quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ach is toch archiefwerk, dat telt bij voorbaat al niet mee
als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog wel de tijd vinden om af en toe het onderwerp van de fotowedstrijd radicaal om te gooien, ook al heb je geen tijd voor de berg van kritiek die je vervolgens daarop krijgt (ook van de mensen die niet 'slechts zeik op hun agenda hebben staan') te verwerken.
Gelukkig is iedereen het er over eens dat dat zuiver aan mij ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
als azijnpissen een beroep was geweest, was jij stinkend rijk geworden.
Jij hebt echt altijd wat te zeiken bij de fotowedstrijd.....
Dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen het er over eens dat dat zuiver aan mij ligt.
Veel plezier met jullie bord vreten fotograferen de komende maand.
Ik vind het idee wel goed, maar de foto op zich een beetje saai. Ik zou ook zo niet weten hoe het anders moet, maar voor mijn gevoel is ie te leeg ofzo...kweenie preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:46 schreef Xilantof het volgende:
dit is het idee waarmee ik zit te worstelen:
[afbeelding]
Is het misschien leuk om een wat sprekender achtergrond te nemen? bijvoorbeeld knalrood oid? Nu is het geheel wat saai ja, maar het is wel een goed idee!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik zat eerst ook nog te denken aan een drank in het glas, maar dat is lastig. want alles wordt "1 strak vlak" zodra het in het glas zit...
maar ik ga nog wel even wat proberen denk ik
Jammer dat je dat je bij een beetje tegenwind meteen stil in een hoekje gaat zitten mokken.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik had even een poosje niet zoveel behoefte om te reageren hier
KAP NOU GVD EENS MAN!quote:Op zondag 13 maart 2005 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Jammer dat je dat je bij een beetje tegenwind meteen stil in een hoekje gaat zitten mokken.
Stel je aan joh.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
KAP NOU GVD EENS MAN!
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.quote:Op zondag 13 maart 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KAP NOU GVD EENS MAN!
En dat geldt ook voor A_N en een ieder ander die nog wat te zeiken heeft over de wedstrijd! Er is besloten. Klaar. Punt. Doe ermee wat je wilt, maar hou nou eens op met zeiken.
A_N, je bent zelf een jankerd. Bij werkelijk elke wedstrijd heb jij wel wat aan te merken. Ik zat gister toevallig de foto-contest 2004 van Tweakers door te lezen en zelfs daar was je het niet eens met de uitslag. Vervolgens ga je ook nog eens op DPZ je beklag doen en op beide plekken werd je gewoon vierkant uitgelachen en werd men je gezeur zat.quote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Fijn dat je het jammer vind. Zie je, afgezien van A_N, nog meer medestanders? Nee! Dat klopt. Iedereen is bezig met de wedstrijd. Doe mee of ga wegquote:Op maandag 14 maart 2005 00:48 schreef k_man het volgende:
Er breekt een heftige discussie uit maar het bevoegd gezag is in geen velden of wegen te bekennen. Dat vind ik raar. En jammer.
Er zijn gelukkig nog plekken op fok waar een goede sfeer en fatsoenlijk met elkaar omgaan op prijs gesteld woren. Niet heel fok is aan het verworden tot een ruwe dierentuin waar iedereen maar wild in het rondslaat. Het gaat hier om het plezier in het fotograferen. Niet om het plezier in andere mensen beledigen en afbranden. Wat het je eraan om mensen van de fotografie weg te jagen door jouw soort van gedrag?quote:Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Je hebt helemaal gelijk. Als ik in jouw schoenen stond zou ik Fok en FOT specifiek meteen boycotten door er absoluut niet meer te posten. Al die Hollanders klagen maar zonder dat ze er iets aan doen. Het is schandalig. Er moet actie ondernomen worden. Jij moet een goed voorbeeld zetten door als eerste niet meer te posten uit protest. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Jankerd.. het slaat toch ook nergens op. En dat noemt zich dan "fotowedstrijd organisatie". Mevrouw Rewimo besluit eigenzinnig om even het onderwerp van de fotowedstrijd aan te passen terwijl er al mensen een foto ingeleverd hebben en moeite hebben gedaan voor het eigenlijke onderwerp. Vervolgens wordt mevrouw Rewimo bedolven onder kritiek van ongeveer iedereen. En wat doet mevrouw Rewimo? Ze besluit doodleuk om maar even niet meer te reageren "omdat ze daar even geen behoefte aan heeft". Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou je bijna willen doodknuffelen.quote:Maar goed. Deze post druist duidelijk in tegen de knuffelcultuur die tegenwoordig ook al in FOT heerst, en dus zal hij ongetwijfeld worden afgedaan als gezeik. Ik denk echter dat iedereen diep van binnen donders goed in de gaten heeft dat ik meer dan gelijk heb.
Er is je op DPZ aangeboden om de maandelijkse (meer 4 maandelijksequote:Op maandag 14 maart 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als dit mijn forum was dan kwam er per direct iemand anders om de fotowedstrijd te organiseren want mevrouw Rewimo weet duidelijk niet wat het woord "verantwoordelijkheid" inhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |