immer alsmede tevens ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Hij zei on.
Bifitopics
Kliekjes
Reeksen
Biertopics
Baggermod
Vriendjespolitiek
dit is de aller aller aller slechtste kloon die ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:15 schreef Snatzi het volgende:
Rois auf meine television is nicht so gut, aber Rois auf das Forum is ganz geil!!
Ruis blijft. Net als Dirkh en Knut. Hij zal een status krijgen die jogy en PR ook hebben als hij stopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:14 schreef Lu_uK het volgende:
het gaat wel snel in ONZ!
de een dr uit de ander dr uit..
is er al een wedtopic hoe lang ruis het volhoud?
Was zich liebt das neckt zichquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:17 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dit is de aller aller aller slechtste kloon die ik ooit gezien heb
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:29 schreef Renmaestro het volgende:
Gefeliciteerd, Ruis. En dat je maar veel lol mag hebben in het misbruiken van je macht, want dat is immers leuk.
Dan zal zijn beleid op het forum nog verder radicaliseren uit wraak. Dat wordt spannend.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]binnen een week wordt ie uitgekotst door hekje onz.
![]()
Missie volbracht.
Ja, ik heb ook zo'n hekel aan Dirkhquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
vetklep
twee strontvliegen, één klap.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:31 schreef BrauN het volgende:
Hoe dom eigenlijk... een ordinaire kloon wordt mod, waar moet dit heen?
Ik ga me voortaan maar vermaken in OUD of WFL.
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Zo, dat is al 1 vetklep minder.
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef boebiedoe het volgende:
Mjah, alsof het er nog toe doet wie er mod is op ONZ, kut blijft het toch. Maar ik blijf het krom vinden dat Kroep eruit ligt en dat Tessje en Knut die niet tot nauwelijks aanwezig zijn en waar de "humor" ver van te zoeken is rustig op hun plekje kunnen blijven zitten. Maar dat zal wel door de connecties met de admins komen. Gefeliciteerd Ruis, dat je er maar wat moois van mag maken..
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef boebiedoe het volgende:
Mjah, alsof het er nog toe doet wie er mod is op ONZ, kut blijft het toch. Maar ik blijf het krom vinden dat Kroep eruit ligt en dat Tessje en Knut die niet tot nauwelijks aanwezig zijn en waar de "humor" ver van te zoeken is rustig op hun plekje kunnen blijven zitten. Maar dat zal wel door de connecties met de admins komen. Gefeliciteerd Ruis, dat je er maar wat moois van mag maken..
Ruis kennende zal hij deze reactie wel afdoen als jaloezie ja. Ik ben het met je eens, alhoewel Ruis verder een aardige gozer is staat macht hem niet, maar laten we 'm een kans geven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren. In ieder geval voor die personen die verantwoordelijk zijn/waren voor pp's aanstelling. Als er iemand niet met macht om kan gaan en in het verleden al heeft bewezen die gruwelijk te gaan misbruiken, is pp het wel. Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
En die maken ze dan mod op onzin, daar waar hij als enige merkbare contributie een kutreeks en een kutsfeer heeft aangebracht.
Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Het is er anders altijd reuze gezellig met PP hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
Ben maar niet bang, volgens mij ben je net zo gewenst als Tessje.quote:Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
En verzin eens je eigen manier van bekendheid vergaren.quote:Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Godverdomme. Hoe moeten ze slapen vannacht?..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren.
Ja, fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Hij zei on.
Bifitopics
Kliekjes
Reeksen
Biertopics
Baggermod
Vriendjespolitiek
Kuch*voorspelbaar*kuch* en bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren. In ieder geval voor die personen die verantwoordelijk zijn/waren voor pp's aanstelling. Als er iemand niet met macht om kan gaan en in het verleden al heeft bewezen die gruwelijk te gaan misbruiken, is pp het wel. Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
En die maken ze dan mod op onzin, daar waar hij als enige merkbare contributie een kutreeks en een kutsfeer heeft aangebracht.
Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
Een match made in heaven, die 2. Dat ze samen maar heel gelukkig mogen worden, op een ver, onbewoond eiland waar ze tessje's maandelijke miskramen moeten recyclen als soepvlees, en pp's blauw is van de deegroller waar hij me op zijn harsens krijgt van zijn vrouwtje als hij weer eens met de inboorlingen uit zuipen is geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
Nadat die vetklep opgetyft is, ga ik me op Ruis richten....
vergelijk je me nou met die vuilniszakken neuker?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:50 schreef kastanova het volgende:
Was PP trouwens niet die NSB-er of verwar ik nu weer 2 kutusers?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is overigens door yvonne bevestigd dat bij een snel vertrek van C of tess, er overgegaan zou worden op de nummer 3 op de lijst, en ik weet honderd procent zeker dat die knaas dat niet was.
Dus maak je de eerste de beste baggeraar maar mod? Jawel, een grootse verbetering.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..].
Ik heb trouwens vertrouwen in Ruis, hij heeft een groot ONZ-hart. En hij is er altijd. Dat kan je van Kunt en Tess niet zeggen.
En jij denkt zeker wel te weten wie nr 3 is he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is overigens door yvonne bevestigd dat bij een snel vertrek van C of tess, er overgegaan zou worden op de nummer 3 op de lijst, en ik weet honderd procent zeker dat die knaas dat niet was.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben..
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ah, je neukt dus geen negers, dat is dan wel weer in je voordeel...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
vergelijk je me nou met die vuilniszakken neuker?
Poule beginnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:02 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
En na hoeveel dagen zal deze infantiel het toneel verlaten?![]()
![]()
!
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, je neukt dus geen negers, dat is dan wel weer in je voordeel...
Maar je blijft gewoon een nietszeggende kliekjeskneus...
sinds wanneer is onzin zo serieus geworden dat er woorden als mismanagement er op van toepassing zouden zijn ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.
PP vind het allemaal wel lollig, want hij heeft nu zijn blauwe kleurtje, en nu kan hij helemaal maken wat hij wil. En we weten allemaal, pp inclus, dat hij dat ook zeker zal gaan doen. Diezelfde crew die ons in talloze topics wil doen geloven dat er echt wel nagedacht word onderling, laat nu een staaltje mismanagement zien waar trump een hartverzakking van zou krijgen.
PP, ik hoop dat je vandaag of morgen jezelf nog eens goed tegenkomt. Dat je moge trouwen met een meisje dat net zo'n zwart kutkarakter heeft als jijzelf, mogelijk erger.
Als je even terugleest, zul je zien dat ik afstand doe van mijn recht te kunnen solliciteren naar enige vorm van vrijwilligerswerk in de crew, al was het maar omdat de functie voor eeuwig bevlekt is door jouw kutkarakter, dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.quote:
Boe! Wat doe je! Sinds wanneer ben jij soft?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:47 schreef boebiedoe het volgende:
... laten we 'm een kans geven.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je even terugleest, zul je zien dat ik afstand doe van mijn recht te kunnen solliciteren naar enige vorm van vrijwilligerswerk in de crew, al was het maar omdat de functie voor eeuwig bevlekt is door jouw kutkarakter, dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.
"Iedereen" verdient een 4e kans, dus laten we ze er in zijn geval snel doorheen jagenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Boe! Wat doe je! Sinds wanneer ben jij soft?
quote:
Omdat het zelfs voor een gemoedelijk forum als onzin waar veel mag en kan, het getuigt van gezamenlijk crew-iq dat ik op 1 hand kan tellen, om iemand die zo heeft laten zien dat hij het NIET kan, aan te stellen als mod. Iedereen doet zijn best om er een beetje positief voor in aanmerking te komen. En net die ene persoon die overal lak aan heeft en waarvan iedereen weet dat hij het gaat verkloten stellen ze aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer is onzin zo serieus geworden dat er woorden als mismanagement er op van toepassing zouden zijn ?
vreemd, ik kan me niet herinneren ooit je moeder vermoord, je vriendin geneukt of je hond doodgereden te hebben..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.
Lager dan hij momenteel staat in mijn achting kan iemand niet zinken zonder in china uit te komen.quote:
Ik heb PP anders nog nooit zien modden ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
die zo heeft laten zien dat hij het NIET kan
Het is de shock.quote:
Nee, maar we weten allemaal hoe hij "zijn" wijlen onzin misbruikte om er zijn eigen prive sodom en gommorra van te maken. De hele curry affaire laat wel zien hoe doorspekt zijn hersenen zijn met zijn eigen ego, dat zo breed is dat tessje er in het niets bij wegvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb PP anders nog nooit zien modden ?
Mis, ik ben een van de weinigen die er zijn bek over opentrekt. Wat is je volgende zet? Ga je nu collega-mods lopen etteren met gastslotjes en postedits? Helemaal jouw stijl.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
tja, je bent de enige die zich er druk over maakt HTT
De rest neemt de moeite waarschijnlijk niet eens meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
Ja, die ruis is een mondig persoon met een grote fantasie en een hoop entertainmentwaarde, laffer, dat zien we hier wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:22 schreef laffer het volgende:
ah ik snap umcroep uit de crew, ruis erin".....
ONZ moet zo snel mogelijk helemaal naar de klote![]()
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=ruis&order=relevance
treurig
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
"Dealen" met PP is ongeveer net zo makkelijk als een sigaar roken op de top van hymalaya, en geeft vergelijkbare effecten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef tommy4487 het volgende:
volgens mij is er iemand jaloers hier
Verder kan ik ruis niet goed beoordelen ken hem niet en kom nooit op irc
maar HTT deal with it
Als je hem één keer goed hard trapt welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef Ruis het volgende:
ah ja, de #onz/irc affaire van 5 maand geleden kun je er idd nog wel even bij betrekken..
ben ik straks ook verantwoordelijk voor de dood van de paus?
hehe kasta is er ook een mod kandidaat waar je het mee eens zou zijn ?quote:
Die is er ook niet, en die zal er nooit komen. De crew heeft een ongeschreven policy dat ze niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun eigen daden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef tommy4487 het volgende:
als ik die topics van ruis zo zie denk ik dat conflict ook wel mod kan worden.
Het is trouwens nog steeds belachelijk dat c. moest stoppen.
Ik heb ook nog geen duidelijke uitleg van de crew gehoord over waarom C. wel en Knut en Tessje niet.
En die zullen we ook wel nooit krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef tommy4487 het volgende:
Ik heb ook nog geen duidelijke uitleg van de crew gehoord over waarom C. wel en Knut en Tessje niet.
gebruik eens hoofdletters aan het begin van je zinnenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef Ruis het volgende:
ah ja, de #onz/irc affaire van 5 maand geleden kun je er idd nog wel even bij betrekken..
ben ik straks ook verantwoordelijk voor de dood van de paus?
Uiteraard...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe kasta is er ook een mod kandidaat waar je het mee eens zou zijn ?
Wat jij wil, VAC, wat jij wil.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Maar HTT, Kasta en BBD, houden jullie elkaars pikkie nu vast tijdens zo'n 'rel' ?
doe t eerst zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gebruik eens hoofdletters aan het begin van je zinnen.
Jezus, hoe zielig hee. Nou, bedankt voor die welgemeende kutverklaring, like we give a shit. Ga je nou maar weer opmaken als cheerleader-smilie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat ijl je? Welke rel ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Maar HTT, Kasta en BBD, houden jullie elkaars pikkie nu vast tijdens zo'n 'rel' ?
Ej, plaats me niet in hetzelfde rijtje als die 2 schoffeljosti'squote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Waar de fuck maak je je druk om.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.
PP vind het allemaal wel lollig, want hij heeft nu zijn blauwe kleurtje, en nu kan hij helemaal maken wat hij wil. En we weten allemaal, pp inclus, dat hij dat ook zeker zal gaan doen. Diezelfde crew die ons in talloze topics wil doen geloven dat er echt wel nagedacht word onderling, laat nu een staaltje mismanagement zien waar trump een hartverzakking van zou krijgen.
PP, ik hoop dat je vandaag of morgen jezelf nog eens goed tegenkomt. Dat je moge trouwen met een meisje dat net zo'n zwart kutkarakter heeft als jijzelf, mogelijk erger.
Dat is het hem. PP is niet bekend met onzin. Alleen met GPD, irc en de binnenkant van zijn isoleercel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is nou de ramp.
Een mod moet gewoon er vaak/heel vaak zijn en bekend zijn met ONZ.
Stelletje zeuren hier.
Dat zijn veel users.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is nou de ramp.
Stelletje zeuren hier.
Dat is leuk. Alleen ga jij daar niet over.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:46 schreef Nagz het volgende:
[..]
Dat zijn veel users.
Maar dat ze zo'n powertrippertje kiezen die ook nog eens tiefte irritant is....
Nee, had ik wel anderen in gedachten.
Hoe kan iemand met de humor van een klomp klei die nog nooit een fatsoenlijk ONZ topic heeft geopend in godsnaam gaan beslissen over andere onzin topics?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is nou de ramp.
Stelletje zeuren hier.
idd, ik heb de afgelopen 3 jaar alleen maar in t GPD gepost...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is het hem. PP is niet bekend met onzin. Alleen met GPD, irc en de binnenkant van zijn isoleercel.
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, plaats me niet in hetzelfde rijtje als die 2 schoffeljosti's.
HTT en BBD zou ik ook niet als mod willen zien...
Maar zo'n PP die zich uitsluitend beperkt tot zwakbegaafde slowchat en verder echt níets toe te voegen heeft aan het forum heeft simpelweg ook niets in de crew te zoeken...
Schoffeljostis? In jouw referentieveld is alles boven de 12 jaar een bedreiging voor jouw geestelijke vermogens, en daarmee vergeleken is een jostilid een kandidaat opvolger voor donald trump.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, plaats me niet in hetzelfde rijtje als die 2 schoffeljosti's.
HTT en BBD zou ik ook niet als mod willen zien...
...
En als ze hem dan uitjoelen legt ie er een bom onder en een slot op de deur.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kan iemand met de humor van een klomp klei die nog nooit een fatsoenlijk ONZ topic heeft geopend in godsnaam gaan beslissen over andere onzin topics?
Het is als Jezus die gaat preken in een moskee.
uhm de topics die je opende in onz. waren niet echt hoogstaand of wou je zeggen van wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
idd, ik heb de afgelopen 3 jaar alleen maar in t GPD gepost...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.
Het niveau in Ovjl is inderdaad zo laag als bij de kaspische zee.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat is leuk. Alleen ga jij daar niet over.
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt, kom op, het gaat niet om de nieuwe minister president, het gaat om een Moderator op een Onzin forumpje waar mensen dingen posten als "BIER!" en "Is kaas nou fruit of niet".
Big deal. Ga wat leuks doen.
In dat kliekje maakt het geen hol uit wat je post, want iedereen is daar toch permanent onder invloed. Zo win je wel stemmen ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:51 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
uhm de topics die je opende in onz. waren niet echt hoogstaand of wou je zeggen van wel?
zo waren zo ook niet bedoeld neequote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:51 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
uhm de topics die je opende in onz. waren niet echt hoogstaand of wou je zeggen van wel?
Ik dacht dat het toch wel algemeen bekend was dat ik niets neuk beneden het mbo, Xen is doctorandus om maar eens een voorbeeldje te noemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.
nee dat weet ikquote:
welke allemaal ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:52 schreef Nagz het volgende:
[..]
Het niveau in Ovjl is inderdaad zo laag als bij de kaspische zee.
Ik snap alleen niet waarom ze PP kozen ipv tig andere (en betere) kandidaten.
Vandaar dat jij door iedereen als minderwaardige kastanova wannabe wordt gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:50 schreef boebiedoe het volgende:
Schoffeljostis? In jouw referentieveld is alles boven de 12 jaar een bedreiging voor jouw geestelijke vermogens, en daarmee vergeleken is een jostilid een kandidaat opvolger voor donald trump..
hé, ik heb dirkh ook nog nooit 1 fatsoenlijk topic zien openen, en die redt zich ook bestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:55 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
nee dat weet ik
maar jij moet nu gaan oordelen over ander mans topics.
Terwijl jezelf nog niet eens 1 fatsoenlijk topic kan openen.
Doe maar niet, ik heb vorige week nog 4 fantopics gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Toch wel grappig... TT kan ook veranderd worden in 'overtref elkaar hier met superlatieven en overdreven omschrijvingen'...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Nagz het volgende:
[..]
Bupatih, Renmaestro, Lange_Jan en nog wel een paar.
Bedenkelijke complimentenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef kastanova het volgende:
Doe maar niet, ik heb vorige week nog 4 fantopics gehad.
Je haalt er idd 2 door elkaar. Die NSB-er is al twee weken mod geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:50 schreef kastanova het volgende:
Was PP trouwens niet die NSB-er of verwar ik nu weer 2 kutusers?
Iedereen? Je lijst met afgewerkte neukertjes? Voorzover die de toegestane leeftijd hebben bereikt om te mogen posten op fok mag je ze best even laten reageren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dat jij door iedereen als minderwaardige kastanova wannabe wordt gezien.
Hij noemt die namen zodat iemand anders gaat roepen "Nee! Dan kan zelfs Cerror het nog beter!"quote:
daar waren ook wel opmerkingen op gekomen ..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Nagz het volgende:
[..]
dat is niet waar dirkh heeft best welleens goede topics geopendquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Ruis het volgende:
[..]
hé, ik heb dirkh ook nog nooit 1 fatsoenlijk topic zien openen, en die redt zich ook best
Ik denk dat dat makkelijker is dan uitleggen waarom jij een kind hebt bij iemand die nog niet eens weet hoe kinderen verwekt worden omdat ze haar biologieboek niet in haar kipling gepropt kreeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik dacht dat het toch wel algemeen bekend was dat ik niets neuk beneden het mbo, Xen is doctorandus om maar eens een voorbeeldje te noemen...
Sowieso grappig om te horen uit de mond van iemand die iedere week de witte vlekken op z'n teddybeer moet verklaren aan zijn moeder....
dat is dit topic toch al?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, als er nu een apart subforum (of topic, het zal me roesten) komt voor Kastanova en Htt dinges waarin ze elkaar naar hartelust uit mogen schelden, mogen zeuren over Ruis, en mogen laten zien hoe goed ze wel niet kunnen modereren.
Zou dat geen idee zijn [afbeelding]
ga jij al mijn posts en topics eens lezen, statistisch gezien moet daar ergens wel een goed topic tussen zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:03 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dat is niet waar dirkh heeft best welleens goede topics geopend
nee daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
ga jij al mijn posts en topics eens lezen, statistisch gezien moet daar ergens wel een goed topic tussen zitten
Statistisch gezien zou jij ook allang een keer door een Interliner geraakt moeten zijn, maar dat is ook nooit voorgekomen, dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
ga jij al mijn posts en topics eens lezen, statistisch gezien moet daar ergens wel een goed topic tussen zitten
Ej Boe, ik ben niet degene die al zijn neukertjes zoekt tussen de eenzame en labiele forummers hoor...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:02 schreef boebiedoe het volgende:
Iedereen? Je lijst met afgewerkte neukertjes? Voorzover die de toegestane leeftijd hebben bereikt om te mogen posten op fok mag je ze best even laten reageren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hij noemt die namen zodat iemand anders gaat roepen "Nee! Dan kan zelfs Cerror het nog beter!"dat is een vrouwelijke tactiek.
Ja man...Top-idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Nagz het volgende:
[..]
Euuh, wacht ff...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat makkelijker is dan uitleggen waarom jij een kind hebt bij iemand die nog niet eens weet hoe kinderen verwekt worden omdat ze haar biologieboek niet in haar kipling gepropt kreeg.
Het punt dat ik een zwakzinnige 30er moest nemen omdat ze jaloers was op haar puberale dochter heb ik nog niet bereikt, dus zolang jij daar nog regelmatig over de vloer komt heb je geen recht van spreken over mijn meets.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej Boe, ik ben niet degene die al zijn neukertjes zoekt tussen de eenzame en labiele forummers hoor...
Maar hé, blijf jij maar lekker elke meeting aflopen in je zoektocht naar borderline sletjes waar de gemiddelde zwerver zijn lege flessen nog niet in zou verstoppen....
Als je niet snapt wat ik daarmee bedoel, moet je eens naast haar in de klas gaan zitten voor een extra jaartje, in plaats van uit school direct mee naar je slaapkamer sleuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh, wacht ff....
Ik heb dus een kind. Bij iemand die niet weet hoe ze kinderen moet krijgen. En ze stopt een biologieboek in haar "kipling".
Dude, ik wist dat je geen ervaring had, maar dit gaat je in de toekomst nog problemen opleveren....
Ik kan je in ieder geval met alle zekerheid garanderen dat ik het niet word.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef ShaoliN het volgende:
Maar wie gaan Tessje en Knut nu opvolgen?
dat had ik je maanden terug al kunnen vertellenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval met alle zekerheid garanderen dat ik het niet word.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:19 schreef BrauN het volgende:
Knaapjes, kap eens gewoon met die woordstrijd waarin je stuk voor stuk probeert nóg grappigere scheldwoorden en uitdrukkingen te gebruiken dan de ander. Jullie zijn allemaal lief en allemaal internethelden, echt waar, jullie zijn allemaal even tof en helemaal niet kansloos enzo.
ey, denk aan je bloeddruk ... aight?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je niet snapt wat ik daarmee bedoel, moet je eens naast haar in de klas gaan zitten voor een extra jaartje, in plaats van uit school direct mee naar je slaapkamer sleuren.
Als je goed oplet, bied de gemeente je misschien ooit nog eens die felbegeerde carriere als poepschepper aan waar je vader ook zo beroemd mee is geworden.
Goed zo. En kun je niet gewoon voor ever uitloggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij !quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef ShaoliN het volgende:
Maar wie gaan Tessje en Knut nu opvolgen?
tijnzij de crew op haar knieën komt smeken natuurlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Geen van beidequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:20 schreef ShaoliN het volgende:
Razztwizzle, ben jij ook zo'n reeksnerd? Of gewoon een kutnewbie?
Dudequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:16 schreef boebiedoe het volgende:
Het punt dat ik een zwakzinnige 30er moest nemen omdat ze jaloers was op haar puberale dochter heb ik nog niet bereikt, dus zolang jij daar nog regelmatig over de vloer komt heb je geen recht van spreken over mijn meets..
Laat MUUS het maar niet horenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als jij echt zo'n helderziende blik had als je nu pretendeert te hebben, was je lekker in irc blijven hangen in plaats van je hier te vertonen. Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat had ik je maanden terug al kunnen vertellen
Duis jij bent er ook uitgeflikkerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef ShaoliN het volgende:
Men wil mij niet.
toen jij laatst op IRC was heb ik me ook prima vermaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als jij echt zo'n helderziende blik had als je nu pretendeert te hebben, was je lekker in irc blijven hangen in plaats van je hier te vertonen. Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.
Nee, men wil mij nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Duis jij bent er ook uitgeflikkerd?
Ook jammer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef BrauN het volgende:
Goed topic: Qua zelfdiscipline ben ik een latente kleuter.
Alsjeblieft, geef mij die baan.
Jesus Christus!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
Boebiedoe en Ripley
Dude, ik weet vrijwel zeker dat níemand snapt wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Als je niet snapt wat ik daarmee bedoel, moet je eens naast haar in de klas gaan zitten voor een extra jaartje, in plaats van uit school direct mee naar je slaapkamer sleuren.
Als je goed oplet, bied de gemeente je misschien ooit nog eens die felbegeerde carriere als poepschepper aan waar je vader ook zo beroemd mee is geworden.
O, ik dacht al..quote:
Als jij had geweten in wat voor geestelijke toestand je moeder verkeerde op het moment dat ze jouw genen ingespoten kreeg van haar schizofrene buurman zou je al helemaal niet overwogen hebben mijn dates bezopen te noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tip: Neem eens een vrouw die niet de hele dag haar sociale contacten onderhoudt via een forum en/of irc, misschien dat jij dan ook weer in contact komt met de grote mensen wereld en eindelijk eens een wijf kunt neuken dat nuchter is.
Voor geen goud. Ik zou op zijn hoogst pp een kontschop verkopen en dan gelijk weer een zwartstatus aanvragenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
tijnzij de crew op haar knieën komt smeken natuurlijk?
Ai, daar gaat je mod carrièrequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
zonder meteen aan m'n kliekjes, internetvriendjes en meets te denken.
Je loopt achterquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude
Boebiedoe en Aventura
Boebiedoe en Billy-jean
Boebiedoe en Bl0emetje
Boebiedoe en Fauve
Boebiedoe en Katje
Boebiedoe en Marlous
Boebiedoe en Ripley
Je hangt je pik in alles wat maar in je beloftes en verhaaltjes gelooft na een paar liter drank.
Tip: Neem eens een vrouw die niet de hele dag haar sociale contacten onderhoudt via een forum en/of irc, misschien dat jij dan ook weer in contact komt met de grote mensen wereld en eindelijk eens een wijf kunt neuken dat nuchter is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
Weet je trouwens wat de reden is waarom ik een puike mod zou zijn?
Ik ben niet zo'n incrowd nicht als de rest hier, die loopt te kwijlen om die job, of stellig ontkent mod te willen worden.
Ik sta tenminste tussen de normale mensen en bekijk veel zaken vanuit een neutraal standpunt, zonder meteen aan m'n kliekjes, internetvriendjes en meets te denken.
Ha!
die mavo is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
vwo/vwo/vwo/vwo/mavo/vwo/vwo exclusief vervolgopleidingen, niet slecht, al zeg ik het zelf.
Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
ik vind mensen die uitgesproken graag mod willen zijn ignorant.
alsals je niet incrowd doet sta je binnen de korste kerel overal buiten.
dan schijten de users op je omdat je mod bent en de andere moderators beschouwen je als buitenbeentje.
Kortom, je houdt geen internetvriendjes meer over.
daarbij komt dat "fok" dan een soort van verplichting & verantwoordelijkheid wordt.. wat natuurlijk Tyfeshard Zuigt als je gewoon een Baggeruser bent .
Zozo Boe, "Je moeder"-grappenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
Als jij had geweten in wat voor geestelijke toestand je moeder verkeerde op het moment dat ze jouw genen ingespoten kreeg van haar schizofrene buurman zou je al helemaal niet overwogen hebben mijn dates bezopen te noemen..
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik weet vrijwel zeker dat níemand snapt wat je bedoelt...
Net zoals niemand je "De hele wereld is tegen me, daarom ben ik geen mod!" preken meer serieus neemt
.
Maar gewoon volhouden hoor HTT'tje, de hele wereld is gek behalve jij...
Hey , hey, hey!quote:
wat kan er eigenlijk kapot aan Ovjl, dan.. volgens jou ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...
ach, zelfs DP kreeg een tweede kansquote:
Als dat een deuk was, waarom is die kutboot dan gezonken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.
Okee, leg maar uit. Hoe moeten we jouw standpunt intepreteren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
Weet iedereen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey , hey, hey!![]()
Is het waar van Boe en Ripley?
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
ja want kapot alles moetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef Cynic het volgende:
PP maakt onzin kapot!
Pff.quote:
Kasta, zelfs een doodgeknuppelde retriever blijft niet vrijwillig bij jou op schoot liggen, laat staan ik. Als jij graag dichterbij mensen wil komen die echt wat voor je kunnen betekenen behalve een gat voor kleine kasta, zou je eens moeten overwegen een cursus bij de PZZ te volgen zodat je bij succes misschien 1x per week zonder begeleider naar buiten mag. Dat zou je goed doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is het nu voor jezelf ook duidelijk waarom je het nooit verder zult schoppen dan Kasta's schoothondje?.
Post boven je.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Zijn hier nog lijken om te pikken?
Nee toch, allang niet meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Ik denk dat dit geen kwestie is van niet snappen. Ik denk dat dit een kwestie "uitgeluld" is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?.
Doh!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef yvonne het volgende:
Weet iedereen!
Ruis, wie?quote:
Kasta? Nee, die vind ik wel okay.quote:
En heel erg bedankt voor het me herinneren aan de geniale uberweiss afleveringquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol. Kasta is het nieuwe onderwerp van discussie, want die heeft genoeg complexen om de nieuwe servers ook nog mee vol te lullen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik je op m'n schoot zou dulden?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:39 schreef boebiedoe het volgende:
Kasta, zelfs een doodgeknuppelde retriever blijft niet vrijwillig bij jou op schoot liggen, laat staan ik. Als jij graag dichterbij mensen wil komen die echt wat voor je kunnen betekenen behalve een gat voor kleine kasta, zou je eens moeten overwegen een cursus bij de PZZ te volgen zodat je bij succes misschien 1x per week zonder begeleider naar buiten mag. Dat zou je goed doen.
Blijkbaar wel boeiend genoeg om er heel wat posts over vol te blaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol.
Het is ook typisch voor een echte kapitein om zeemanstaal te gebruiken natuurlijk. Hoor ik je moeder daar roepen? Ga maar vlug mee, anders zijn de happy-meal speeltjes straks op.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Kasta? Nee, die vind ik wel okay.
Ik was eerder aan jou aan het denken, want je post gelijk een dooie mossel met een potlood in z'n nek.
Om maar even in de stijl van het topic te reageren...
Zelfs een dode hond zou het denk ik geen 5 minuten uithouden onder die stinkjatters van jouquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik je op m'n schoot zou dulden?
Alhoewel, zodra je doodgeknuppeld bent zou je eventueel als voetenbankje mogen dienen...
Maarreuh, zijn je "moeder" grappen op of werd het je te heet onder je voetjes toen ik het over je labiele forumvriendinnetjes had?
Thalan .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen kwestie is van niet snappen. Ik denk dat dit een kwestie "uitgeluld" is.
Als je nu eens wat vaker zou daten met mensen die echt nog een kans hebben in de maatschappij, loop je wat meer kans op een goed gesprek waar je nog wat van leert, in plaats van een nieuwe variant van de laatste nieuwe geslachtsziekte.
Als je echt boeiend was geweest, had je wel reacties gehad. Probeer de nijntje-voorleesclub bij je lokale bibliotheek even, misschien dat ze dan wel naar je luisteren,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:47 schreef BrauN het volgende:
Anders lees je even met z'n allen gezellig over mijn correcte argumenten heen.
Kut kliekjes.
weet je wel hoe intressant wol is .. zowiezo het feit dat het van een schaap komt .. En dan is het nog geen wol dan moet er namelijk gesponnen worden met zon spinnewiel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol. Kasta is het nieuwe onderwerp van discussie, want die heeft genoeg complexen om de nieuwe servers ook nog mee vol te lullen.
En bij zo'n bril-jan-te post gebruik je de [6.gif]?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het is ook typisch voor een echte kapitein om zeemanstaal te gebruiken natuurlijk. Hoor ik je moeder daar roepen? Ga maar vlug mee, anders zijn de happy-meal speeltjes straks op.
Mijn verleden is ongeveer net zo hard als het voorhoofd van je lieve mams, bij je geboorte, toen ze uit pure levenmoeheid haar voorhoofd probeerde in te slaan bij het aanzicht van jouw afzichtelijke voorkomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef Salvad0R het volgende:
Thalan .
Dat je zo krampachtig mod probeert te worden kan ik bijwijze van uitzondering wel begrijpen.
Dat soort autisten heb je er nu eenmaal bij ..
maar dat je complete nietszeggende flames post en dan ook nog denkt dat je iemand uitgeluld hebt... duidt op wat meer dan autisme. Braindamage enzo .
Heb je soms een harddrugsverleden ?
Ej, ik ben het beste wat Muus overkomen is sinds haar geboortequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doh!
Boe metRip
![]()
Kasta metMUUS
![]()
Waar moet dat godverdomme heen.![]()
Dat zeiden je klasgenootjes gister zeker ook toen je met je nieuwe spongebob-trui aankwam op schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:50 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Dan kun je daar toch niet meer mee aankomen he?
Niet fukke met BrainDamage.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef Salvad0R het volgende:
waar blijft braun met zn antwoord op de vraag waar hij zo bang voor is dat er kapot gaat aan Ovjl?
Volgens mij is ie bang dat zn eigen Kutkneusjeskliekje wordt verneukt... noobs die zoveel mogelijk bagger in Ovjl posten om bij zichzelf de indruk te wekken dat ze iets betekenen voor Ovjl, maar wie in het prille begin van alle kanten afgezeken werden door users .
Fuck you nerd !
[..]
Thalan .
Dat je zo krampachtig mod probeert te worden kan ik bijwijze van uitzondering wel begrijpen.
Dat soort autisten heb je er nu eenmaal bij ..
maar dat je complete nietszeggende flames post en dan ook nog denkt dat je iemand uitgeluld hebt... duidt op wat meer dan autisme. Braindamage enzo .
Heb je soms een harddrugsverleden ?
hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Mijn verleden is ongeveer net zo hard als het voorhoofd van je lieve mams, bij je geboorte, toen ze uit pure levenmoeheid haar voorhoofd probeerde in te slaan bij het aanzicht van jou afzichtelijke voorkomen.
Dus nee, ik deed niet aan drugs.
Is Rip ook zo'n drankorgel?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef kastanova het volgende:
Helaas is de tevredenheid met betrekking tot Boe evenredig aan het alcoholpercentage in het bloed van zijn bedpartners....
Vandaar dat jouw liefjes altijd zo hoog over je opgeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, ik ben het beste wat Muus overkomen is.
Helaas is de tevredenheid met betrekking tot Boe evenredig aan het alcoholpercentage in het bloed van zijn bedpartners....
Jaquote:
IK LIG DUBBEL!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat zeiden je klasgenootjes gister zeker ook toen je met je nieuwe spongebob-trui aankwam op school
Jij kent Boe kennelijk niet goed genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:55 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Je bent wel een optimist he Kasta...
promillage
zo metaforisch als ....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:Moment.
Ik schrijf even mee, want ik heb morgen een tentamen Metaforen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef Salvad0R het volgende:
waar blijft braun met zn antwoord op de vraag waar hij zo bang voor is dat er kapot gaat aan Ovjl?
Volgens mij is ie bang dat zn eigen Kutkneusjeskliekje wordt verneukt... noobs die zoveel mogelijk bagger in Ovjl posten om bij zichzelf de indruk te wekken dat ze iets betekenen voor Ovjl, maar wie in het prille begin van alle kanten afgezeken werden door users .
Fuck you nerd !
[..]
Jij voelt je echt lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij kent Boe kennelijk niet goed genoeg.
Hoi Ruisquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:56 schreef Ruis het volgende:
[..]
hallo mooie vrouw, is je smaak in mannen ondertussen al eens verbeterd?
Als er een verbod was geweest op het baren van kinderen voor mensen met braindamage, hadden we nu geen last van je gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja
mensen die Erkennen dat ze braindamage hebben zijn stoer.
mensen die niet doorhebben dat ze braindamage hebben moet je altijd ff confronteren weetjewel .
Voor!quote:
Maar zou er werkelijk alleen alcohol in die borderliners die hij neukt zitten of zou ik er rohypnol bij kunnen zetten?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij kent Boe kennelijk niet goed genoeg.
ohja die condoom strooiende jamaiquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hoi Ruis
Nee. Nog steeds even goed als eerst![]()
... Zo metaforisch als het gebruiken van tessjes badpak als badmuts voor pp's ego.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo metaforisch als ....
bij deze zit ik nog vast misschien heet HTT een idee ?
Whehehe.quote:
Welnee, das een overblijfsel van de shocktherapie, nix engs an.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het trouwens eng als Kasta knipoogt.
Die heeft me dan toch een kutjeugd gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, ik ben het beste wat Muus overkomen is sinds haar geboorte.
Ik heb ze altijd graag met een hoog alcohol percentage.quote:Helaas is de tevredenheid met betrekking tot Boe evenredig aan het alcoholpercentage in het bloed van zijn bedpartners...
En HTT, vertel, hoeveel liefjes heeft iemand die nergens goed genoeg voor is?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
Vandaar dat jouw liefjes altijd zo hoog over je opgeven.
Ik dacht ook dat jij een plaat voor je kop had, maar je weet gewoon niet beter. Dingen zijn niet altijd wat ze lijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:03 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Ik dacht dat tessje een badkuip droeg...
MUUS is anders een stuk stabieler dan nikky, waarvan ik de indruk krijg dat die na 10 jaar menstrueren nog steeds onregelmatig blijft bloeden...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die heeft me dan toch een kutjeugd gehad..
Stinkjatters, biologieboeken in kipling..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zelfs een dode hond zou het denk ik geen 5 minuten uithouden onder die stinkjatters van jou
alsof dat anders ook niet zo isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:04 schreef Cynic het volgende:
Zolang we het de volgende GPD meet maar niet de hele tijd over Fok! gaan hebben..
* Bosbeetle praat over muziekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:04 schreef Cynic het volgende:
Zolang we het de volgende GPD meet maar niet de hele tijd over Fok! gaan hebben..
Ik zou het niet weten, want ik ben gelukkig genoeg om zulke types niet tot mijn kennissenkring te hoeven rekenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
En HTT, vertel, hoeveel liefjes heeft iemand die nergens goed genoeg voor is?
wat is SCquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef BrauN het volgende:
[..]![]()
Vent, doe niet zo gruwelijk bijdehand. Ik heb geen kliekje en wat denk je dat ik er voor waarde aan hecht dat ik word afgezeken op een forum vol met incapabele randdebielen als jij?
Neem alles niet zo serieus en rot alsjeblieft weer op naar je eigen SC topicjes, daar zullen ze je best waarderen.
Ruis is geen incrowd.quote:OvjL is nu gewoon vele malen kutter dan een jaartje terug, toen er zo nu en dan nog eens een puik topic voorbij kwam... Door de aanstelling van weer zo'n vertyfte incrowd mod zal het er heus niet op vooruitgang, wel dan?
Word!![]()
& another onequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als er een verbod was geweest op het baren van kinderen voor mensen met braindamage, hadden we nu geen last van je gehad.
Hey, niks mis met studeren in het buitenland. Je posts zijn ongeveer net zo vermoeiend om te lezen als de agenda's van je neukertjes, en ik word een beetje moe van jequote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stinkjatters, biologieboeken in kipling..
Dude, ik weet niet welk Berbers volkje jou de taal bij gebracht heeft, maar begin aub niet weer over basisschoolleraren...
- Niet goed genoeg om mod te worden (x3)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zou het niet weten, want ik ben gelukkig genoeg om zulke types niet tot mijn kennissenkring te hoeven rekenen.
proest !quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, niks mis met studeren in het buitenland. Je posts zijn ongeveer net zo vermoeiend om te lezen als de agenda's van je neukertjes, en ik word een beetje moe van je
Ja. En als je ooit hoop gekoesterd hebt een fatsoenlijke reactie van mij terug te krijgen op dat hersenloze geneuzel van je, bedenk je dan maar dat die kans kleiner is dat de kans dat jouw moeder je volgende week zakgeldverhoging gaat geven.quote:
Je was nog te dom voor het Nederlandse onderwijs? I'm impressed...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, niks mis met studeren in het buitenland.
Hey, ik durf te wedden dat je mij hier op minder spelfouten kunt betrappen dan dat jij al serieuze relaties hebt gehad in je leven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je was nog te dom voor het Nederlandse onderwijs? I'm impressed...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
HEt gruwelijk foute metaforen topic
HTT speciaal voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |