Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
ik vind mensen die uitgesproken graag mod willen zijn ignorant.
alsals je niet incrowd doet sta je binnen de korste kerel overal buiten.
dan schijten de users op je omdat je mod bent en de andere moderators beschouwen je als buitenbeentje.
Kortom, je houdt geen internetvriendjes meer over.
daarbij komt dat "fok" dan een soort van verplichting & verantwoordelijkheid wordt.. wat natuurlijk Tyfeshard Zuigt als je gewoon een Baggeruser bent .
Zozo Boe, "Je moeder"-grappenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
Als jij had geweten in wat voor geestelijke toestand je moeder verkeerde op het moment dat ze jouw genen ingespoten kreeg van haar schizofrene buurman zou je al helemaal niet overwogen hebben mijn dates bezopen te noemen..
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik weet vrijwel zeker dat níemand snapt wat je bedoelt...
Net zoals niemand je "De hele wereld is tegen me, daarom ben ik geen mod!" preken meer serieus neemt
.
Maar gewoon volhouden hoor HTT'tje, de hele wereld is gek behalve jij...
Hey , hey, hey!quote:
wat kan er eigenlijk kapot aan Ovjl, dan.. volgens jou ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat zei ik dus. Ik zit niet tussen al die schrale kliekjes en 'vriendschapjes' hiero. Zo iemand heeft FOK! nodig, dat moge duidelijk zijn. Als het doorgaat als nu gaat OvjL er sowieso aan kapot...
ach, zelfs DP kreeg een tweede kansquote:
Als dat een deuk was, waarom is die kutboot dan gezonken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.
Okee, leg maar uit. Hoe moeten we jouw standpunt intepreteren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
Weet iedereen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey , hey, hey!![]()
Is het waar van Boe en Ripley?
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het getuigt van een zeer slecht inlevingsvermogen als je mijn standpunt als zodanig interpreteert. Maar hey, van iemand die zijn basisschool onderwijs van een potloodventer heeft mogen ontvangen had ik ook niet beter hoeven verwachten.
ja want kapot alles moetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef Cynic het volgende:
PP maakt onzin kapot!
Pff.quote:
Kasta, zelfs een doodgeknuppelde retriever blijft niet vrijwillig bij jou op schoot liggen, laat staan ik. Als jij graag dichterbij mensen wil komen die echt wat voor je kunnen betekenen behalve een gat voor kleine kasta, zou je eens moeten overwegen een cursus bij de PZZ te volgen zodat je bij succes misschien 1x per week zonder begeleider naar buiten mag. Dat zou je goed doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is het nu voor jezelf ook duidelijk waarom je het nooit verder zult schoppen dan Kasta's schoothondje?.
Post boven je.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Zijn hier nog lijken om te pikken?
Nee toch, allang niet meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Ik denk dat dit geen kwestie is van niet snappen. Ik denk dat dit een kwestie "uitgeluld" is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je gaat van biologieboeken in een kipling naar het beledigen van m'n basisschoolleraar(?) en dan vind je het gek dat niemand je snapt?.
Doh!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef yvonne het volgende:
Weet iedereen!
Ruis, wie?quote:
Kasta? Nee, die vind ik wel okay.quote:
En heel erg bedankt voor het me herinneren aan de geniale uberweiss afleveringquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol. Kasta is het nieuwe onderwerp van discussie, want die heeft genoeg complexen om de nieuwe servers ook nog mee vol te lullen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
Ging het niet over Ruis?
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik je op m'n schoot zou dulden?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:39 schreef boebiedoe het volgende:
Kasta, zelfs een doodgeknuppelde retriever blijft niet vrijwillig bij jou op schoot liggen, laat staan ik. Als jij graag dichterbij mensen wil komen die echt wat voor je kunnen betekenen behalve een gat voor kleine kasta, zou je eens moeten overwegen een cursus bij de PZZ te volgen zodat je bij succes misschien 1x per week zonder begeleider naar buiten mag. Dat zou je goed doen.
Blijkbaar wel boeiend genoeg om er heel wat posts over vol te blaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol.
Het is ook typisch voor een echte kapitein om zeemanstaal te gebruiken natuurlijk. Hoor ik je moeder daar roepen? Ga maar vlug mee, anders zijn de happy-meal speeltjes straks op.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Kasta? Nee, die vind ik wel okay.
Ik was eerder aan jou aan het denken, want je post gelijk een dooie mossel met een potlood in z'n nek.
Om maar even in de stijl van het topic te reageren...
Zelfs een dode hond zou het denk ik geen 5 minuten uithouden onder die stinkjatters van jouquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik je op m'n schoot zou dulden?
Alhoewel, zodra je doodgeknuppeld bent zou je eventueel als voetenbankje mogen dienen...
Maarreuh, zijn je "moeder" grappen op of werd het je te heet onder je voetjes toen ik het over je labiele forumvriendinnetjes had?
Thalan .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen kwestie is van niet snappen. Ik denk dat dit een kwestie "uitgeluld" is.
Als je nu eens wat vaker zou daten met mensen die echt nog een kans hebben in de maatschappij, loop je wat meer kans op een goed gesprek waar je nog wat van leert, in plaats van een nieuwe variant van de laatste nieuwe geslachtsziekte.
Als je echt boeiend was geweest, had je wel reacties gehad. Probeer de nijntje-voorleesclub bij je lokale bibliotheek even, misschien dat ze dan wel naar je luisteren,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:47 schreef BrauN het volgende:
Anders lees je even met z'n allen gezellig over mijn correcte argumenten heen.
Kut kliekjes.
weet je wel hoe intressant wol is .. zowiezo het feit dat het van een schaap komt .. En dan is het nog geen wol dan moet er namelijk gesponnen worden met zon spinnewiel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ruis is alweer passé, die gozer is als gespreksonderwerp ongeveer net zo boeiend als een halve meter pure schaapswol. Kasta is het nieuwe onderwerp van discussie, want die heeft genoeg complexen om de nieuwe servers ook nog mee vol te lullen.
En bij zo'n bril-jan-te post gebruik je de [6.gif]?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het is ook typisch voor een echte kapitein om zeemanstaal te gebruiken natuurlijk. Hoor ik je moeder daar roepen? Ga maar vlug mee, anders zijn de happy-meal speeltjes straks op.
Mijn verleden is ongeveer net zo hard als het voorhoofd van je lieve mams, bij je geboorte, toen ze uit pure levenmoeheid haar voorhoofd probeerde in te slaan bij het aanzicht van jouw afzichtelijke voorkomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef Salvad0R het volgende:
Thalan .
Dat je zo krampachtig mod probeert te worden kan ik bijwijze van uitzondering wel begrijpen.
Dat soort autisten heb je er nu eenmaal bij ..
maar dat je complete nietszeggende flames post en dan ook nog denkt dat je iemand uitgeluld hebt... duidt op wat meer dan autisme. Braindamage enzo .
Heb je soms een harddrugsverleden ?
Ej, ik ben het beste wat Muus overkomen is sinds haar geboortequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doh!
Boe metRip
![]()
Kasta metMUUS
![]()
Waar moet dat godverdomme heen.![]()
Dat zeiden je klasgenootjes gister zeker ook toen je met je nieuwe spongebob-trui aankwam op schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:50 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Dan kun je daar toch niet meer mee aankomen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |