vreemd, ik kan me niet herinneren ooit je moeder vermoord, je vriendin geneukt of je hond doodgereden te hebben..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.
Lager dan hij momenteel staat in mijn achting kan iemand niet zinken zonder in china uit te komen.quote:
Ik heb PP anders nog nooit zien modden ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
die zo heeft laten zien dat hij het NIET kan
Het is de shock.quote:
Nee, maar we weten allemaal hoe hij "zijn" wijlen onzin misbruikte om er zijn eigen prive sodom en gommorra van te maken. De hele curry affaire laat wel zien hoe doorspekt zijn hersenen zijn met zijn eigen ego, dat zo breed is dat tessje er in het niets bij wegvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb PP anders nog nooit zien modden ?
Mis, ik ben een van de weinigen die er zijn bek over opentrekt. Wat is je volgende zet? Ga je nu collega-mods lopen etteren met gastslotjes en postedits? Helemaal jouw stijl.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
tja, je bent de enige die zich er druk over maakt HTT
De rest neemt de moeite waarschijnlijk niet eens meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
Ja, die ruis is een mondig persoon met een grote fantasie en een hoop entertainmentwaarde, laffer, dat zien we hier wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:22 schreef laffer het volgende:
ah ik snap umcroep uit de crew, ruis erin".....
ONZ moet zo snel mogelijk helemaal naar de klote![]()
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=ruis&order=relevance
treurig
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
"Dealen" met PP is ongeveer net zo makkelijk als een sigaar roken op de top van hymalaya, en geeft vergelijkbare effecten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef tommy4487 het volgende:
volgens mij is er iemand jaloers hier
Verder kan ik ruis niet goed beoordelen ken hem niet en kom nooit op irc
maar HTT deal with it
Als je hem één keer goed hard trapt welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef Ruis het volgende:
ah ja, de #onz/irc affaire van 5 maand geleden kun je er idd nog wel even bij betrekken..
ben ik straks ook verantwoordelijk voor de dood van de paus?
hehe kasta is er ook een mod kandidaat waar je het mee eens zou zijn ?quote:
Die is er ook niet, en die zal er nooit komen. De crew heeft een ongeschreven policy dat ze niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun eigen daden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef tommy4487 het volgende:
als ik die topics van ruis zo zie denk ik dat conflict ook wel mod kan worden.
Het is trouwens nog steeds belachelijk dat c. moest stoppen.
Ik heb ook nog geen duidelijke uitleg van de crew gehoord over waarom C. wel en Knut en Tessje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |