En die zullen we ook wel nooit krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef tommy4487 het volgende:
Ik heb ook nog geen duidelijke uitleg van de crew gehoord over waarom C. wel en Knut en Tessje niet.
gebruik eens hoofdletters aan het begin van je zinnenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:23 schreef Ruis het volgende:
ah ja, de #onz/irc affaire van 5 maand geleden kun je er idd nog wel even bij betrekken..
ben ik straks ook verantwoordelijk voor de dood van de paus?
Uiteraard...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe kasta is er ook een mod kandidaat waar je het mee eens zou zijn ?
Wat jij wil, VAC, wat jij wil.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Maar HTT, Kasta en BBD, houden jullie elkaars pikkie nu vast tijdens zo'n 'rel' ?
doe t eerst zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gebruik eens hoofdletters aan het begin van je zinnen.
Jezus, hoe zielig hee. Nou, bedankt voor die welgemeende kutverklaring, like we give a shit. Ga je nou maar weer opmaken als cheerleader-smilie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet roesten dat ik niet blauw ben, dat even voorop tegen eventuele verwijten aan mijn adres.
Ik heb echter alle respect voor de crew verloren. In ieder geval voor die personen die verantwoordelijk zijn/waren voor pp's aanstelling. Als er iemand niet met macht om kan gaan en in het verleden al heeft bewezen die gruwelijk te gaan misbruiken, is pp het wel. Getuige IRC waar hij 1 grote varkensbende van heeft gemaakt.
En die maken ze dan mod op onzin, daar waar hij als enige merkbare contributie een kutreeks en een kutsfeer heeft aangebracht.
Ik wil me bij deze voorgoed NIET meer verkiesbaar stellen voor enige functie binnen de crew van dit forum, zelfs niet als die functies betaald gaan worden.
Krijg allemaal maar de gifkikkerkinkhoest crew [afbeelding]
Wat ijl je? Welke rel ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Maar HTT, Kasta en BBD, houden jullie elkaars pikkie nu vast tijdens zo'n 'rel' ?
Ej, plaats me niet in hetzelfde rijtje als die 2 schoffeljosti'squote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Waar de fuck maak je je druk om.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nietszeggend? Hij blaat anders een end weg op irc.
PP vind het allemaal wel lollig, want hij heeft nu zijn blauwe kleurtje, en nu kan hij helemaal maken wat hij wil. En we weten allemaal, pp inclus, dat hij dat ook zeker zal gaan doen. Diezelfde crew die ons in talloze topics wil doen geloven dat er echt wel nagedacht word onderling, laat nu een staaltje mismanagement zien waar trump een hartverzakking van zou krijgen.
PP, ik hoop dat je vandaag of morgen jezelf nog eens goed tegenkomt. Dat je moge trouwen met een meisje dat net zo'n zwart kutkarakter heeft als jijzelf, mogelijk erger.
Dat is het hem. PP is niet bekend met onzin. Alleen met GPD, irc en de binnenkant van zijn isoleercel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is nou de ramp.
Een mod moet gewoon er vaak/heel vaak zijn en bekend zijn met ONZ.
Stelletje zeuren hier.
Dat zijn veel users.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is nou de ramp.
Stelletje zeuren hier.
Dat is leuk. Alleen ga jij daar niet over.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:46 schreef Nagz het volgende:
[..]
Dat zijn veel users.
Maar dat ze zo'n powertrippertje kiezen die ook nog eens tiefte irritant is....
Nee, had ik wel anderen in gedachten.
Hoe kan iemand met de humor van een klomp klei die nog nooit een fatsoenlijk ONZ topic heeft geopend in godsnaam gaan beslissen over andere onzin topics?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is nou de ramp.
Stelletje zeuren hier.
idd, ik heb de afgelopen 3 jaar alleen maar in t GPD gepost...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is het hem. PP is niet bekend met onzin. Alleen met GPD, irc en de binnenkant van zijn isoleercel.
Voor iemand die zich beperkt tot sexuele contacten met meisjes die met hun iq nog niet geschikt zouden zijn als zegelplakker bij de TPG, heb je wel veel lef iemand voor schoffeljosti uit te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, plaats me niet in hetzelfde rijtje als die 2 schoffeljosti's.
HTT en BBD zou ik ook niet als mod willen zien...
Maar zo'n PP die zich uitsluitend beperkt tot zwakbegaafde slowchat en verder echt níets toe te voegen heeft aan het forum heeft simpelweg ook niets in de crew te zoeken...
Schoffeljostis? In jouw referentieveld is alles boven de 12 jaar een bedreiging voor jouw geestelijke vermogens, en daarmee vergeleken is een jostilid een kandidaat opvolger voor donald trump.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, plaats me niet in hetzelfde rijtje als die 2 schoffeljosti's.
HTT en BBD zou ik ook niet als mod willen zien...
...
En als ze hem dan uitjoelen legt ie er een bom onder en een slot op de deur.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kan iemand met de humor van een klomp klei die nog nooit een fatsoenlijk ONZ topic heeft geopend in godsnaam gaan beslissen over andere onzin topics?
Het is als Jezus die gaat preken in een moskee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |