Laat MUUS het maar niet horenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.
Als jij echt zo'n helderziende blik had als je nu pretendeert te hebben, was je lekker in irc blijven hangen in plaats van je hier te vertonen. Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat had ik je maanden terug al kunnen vertellen
Duis jij bent er ook uitgeflikkerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef ShaoliN het volgende:
Men wil mij niet.
toen jij laatst op IRC was heb ik me ook prima vermaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als jij echt zo'n helderziende blik had als je nu pretendeert te hebben, was je lekker in irc blijven hangen in plaats van je hier te vertonen. Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.
Nee, men wil mij nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Duis jij bent er ook uitgeflikkerd?
Ook jammer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef BrauN het volgende:
Goed topic: Qua zelfdiscipline ben ik een latente kleuter.
Alsjeblieft, geef mij die baan.
Jesus Christus!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
Boebiedoe en Ripley
Dude, ik weet vrijwel zeker dat níemand snapt wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Als je niet snapt wat ik daarmee bedoel, moet je eens naast haar in de klas gaan zitten voor een extra jaartje, in plaats van uit school direct mee naar je slaapkamer sleuren.
Als je goed oplet, bied de gemeente je misschien ooit nog eens die felbegeerde carriere als poepschepper aan waar je vader ook zo beroemd mee is geworden.
O, ik dacht al..quote:
Als jij had geweten in wat voor geestelijke toestand je moeder verkeerde op het moment dat ze jouw genen ingespoten kreeg van haar schizofrene buurman zou je al helemaal niet overwogen hebben mijn dates bezopen te noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tip: Neem eens een vrouw die niet de hele dag haar sociale contacten onderhoudt via een forum en/of irc, misschien dat jij dan ook weer in contact komt met de grote mensen wereld en eindelijk eens een wijf kunt neuken dat nuchter is.
Voor geen goud. Ik zou op zijn hoogst pp een kontschop verkopen en dan gelijk weer een zwartstatus aanvragenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
tijnzij de crew op haar knieën komt smeken natuurlijk?
Ai, daar gaat je mod carrièrequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
zonder meteen aan m'n kliekjes, internetvriendjes en meets te denken.
Je loopt achterquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude
Boebiedoe en Aventura
Boebiedoe en Billy-jean
Boebiedoe en Bl0emetje
Boebiedoe en Fauve
Boebiedoe en Katje
Boebiedoe en Marlous
Boebiedoe en Ripley
Je hangt je pik in alles wat maar in je beloftes en verhaaltjes gelooft na een paar liter drank.
Tip: Neem eens een vrouw die niet de hele dag haar sociale contacten onderhoudt via een forum en/of irc, misschien dat jij dan ook weer in contact komt met de grote mensen wereld en eindelijk eens een wijf kunt neuken dat nuchter is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
Weet je trouwens wat de reden is waarom ik een puike mod zou zijn?
Ik ben niet zo'n incrowd nicht als de rest hier, die loopt te kwijlen om die job, of stellig ontkent mod te willen worden.
Ik sta tenminste tussen de normale mensen en bekijk veel zaken vanuit een neutraal standpunt, zonder meteen aan m'n kliekjes, internetvriendjes en meets te denken.
Ha!
die mavo is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
vwo/vwo/vwo/vwo/mavo/vwo/vwo exclusief vervolgopleidingen, niet slecht, al zeg ik het zelf.
Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
ik vind mensen die uitgesproken graag mod willen zijn ignorant.
alsals je niet incrowd doet sta je binnen de korste kerel overal buiten.
dan schijten de users op je omdat je mod bent en de andere moderators beschouwen je als buitenbeentje.
Kortom, je houdt geen internetvriendjes meer over.
daarbij komt dat "fok" dan een soort van verplichting & verantwoordelijkheid wordt.. wat natuurlijk Tyfeshard Zuigt als je gewoon een Baggeruser bent .
Zozo Boe, "Je moeder"-grappenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
Als jij had geweten in wat voor geestelijke toestand je moeder verkeerde op het moment dat ze jouw genen ingespoten kreeg van haar schizofrene buurman zou je al helemaal niet overwogen hebben mijn dates bezopen te noemen..
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik weet vrijwel zeker dat níemand snapt wat je bedoelt...
Net zoals niemand je "De hele wereld is tegen me, daarom ben ik geen mod!" preken meer serieus neemt
.
Maar gewoon volhouden hoor HTT'tje, de hele wereld is gek behalve jij...
Hey , hey, hey!quote:
wat kan er eigenlijk kapot aan Ovjl, dan.. volgens jou ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...
ach, zelfs DP kreeg een tweede kansquote:
Als dat een deuk was, waarom is die kutboot dan gezonken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.
Okee, leg maar uit. Hoe moeten we jouw standpunt intepreteren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
Weet iedereen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey , hey, hey!![]()
Is het waar van Boe en Ripley?
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
ja want kapot alles moetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef Cynic het volgende:
PP maakt onzin kapot!
Pff.quote:
Kasta, zelfs een doodgeknuppelde retriever blijft niet vrijwillig bij jou op schoot liggen, laat staan ik. Als jij graag dichterbij mensen wil komen die echt wat voor je kunnen betekenen behalve een gat voor kleine kasta, zou je eens moeten overwegen een cursus bij de PZZ te volgen zodat je bij succes misschien 1x per week zonder begeleider naar buiten mag. Dat zou je goed doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is het nu voor jezelf ook duidelijk waarom je het nooit verder zult schoppen dan Kasta's schoothondje?.
Post boven je.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Zijn hier nog lijken om te pikken?
Nee toch, allang niet meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Ik denk dat dit geen kwestie is van niet snappen. Ik denk dat dit een kwestie "uitgeluld" is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?.
Doh!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef yvonne het volgende:
Weet iedereen!
Ruis, wie?quote:
Kasta? Nee, die vind ik wel okay.quote:
En heel erg bedankt voor het me herinneren aan de geniale uberweiss afleveringquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol. Kasta is het nieuwe onderwerp van discussie, want die heeft genoeg complexen om de nieuwe servers ook nog mee vol te lullen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik je op m'n schoot zou dulden?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:39 schreef boebiedoe het volgende:
Kasta, zelfs een doodgeknuppelde retriever blijft niet vrijwillig bij jou op schoot liggen, laat staan ik. Als jij graag dichterbij mensen wil komen die echt wat voor je kunnen betekenen behalve een gat voor kleine kasta, zou je eens moeten overwegen een cursus bij de PZZ te volgen zodat je bij succes misschien 1x per week zonder begeleider naar buiten mag. Dat zou je goed doen.
Blijkbaar wel boeiend genoeg om er heel wat posts over vol te blaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol.
Het is ook typisch voor een echte kapitein om zeemanstaal te gebruiken natuurlijk. Hoor ik je moeder daar roepen? Ga maar vlug mee, anders zijn de happy-meal speeltjes straks op.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Kasta? Nee, die vind ik wel okay.
Ik was eerder aan jou aan het denken, want je post gelijk een dooie mossel met een potlood in z'n nek.
Om maar even in de stijl van het topic te reageren...
Zelfs een dode hond zou het denk ik geen 5 minuten uithouden onder die stinkjatters van jouquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik je op m'n schoot zou dulden?
Alhoewel, zodra je doodgeknuppeld bent zou je eventueel als voetenbankje mogen dienen...
Maarreuh, zijn je "moeder" grappen op of werd het je te heet onder je voetjes toen ik het over je labiele forumvriendinnetjes had?
Thalan .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen kwestie is van niet snappen. Ik denk dat dit een kwestie "uitgeluld" is.
Als je nu eens wat vaker zou daten met mensen die echt nog een kans hebben in de maatschappij, loop je wat meer kans op een goed gesprek waar je nog wat van leert, in plaats van een nieuwe variant van de laatste nieuwe geslachtsziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |