immer alsmede tevens ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Hij zei on.
Bifitopics
Kliekjes
Reeksen
Biertopics
Baggermod
Vriendjespolitiek
dit is de aller aller aller slechtste kloon die ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:15 schreef Snatzi het volgende:
Rois auf meine television is nicht so gut, aber Rois auf das Forum is ganz geil!!
Ruis blijft. Net als Dirkh en Knut. Hij zal een status krijgen die jogy en PR ook hebben als hij stopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:14 schreef Lu_uK het volgende:
het gaat wel snel in ONZ!
de een dr uit de ander dr uit..
is er al een wedtopic hoe lang ruis het volhoud?
Was zich liebt das neckt zichquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:17 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dit is de aller aller aller slechtste kloon die ik ooit gezien heb
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:29 schreef Renmaestro het volgende:
Gefeliciteerd, Ruis. En dat je maar veel lol mag hebben in het misbruiken van je macht, want dat is immers leuk.
Dan zal zijn beleid op het forum nog verder radicaliseren uit wraak. Dat wordt spannend.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]binnen een week wordt ie uitgekotst door hekje onz.
![]()
Missie volbracht.
Ja, ik heb ook zo'n hekel aan Dirkhquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
vetklep
twee strontvliegen, één klap.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:31 schreef BrauN het volgende:
Hoe dom eigenlijk... een ordinaire kloon wordt mod, waar moet dit heen?
Ik ga me voortaan maar vermaken in OUD of WFL.
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Zo, dat is al 1 vetklep minder.
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef boebiedoe het volgende:
Mjah, alsof het er nog toe doet wie er mod is op ONZ, kut blijft het toch. Maar ik blijf het krom vinden dat Kroep eruit ligt en dat Tessje en Knut die niet tot nauwelijks aanwezig zijn en waar de "humor" ver van te zoeken is rustig op hun plekje kunnen blijven zitten. Maar dat zal wel door de connecties met de admins komen. Gefeliciteerd Ruis, dat je er maar wat moois van mag maken..
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef boebiedoe het volgende:
Mjah, alsof het er nog toe doet wie er mod is op ONZ, kut blijft het toch. Maar ik blijf het krom vinden dat Kroep eruit ligt en dat Tessje en Knut die niet tot nauwelijks aanwezig zijn en waar de "humor" ver van te zoeken is rustig op hun plekje kunnen blijven zitten. Maar dat zal wel door de connecties met de admins komen. Gefeliciteerd Ruis, dat je er maar wat moois van mag maken..
Ruis kennende zal hij deze reactie wel afdoen als jaloezie ja. Ik ben het met je eens, alhoewel Ruis verder een aardige gozer is staat macht hem niet, maar laten we 'm een kans geven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren. In ieder geval voor die personen die verantwoordelijk zijn/waren voor pp's aanstelling. Als er iemand niet met macht om kan gaan en in het verleden al heeft bewezen die gruwelijk te gaan misbruiken, is pp het wel. Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
En die maken ze dan mod op onzin, daar waar hij als enige merkbare contributie een kutreeks en een kutsfeer heeft aangebracht.
Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Het is er anders altijd reuze gezellig met PP hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
Ben maar niet bang, volgens mij ben je net zo gewenst als Tessje.quote:Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
En verzin eens je eigen manier van bekendheid vergaren.quote:Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Godverdomme. Hoe moeten ze slapen vannacht?..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren.
Ja, fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Hij zei on.
Bifitopics
Kliekjes
Reeksen
Biertopics
Baggermod
Vriendjespolitiek
Kuch*voorspelbaar*kuch* en bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren. In ieder geval voor die personen die verantwoordelijk zijn/waren voor pp's aanstelling. Als er iemand niet met macht om kan gaan en in het verleden al heeft bewezen die gruwelijk te gaan misbruiken, is pp het wel. Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
En die maken ze dan mod op onzin, daar waar hij als enige merkbare contributie een kutreeks en een kutsfeer heeft aangebracht.
Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |