Nu wil ik hier natuurlijk dolgraag aan meedoen, maar ik krijg complimentjes nauwelijks m'n strot uit. Laat staan dat ze goed over komen. Tot nu toe kwam ik tot:quote:"Alles went behalve een compliment"
Wat iedereen waardeert is een compliment. Onderzoek in bedrijven leert ons dat het geven van een complimentje, een schouderklopje, iets is wat te weinig voorkomt. 30 % Van de mensen is ontevreden op zijn werk en veel mensen leven met elkaar zonder elkaar werkelijk te spreken. Hoe staat het bij ons? We weten dat een compliment en echte waardering krijgen een enorme impact heeft op je stemming en het onderlinge contact. Toch ontvangen we het zelden en geven wij het bijna niet. Wij dagen iedereen uit om op 1 maart, de Nationale Complimenten Dag, iedereen die je ontmoet gewoon een complimentje te geven. Als heel Nederland dit doet, gebeurt er echt heel veel. Creëer die éne dag in het jaar dat wij anderen gelukkig kunnen maken door een complimentje te geven. Misschien gaat het geven van een complimentje daarna wel vanzelf! Doe met ons mee om van 1 maart een succes te maken. Aan de slag dus en zorg ervoor dat iedereen van dit initiatief weet.
1 maart 2005: nationale complimentendag
Het is echt gezellig knus in je nieuwe woning Knut!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:21 schreef Knut het volgende:
De film was ECHT goed UIO.
Leuk dat je eens langs bent gekomen UIO.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is echt gezellig knus in je nieuwe woning Knut!![]()
![]()
![]()
Nog bedankt voor de uitnodiging om naar je housewarming te komen Knut!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:29 schreef Knut het volgende:
Leuk dat je eens langs bent gekomen UIO.
Lissabon, Barcelona whateverquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:34 schreef Tokay het volgende:
UIO, je weekendtripje naar Barcelona was écht een en al cultuur! Spannende foto's ook.![]()
![]()
![]()
Wat leuk dat je zo goed geluisterd hebt tijdens het kijken naar de filmquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de uitnodiging om naar je housewarming te komen Knut!
Voor een veertiger is je geheugen nog best goed Tokay.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:34 schreef Tokay het volgende:
UIO, je weekendtripje naar Barcelona was écht een en al cultuur! Spannende foto's ook.![]()
![]()
![]()
Jij squasht anders ook nog als een soepele jonge god van achttien, UIO.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor een veertiger is je geheugen nog best goed Tokay.![]()
![]()
![]()
Dank je, ik kan zien dat je weet waar je over praat, UIO_AMS!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Als nieuwe ONZ-mod ga je het vast heel goed doen, HTT-Thalan! [14.gif]
Geleidelijk aan ouder worden is iets voor de massa, Tokay. Jij bent echt heel speciaal!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:49 schreef Tokay het volgende:
Jij squasht anders ook nog als een soepele jonge god van achttien, UIO.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |