Welnee, das een overblijfsel van de shocktherapie, nix engs an.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het trouwens eng als Kasta knipoogt.
Die heeft me dan toch een kutjeugd gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, ik ben het beste wat Muus overkomen is sinds haar geboorte.
Ik heb ze altijd graag met een hoog alcohol percentage.quote:Helaas is de tevredenheid met betrekking tot Boe evenredig aan het alcoholpercentage in het bloed van zijn bedpartners...
En HTT, vertel, hoeveel liefjes heeft iemand die nergens goed genoeg voor is?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
Vandaar dat jouw liefjes altijd zo hoog over je opgeven.
Ik dacht ook dat jij een plaat voor je kop had, maar je weet gewoon niet beter. Dingen zijn niet altijd wat ze lijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:03 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Ik dacht dat tessje een badkuip droeg...
MUUS is anders een stuk stabieler dan nikky, waarvan ik de indruk krijg dat die na 10 jaar menstrueren nog steeds onregelmatig blijft bloeden...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die heeft me dan toch een kutjeugd gehad..
Stinkjatters, biologieboeken in kipling..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zelfs een dode hond zou het denk ik geen 5 minuten uithouden onder die stinkjatters van jou
alsof dat anders ook niet zo isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:04 schreef Cynic het volgende:
Zolang we het de volgende GPD meet maar niet de hele tijd over Fok! gaan hebben..
* Bosbeetle praat over muziekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:04 schreef Cynic het volgende:
Zolang we het de volgende GPD meet maar niet de hele tijd over Fok! gaan hebben..
Ik zou het niet weten, want ik ben gelukkig genoeg om zulke types niet tot mijn kennissenkring te hoeven rekenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
En HTT, vertel, hoeveel liefjes heeft iemand die nergens goed genoeg voor is?
wat is SCquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:58 schreef BrauN het volgende:
[..]![]()
Vent, doe niet zo gruwelijk bijdehand. Ik heb geen kliekje en wat denk je dat ik er voor waarde aan hecht dat ik word afgezeken op een forum vol met incapabele randdebielen als jij?
Neem alles niet zo serieus en rot alsjeblieft weer op naar je eigen SC topicjes, daar zullen ze je best waarderen.
Ruis is geen incrowd.quote:OvjL is nu gewoon vele malen kutter dan een jaartje terug, toen er zo nu en dan nog eens een puik topic voorbij kwam... Door de aanstelling van weer zo'n vertyfte incrowd mod zal het er heus niet op vooruitgang, wel dan?
Word!![]()
& another onequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als er een verbod was geweest op het baren van kinderen voor mensen met braindamage, hadden we nu geen last van je gehad.
Hey, niks mis met studeren in het buitenland. Je posts zijn ongeveer net zo vermoeiend om te lezen als de agenda's van je neukertjes, en ik word een beetje moe van jequote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stinkjatters, biologieboeken in kipling..
Dude, ik weet niet welk Berbers volkje jou de taal bij gebracht heeft, maar begin aub niet weer over basisschoolleraren...
- Niet goed genoeg om mod te worden (x3)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zou het niet weten, want ik ben gelukkig genoeg om zulke types niet tot mijn kennissenkring te hoeven rekenen.
proest !quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, niks mis met studeren in het buitenland. Je posts zijn ongeveer net zo vermoeiend om te lezen als de agenda's van je neukertjes, en ik word een beetje moe van je
Ja. En als je ooit hoop gekoesterd hebt een fatsoenlijke reactie van mij terug te krijgen op dat hersenloze geneuzel van je, bedenk je dan maar dat die kans kleiner is dat de kans dat jouw moeder je volgende week zakgeldverhoging gaat geven.quote:
Je was nog te dom voor het Nederlandse onderwijs? I'm impressed...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, niks mis met studeren in het buitenland.
Hey, ik durf te wedden dat je mij hier op minder spelfouten kunt betrappen dan dat jij al serieuze relaties hebt gehad in je leven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je was nog te dom voor het Nederlandse onderwijs? I'm impressed...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
HEt gruwelijk foute metaforen topic
HTT speciaal voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |