Een match made in heaven, die 2. Dat ze samen maar heel gelukkig mogen worden, op een ver, onbewoond eiland waar ze tessje's maandelijke miskramen moeten recyclen als soepvlees, en pp's blauw is van de deegroller waar hij me op zijn harsens krijgt van zijn vrouwtje als hij weer eens met de inboorlingen uit zuipen is geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
Nadat die vetklep opgetyft is, ga ik me op Ruis richten....
vergelijk je me nou met die vuilniszakken neuker?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:50 schreef kastanova het volgende:
Was PP trouwens niet die NSB-er of verwar ik nu weer 2 kutusers?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is overigens door yvonne bevestigd dat bij een snel vertrek van C of tess, er overgegaan zou worden op de nummer 3 op de lijst, en ik weet honderd procent zeker dat die knaas dat niet was.
Dus maak je de eerste de beste baggeraar maar mod? Jawel, een grootse verbetering.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..].
Ik heb trouwens vertrouwen in Ruis, hij heeft een groot ONZ-hart. En hij is er altijd. Dat kan je van Kunt en Tess niet zeggen.
En jij denkt zeker wel te weten wie nr 3 is he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is overigens door yvonne bevestigd dat bij een snel vertrek van C of tess, er overgegaan zou worden op de nummer 3 op de lijst, en ik weet honderd procent zeker dat die knaas dat niet was.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben..
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ah, je neukt dus geen negers, dat is dan wel weer in je voordeel...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
vergelijk je me nou met die vuilniszakken neuker?
Poule beginnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:02 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
En na hoeveel dagen zal deze infantiel het toneel verlaten?![]()
![]()
!
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, je neukt dus geen negers, dat is dan wel weer in je voordeel...
Maar je blijft gewoon een nietszeggende kliekjeskneus...
sinds wanneer is onzin zo serieus geworden dat er woorden als mismanagement er op van toepassing zouden zijn ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.
PP vind het allemaal wel lollig, want hij heeft nu zijn blauwe kleurtje, en nu kan hij helemaal maken wat hij wil. En we weten allemaal, pp inclus, dat hij dat ook zeker zal gaan doen. Diezelfde crew die ons in talloze topics wil doen geloven dat er echt wel nagedacht word onderling, laat nu een staaltje mismanagement zien waar trump een hartverzakking van zou krijgen.
PP, ik hoop dat je vandaag of morgen jezelf nog eens goed tegenkomt. Dat je moge trouwen met een meisje dat net zo'n zwart kutkarakter heeft als jijzelf, mogelijk erger.
Als je even terugleest, zul je zien dat ik afstand doe van mijn recht te kunnen solliciteren naar enige vorm van vrijwilligerswerk in de crew, al was het maar omdat de functie voor eeuwig bevlekt is door jouw kutkarakter, dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.quote:
Boe! Wat doe je! Sinds wanneer ben jij soft?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:47 schreef boebiedoe het volgende:
... laten we 'm een kans geven.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je even terugleest, zul je zien dat ik afstand doe van mijn recht te kunnen solliciteren naar enige vorm van vrijwilligerswerk in de crew, al was het maar omdat de functie voor eeuwig bevlekt is door jouw kutkarakter, dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.
"Iedereen" verdient een 4e kans, dus laten we ze er in zijn geval snel doorheen jagenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Boe! Wat doe je! Sinds wanneer ben jij soft?
quote:
Omdat het zelfs voor een gemoedelijk forum als onzin waar veel mag en kan, het getuigt van gezamenlijk crew-iq dat ik op 1 hand kan tellen, om iemand die zo heeft laten zien dat hij het NIET kan, aan te stellen als mod. Iedereen doet zijn best om er een beetje positief voor in aanmerking te komen. En net die ene persoon die overal lak aan heeft en waarvan iedereen weet dat hij het gaat verkloten stellen ze aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer is onzin zo serieus geworden dat er woorden als mismanagement er op van toepassing zouden zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |