uhm de topics die je opende in onz. waren niet echt hoogstaand of wou je zeggen van wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
idd, ik heb de afgelopen 3 jaar alleen maar in t GPD gepost...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.
Het niveau in Ovjl is inderdaad zo laag als bij de kaspische zee.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat is leuk. Alleen ga jij daar niet over.
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt, kom op, het gaat niet om de nieuwe minister president, het gaat om een Moderator op een Onzin forumpje waar mensen dingen posten als "BIER!" en "Is kaas nou fruit of niet".
Big deal. Ga wat leuks doen.
In dat kliekje maakt het geen hol uit wat je post, want iedereen is daar toch permanent onder invloed. Zo win je wel stemmen ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:51 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
uhm de topics die je opende in onz. waren niet echt hoogstaand of wou je zeggen van wel?
zo waren zo ook niet bedoeld neequote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:51 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
uhm de topics die je opende in onz. waren niet echt hoogstaand of wou je zeggen van wel?
Ik dacht dat het toch wel algemeen bekend was dat ik niets neuk beneden het mbo, Xen is doctorandus om maar eens een voorbeeldje te noemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.
nee dat weet ikquote:
welke allemaal ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:52 schreef Nagz het volgende:
[..]
Het niveau in Ovjl is inderdaad zo laag als bij de kaspische zee.
Ik snap alleen niet waarom ze PP kozen ipv tig andere (en betere) kandidaten.
Vandaar dat jij door iedereen als minderwaardige kastanova wannabe wordt gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:50 schreef boebiedoe het volgende:
Schoffeljostis? In jouw referentieveld is alles boven de 12 jaar een bedreiging voor jouw geestelijke vermogens, en daarmee vergeleken is een jostilid een kandidaat opvolger voor donald trump..
hé, ik heb dirkh ook nog nooit 1 fatsoenlijk topic zien openen, en die redt zich ook bestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:55 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
nee dat weet ik
maar jij moet nu gaan oordelen over ander mans topics.
Terwijl jezelf nog niet eens 1 fatsoenlijk topic kan openen.
Doe maar niet, ik heb vorige week nog 4 fantopics gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Toch wel grappig... TT kan ook veranderd worden in 'overtref elkaar hier met superlatieven en overdreven omschrijvingen'...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:58 schreef Nagz het volgende:
[..]
Bupatih, Renmaestro, Lange_Jan en nog wel een paar.
Bedenkelijke complimentenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef kastanova het volgende:
Doe maar niet, ik heb vorige week nog 4 fantopics gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |