nee daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
ga jij al mijn posts en topics eens lezen, statistisch gezien moet daar ergens wel een goed topic tussen zitten
Statistisch gezien zou jij ook allang een keer door een Interliner geraakt moeten zijn, maar dat is ook nooit voorgekomen, dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
ga jij al mijn posts en topics eens lezen, statistisch gezien moet daar ergens wel een goed topic tussen zitten
Ej Boe, ik ben niet degene die al zijn neukertjes zoekt tussen de eenzame en labiele forummers hoor...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:02 schreef boebiedoe het volgende:
Iedereen? Je lijst met afgewerkte neukertjes? Voorzover die de toegestane leeftijd hebben bereikt om te mogen posten op fok mag je ze best even laten reageren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hij noemt die namen zodat iemand anders gaat roepen "Nee! Dan kan zelfs Cerror het nog beter!"dat is een vrouwelijke tactiek.
Ja man...Top-idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Nagz het volgende:
[..]
Bupatih, Renmaestro, Lange_Jan en nog wel een paar.
Euuh, wacht ff...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat makkelijker is dan uitleggen waarom jij een kind hebt bij iemand die nog niet eens weet hoe kinderen verwekt worden omdat ze haar biologieboek niet in haar kipling gepropt kreeg.
Het punt dat ik een zwakzinnige 30er moest nemen omdat ze jaloers was op haar puberale dochter heb ik nog niet bereikt, dus zolang jij daar nog regelmatig over de vloer komt heb je geen recht van spreken over mijn meets.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej Boe, ik ben niet degene die al zijn neukertjes zoekt tussen de eenzame en labiele forummers hoor...
Maar hé, blijf jij maar lekker elke meeting aflopen in je zoektocht naar borderline sletjes waar de gemiddelde zwerver zijn lege flessen nog niet in zou verstoppen....
Als je niet snapt wat ik daarmee bedoel, moet je eens naast haar in de klas gaan zitten voor een extra jaartje, in plaats van uit school direct mee naar je slaapkamer sleuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh, wacht ff....
Ik heb dus een kind. Bij iemand die niet weet hoe ze kinderen moet krijgen. En ze stopt een biologieboek in haar "kipling".
Dude, ik wist dat je geen ervaring had, maar dit gaat je in de toekomst nog problemen opleveren....
Ik kan je in ieder geval met alle zekerheid garanderen dat ik het niet word.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef ShaoliN het volgende:
Maar wie gaan Tessje en Knut nu opvolgen?
dat had ik je maanden terug al kunnen vertellenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval met alle zekerheid garanderen dat ik het niet word.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:19 schreef BrauN het volgende:
Knaapjes, kap eens gewoon met die woordstrijd waarin je stuk voor stuk probeert nóg grappigere scheldwoorden en uitdrukkingen te gebruiken dan de ander. Jullie zijn allemaal lief en allemaal internethelden, echt waar, jullie zijn allemaal even tof en helemaal niet kansloos enzo.
ey, denk aan je bloeddruk ... aight?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je niet snapt wat ik daarmee bedoel, moet je eens naast haar in de klas gaan zitten voor een extra jaartje, in plaats van uit school direct mee naar je slaapkamer sleuren.
Als je goed oplet, bied de gemeente je misschien ooit nog eens die felbegeerde carriere als poepschepper aan waar je vader ook zo beroemd mee is geworden.
Goed zo. En kun je niet gewoon voor ever uitloggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij !quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef ShaoliN het volgende:
Maar wie gaan Tessje en Knut nu opvolgen?
tijnzij de crew op haar knieën komt smeken natuurlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Geen van beidequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:20 schreef ShaoliN het volgende:
Razztwizzle, ben jij ook zo'n reeksnerd? Of gewoon een kutnewbie?
Dudequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:16 schreef boebiedoe het volgende:
Het punt dat ik een zwakzinnige 30er moest nemen omdat ze jaloers was op haar puberale dochter heb ik nog niet bereikt, dus zolang jij daar nog regelmatig over de vloer komt heb je geen recht van spreken over mijn meets..
Laat MUUS het maar niet horenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.
Als jij echt zo'n helderziende blik had als je nu pretendeert te hebben, was je lekker in irc blijven hangen in plaats van je hier te vertonen. Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat had ik je maanden terug al kunnen vertellen
Duis jij bent er ook uitgeflikkerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef ShaoliN het volgende:
Men wil mij niet.
toen jij laatst op IRC was heb ik me ook prima vermaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als jij echt zo'n helderziende blik had als je nu pretendeert te hebben, was je lekker in irc blijven hangen in plaats van je hier te vertonen. Want de deuk in je ego die je hier gaat oplopen zal waarschijnlijk die in de zijkant van de titanic overschaduwen.
Nee, men wil mij nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Duis jij bent er ook uitgeflikkerd?
Ook jammer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:24 schreef BrauN het volgende:
Goed topic: Qua zelfdiscipline ben ik een latente kleuter.
Alsjeblieft, geef mij die baan.
Jesus Christus!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
Boebiedoe en Ripley
Dude, ik weet vrijwel zeker dat níemand snapt wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Als je niet snapt wat ik daarmee bedoel, moet je eens naast haar in de klas gaan zitten voor een extra jaartje, in plaats van uit school direct mee naar je slaapkamer sleuren.
Als je goed oplet, bied de gemeente je misschien ooit nog eens die felbegeerde carriere als poepschepper aan waar je vader ook zo beroemd mee is geworden.
O, ik dacht al..quote:
Als jij had geweten in wat voor geestelijke toestand je moeder verkeerde op het moment dat ze jouw genen ingespoten kreeg van haar schizofrene buurman zou je al helemaal niet overwogen hebben mijn dates bezopen te noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tip: Neem eens een vrouw die niet de hele dag haar sociale contacten onderhoudt via een forum en/of irc, misschien dat jij dan ook weer in contact komt met de grote mensen wereld en eindelijk eens een wijf kunt neuken dat nuchter is.
Voor geen goud. Ik zou op zijn hoogst pp een kontschop verkopen en dan gelijk weer een zwartstatus aanvragenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
tijnzij de crew op haar knieën komt smeken natuurlijk?
Ai, daar gaat je mod carrièrequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
zonder meteen aan m'n kliekjes, internetvriendjes en meets te denken.
Je loopt achterquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude
Boebiedoe en Aventura
Boebiedoe en Billy-jean
Boebiedoe en Bl0emetje
Boebiedoe en Fauve
Boebiedoe en Katje
Boebiedoe en Marlous
Boebiedoe en Ripley
Je hangt je pik in alles wat maar in je beloftes en verhaaltjes gelooft na een paar liter drank.
Tip: Neem eens een vrouw die niet de hele dag haar sociale contacten onderhoudt via een forum en/of irc, misschien dat jij dan ook weer in contact komt met de grote mensen wereld en eindelijk eens een wijf kunt neuken dat nuchter is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
Weet je trouwens wat de reden is waarom ik een puike mod zou zijn?
Ik ben niet zo'n incrowd nicht als de rest hier, die loopt te kwijlen om die job, of stellig ontkent mod te willen worden.
Ik sta tenminste tussen de normale mensen en bekijk veel zaken vanuit een neutraal standpunt, zonder meteen aan m'n kliekjes, internetvriendjes en meets te denken.
Ha!
die mavo is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
vwo/vwo/vwo/vwo/mavo/vwo/vwo exclusief vervolgopleidingen, niet slecht, al zeg ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |