
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25511186
@schanulleke: met dat idee zat ik zelf ook ja, moet ik even een andere lamp opzoeken die daarvoor kan zorgen. had nu ongeveer een "breedt straler"

@Astridj0h: weet niet of dat echt leuk uitpakt. maar ik zal eens kijken wat het wordt
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25511777
quote:
Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.

Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
A_N, je bent zelf een jankerd. Bij werkelijk elke wedstrijd heb jij wel wat aan te merken. Ik zat gister toevallig de foto-contest 2004 van Tweakers door te lezen en zelfs daar was je het niet eens met de uitslag. Vervolgens ga je ook nog eens op DPZ je beklag doen en op beide plekken werd je gewoon vierkant uitgelachen en werd men je gezeur zat.

Tegendraads is leuk, maar er is een moment dat je moet stoppen. Blijkbaar kun je dat niet. Ik zou dat maar wel eens gaan leren. Je kan het nog wel eens nodig hebben in het dagelijks leven.

en gelukkig is dit jouw forum niet . Ik denk ook niet dat je dan nog veel bezoekers zou hebben
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25511791
quote:
Op maandag 14 maart 2005 00:48 schreef k_man het volgende:
Er breekt een heftige discussie uit maar het bevoegd gezag is in geen velden of wegen te bekennen. Dat vind ik raar. En jammer.
Fijn dat je het jammer vind. Zie je, afgezien van A_N, nog meer medestanders? Nee! Dat klopt. Iedereen is bezig met de wedstrijd. Doe mee of ga weg

En doe anders je beklag lekker op de plek waar het thuishoort....in het feedback-topic of beter nog.....mail naar Danny .
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2005 @ 09:41:56 #123
73911 ultra_ivo
pi_25511853
American_Nightmare schreef:
quote:
Er zijn gelukkig nog plekken op fok waar een goede sfeer en fatsoenlijk met elkaar omgaan op prijs gesteld woren. Niet heel fok is aan het verworden tot een ruwe dierentuin waar iedereen maar wild in het rondslaat. Het gaat hier om het plezier in het fotograferen. Niet om het plezier in andere mensen beledigen en afbranden. Wat het je eraan om mensen van de fotografie weg te jagen door jouw soort van gedrag?
  maandag 14 maart 2005 @ 10:11:39 #124
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25511935
quote:
Je hebt helemaal gelijk. Als ik in jouw schoenen stond zou ik Fok en FOT specifiek meteen boycotten door er absoluut niet meer te posten. Al die Hollanders klagen maar zonder dat ze er iets aan doen. Het is schandalig. Er moet actie ondernomen worden. Jij moet een goed voorbeeld zetten door als eerste niet meer te posten uit protest. Dat zal ze leren.
Ten tweede Danny bestoken met emailtjes totdat hij OF ingeeft aan jouw voorwaarden, of hij jou admin maakt van Fok, zoals het duidelijk hoort.
quote:
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou je bijna willen doodknuffelen.

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25513129
quote:

[..]
Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Er is je op DPZ aangeboden om de maandelijkse (meer 4 maandelijkse ) uitdaging te organiseren, maar op één of andere manier kan je wel kritiek leveren, en kritiek leveren, en kritiek leveren maar als het dan gevraagd wordt om het zelf te doen blijft het stil.
Het enige wat je zegt is "dat is toch niet zo moeilijk", als het zo makkelijk is, doe het dan ook, dan is iedereen blij.
Jij hebt je eigen wedstrijd met je eigen regels en je kan hem twee wekelijks maken waardoor je nog meer onderwerpen kan verzinnen, iedereen blij.
Ik doe zeker iedere keer mee, zonder te zeuren verder
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')