immer alsmede tevens ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Hij zei on.
Bifitopics
Kliekjes
Reeksen
Biertopics
Baggermod
Vriendjespolitiek
dit is de aller aller aller slechtste kloon die ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:15 schreef Snatzi het volgende:
Rois auf meine television is nicht so gut, aber Rois auf das Forum is ganz geil!!
Ruis blijft. Net als Dirkh en Knut. Hij zal een status krijgen die jogy en PR ook hebben als hij stopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:14 schreef Lu_uK het volgende:
het gaat wel snel in ONZ!
de een dr uit de ander dr uit..
is er al een wedtopic hoe lang ruis het volhoud?
Was zich liebt das neckt zichquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:17 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dit is de aller aller aller slechtste kloon die ik ooit gezien heb
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:29 schreef Renmaestro het volgende:
Gefeliciteerd, Ruis. En dat je maar veel lol mag hebben in het misbruiken van je macht, want dat is immers leuk.
Dan zal zijn beleid op het forum nog verder radicaliseren uit wraak. Dat wordt spannend.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]binnen een week wordt ie uitgekotst door hekje onz.
![]()
Missie volbracht.
Ja, ik heb ook zo'n hekel aan Dirkhquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
vetklep
twee strontvliegen, één klap.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:31 schreef BrauN het volgende:
Hoe dom eigenlijk... een ordinaire kloon wordt mod, waar moet dit heen?
Ik ga me voortaan maar vermaken in OUD of WFL.
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Zo, dat is al 1 vetklep minder.
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef boebiedoe het volgende:
Mjah, alsof het er nog toe doet wie er mod is op ONZ, kut blijft het toch. Maar ik blijf het krom vinden dat Kroep eruit ligt en dat Tessje en Knut die niet tot nauwelijks aanwezig zijn en waar de "humor" ver van te zoeken is rustig op hun plekje kunnen blijven zitten. Maar dat zal wel door de connecties met de admins komen. Gefeliciteerd Ruis, dat je er maar wat moois van mag maken..
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:38 schreef boebiedoe het volgende:
Mjah, alsof het er nog toe doet wie er mod is op ONZ, kut blijft het toch. Maar ik blijf het krom vinden dat Kroep eruit ligt en dat Tessje en Knut die niet tot nauwelijks aanwezig zijn en waar de "humor" ver van te zoeken is rustig op hun plekje kunnen blijven zitten. Maar dat zal wel door de connecties met de admins komen. Gefeliciteerd Ruis, dat je er maar wat moois van mag maken..
Ruis kennende zal hij deze reactie wel afdoen als jaloezie ja. Ik ben het met je eens, alhoewel Ruis verder een aardige gozer is staat macht hem niet, maar laten we 'm een kans geven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren. In ieder geval voor die personen die verantwoordelijk zijn/waren voor pp's aanstelling. Als er iemand niet met macht om kan gaan en in het verleden al heeft bewezen die gruwelijk te gaan misbruiken, is pp het wel. Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
En die maken ze dan mod op onzin, daar waar hij als enige merkbare contributie een kutreeks en een kutsfeer heeft aangebracht.
Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Het is er anders altijd reuze gezellig met PP hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
Ben maar niet bang, volgens mij ben je net zo gewenst als Tessje.quote:Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
En verzin eens je eigen manier van bekendheid vergaren.quote:Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Godverdomme. Hoe moeten ze slapen vannacht?..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren.
Ja, fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Hij zei on.
Bifitopics
Kliekjes
Reeksen
Biertopics
Baggermod
Vriendjespolitiek
Kuch*voorspelbaar*kuch* en bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren. In ieder geval voor die personen die verantwoordelijk zijn/waren voor pp's aanstelling. Als er iemand niet met macht om kan gaan en in het verleden al heeft bewezen die gruwelijk te gaan misbruiken, is pp het wel. Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
En die maken ze dan mod op onzin, daar waar hij als enige merkbare contributie een kutreeks en een kutsfeer heeft aangebracht.
Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Een match made in heaven, die 2. Dat ze samen maar heel gelukkig mogen worden, op een ver, onbewoond eiland waar ze tessje's maandelijke miskramen moeten recyclen als soepvlees, en pp's blauw is van de deegroller waar hij me op zijn harsens krijgt van zijn vrouwtje als hij weer eens met de inboorlingen uit zuipen is geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:30 schreef kastanova het volgende:
Nadat die vetklep opgetyft is, ga ik me op Ruis richten....
vergelijk je me nou met die vuilniszakken neuker?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:50 schreef kastanova het volgende:
Was PP trouwens niet die NSB-er of verwar ik nu weer 2 kutusers?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is overigens door yvonne bevestigd dat bij een snel vertrek van C of tess, er overgegaan zou worden op de nummer 3 op de lijst, en ik weet honderd procent zeker dat die knaas dat niet was.
Dus maak je de eerste de beste baggeraar maar mod? Jawel, een grootse verbetering.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..].
Ik heb trouwens vertrouwen in Ruis, hij heeft een groot ONZ-hart. En hij is er altijd. Dat kan je van Kunt en Tess niet zeggen.
En jij denkt zeker wel te weten wie nr 3 is he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is overigens door yvonne bevestigd dat bij een snel vertrek van C of tess, er overgegaan zou worden op de nummer 3 op de lijst, en ik weet honderd procent zeker dat die knaas dat niet was.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben..
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ah, je neukt dus geen negers, dat is dan wel weer in je voordeel...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
vergelijk je me nou met die vuilniszakken neuker?
Poule beginnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:02 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
En na hoeveel dagen zal deze infantiel het toneel verlaten?![]()
![]()
!
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, je neukt dus geen negers, dat is dan wel weer in je voordeel...
Maar je blijft gewoon een nietszeggende kliekjeskneus...
sinds wanneer is onzin zo serieus geworden dat er woorden als mismanagement er op van toepassing zouden zijn ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.
PP vind het allemaal wel lollig, want hij heeft nu zijn blauwe kleurtje, en nu kan hij helemaal maken wat hij wil. En we weten allemaal, pp inclus, dat hij dat ook zeker zal gaan doen. Diezelfde crew die ons in talloze topics wil doen geloven dat er echt wel nagedacht word onderling, laat nu een staaltje mismanagement zien waar trump een hartverzakking van zou krijgen.
PP, ik hoop dat je vandaag of morgen jezelf nog eens goed tegenkomt. Dat je moge trouwen met een meisje dat net zo'n zwart kutkarakter heeft als jijzelf, mogelijk erger.
Als je even terugleest, zul je zien dat ik afstand doe van mijn recht te kunnen solliciteren naar enige vorm van vrijwilligerswerk in de crew, al was het maar omdat de functie voor eeuwig bevlekt is door jouw kutkarakter, dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.quote:
Boe! Wat doe je! Sinds wanneer ben jij soft?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:47 schreef boebiedoe het volgende:
... laten we 'm een kans geven.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je even terugleest, zul je zien dat ik afstand doe van mijn recht te kunnen solliciteren naar enige vorm van vrijwilligerswerk in de crew, al was het maar omdat de functie voor eeuwig bevlekt is door jouw kutkarakter, dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.
"Iedereen" verdient een 4e kans, dus laten we ze er in zijn geval snel doorheen jagenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Boe! Wat doe je! Sinds wanneer ben jij soft?
quote:
Omdat het zelfs voor een gemoedelijk forum als onzin waar veel mag en kan, het getuigt van gezamenlijk crew-iq dat ik op 1 hand kan tellen, om iemand die zo heeft laten zien dat hij het NIET kan, aan te stellen als mod. Iedereen doet zijn best om er een beetje positief voor in aanmerking te komen. En net die ene persoon die overal lak aan heeft en waarvan iedereen weet dat hij het gaat verkloten stellen ze aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer is onzin zo serieus geworden dat er woorden als mismanagement er op van toepassing zouden zijn ?
vreemd, ik kan me niet herinneren ooit je moeder vermoord, je vriendin geneukt of je hond doodgereden te hebben..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
dat zijn weerga nog niet zou vinden in een hybride vorm van satan, bush, saddam en tessje.
Lager dan hij momenteel staat in mijn achting kan iemand niet zinken zonder in china uit te komen.quote:
Ik heb PP anders nog nooit zien modden ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
die zo heeft laten zien dat hij het NIET kan
Het is de shock.quote:
Nee, maar we weten allemaal hoe hij "zijn" wijlen onzin misbruikte om er zijn eigen prive sodom en gommorra van te maken. De hele curry affaire laat wel zien hoe doorspekt zijn hersenen zijn met zijn eigen ego, dat zo breed is dat tessje er in het niets bij wegvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb PP anders nog nooit zien modden ?
Mis, ik ben een van de weinigen die er zijn bek over opentrekt. Wat is je volgende zet? Ga je nu collega-mods lopen etteren met gastslotjes en postedits? Helemaal jouw stijl.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
tja, je bent de enige die zich er druk over maakt HTT
De rest neemt de moeite waarschijnlijk niet eens meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
Ja, die ruis is een mondig persoon met een grote fantasie en een hoop entertainmentwaarde, laffer, dat zien we hier wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:22 schreef laffer het volgende:
ah ik snap umcroep uit de crew, ruis erin".....
ONZ moet zo snel mogelijk helemaal naar de klote![]()
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=ruis&order=relevance
treurig
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Ruis het volgende:
"Dealen" met PP is ongeveer net zo makkelijk als een sigaar roken op de top van hymalaya, en geeft vergelijkbare effecten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef tommy4487 het volgende:
volgens mij is er iemand jaloers hier
Verder kan ik ruis niet goed beoordelen ken hem niet en kom nooit op irc
maar HTT deal with it
Als je hem één keer goed hard trapt welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef Ruis het volgende:
ah ja, de #onz/irc affaire van 5 maand geleden kun je er idd nog wel even bij betrekken..
ben ik straks ook verantwoordelijk voor de dood van de paus?
hehe kasta is er ook een mod kandidaat waar je het mee eens zou zijn ?quote:
Die is er ook niet, en die zal er nooit komen. De crew heeft een ongeschreven policy dat ze niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun eigen daden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef tommy4487 het volgende:
als ik die topics van ruis zo zie denk ik dat conflict ook wel mod kan worden.
Het is trouwens nog steeds belachelijk dat c. moest stoppen.
Ik heb ook nog geen duidelijke uitleg van de crew gehoord over waarom C. wel en Knut en Tessje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |