Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
ik vind mensen die uitgesproken graag mod willen zijn ignorant.
alsals je niet incrowd doet sta je binnen de korste kerel overal buiten.
dan schijten de users op je omdat je mod bent en de andere moderators beschouwen je als buitenbeentje.
Kortom, je houdt geen internetvriendjes meer over.
daarbij komt dat "fok" dan een soort van verplichting & verantwoordelijkheid wordt.. wat natuurlijk Tyfeshard Zuigt als je gewoon een Baggeruser bent .
Zozo Boe, "Je moeder"-grappenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
Als jij had geweten in wat voor geestelijke toestand je moeder verkeerde op het moment dat ze jouw genen ingespoten kreeg van haar schizofrene buurman zou je al helemaal niet overwogen hebben mijn dates bezopen te noemen..
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik weet vrijwel zeker dat níemand snapt wat je bedoelt...
Net zoals niemand je "De hele wereld is tegen me, daarom ben ik geen mod!" preken meer serieus neemt
.
Maar gewoon volhouden hoor HTT'tje, de hele wereld is gek behalve jij...
Hey , hey, hey!quote:
wat kan er eigenlijk kapot aan Ovjl, dan.. volgens jou ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...
ach, zelfs DP kreeg een tweede kansquote:
Als dat een deuk was, waarom is die kutboot dan gezonken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.
Okee, leg maar uit. Hoe moeten we jouw standpunt intepreteren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
Weet iedereen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey , hey, hey!![]()
Is het waar van Boe en Ripley?
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
ja want kapot alles moetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef Cynic het volgende:
PP maakt onzin kapot!
Pff.quote:
Kasta, zelfs een doodgeknuppelde retriever blijft niet vrijwillig bij jou op schoot liggen, laat staan ik. Als jij graag dichterbij mensen wil komen die echt wat voor je kunnen betekenen behalve een gat voor kleine kasta, zou je eens moeten overwegen een cursus bij de PZZ te volgen zodat je bij succes misschien 1x per week zonder begeleider naar buiten mag. Dat zou je goed doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is het nu voor jezelf ook duidelijk waarom je het nooit verder zult schoppen dan Kasta's schoothondje?.
Post boven je.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Zijn hier nog lijken om te pikken?
Nee toch, allang niet meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Ik denk dat dit geen kwestie is van niet snappen. Ik denk dat dit een kwestie "uitgeluld" is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |