abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25309344
Avondje met Geert Wilders: 2000 euro

Het kost wat, maar dan heb je ook wat: voor 2000 euro een avondje met Geert Wilders.

VVD
Het omstreden Kamerlid wil zo op een originele manier geld inzamelen voor zijn partij. Sinds zijn breuk met de VVD is Wilders bezig met het opzetten van een eigen politieke beweging en zamelt hij daarvoor extra geld in. Van de overheid krijgt hij 1,2 miljoen euro per jaar.

Rotterdam
Eind januari haalde Wilders tijdens een avond in Rotterdam al eens 80.000 euro op aan fondsen. Binnenkort probeert hij met diners in Zeeland en Venlo zijn financiën nog eens extra op te krikken.

Bron RTL nieuws
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:36:23 #2
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25309367
Geert Bigolow, male gigolo. .
-
pi_25309393
nu maar wachten tot een paar terorristen hem boeken
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_25309411
Wat heeft de tokkietour hier mee te maken? Dit is gewoon de manier waarop in de VS aan fundraising gedaan wordt, inderdaad voor Nederland nog vrij nieuw. En hij loopt niet met een vette bierpens boerend en boutend over een toneel grove taal uit te slaan, zijn diepte investering met een groot aantal Freddy's in stand te houden en uit te bouwen. Dus, waar wil je het over hebben?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25309455
Dit is echt ziek. Die gast is alleen maar uit op aandacht!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_25309483
Ga zo door Wilders.
Als ik het geld had ging ik ook met hem dineren
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_25309547
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:38 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat heeft de tokkietour hier mee te maken? Dit is gewoon de manier waarop in de VS aan fundraising gedaan wordt, inderdaad voor Nederland nog vrij nieuw. En hij loopt niet met een vette bierpens boerend en boutend over een toneel grove taal uit te slaan, zijn diepte investering met een groot aantal Freddy's in stand te houden en uit te bouwen. Dus, waar wil je het over hebben?
Fanboy
War. War never changes.
pi_25309575
Ik wens hem veel succes daarmee toe.

Ik ben benieuwd of dit gaat aanslaan in nederland, ik denk dat we daar als nederlanders in het algemeen toch iets te nuchter voor zijn.

Ik zelf zou nooit met hem willen eten, valt dadelijk zijn pruik in mijn soep
pi_25309692
Lijkt mij een slimme manier om aan geld te komen.

Bovendien is het voor een goed doel. Voor giro 555 werden ook van dit soort dingen georganiseerd.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_25309921
Sinds wanneer is het doodnormale gebruik dat iemand geld vraagt voor een spreekbeurt 'op de tokkietoer gaan'? Hebben de mensen dan echt geen normale argumenten meer? Ik ben geen fan van Wilders maar dit is toch echt wel zielig en kinderachtig zeg.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_25309949
Geert Wilders boeken: 2000 euro
Kosten voor een simpele bom: 50 euro
Laatste pakje sigaretten: 3 euro 95
BOEM: Priceless
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:25:25 #12
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25310108
Als hij geld nodig heeft moet hij eens in GTST gaan spelen... kan hij mooi die vervelende geestenoproepster het land uit keilen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25310168
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:15 schreef JohnDDD het volgende:
Geert Wilders boeken: 2000 euro
Kosten voor een simpele bom: 50 euro
Laatste pakje sigaretten: 3 euro 95
BOEM: Priceless
Oh jee...een zelfverklaarde komiek. Nou, je humor is dodelijk zeg.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:30:01 #14
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_25310182
die kerel zit in een cell, waarom zo hij uberhaupt behoefte hebben aan extra risico nemen?
pi_25310197
Mag ik dan zijn haar in de fik steken?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:31:16 #16
112241 Grumbellll
Hey Fokkers!
pi_25310204
1,2 miljoen euro per jaar is ook niet verkeerd
pi_25310329
Als ik het geld had zou ik hem op de koffie vragen.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_25310377
Met clinton dineren begint met maar 1000 dollar, ik denk dat geert zichzelf toch een beetje overpriced heeft
pi_25310501
een bedelaar is ie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:54:22 #20
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25310553
Cool, doet ie ook nog steeds de Marokkanen act? Die was kei grappig, enzo.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:56:51 #21
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25310585
Da's nog altijd goedkoper dan een uurtje met Ali-B rondhangen
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:18:37 #22
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_25310927
Wilders doet teminste zelf nog iets om zijn partijkas te vullen, de meeste andere partijen halen dat geld uit een fonds waar iedere zittende partij geld kan krijgen om campagne te voeren. (ons belastinggeld)
Satan Stole My Teddybear
pi_25311036
Vind het wel leuk van die vent want vele politici zouden daar niet aan denken.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:27:09 #24
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25311067
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:18 schreef Chris_Redfield het volgende:
Wilders doet teminste zelf nog iets om zijn partijkas te vullen, de meeste andere partijen halen dat geld uit een fonds waar iedere zittende partij geld kan krijgen om campagne te voeren. (ons belastinggeld)
Als Geert Wilders een zittende partij was, had hij dat ook gedaan hoor.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:29:24 #25
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25311089
hm, betekent dat ook dat je dan een date voor Geert kunt regelen met de familie Tokkie? Ik denk dat de foto's daarvan meer opleveren dan die 2000 euries die het kost om met Wilbers te schransen.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25311353
[quote]Op dinsdag 1 maart 2005 10:38 schreef speedfreak1 het volgende:
[/quote

Ach ja, wat de boer niet kent dat vreet ie niet.

Ik vind het lovenswaardig dat Wilders de leus:' Waar een wil is is een weg' ten volle onderstreept door creatief te denken.
Velen hadden door de tegenslagen al lang het bijltje er bij neer gegooid en hadden via talkshows of columns het beleid van het kabinet aangevallen, Wilders is een politicus in hart en nieren.

Ondanks dat ik het niet op alle punten met hem eens ben kan ik dergelijke initiatieven wel waarderen.
Yeah baby Yeah!
pi_25311458
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, betekent dat ook dat je dan een date voor Geert kunt regelen met de familie Tokkie? Ik denk dat de foto's daarvan meer opleveren dan die 2000 euries die het kost om met Wilbers te schransen.
De Tokkies stemmen natuurlijk Wilders (en dan ga ik er van uit dat ze uberhaupt al GAAN steemmen) dus zo spannend zullen die foto's niet worden.
War. War never changes.
pi_25311549
Het zou wel briljant zijn als hij door een setje terroristen gehuurd zou worden...

Heb je maanden lang geheime lokaties moeten verblijven voor je eigen veiligheid, flik je vervolgens dit...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25311694
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:02 schreef Jordy-B het volgende:
Het zou wel briljant zijn als hij door een setje terroristen gehuurd zou worden...

Heb je maanden lang geheime lokaties moeten verblijven voor je eigen veiligheid, flik je vervolgens dit...
Jaja, die mensen worden niet gescreend en Wilders komt helemaal in zijn eentje
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:28:56 #30
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_25311937
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:27 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Als Geert Wilders een zittende partij was, had hij dat ook gedaan hoor.
Ja maar nu dus niet en probeerd ie zo aan geld te komen. Wat een drukte om niets allemaal
Satan Stole My Teddybear
pi_25312397
Waarom gaat-ie niet in de playboy staan???
I´m back.
pi_25312404
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:31 schreef Grumbellll het volgende:
1,2 miljoen euro per jaar is ook niet verkeerd
Het lijkt natuurlijk riant, maar het is in praktijk net genoeg om 15 mensen aan het werk te zetten. Er komt iets meer bij kijken, publiciteit kost geld, een partijkantoor kost geld, het opzetten van een wetenschappelijk bureau kost geld, en dat zijn dan nog maar een paar dingen. Maar toegegeven, mij mogen ze ook met dat lage bedrag verwennen hoor.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25312415
Of waarom maakt-ie niet een dertiendelige instructie video: "bleken met Geert, van haardos tot poepgat".
I´m back.
pi_25312429
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Meki het volgende:
een bedelaar is ie
Héé, je zou op hem stemmen, heb je zelf gezegd, niet zo negatief hè.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25312434
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:57 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Het lijkt natuurlijk riant, maar het is in praktijk net genoeg om 15 mensen aan het werk te zetten. Er komt iets meer bij kijken, publiciteit kost geld, een partijkantoor kost geld, het opzetten van een wetenschappelijk bureau kost geld, en dat zijn dan nog maar een paar dingen. Maar toegegeven, mij mogen ze ook met dat lage bedrag verwennen hoor.
Geert is rupsje nooit genoeg hè.
I´m back.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:03:06 #36
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25312480
Heeft wilders al proef verlof gekregen?
Of word het een gezellig avondje met zijn allen in een cel samen met zijn import bruidje!
pi_25312549
Of waarom houdt hij niet een lezingenreeks: "Ome Geert vertelt over de Tweede Wereldoorlog".
I´m back.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:12:52 #38
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25312628
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:02 schreef Jordy-B het volgende:
Zolang hij nog geen gast bij Harry Mens heeft mogen zijn is hij veilig
pi_25312696
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:59 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Héé, je zou op hem stemmen, heb je zelf gezegd, niet zo negatief hè.
ow, mogen we alweer stemmen?
pi_25312891
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jaja, die mensen worden niet gescreend en Wilders komt helemaal in zijn eentje
Je kan als terrorist natuurlijk gewoon een ander laten bellen... ('t is een verrassing voor m'n vrienden)...

En je denkt dat de staat lekker extra in zware bewaking gaat pompen omdat Wilders een zakcentje wil bijverdienen? Leuk...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 15:36:50 #41
90365 Sater
hoipoloi
pi_25313948
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geert op de meet and greettour. Prostituerend product?
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25314675
Een redelijk alternatief, lijkt mij, is op zaterdagavond kijken naar Kopspijkers met een zak chips.....................
pi_25314778
Voor die 2000 euro wil ik hem wel door een gehakt molen halen hoor
pi_25314791
quote:
een bedelaar is ie
.

Jij hebt het door.

Achterlijke schooier die Wilders. Maar er zijn vast wel wat vastgoedhandelaars die in ruil voor wat 'steun' financieel aan z'n opmars mee willen werken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25314817
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Of waarom houdt hij niet een lezingenreeks: "Ome Geert vertelt over de Tweede Wereldoorlog".
!
pi_25315330
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

.

Jij hebt het door.

Achterlijke schooier die Wilders. Maar er zijn vast wel wat vastgoedhandelaars die in ruil voor wat 'steun' financieel aan z'n opmars mee willen werken .
Jij vindt iedereen die in Nederland gebruikt maakt van subsidies in de ruimste zin des woords een achterlijke schooier?

Maak jezelf toch niet zo belachelijk.
Yeah baby Yeah!
pi_25315382
quote:
een bedelaar is ie
Dan zal ie veel donaties moeten krijgen van moslims, die zijn naar eigen zeggen immer gul voor 'bedelaars' en daar is de ramadan ook op gestoeld.

Wilders is vernieuwend en creatief, maar buiten de gevestigde Haagse paden lopen is in Nederland blijkbaar een doodzonde......
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:40:56 #48
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25315489
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij vindt iedereen die in Nederland gebruikt maakt van subsidies in de ruimste zin des woords een achterlijke schooier?

Maak jezelf toch niet zo belachelijk.
Voor gigolo spelen valt niet onder de noemer subsidies
pi_25315576
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:40 schreef Monus het volgende:

[..]

Voor gigolo spelen valt niet onder de noemer subsidies
In welke zin vind jij dit hoereren en waarin onderscheidt dit zich van de manier waarop de LPF zichzelf financieert of de Amerikaanse politiek?
Wiens brood men eet wiens woord men spreekt geldt ook voor de andere politieke partijen en is een vrij menselijk verschijnsel.
Yeah baby Yeah!
pi_25315784
Zeer ondoordachte Heer Poldermodel,
Je had het niet mooier kunnen verantwoorden.
Het is de mooiste promotie voor Geert Wilders en zijn vrienden?
Aversie tegen iets kan wel eens verkeerd uitvallen,begrijp je?
Als de zon weer schijnt in het voorjaar en jij roept wat een Kutweer,verklaart iedereen jouw voor gek.
Laat Wilders nou maar zijn gang gaan,houd de ingeslapen duffe boel daar op het Haagse pluche wellicht,nee niet wakker,een beetje overeind.
pi_25315793
Nee hoor, maar wilders wel .
pi_25315828
Ah, het schaapsel van de vuilniscontainer en het tuig van deze wereld kraken Wilders weer eens af

Wat lief, ik heb sinds dat een mongool zat te breien nog nooit zoveel zwakbegaafde mensen gezien die op zichzelf bezighouden
pi_25315872
quote:
het schaapsel van de vuilniscontainer en het tuig van deze wereld
goede omschrijving van de Wilders aanhangers .

Die aap is immers zelf z'n grootste tegenstander.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:05:03 #54
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25315874
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In welke zin vind jij dit hoereren en waarin onderscheidt dit zich van de manier waarop de LPF zichzelf financieert of de Amerikaanse politiek?
Wiens brood men eet wiens woord men spreekt geldt ook voor de andere politieke partijen en is een vrij menselijk verschijnsel.
Hoe je het ook wil noemen, hoereren, bedelen, steun vragen....
het valt niet onder de noemer subsidies.

En inderdaad er zit niet veel verschil tussen wilders en LPF.
pi_25316013
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:05 schreef Monus het volgende:

[..]

Hoe je het ook wil noemen, hoereren, bedelen, steun vragen....
het valt niet onder de noemer subsidies.

En inderdaad er zit niet veel verschil tussen wilders en LPF.
Je houdt er je eigen werkelijkheid op na, niet?
Omdat het niet vanuit de overheid komt is er ineens geen sprake van subsidie?

Dan noem je ze maecenassen of iets dergelijks, maar hij doet in feite niets anders dan de moslimvrouw die op vrijdag het zwembad in duikt.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:21:38 #56
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25316107
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je houdt er je eigen werkelijkheid op na, niet?
Omdat het niet vanuit de overheid komt is er ineens geen sprake van subsidie?

Dan noem je ze maecenassen of iets dergelijks, maar hij doet in feite niets anders dan de moslimvrouw die op vrijdag het zwembad in duikt.
voor de rest alles goed met je... Of zijn bij jou in de buurt de moslim vrouwen vrijdag in het zwembad aan het bedelen?
pi_25316456
quote:
Als de zon weer schijnt in het voorjaar en jij roept wat een Kutweer,verklaart iedereen jouw voor gek.
Inderdaad, straks schijnt het zonnetje weer en heeft iedereen zijn rust weer gevonden. De sfeer wordt dan eindelijk weer eens een beetje normaal in het land.
Als de sfeer weer rustig is, en het zonnetje schijnt, dan heeft men geen behoefte meer aan "schreeuwers" in het land. Dan wil de gemiddelde Nederlander gewoon rust aan z'n hoofd.

Nog een paar maanden en dan is het weer zomer. Dan kan Wilders wel inpakken. Trouwens, de Nederlanders zijn het toch al zat, dat iemand van zichzelf een circus-act maakt. Het was even leuk met de tokkie's, maar dat is nu wel voorbij.

Ik verlang wel weer naar die rust in dit land. Al dat opgefokte gedoe met al die schreeuwers is niks voor mij. Het zonnetje kan me niet snel genoeg schijnen. :-)

En dat chagrijnige geblondeerde hoofd kan ik eerlijk gezegd ook niet meer zien..
Dat ie maar snel naar Amerika mag vertrekken, naar zijn conservatieve vrienden.

Ik vind het een hele nare onaangename man.

[ Bericht 3% gewijzigd door Poldermodel op 01-03-2005 18:55:20 ]
pi_25316503
Het is vrij logisch dat hij geld vraagt voor zo'n lezing. Hij wil een partij/beweging opbouwen en hij komt niet in aanmerking voor subsidie, dus dan moet je dit soort dingen verzinnen.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:51:26 #59
90365 Sater
hoipoloi
pi_25316539
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
Bang om z'n groupies af te stoten? Zou Geertse geldwerving onder nevenfuncties vallen?
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 19:23:19 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25317012
quote:
Wat heeft de tokkietour hier mee te maken?
Die zoeken ook nog een makelaar die hen gratis voorziet van woonruimte
pi_25317092
Is dit wel legaal wat Wilders doet? Er zijn toch strenge regels voor politici en geld.

Die man krijgt enorm veel van de staat en dan gaat ie ook nog een keer zijn politiek letterlijk verkopen. Gesponsorde programmapunten, je weet als kiezer wel wat je krijgt.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:38:19 #62
90365 Sater
hoipoloi
pi_25317216
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Is dit wel legaal wat Wilders doet? Er zijn toch strenge regels voor politici en geld.

Die man krijgt enorm veel van de staat en dan gaat ie ook nog een keer zijn politiek letterlijk verkopen. Gesponsorde programmapunten, je weet als kiezer wel wat je krijgt.
Geert keek de kunst af bij zijn voormalige partij de VVD. Deed, naar ik meen jaren 70 vorige eeuw eveneens aan fondsenwerving.
pi_25317219
Iets voor Oudkerk?
pi_25318803
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:29 schreef SCH het volgende:

Dat klopt niet in de OP. Wilders krijgt niets omdat hij geen partij heeft ofzo.
pi_25319020
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:13 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Luchtte dat nou op om neer te zetten?
Hij heeft gewoon gelijk Wilders is gewoon een achterlijke rechts extremistische wannabe hoertje
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:31:18 #66
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25319062
Ja maar wat gaat hij nou alleemaal doen voor die 2000 euro? Een dansje, een verhaaltjes vertellen, liedsjes zingen. Het word me niet helemaal duidelijk wat dit avondje wilder in houd.
pi_25319125
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:31 schreef Djaser het volgende:
Ja maar wat gaat hij nou alleemaal doen voor die 2000 euro? Een dansje, een verhaaltjes vertellen, liedsjes zingen. Het word me niet helemaal duidelijk wat dit avondje wilder in houd.
Wilders is nog dom ook dat mensen hem 2000 euro gaan betalen voor allemaal flauwekul....
pi_25319217
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, het schaapsel van de vuilniscontainer en het tuig van deze wereld kraken Wilders weer eens af
.
I´m back.
pi_25319351
Ons Geertje is best goochem, maar zijn aanhangers met of zonder 2000 Euro natuurlijk niet.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:48:29 #70
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25319409
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:35 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:

[..]

Wilders is nog dom ook dat mensen hem 2000 euro gaan betalen voor allemaal flauwekul....
Dat weet ik niet hoor, als ik 2000 euro kon verdienen voor een sexloos avondje uit dan zou ik stoppen met werken. In het geval van Wilders weet ik zeker dat hij hier enkele tienduizenden euro's mee kan verdienen. Ik vraag me wel af of dat genoeg is voor een politieke partij.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:26:25 #71
90365 Sater
hoipoloi
pi_25321791
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef Djaser het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor, als ik 2000 euro kon verdienen voor een sexloos avondje uit dan zou ik stoppen met werken. In het geval van Wilders weet ik zeker dat hij hier enkele tienduizenden euro's mee kan verdienen. Ik vraag me wel af of dat genoeg is voor een politieke partij.
Is Harry Mens [entrepeneur] Wilders' manager?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:37:53 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_25322058
quote:
Joh.... Je kunt het ook wel eens een keer NIET eens zijn met Wilders, dat siert iemand die echt nadenkt over iemands standpunten. Iemand die het 100% eens is met iemand is niet meer dan een meeloper.

Ik sta achter die fanboy opmerking!

Je vergeet voor het gemak erbij te vertellen dat er op die Amerikaanse diners ook vaak onderhandse vriendjespolitiek word geregeld, zo van ik zorg voor 50 donateurs van $2,000 (men mag niet meer dan $2,000 per persoon aan een campagne besteden) en dan zorg jij dat je in de toekomst voor die en die wet gaat stemmen. Als Wilders dat ook nog eens naar Nederland brengt is het helemaal feest met die man natuurlijk! De Verenigde Provincies van Nederland
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_25323257
Dat zeg ik, een beetje sponsoring uit de vastgoedbranche ligt vast voor hem klaar .
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 00:28:51 #74
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25323403
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:46 schreef Stali. het volgende:
Ons Geertje is best goochem, maar zijn aanhangers met of zonder 2000 Euro natuurlijk niet.
Terwijl het meerendeel van zijn potentieel electoraat volgens mij uit de onderklasse moet komen. Van die mensen die bijvoorbaat al tegen 'allochtonúh' zijn zonder dat ze verder weten waar het over gaat. Die hebben misschien nog net 2 euro om te verbrassen, voor 2.000 moeten ze eerst een maandje zwart bijklussen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:31:03 #75
49894 POLL
Pathetisch
pi_25323448
quote:
Van de overheid krijgt hij 1,2 miljoen euro per jaar
Weet iemand hoe dit is gespecificeerd? Is dit inclusief bruto loon?
The Black Knight always triumphs!
pi_25324111
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Terwijl het meerendeel van zijn potentieel electoraat volgens mij uit de onderklasse moet komen.
Typisch linkse arrogantie. Iemand deelt niet de mening van de Progressief en meteen behoort hij tot de geestelijk incapabelen of de onderklasse. Zo is een complete generatie critici van de multiculturele samenleving kapot gedemoniseerd. En wat hebben de mensen die zich in de jaren 80 en 90 keerden tegen de massaimmigratie ongelijk gehad zeg. Wat zou Nederland er toch slechter uit hebben gezien wanneer er in de jaren 80 een immigratiebeleid en integratiebeleid zou zijn ingevoerd zoals we dat nu hebben. Nee gelukkig maar dat alle critici vakkundig en zonder argumenten de mond zijn gesnoerd en de multiculties dertig jaar vrij spel hebben gehad.

Datzelfde scenario wordt nu gewoon weer herhaald. Wilders is extremistisch, Wilders is dom, Wilders moet met alle mogelijke middelen bestreden worden. En over 25 jaar, tientallen aanslagen verder, een extremistische pro-sharia partij in de TK, grote steden waar autochtonen zich niet meer veilig kunnen bewegen, honderden extra getto's en een geexplodeerde criminaliteit verder, gewoon weer hardop verkondigen dat er in het verleden veel harder had moeten worden ingegrepen. Dat ze al die extremisten hadden moeten oppakken. Dat ze criminele allochtonen met een dubbele nationaliteit gewoon hadden moeten uitzetten. Dat er nooit met de EU-Grondwet had moeten worden ingestemd omdat Frankrijk, Polen en Turkije een verbod op het homohuwelijk hebben bedongen, enz.

Kortom, blijkbaar moet je in staat zijn de ontwikkelingen op de langere termijn in te kunnen zien wil je Wilders op de juiste waarde weten te schatten. Misschien kunnen mensen in achterstandswijken dat wat beter dan moreel verheven progressief voetvolk in kleine dorpjes en blanke vinexwijken.

Oh ja, en voor wie 2000 euro wat veel vindt. Elke donatie is welkom op:

Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Groep Wilders te Den Haag

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 2 maart 2005 @ 01:09:48 #77
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25324202
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:45 schreef Poldermodel het volgende:

[..]

Inderdaad, straks schijnt het zonnetje weer en heeft iedereen zijn rust weer gevonden. De sfeer wordt dan eindelijk weer eens een beetje normaal in het land.
Als de sfeer weer rustig is, en het zonnetje schijnt, dan heeft men geen behoefte meer aan "schreeuwers" in het land. Dan wil de gemiddelde Nederlander gewoon rust aan z'n hoofd.

Nog een paar maanden en dan is het weer zomer. Dan kan Wilders wel inpakken. Trouwens, de Nederlanders zijn het toch al zat, dat iemand van zichzelf een circus-act maakt. Het was even leuk met de tokkie's, maar dat is nu wel voorbij.

Ik verlang wel weer naar die rust in dit land. Al dat opgefokte gedoe met al die schreeuwers is niks voor mij. Het zonnetje kan me niet snel genoeg schijnen. :-)
En zo is het maar net.
Vergeten, die internationale Islamfundamentalisten die het op West-europa voorzien hebben. Vergeten, de verkrachtingen, aanrandingen en geweldpleging die de Marokkaanse bevolking voor haar rekening neemt. Vergeten, de haatpreken tegen het Westen in de moskees en de moord op Van Gogh.

Tosti-tip:
Richt maar vast een leuk kamertje in je huis in, want dat zonnetje kon nog weleens heel lang op zich laten wachten.
pi_25324212
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:04 schreef Tikorev het volgende:

Oh ja, en voor wie 2000 euro wat veel vindt. Elke donatie is welkom op:

Bankrekeningnr: ---- t.n.v. Stichting Groep Wilders te Den Haag

Spam
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 01:30:14 #79
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25324465
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:04 schreef Tikorev het volgende:

[..]
Ja ik weet niet waarom je er allemaal bij haalt wat je hierboven neerschrijft maar dan ontgaat je de achterliggende knipoog van mijn post toch echt.

Wilders vraagt 2.000 euro voor een etentje. Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen? Als ze het wel hebben dan is het nodig voor andere dingen en als ze het structureel over hebben verhuizen ze wel naar een betere wijk of plaats.

Daar sloeg mijn opmerking op. Niet wat jij er allemaal in legt of denkt wat er staat.

Maar het past mi. wel in de lijn van Wilders. Heeft zo hard lopen roepen dat hij continue beveiliging nodig heeft en ondertussen niks structureels bijgedragen of iets reeels betekend voor de mensen die elke dag echt in de wind staan.
pi_25324605
Goeie post.
I´m back.
pi_25326774
Een echt hollands prakkie is geen 2000 piek waard.

En als Geert je iets buitenlands voorzet is hij niet geloofwaardig.
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:43:23 #82
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25326795
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef Ulx het volgende:
Een echt hollands prakkie is geen 2000 piek waard.

En als Geert je iets buitenlands voorzet is hij niet geloofwaardig.
Misschien kan z'n Oostblokwijf een lekkere Goulash maken. .
-
pi_25326817
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Misschien kan z'n Oostblokwijf een lekkere Goulash maken. .
jah, zet de grenzen maar open! Jij bent zeker links?
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:48:59 #84
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25326860
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

jah, zet de grenzen maar open! Jij bent zeker links?
Ja... Mag ik nu niet eten meet Geert zeker?
.
-
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:52:35 #85
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25326900
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

Ja... Mag ik nu niet eten meet Geert zeker?
.
Jawel, maar je mag niet rechts aan tafel van hem zitten
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:17:08 #86
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25327173
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik denk het wel. Al aan het sparen voor de ze commerciële investering Harry?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25327544
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:21 schreef Monus het volgende:

[..]

voor de rest alles goed met je... Of zijn bij jou in de buurt de moslim vrouwen vrijdag in het zwembad aan het bedelen?
Je snapt het echt niet he?

Beiden maken ze gebruik van een subsidie, omdat ze anders hun bezigheden niet zouden kunnen bekostigen.
Yeah baby Yeah!
pi_25327648
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:35 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:

[..]

Reken er maar op dat hij meer boekingen krijgt dan Ali B.

Wat ik nimmer begrijp is de kortzichtigheid die hier hoogtij viert. Niemand kan er zich blijkbaar een voortstelling van maken hoe zo'n gesprek in zijn werk gaat, met wie hij zo'n gesprek heeft, wat er besproken wordt en wat de bedoelingen aan beide zijden zijn.
Degenen die het wél snappen hebben zo'n persoonlijke aversie tegen Wilders dat dat hun kijk op losstaande dingen zoals alternatieve fondswerving danig wordt beïnvloed.
Alle burgemeesters gaan (met het oog op 'de gekozen burgemeester) op deze wijze te werk, (weliswaar tot op een bepaalde hoogte, ik meen 10.000) Niemand hoor ik daarover.
Yeah baby Yeah!
pi_25327750
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja ik weet niet waarom je er allemaal bij haalt wat je hierboven neerschrijft maar dan ontgaat je de achterliggende knipoog van mijn post toch echt.

Wilders vraagt 2.000 euro voor een etentje. Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen? Als ze het wel hebben dan is het nodig voor andere dingen en als ze het structureel over hebben verhuizen ze wel naar een betere wijk of plaats.

Daar sloeg mijn opmerking op. Niet wat jij er allemaal in legt of denkt wat er staat.

Maar het past mi. wel in de lijn van Wilders. Heeft zo hard lopen roepen dat hij continue beveiliging nodig heeft en ondertussen niks structureels bijgedragen of iets reeels betekend voor de mensen die elke dag echt in de wind staan.
Ik denk dat als Ronaldo dagelijks met de dood bedreigd wordt het behoorlijk invloed zal hebben op zijn spel, zeker niet in positieve zin.
Derhalve is je opmerking over Wilders (dezelfde die je over Hirshi hoort) totale lariekoek.
Cohen is ook al een tijdje burgemeester van Amsterdam, sindsdien is Amsterdam het mekka van het westelijk halfrond geworden, figuren als jij zouden hem nog nomineren voor beste burgemeester....
Pas als Wilders een kans heeft gekregen en hij een tijdlang normaal (zoals alle andere 148 kamerleden, Ali niet dus) kan functioneren kun je hem beoordelen.
Nederland doet er 30 jaar over om erachter te komen dat Immigranten in de samenleving niet louter een win-win situatie is, Wilders krijgt van jou een half jaar de tijd om het op te lossen?
Yeah baby Yeah!
pi_25327793
Al die wilders-bahers laten in ieder geval weer feilloos zien wat ze eigenlijk zijn: DOMME ONBENULLEN
Ik stem Wilders. U ook?
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 10:08:32 #91
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25328043
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Elgigante het volgende:

Nederland doet er 30 jaar over om erachter te komen dat Immigranten in de samenleving niet louter een win-win situatie is, Wilders krijgt van jou een half jaar de tijd om het op te lossen?
Ik vind het strijdig met iemand die zich wil profileren als 'een man van het volk'.

En zijn plannen kun je nu natuurlijk al wel een oordeel over hebben, dat hoeft niet per se achteraf als hij de tijd heeft gehad ze uit te proberen. Zoals ik ze beoordeel doen ze per saldo niets voor de echte problemen waar de gemiddelde nederlander last van heeft. Ik vind hem sowieso niet reeel in zijn opvattingen maar daarover kun je van mening verschillen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:13:11 #92
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25328117
Eigenlijk snap ik nooit zo goed dat van die pro-Wilders figuren altijd maar de PVDA en Cohen afkraken, als er een partij schuldig is aan de immigratie hel is het wel het CDA.
pi_25328669
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ali B is een artiest die gewoon elke week een paar keer op kan treden. Als het goed is heeft den Limburgse Poedel daar de tijd niet voor. Tenminste als hij z'n werk als volksvertegenwoordiger serieus neemt .
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:49:02 #94
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_25328722
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef speedfreak1 het volgende:
Al die wilders-bahers laten in ieder geval weer feilloos zien wat ze eigenlijk zijn: DOMME ONBENULLEN
Het is erg makkelijk om (voor jezelf?) te zeggen dat mensen met een andere mening dan jij dom te noemen. Want met iemand die dom is ga je niet serieus in discussie dus heb jij automatisch gelijk.

Zowel extreem-links als extreem-rechts lijken mij niet de meest intelligente mensen. Beide dragen een behoorlijk zwart-witte mening uit, dit is goed en dat is slecht. Hierbij wordt niet rekening gehouden met het feit dat er ook nog grijs bestaat, een tussenvorm. De intelligentere laag van de bevolking heeft over het algemeen iets meer capaciteit tot relativeren waardoor ze iets makkelijker door het de woorden van mensen als Geert Wilders heen kijken. Wilders roept namelijk alleen maar dingen die het volk wil horen. Bij de laatste verkiezingen hebben we het zelfde verschijnsel gezien bij de huidige regeringspartijen, ik kan niet zeggen dat er nu erg veel tevredenheid heerst over het kabinetsbeleid.
Ik wil niet zeggen dat jij dom bent maar ik denk dat het toch tijd wordt om eens met echte argumenten voor de standpunten van Wilders te komen in plaats van hem kritiekloos na te praten. In dat geval wil ik best serieus met je in discussie gaan.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_25328779
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

pi_25328793
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk snap ik nooit zo goed dat van die pro-Wilders figuren altijd maar de PVDA en Cohen afkraken, als er een partij schuldig is aan de immigratie hel is het wel het CDA.
CDA samen met de VVD inderdaad. Maar ze willen het gewoon niet horen.
pi_25328818
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Elgigante het volgende:
Hoe kom je daar toch bij? Alleen al de SP riep dat 15 jaar geleden al luid en duidelijk.
Maar de SP doet het genuanceerd en doet niet alsof de schuld eenzijdig is en of het het enige probleem is waar ons land mee te kampen heeft.
pi_25329069
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen?
Iedereen snapt toch dat zo'n etentje puur als fondsenwerving is bedoeld. Er is niemand die verwacht dat Wilders tijdens zo'n etentje alle problemen gaat oplossen. Dat komt later wel in de Tweede Kamer met een eigen partij en met een eigen programma. Maar daar is wel eerst geld voor nodig en dus lijkt het mij logisch dat je dat probeert te halen bij de wat beter bedeelden.
pi_25329195
Je hebt gelijk het gaat om fondsenwerving ofwel het kopen van invloed . Gezellig.
pi_25329206
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Volgens mij is het Den Uyl geweest die ooit heeft besloten dat alle gastarbeiders een Nederlands paspoort konden krijgen. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel immigranten bijgekomen als onder Kok.

Maar idd, het immigratie- en integratiebeleid van het CDA was de afgelopen 20 jaar ook als links te bestempelen. Zoals een Maij-Weggen die vond dat Bolkenstein in een troebele vijver zat te vissen omdat hij vond dat de massa-immigratie beperkt moest worden.
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:14:10 #101
95998 -DailaLama-
pi_25329210
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:07 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Iedereen snapt toch dat zo'n etentje puur als fondsenwerving is bedoeld. Er is niemand die verwacht dat Wilders tijdens zo'n etentje alle problemen gaat oplossen. Dat komt later wel in de Tweede Kamer met een eigen partij en met een eigen programma. Maar daar is wel eerst geld voor nodig en dus lijkt het mij logisch dat je dat probeert te halen bij de wat beter bedeelden.
Maar dan moet je dus wel een programma hebben wat de "beter bedeelden" interessant vinden.
pi_25329377
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:14 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Maar dan moet je dus wel een programma hebben wat de "beter bedeelden" interessant vinden.
Iedereen die een donatie wil doen zal wat in Wilders moeten zien. Dat geldt heus niet alleen voor mensen die veel geld willen geven. Ook voor mensen met minder geld zal dat moeten gelden. Volgens mij werkt het bij andere partijen niet anders.

Maar bovendien, niet het geld geeft hem macht, maar de mensen die op hem stemmen. Het geld maakt alleen maar mogelijk dat mensen straks op hem kunnen stemmen.
pi_25329386
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:13 schreef du_ke het volgende:
Je hebt gelijk het gaat om fondsenwerving ofwel het kopen van invloed . Gezellig.
Wat sinds jaar en dag al gebeurt, big deal. De wandelgangen van de tweede kamer wemelen van types die parlementsleden trachten te beïnvloeden, de zogeheten lobbyers.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25329417
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:14 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Sinds die bijeenkomsten kennelijk een groot succes zijn, is dat ongetwijfeld het geval.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:29:15 #105
95998 -DailaLama-
pi_25329471
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:26 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Sinds die bijeenkomsten kennelijk een groot succes zijn, is dat ongetwijfeld het geval.
Oneerlijk eigenlijk.
Dat is toch geen democratie?
pi_25329474
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:49 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Het is erg makkelijk om (voor jezelf?) te zeggen dat mensen met een andere mening dan jij dom te noemen. Want met iemand die dom is ga je niet serieus in discussie dus heb jij automatisch gelijk.
Met figuren die niets anders doen dan dom op Geert Wilders schelden, en dat is naar voorzichtige schatting hier ongeveer 80% ga ik inderdaad geen discussie aan.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25329481
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:24 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Wat sinds jaar en dag al gebeurt, big deal. De wandelgangen van de tweede kamer wemelen van types die parlementsleden trachten te beïnvloeden, de zogeheten lobbyers.
Wat heeft de lobby hier nou mee te maken man> Dit gaat om fondsenwerving, is volstrekt wat anders. Doe je huiswerk eens, je roept maar wat zonder enig benul van het politieke bedrijf, wat dat betreft pas je prima bij dat kapsel thuis.

Ik ben wel benieuwd wie er bij hem aan tafel schuiven. Bij deze man die het zogenaamd voor het gewone volk ging opnemen
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:34:50 #108
95998 -DailaLama-
pi_25329556
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:23 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Iedereen die een donatie wil doen zal wat in Wilders moeten zien. Dat geldt heus niet alleen voor mensen die veel geld willen geven. Ook voor mensen met minder geld zal dat moeten gelden. Volgens mij werkt het bij andere partijen niet anders.

Maar bovendien, niet het geld geeft hem macht, maar de mensen die op hem stemmen. Het geld maakt alleen maar mogelijk dat mensen straks op hem kunnen stemmen.
Ja, maar het is voor kleine partijen die niet bij de elite horen en een beleid willen die zeer ongunstig zijn voor die groep wel lastiger campagne te voeren. Zo wel links als rechts.

Maar dat zal wel meevallen denk ik, aangezien mensen ook gauw voor de underdog kiezen.
pi_25329564
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Terwijl het meerendeel van zijn potentieel electoraat volgens mij uit de onderklasse moet komen. Van die mensen die bijvoorbaat al tegen 'allochtonúh' zijn zonder dat ze verder weten waar het over gaat. Die hebben misschien nog net 2 euro om te verbrassen, voor 2.000 moeten ze eerst een maandje zwart bijklussen.
Zal ik jou eens een geheimpje verklappen? De meerderheid van het electoraat van alle partijen komt uit die kennelijk door jou zo verguisde onderklasse. En het verschijnsel wat je beschrijft komt bij kiezers van alle partijen voor. Maar er heerst hier in dit topic weer een typische "ik ben links, dus intellegent en ver verheven boven de rest" gedachte.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25329762
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:35 schreef speedfreak1 het volgende:
Maar er heerst hier in dit topic weer een typische "ik ben links, dus intellegent en ver verheven boven de rest" gedachte.
Volgens mij posten hier vooral mensen die zich verbazen over een politicus die voor de gewone man zegt op te komen maar zich vooral inlaat met rijke mensen die 2000 euro voor een etentje op tafel kunnen leggen.

Jij doet niet anders dan in de slachtofferrol kruipen. Ik ben geen PvdA-fan maar die hebben tenminste nog wel eens wat zelfkritiek. Dat zag ik bij de Pim-aanhangers niet en over Wilders schijn je ook al geen kritische opmerkingen te mogen maken. Je zou ook gewoon met argumenten kunnen komen. Ik zie hier heel veel steekhoudende argumenten rond de handelswijze van Wilders.
pi_25329831
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heeft de lobby hier nou mee te maken man> Dit gaat om fondsenwerving, is volstrekt wat anders.
En jij dacht dat andere partijen niet aan fondsenwerving doen? Jouw zeer bewonderde SP is er bijvoorbeeld ééntje die op uiterst aggresieve manier aan fondsenwerving doet, leden moeten een gedeelte van hun inkomen afstaan. Verder heeft lobby er in zoverre mee te maken dat de parlementariërs aan de lopende band door die lbbyisten worden gefêteerd met lekkere etentjes en cafébezoeken en cadeautjes, ja dat is realiteit, maar jij snapt dat waarschijnlijk niet....
quote:
Doe je huiswerk eens, je roept maar wat zonder enig benul van het politieke bedrijf, wat dat betreft pas je prima bij dat kapsel thuis.
Mag ik even opmerken dat dat onbenullige gescheld van jou zo langzamerhand lachwekkend overkomt. Diegene zonder enig benul van wat dan ook die aan de lopende band de meest flagrante onzin loopt te verspreiden en bovendien mensen die hem wijzen op het onhoudbare van die flagrante onzin uit gaat schelden en dom gaat noemen heet nog altijd SCH.
quote:
Ik ben wel benieuwd wie er bij hem aan tafel schuiven. Bij deze man die het zogenaamd voor het gewone volk ging opnemen
Ik weet van een politicus die lid was van een politieke partij die het in naam op neemt voor het gewone volk, en altijd en eeuwig zat te kankeren op de top van het bedrijfsleven, en nu commissaris van Shell is.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25329895
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:50 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

En jij dacht dat andere partijen niet aan fondsenwerving doen? Jouw zeer bewonderde SP is er bijvoorbeeld ééntje die op uiterst aggresieve manier aan fondsenwerving doet, leden moeten een gedeelte van hun inkomen afstaan.
Leden van de SP moeten een gedeelte van hun inkomen afstaan?
Je haalt weer eens wat dingen door elkaar. Hoezo doet de SP op een agressieve manier aan fondsenwerving, heb je daar voorbeelden van?
quote:
Verder heeft lobby er in zoverre mee te maken dat de parlementariërs aan de lopende band door die lbbyisten worden gefêteerd met lekkere etentjes en cafébezoeken en cadeautjes, ja dat is realiteit, maar jij snapt dat waarschijnlijk niet....
Nee, want het is gelogen. De Kamer heeft daar strenge regels voor opgesteld en het zal niet veel meer voorkomen. Maar als jij het beter weet.
quote:
Ik weet van een politicus die lid was van een politieke partij die het in naam op neemt voor het gewone volk, en altijd en eeuwig zat te kankeren op de top van het bedrijfsleven, en nu commissaris van Shell is.
Dus vind je dat Wilders het ook mag doen?
pi_25329960
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij posten hier vooral mensen die zich verbazen over een politicus die voor de gewone man zegt op te komen maar zich vooral inlaat met rijke mensen die 2000 euro voor een etentje op tafel kunnen leggen.
Als je voor alle Nederlanders (rijk en arm) wilt opkomen heb je een partij nodig. Een partij kost geld en dus heb je geld nodig. Dus als Wilders geld nodig heeft om straks ook de gewone man te kunnen vertegenwoordigen is het toch logisch dat hij zich voor de fondsenwerving richt tot de mensen die dat geld hebben?

Tot wie moet hij zich anders richten voor de fondsenwerving? Tot de mensen die totaal geen geld te besteden hebben? Dat zal een succes worden
pi_25329980
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bedoelt die domme scheldopmerkingen?
quote:
Jij doet niet anders dan in de slachtofferrol kruipen.
Domme opmerking, weet je niet, snap je niet eens, overbodig gewoon, typisch een opmerking van jouw hand, want je hebt kennelijk een obsessie voor het spelen op de man.
quote:
Ik ben geen PvdA-fan maar die hebben tenminste nog wel eens wat zelfkritiek.
Belachelijke opmerking, alsof PvdAérs daar uniek in zijn, verder, als je jouw gemiddelde geraaskal neemt wat van dogma's aan elkaar hangt kun je daar ook de nodige zeer grote vraagtekens bij zetten.
quote:
Dat zag ik bij de Pim-aanhangers niet en over Wilders schijn je ook al geen kritische opmerkingen te mogen maken. Je zou ook gewoon met argumenten kunnen komen. Ik zie hier heel veel steekhoudende argumenten rond de handelswijze van Wilders.
Vind je echt dat in dit topic steekhoudende argumenten te vinden zijn? Verder had ik het over domme scheldopmerkingen, maar aangezien jij als je mijn Nick ziet meteen niet verder leest, maar direct gaat bedenken wat voor semi-intellectueel gebraak je weer kunt verkondigen, heb je daar wellicht overheen gelezen.
Ik stem Wilders. U ook?
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 12:01:41 #115
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25330033
Ik geef even een waarschuwing vooraf. Blijf ontopic en ga niet op elkaar inhakken. Anders op eigen risico.
pi_25330076
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als je voor alle Nederlanders (rijk en arm) wilt opkomen heb je een partij nodig. Een partij kost geld en dus heb je geld nodig. Dus als Wilders geld nodig heeft om straks ook de gewone man te kunnen vertegenwoordigen is het toch logisch dat hij zich voor de fondsenwerving richt tot de mensen die dat geld hebben?

Tot wie moet hij zich anders richten voor de fondsenwerving? Tot de mensen die totaal geen geld te besteden hebben? Dat zal een succes worden
Het is logisch dat hij geld nodig heeft en daarvoor bij mensen aanklopt. Maar er zijn misschien wel iets subtielere manieren te bedenken dan dure dineetjes te organiseren. Je begeeft je daarmee toch in een bepaald circuit. Maar misschien doet hij dat heel bewust. Je kunt aan weinig mensen veel geld vragen, je kunt ook aan veel mensen wat minder geld vragen. Als zijn achterban echt zo groot is, moet dat het probleem toch niet zijn.

Het gevaar is toch ook dat hij in dezelfde valkuil trapt als Fortuyn door zich met de grote huizenbazen in te laten en daar afhankelijk van te worden.
pi_25330092
- NWS Feedback is voor klachten-

[ Bericht 76% gewijzigd door NorthernStar op 02-03-2005 12:09:56 ]
pi_25330157
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:01 schreef NorthernStar het volgende:
Ik geef even een waarschuwing vooraf. Blijf ontopic en ga niet op elkaar inhakken. Anders op eigen risico.
Bedankt
pi_25330389
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij? Alleen al de SP riep dat 15 jaar geleden al luid en duidelijk.
Maar de SP doet het genuanceerd en doet niet alsof de schuld eenzijdig is en of het het enige probleem is waar ons land mee te kampen heeft.
Wilders legt niet alleen de schuld bij de nieuwkomers, de autoriteiten hebben zelf een groot deel van de huidige situatie zelf veroorzaakt.
Maar Wilders heeft inderdaad punten die allemaal te herleiden zijn naar 1 ding: Criminaliteit icm Islam.
Ik zal nimmer op een partij/politicus stemmen die niet verder komt dan dat, zoals jezelf ook al aangeeft zijn er legio zaken die ons dagelijks bezighouden waarvan er eentje het terrorisme zou kunnen zijn.
Tja en dat Wilders door dit initiatief alleen voor de rijken op zou komen lijkt me niet waar. De LPF is de spreekbuis voor de bouw en vastgoedbonzen, toch werd er massal in achterstandswijken op de LPF gestemd, eenzelfde hoopt Wilders ook mee te maken.

Ik vind een uitbereiding/ andere visie binnen de politie weer eens verhelderend, het geeft een frisse kijk op bepaalde status quo's die we kennen, of ze nu positief of negatief zijn maakt me niet zoveel uit (Ik zie in Wilders geen premier of grote partij), dat er ruimte is voor iets anders dan normaal is een winstpunt, derhalve vind ik het ook juist dat er nu een democratische moslimpartij komt.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:39:23 #120
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_25330667
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:35 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

"ik ben links, dus intellegent en ver verheven boven de rest" gedachte.

Laat ik even duidelijk stellen ik ben niet links, ik ben alleen van mening dat Geert Wilders standpunten rondstrooit die hij niet zal kunnen verwezenlijken. Ik ben inderdaad redelijk intelligent, maar dat betekent niet dat ik me ver verheven boven de rest voel.
ta-tadaaa.... tadadada
pi_25330978
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:39 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Laat ik even duidelijk stellen ik ben niet links, ik ben alleen van mening dat Geert Wilders standpunten rondstrooit die hij niet zal kunnen verwezenlijken. Ik ben inderdaad redelijk intelligent, maar dat betekent niet dat ik me ver verheven boven de rest voel.
Je bedoelt waarschijnlijk plannen. En sommige plannen zijn inderdaad hoog gegrepen, zoals het drastisch uitdunnen van het ambtenarenapparaat. Hard nodig, maar het is onmogelijk om van de één op de andere dag alle overbodige ambtenaren aan te wijzen en op straat te zetten, het vormt wel een enorme onkostenpost, en hij heeft daarmee dus in mijn ogen wel een punt. Las ergens dat éénderde van de beroepsbevolking ambtenaar is, dan zitten we inderdaad niet ver af van het principe dat de éne nederlander de ander controleert.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25331173
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:29 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Oneerlijk eigenlijk.
Dat is toch geen democratie?
Wat is er oneerlijk aan om medestanders proberen te krijgen? Dat is toch waar politiek voor een groot deel om draait, het vinden van medestanders voor je standpunten en plannen? En diegene die de meeste medestanders vindt krijgt het overwicht en wat ze ook wel politieke macht noemen, zo werkt democratie dus inderdaad. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat bij de verkiezingen de politieke partijen op de markt mensen stonden te lijmen met balonnen en T-shirtjes. Dat is zeker ook oneerlijk?
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:32:39 #123
85889 lucida
équilibre
pi_25331383
quote:
Volgens mij ben jij een beetje daas. De dagobert Geert die verhaalt van de Tweede Wereldoorlog is toch Mak? Je weet wel de man die aan het Stockholm Syndroom lijdt en die - in het kader van de multiculturele verbroedering - de zuinige suggestie deed van het eten van 'boerenkool zonder spekjes'...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:51:27 #124
95998 -DailaLama-
pi_25331736
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:18 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Wat is er oneerlijk aan om medestanders proberen te krijgen? Dat is toch waar politiek voor een groot deel om draait, het vinden van medestanders voor je standpunten en plannen? En diegene die de meeste medestanders vindt krijgt het overwicht en wat ze ook wel politieke macht noemen, zo werkt democratie dus inderdaad. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat bij de verkiezingen de politieke partijen op de markt mensen stonden te lijmen met balonnen en T-shirtjes. Dat is zeker ook oneerlijk?
Toen hadden ze allemaal evenveel balonnen en T-shirtjes.
pi_25331961
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:51 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Toen hadden ze allemaal evenveel balonnen en T-shirtjes.
Maar die balonnen van de PvdA waren niet zo goed, die klapten bij het minste of geringste, terwijl je met die van de VVD kon voetballen.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:06:34 #126
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25332560
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:17 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Al aan het sparen voor de ze commerciële investering Harry?
Je lijkt wel een manager
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:20:50 #127
90365 Sater
hoipoloi
pi_25332696
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef speedfreak1 het volgende:
Nou ja, achter het cijfer ziet Geert ze gráág komen. Hoe meer nullen, hoe meer subsidievreugd niet waar? Zijn er al allochtone bekeerden gesignaleerd?
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:23:04 #128
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25332721
Ik vind het uiterst voortvarend wat Wilders hier doet. Hij krijgt immers niet net zoals de gevestigde partijen subsidies toegewezen en moet zichzelf zien te bedruipen. Mensen die hier roepen dat Wilders hiermee niet de lagere maatschappelijke sociale klasse bereikt snappen er echt he-le-maal geen bal van!
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:33:13 #129
95998 -DailaLama-
pi_25332838
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:23 schreef op_dreef het volgende:
Mensen die hier roepen dat Wilders hiermee niet de lagere maatschappelijke sociale klasse bereikt snappen er echt he-le-maal geen bal van!
Ik snap er geen bal van.
Leg uit.
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:15:53 #130
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25333300
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:33 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ik snap er geen bal van.
Leg uit.
Lees het topic nog maar eens door ofzo...
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:34:34 #131
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_25333459
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:02 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk plannen. En sommige plannen zijn inderdaad hoog gegrepen, zoals het drastisch uitdunnen van het ambtenarenapparaat. Hard nodig, maar het is onmogelijk om van de één op de andere dag alle overbodige ambtenaren aan te wijzen en op straat te zetten, het vormt wel een enorme onkostenpost, en hij heeft daarmee dus in mijn ogen wel een punt. Las ergens dat éénderde van de beroepsbevolking ambtenaar is, dan zitten we inderdaad niet ver af van het principe dat de éne nederlander de ander controleert.
Daar komt bij dat zijn plannen met het asielprobleem ook redelijk onuitvoerbaar zullen blijken (inderdaad dit probleem is geschept door linkse partijen), dit is zijn belangrijkste agendapunt, hij loopt hier in ieder geval wel constant mee te dwepen. Het asielprobleem is echter niet zozeer een korte-termijn-probleem hoewel Wilders wel voornamelijk korte termijn oplossingen aandraagt, dat doet het nl. wat beter bij het grote publiek.
ta-tadaaa.... tadadada
pi_25333654
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:34 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Daar komt bij dat zijn plannen met het asielprobleem ook redelijk onuitvoerbaar zullen blijken (inderdaad dit probleem is geschept door linkse partijen), dit is zijn belangrijkste agendapunt, hij loopt hier in ieder geval wel constant mee te dwepen. Het asielprobleem is echter niet zozeer een korte-termijn-probleem hoewel Wilders wel voornamelijk korte termijn oplossingen aandraagt, dat doet het nl. wat beter bij het grote publiek.
Het wordt door de media constant als belangrijkste punt in beeld gebracht omdat de media daar leuk mee kunnen scoren, hij heeft meer agendapunten, maar die scoren niet lekker voor de media. Door zijn ideeën over immigratiebeleid en allochtonenbeleid te overbelichten gaan een hoop mensen denken dat het het enige is waarmee hij bezig is, maar wie de moeite neemt om bijvoorbeeld zijn website eens om te spitten merkt dat er heel wat meer is dan slechts het kleine aspect van allochtonen. Overigens vind ik zijn idee om artikel 103 in stelling te brengen om het mogelijk te maken 150 verdachte figuren preventief op te pakken ook niet al te denderend, wat wordt de volgende aanleiding om dat artikel in stelling te brengen.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:32:26 #133
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25335481
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:08 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Het wordt door de media constant als belangrijkste punt in beeld gebracht omdat de media daar leuk mee kunnen scoren, hij heeft meer agendapunten, maar die scoren niet lekker voor de media. Door zijn ideeën over immigratiebeleid en allochtonenbeleid te overbelichten gaan een hoop mensen denken dat het het enige is waarmee hij bezig is, maar wie de moeite neemt om bijvoorbeeld zijn website eens om te spitten merkt dat er heel wat meer is dan slechts het kleine aspect van allochtonen. Overigens vind ik zijn idee om artikel 103 in stelling te brengen om het mogelijk te maken 150 verdachte figuren preventief op te pakken ook niet al te denderend, wat wordt de volgende aanleiding om dat artikel in stelling te brengen.
Wordt het door de media constant als belangrijkste punt in beeld gebracht, of is het gewoon zo dat wilders dat gebuikt om media aandacht te krijgen. Zonder zijn immigratie en allochtonenbeleid is er niemand die aandacht aan hem zou schenken.
pi_25335746
We kunnen hier nog lang over gaan discussieren maar laten we eerlijk zijn....je moet wel debiel zijn om 2000 euro te gaan betalen voor die bullshit verhalen van Wilders.

Dat propaganda praatje van hem is al diverse keren op tv en dagbladen verschenen ....moet je daar nog is 2000 euro voor gaan betalen? Wat zal hij tijdens praatje anders gaan vertellen als dat hij nu al in diverse media al geroepen heeft?

Die Wilders overschat zich zelf schromelijk om met dit belachelijke idee op de proppen te komen...en ondertussen daalt hij steeds meer in de peilingen
pi_25336519
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:51 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
We kunnen hier nog lang over gaan discussieren maar laten we eerlijk zijn....je moet wel debiel zijn om 2000 euro te gaan betalen voor die bullshit verhalen van Wilders.
Kwalificatie van mensen die jij in ieder geval niet kent, knap nutteloos.
quote:
Dat propaganda praatje van hem is al diverse keren op tv en dagbladen verschenen ....moet je daar nog is 2000 euro voor gaan betalen? Wat zal hij tijdens praatje anders gaan vertellen als dat hij nu al in diverse media al geroepen heeft?
Geen idee, het zal allicht niet steeds hetzelfde zijn, ik ben er nooit bij geweest, jij ook niet, daar uitspraken over doen is wederom knap nutteloos.
quote:
Die Wilders overschat zich zelf schromelijk om met dit belachelijke idee op de proppen te komen...en ondertussen daalt hij steeds meer in de peilingen
Er komt publiek op af, dus duidt dat niet bepaald op overschatting, maar eerder op succes in het vergaren van fondsen. Het dalen in de peilingen is nu nog niet belangrijk, als je die peilingen moet geloven zou de VVD bijna weg zijn en de PvdA een grote meerderheid behalen. Peilingen zeggen domweg niets.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25336735
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:45 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Kwalificatie van mensen die jij in ieder geval niet kent, knap nutteloos.
[..]

Geen idee, het zal allicht niet steeds hetzelfde zijn, ik ben er nooit bij geweest, jij ook niet, daar uitspraken over doen is wederom knap nutteloos.
[..]

Er komt publiek op af, dus duidt dat niet bepaald op overschatting, maar eerder op succes in het vergaren van fondsen. Het dalen in de peilingen is nu nog niet belangrijk, als je die peilingen moet geloven zou de VVD bijna weg zijn en de PvdA een grote meerderheid behalen. Peilingen zeggen domweg niets.
Misschien kan hij inderdaad maar dit soort praatjes gaan houden, want de beveilingskosten die voor deze droplul door de gemeenschap opgehoest worden zijn excorbitant.......Maar hij gaat doodleuk geld ophalen voor zijn partijtje terwijl de beveilingskosten per maand waarschijnlijk meer als 2000 euro kosten.......en die betaal ik als medebelastingbetaler.

Misschien kan Wilders Ingehuurd worden door een paar moslim extremisten voor 2000 euro
Dat zou echt in de kosten gaan schelen in de toekomst
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:06:14 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25336790
quote:
Sinds zijn breuk met de VVD is Wilders bezig met het opzetten van een eigen politieke beweging en zamelt hij daarvoor extra geld in. Van de overheid krijgt hij 1,2 miljoen euro per jaar.
Wilders krijgt alleen subsidie voor zijn eenmansfractie en dat is zeker geen 1,2 miljoen euro per jaar voor die ene zetel. Waar haalt RTL-Nieuws dit vandaan?

Wilders is best wel goed bezig met fondsenwerving, en het past precies in zijn plan om een beweging te hebben met enkel donateurs, en dus geen leden met inspraak. Tsja, als er mensen zijn die dat willen, dan moet je daarvan profiteren natuurlijk.Laten we het erop houden dat dit toevallig alleen bij de achterban van Wilders te zien is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:18:32 #138
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25337016
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wilders krijgt alleen subsidie voor zijn eenmansfractie en dat is zeker geen 1,2 miljoen euro per jaar voor die ene zetel. Waar haalt RTL-Nieuws dit vandaan?
Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel.
quote:
Wilders is best wel goed bezig met fondsenwerving, en het past precies in zijn plan om een beweging te hebben met enkel donateurs, en dus geen leden met inspraak. Tsja, als er mensen zijn die dat willen, dan moet je daarvan profiteren natuurlijk.Laten we het erop houden dat dit toevallig alleen bij de achterban van Wilders te zien is.
Dit is in zijn geheel niet nieuw.
De SP zorgt grotendeels ook voor eigen inkomen en weigert eveneens veel subsidies vanuit overheidswegen, zijn ze de rijkste partij van het land mee geworden.

Labour, de partij waar Wouter Bos zich zo graag aan spiegelt, doet precies hetzelfde. Ook in Amerika, zowel bij democraten als conservatieven, is het al jaren goed gebruik om met mensen te gaan eten voor een substantieel bedrag. Dit is gewoon een uiterst liberale manier van Fundraising die eigenlijk elke partij zou moeten toepassen. Het is toch te gek voor woorden dat de belastingbetaler opdraait voor de campagne van politieke partijen ?
pi_25337147
De grote politieke partijen krijgen jaarlijks per stuk ¤ 15.000.000,-- subsidie, tjah dat is een ander soort financiering, wordt ook wel eens stelen van de burgers genoemd.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:34:28 #140
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337290
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:18 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel.
quote:
Mijn nieuwe partij heeft nog niet meegedaan aan Tweede-Kamerverkiezingen en heeft daarom geen recht op subsidie.

Bron: GeertWilders.nl
quote:
[..]

Dit is in zijn geheel niet nieuw.
Domme mensen bestaan idd al langer. Maar uiteraard is het hun goed recht om geheel vrijblijvend een beweging te steunen waar je helemaal geen invloed op hebt.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:42:07 #141
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25337402
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:34 schreef Sidekick het volgende:

Domme mensen bestaan idd al langer. Maar uiteraard is het hun goed recht om geheel vrijblijvend een beweging te steunen waar je helemaal geen invloed op hebt.
Moet je dan per-se invloed op een beweging hebben als je wilt steunen ?
Ik dacht dat jij zo'n voorstander van de gekozen volksvertegenwoordiging was
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:44:10 #142
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337431
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:26 schreef speedfreak1 het volgende:
De grote politieke partijen krijgen jaarlijks per stuk ¤ 15.000.000,-- subsidie, tjah dat is een ander soort financiering, wordt ook wel eens stelen van de burgers genoemd.
Politieke partijen krijgen niet per stuk 15 miljoen euro, maar moeten dat met zijn allen verdelen op basis van aantal zetels en aantal leden. Zie: Politieke partijen krijgen vijf miljoen extra
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:47:47 #143
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25337480
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Politieke partijen krijgen niet per stuk 15 miljoen euro, maar moeten dat met zijn allen verdelen op basis van aantal zetels en aantal leden. Zie: Politieke partijen krijgen vijf miljoen extra
Precies, en Wilders rijd niet net als Wouter Bos in een Mercedes E-klasse die gefinancierd wordt door de belastingbetaler. Het is dus logisch dat hij zelf fondsen aanboort om een fatsoenlijke partij en campagne op poten te kunnen zetten. Wat dat met dommigheid te maken heeft snap ik nog steeds niet, leg eens uit....
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:48:18 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337488
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:42 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Moet je dan per-se invloed op een beweging hebben als je wilt steunen ?
Ik dacht dat jij zo'n voorstander van de gekozen volksvertegenwoordiging was
Bij het financieel steunen wil ik idd invloed. Zoals een partij-lidmaatschap mij invloed geeft (voor de lidmaatschapskosten) en zoals de democratie mij invloed geeft op de overheid (voor het belastinggeld).
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:15:07 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337590
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:47 schreef op_dreef het volgende:

Het is dus logisch dat hij zelf fondsen aanboort om een fatsoenlijke partij en campagne op poten te kunnen zetten. Wat dat met dommigheid te maken heeft snap ik nog steeds niet, leg eens uit....
Het is zeer logisch dat Wilders het doet, sterker nog, "Wilders is best goed bezig". Dommigheid is er aan de kant van mensen die "vrijblijvend geld doneren zonder invloed". Is mijn mening na deze herhaling duidelijker voor je geworden?
pi_25337672
Z'n inkomsten zullen volgens mij ook voor een onevenredig groot deel uit zwart geld bestaan .
pi_25338571
Ik wil heel graag weten wie er in die zaaltjes zitten en betalen voor dit soort diners, zegt meteen veel over het soort volk dat deze uber-racist gaat steunen.
pi_25338824
Ik vraag me af of hij ook echt meer dan een paar dineetjes kan slijten.
pi_25338877
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:20 schreef du_ke het volgende:
Ik vraag me af of hij ook echt meer dan een paar dineetjes kan slijten.
Ik moet er altijd wel om lachen, die man was een jaar geleden nog helemaal niks. Mocht een beetje meedoen voor spek en bonen - stond bekend om zijn laksheid en het feit dat hij afspraken niet nakwam.

Nu hij op die neo-facistische toer is, wordt hij natuurlijk omarmd door een stel hersenloze nitwits en is ie ineens tha bomb. Etentjes met vastgoedmagnaten
pi_25338972
Z'n pleidooi voor een hogere maximumsnelheid trekt ook een bepaald slag mensen aan .
pi_25339087
Het toont vooral weer aan dat iedere idioot die wat rabiate dingen roept een kudde frusten achter zich aan kan krijgen.
pi_25339544
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Het toont vooral weer aan dat iedere idioot die wat rabiate dingen roept een kudde frusten achter zich aan kan krijgen.
Dat geldt zeker alleen voor Wilders en niet voor partijtjes als de SP of GroenLinks?

Ik lach me echt ziek hoe links op Wilders reageert. Met zo'n moreel verheven toontje vanuit de hoogte verkondigen dat Wilders tot de minderwaardigen behoort.

Idioot, extremist, Tokkie, achterstandswijk, aap, schreeuwer.....ik heb nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord waarom ik niet op Wilders zou moeten stemmen. Dit soort arrogant gescheld neemt steeds meer twijfel bij mij weg
pi_25339593
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat geldt zeker alleen voor Wilders en niet voor partijtjes als de SP of GroenLinks?
Nee, die hebben een behoorlijke traditie.
quote:
Ik lach me echt ziek hoe links op Wilders reageert. Met zo'n moreel verheven toontje vanuit de hoogte verkondigen dat Wilders tot de minderwaardigen behoort.
Je lacht maar, hij bewijst het met zijn xenofobe praatjes.
quote:
Idioot, extremist, Tokkie, achterstandswijk, aap, schreeuwer.....ik heb nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord waarom ik niet op Wilders zou moeten stemmen. Dit soort arrogant gescheld neemt steeds meer twijfel bij mij weg
Jij kan niet lezen, dat wisten we wel.
pi_25339611
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk er overigens ook over na om een etentje met hem te houden. Ik wil wel eens weten hoe hij denkt over ICT en aanverwante zaken.

Uiteraard probeer ik hem ook lid te maken van de vrijmetselarij, maar dat is weer iets anders.
pi_25339653
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Je lacht maar, hij bewijst het met zijn xenofobe praatjes.
Oh ja, xenofoob

Die was ik nog vergeten.
quote:
Jij kan niet lezen, dat wisten we wel.
Wie is we en wat wisten jullie al?
pi_25339656
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard probeer ik hem ook lid te maken van de vrijmetselarij, maar dat is weer iets anders.
Zal Mat leuk vinden.
pi_25339668
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:03 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Oh ja, xenofoob

Die was ik nog vergeten.
Niet weer doen dan
quote:
Wie is we en wat wisten jullie al?
pi_25339691
quote:

[..]

Inderdaad, ik denk er overigens ook over na om een etentje met hem te houden. Ik wil wel eens weten hoe hij denkt over ICT en aanverwante zaken.
Lijkt mij ook zeer interessant om eens uitgebreid met Wilders te kunnen praten .
pi_25339733
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:04 schreef SCH het volgende:

Je imaginaire vriendje die momenteel een beetje verdrietig is?
pi_25340246
quote:

[..]

Computers zijn praktisch bij een systematische uitroeiïng .
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:35:18 #161
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340260
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 22:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is zeer logisch dat Wilders het doet, sterker nog, "Wilders is best goed bezig". Dommigheid is er aan de kant van mensen die "vrijblijvend geld doneren zonder invloed". Is mijn mening na deze herhaling duidelijker voor je geworden?
Nee, eigenlijk niet. Er zijn ( voor de 2e keer) namelijk ook mensen die een partij steunen omdat ze het voor de volle 100% met de ideeen van die partij kunnen vinden en, in het geval van Wilders, graag willen bijdragen aan de realisering van die ideeen aangezien Wilders geen subsidie krijgt.
pi_25340309
Wilders krijgt 1,2 miljoen subsidie hoor . En stel dat hij aan de verkiezingen deel gaat nemen dan heeft hij ook recht op diverse fondsen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:38:36 #163
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340321
quote:

[..]

Cool, een kapitaalkrachtige fokker!
Uteraard verwachten we t.z.t wel een verslag van het diner, en een vragentopic waarin we een aantal vragen via jou aan Wilders kunnen stellen!
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:39:19 #164
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340331
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
Wilders krijgt 1,2 miljoen subsidie hoor . En stel dat hij aan de verkiezingen deel gaat nemen dan heeft hij ook recht op diverse fondsen.
Graag een nadere onderbouwing
pi_25340383
De openingspost en artikelen rond de vorige verkiezingen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:43:16 #166
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340410
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:41 schreef du_ke het volgende:
De openingspost en artikelen rond de vorige verkiezingen.
Ja, mijn reet!
Ik wil graag even quotes en nadere onderbouwing zien, vooral met betrekking tot die subsidies!
pi_25340463
In de openingspost staat dat hij 1,2 miljoen aan subsidie krijgt. Als je dat niet gelooft dan moet je het maar gaan falsificeren .
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:46:16 #168
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25340465
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
een staatspooier is het. Ik dacht dat VVD'ers (ook oud-vvd'ers) goed in de slappe was zaten en dat we geen toestanden meer wilden met royale wachtgeldregelingen zoals lpf-staatssecretaris Bijlhout toen opstreek.
Het is eigenlijk een schande dat zo'n schertsfiguur als Wilbers recht heeft op zo'n buit, terwijl iedereen kan aanzien dat het nutteloos over de balk gegooid gaat worden. Als het even te moeilijk gaat worden, dan schuilt meneer achter bedreigingsdreiging en komt er weer niets uit zijn vingers.

Eigenlijk zouden er gewoon concrete plannen gemaakt moeten worden (zie het als een proefwerk) om de geschiktheid van nieuwe politici op proef te laten instromen. Als blijkt dat zo'n figuur er alleen maar op uit is om het volk te mennen zonder dat er ook daadwerkelijk iets wordt uitgevoerd in het belang van de bevolking, dan kun je aan sancties denken. Terugbetalen bijvoorbeeld en uitsluiting van het bekleden van hoge ambtenarenposities.

Om het in ondernemerstaal te zeggen: een ondernemingsplan laten goedkeuren door de bank voor een lening en als mocht blijken dat het een ondeugdelijk plan was, faillisement laten verklaren en het onderpand laten opeisen door de schuldeisers.
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:52:39 #169
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340578
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:45 schreef du_ke het volgende:
In de openingspost staat dat hij 1,2 miljoen aan subsidie krijgt. Als je dat niet gelooft dan moet je het maar gaan falsificeren .
Er kan ook in de openingspost staan dat Hitler in het verzet heeft gezeten. Ik vroeg je om gedegen onderbouwing!
pi_25341705
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:46 schreef Barry_Zack het volgende:

[..]

een staatspooier is het.

Het is eigenlijk een schande dat zo'n schertsfiguur als Wilbers recht heeft op zo'n buit, terwijl iedereen kan aanzien dat het nutteloos over de balk gegooid gaat worden.

Als het even te moeilijk gaat worden, dan schuilt meneer achter bedreigingsdreiging en komt er weer niets uit zijn vingers.
Ach gossie... als een rode lap op een stier.. SCH en Barry_Zack ec
  donderdag 3 maart 2005 @ 02:54:02 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25341711
quote:
de één deelt bloemetjes uit, de ander maakt zich écht zorgen en krijgt een vrijheidsbeperkende doodswens.

[ Bericht 2% gewijzigd door zoalshetis op 03-03-2005 19:41:45 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:00:47 #172
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25345014
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:51 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Ach gossie... als een rode lap op een stier.. SCH en Barry_Zack ec
even bij de les blijven, Blanche.
pi_25345191
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:00 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

even bij de les blijven, Blanche.
pi_25345348
quote:
Tja, zo bekijk ik de achterban van Femke, Jan en Wouter ook.

Als Wilders écht onzin spreekt is hij zijn mandaat van de kiezer zo kwijt en kan hij het pluche zo weer verlaten.

Tot die tijd is het voornamelijk karaktermoord, stem- en bangmakerij wat de opppositie van Wilders ten deel valt.
Yeah baby Yeah!
pi_25346100
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja, zo bekijk ik de achterban van Femke, Jan en Wouter ook.
Dat is een beetje raar want zij zijn geworteld in een partij en gaan niet zomaar plop uit het niets een partijtje oprichten.
quote:
Als Wilders écht onzin spreekt is hij zijn mandaat van de kiezer zo kwijt en kan hij het pluche zo weer verlaten.
Dan heb je de kiezer veel te hoog, die is dol op dit soort racistische en angstige onzin
quote:
Tot die tijd is het voornamelijk karaktermoord, stem- en bangmakerij wat de opppositie van Wilders ten deel valt.
Ach, die slachtofferrol staat ons allemaal
pi_25346145
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is een beetje raar want zij zijn geworteld in een partij en gaan niet zomaar plop uit het niets een partijtje oprichten.
[..]

Dan heb je de kiezer veel te hoog, die is dol op dit soort racistische en angstige onzin
[..]

Ach, die slachtofferrol staat ons allemaal
Hoe denk je dat de SP is ontstaan?

Als de kiezer blijkbaar dol is op racistische onzin, dan verdient de kiezer een racistisch kabinet, dat is democratie.
We zagen het bij de LPF, een hoop ideeen en inspiratie, gevleugelde uitspraken en men kreeg het mandaat van de kiezer. Als het kabinet niet met elkaar overhoop had gelegen was Balkenende I wel iets later gevallen, het was onhoudbaar.
Eenzelfde scenario zie ik ook met Wilders gebeuren als hij op 10 zetels zou komen.

Ik vind de huidige verwensingen en doemscenario's die geschetst worden niet een teken van en slachtofferrol aannemen.
Maar men verkoopt de huid al voordat de beer geschoten is, heel erg dom.
Bovendien ik weet dat je niet zo consequent bent in je principes en er nogal eens een aparte waarheidsbevinding op nahoudt dus ik zie het door de vingers.
Yeah baby Yeah!
pi_25346223
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:
dus ik zie het door de vingers.
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:29:52 #178
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25346266
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:35 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet.
Dan ben jij ook een beetje dommig.
pi_25346485
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25346621
Het alternatief voor het sponsordiner van Wilders is het "deelnemen" op de Tokkie manier. Zaterdagavond met een zak chips en een fles bier naar Kopspijkers kijken...........
pi_25346749
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
U is psycholoog?
pi_25358731
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:59:44 #183
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25360168
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:

pi_25360216
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

pi_25360641
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:13 schreef SCH het volgende:

[..]

U is psycholoog?
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloog .
pi_25360672
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het jonge multitalent waar Nederland op zit te wachten dus, waarom meldt hij zich niet aan voor de lijst Wilders?
pi_25360858
Goede vraag . Op emoties spelen is ook al een sterk punt van hem.
pi_25360914
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:44 schreef du_ke het volgende:
Goede vraag . Op emoties spelen is ook al een sterk punt van hem.
Het zal z'n kapsel wel zijn
pi_25361103
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25361136
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal z'n kapsel wel zijn
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:07:07 #191
3904 Koos Voos
teringhond
pi_25361278
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
foei.. niet op de vrouw spelen
pi_25361351
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:07 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

foei.. niet op de vrouw spelen
Ik spreek een vermoeden uit...............
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25361380
quote:

[..]

pi_25362456
quote:

[..]

hij zal derhalve ook een voorvechter van de stelling: "Beauty comes from the inside'* zijn.

* Only ugly people say that
Yeah baby Yeah!
pi_25365382
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:58 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.
je weet van veel bijzonder weinig .
pi_25365848
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

je weet van veel bijzonder weinig .
Als ik doorgaans jouw "bijdragen" zie die meestal bestaan uit een loze éénlijnige braakopmerking, moet ik tot de conclusie komen dat dat dan nog altijd beter is dan absoluut niets weten. Maar misschien moet je eens met je domme kop hard tegen een muur beuken, misschien breekt dan die hard-betonnen plaat wel.
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:36:08 #197
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25366280
het gaat hier om Wilbers, niet over de wannabe-Wilbers toch?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:41:55 #198
90365 Sater
hoipoloi
pi_25366371
Wilders' voornemen. Vanuit Venlo per bus door Nederland om te waarschuwen tegen goedkeuring van de Europese grondwet.
Bron Radio 1 op de middag 04 - 03 - '05.

Ah, Geert houdt de Nederlandse leeuw in het vaderlandse hok.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sater op 04-03-2005 17:57:15 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:54:15 #199
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25369212
wilbers. Het is mooi om te roepen dat je ergens tegen bent.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:56:23 #200
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25369237
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:41 schreef Sater het volgende:
Wilders' voornemen. Vanuit Venlo per bus door Nederland om te waarschuwen tegen goedkeuring van de Europese grondwet.
Bron Radio 1 op de middag 04 - 03 - '05.

Ah, Geert houdt de Nederlandse leeuw in het vaderlandse hok.
Na de Tokkietoer, nu een Thomtour dus. Hij gaat van de regen in de drup.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:05:00 #201
102466 cappp
Ondertitel
pi_25369353
Wilders Dat populistische ventje die in zijn eentje een groep vormt?
Nog nooit zoveel bullshit uit iemand horen komen Rascistisch en elitair gebral.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_25372470
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Na de Tokkietoer, nu een Thomtour dus. Hij gaat van de regen in de drup.
Mijn inschatting is dat de eventuele tour van Wilders meer een dollemansrit zal worden....
pi_25378364
Wilders gaat door het land op tounrnee om fondsen te werven voor zijn nieuwe partij omdat hij nog geen subsidie krijgt zoals allen alle andere partijen. Blijkbaar maakt dit bij tegenstanders zo'n indruk dat zelfs een fatsoenlijke topictitel al niet mogelijk is. En dan heb ik het nog niet eens over de fantastische inhoudelijke reacties van onze moreel verheven progressieven:
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:42 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Dit is echt ziek. Die gast is alleen maar uit op aandacht!
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Mag ik dan zijn haar in de fik steken?
quote:
een bedelaar is ie
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Of waarom maakt-ie niet een dertiendelige instructie video: "bleken met Geert, van haardos tot poepgat".
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Geert is rupsje nooit genoeg hè.
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 14:03 schreef Monus het volgende:
Heeft wilders al proef verlof gekregen?
Of word het een gezellig avondje met zijn allen in een cel samen met zijn import bruidje!
quote:
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:36 schreef Sater het volgende:
Geert op de meet and greettour. Prostituerend product?
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:37 schreef Youssef het volgende:
Voor die 2000 euro wil ik hem wel door een gehakt molen halen hoor
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:38 schreef du_ke het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:04 schreef du_ke het volgende:
Die aap is immers zelf z'n grootste tegenstander.
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:29 schreef Meh7 het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk Wilders is gewoon een achterlijke rechts extremistische wannabe hoertje
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 22:20 schreef du_ke het volgende:
Z'n inkomsten zullen volgens mij ook voor een onevenredig groot deel uit zwart geld bestaan
quote:
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
Computers zijn praktisch bij een systematische uitroeiïng .
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:05 schreef cappp het volgende:
Wilders Dat populistische ventje die in zijn eentje een groep vormt?
Nog nooit zoveel bullshit uit iemand horen komen Rascistisch en elitair gebral.

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde mods niet zoveel bagger hadden geaccepteerd als dit een ideetje was geweest van bijvoorbeeld Wouter Bos. En dan halverwege ook nog heel hypocriet opmerken:
quote:
Tuurlijk...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:00:57 #204
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25379019
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 12:08 schreef Tikorev het volgende:

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde mods niet zoveel bagger hadden geaccepteerd als dit een ideetje was geweest van bijvoorbeeld Wouter Bos.
Lees Wouter Bos wil zijn kind alleen op een witte school hebben en Wouter Bos: populisme is goed voor de democratie. eens, en merk op dat je hier enkel een zeer selectieve slachtofferrol inneemt.
quote:
En dan halverwege ook nog heel hypocriet opmerken:
[..]

Tuurlijk...
Hoewel er zeer niet-inhoudelijke reacties tussen staan, is het niet "op elkaar inhakken", maar het inhakken op Wilders. Jij daarentegen probeert nu wel andere users te hakken met sarcastische zinssnedes als "onze moreel verheven progressieven".

Je slaat de plank dus weer compleet mis, ondanks dat het toch zeer gemakkelijk moet zijn om diverse reacties over het kontje van Bos kapsel van Wilders makkelijk te kunnen prullebakiseren. Volgende keer meer geluk Tikorev.
pi_25379365
Over die grondwet trouwens, heeft men eigenlijk wel in de gaten welke verstrekkende consequenties die heeft? Zo wordt onder andere het nederlanderschap in geruild voor ingezetene van de EU, zo gaat de EU zich bemoeien met binnenlandse sociale aangelegenheden, kort gezegd komt het er op neer dat de nederlander in zijn eigen land een stuk minder zeggenschap krijgt over hoe we het hier wensen te doen. Leuk als straks van uit Brussel wordt opgelegd hoe we onze oude dagsvoorziening mogen afbreken, hoe we de helft van ons nationaal product aan de EU mogen doneren om daar niets voor terug te krijgen, hoe ons door de EU wordt opgelegd welke wetten we mogen hanteren ten aanzien van immigranten. De europese grondwet houdt gewoon het inleveren van een groot stuk souvereiniteit in, en dat beschouw ik als uiterst ongewenst. Ik zal dan ook tegen stemmen, al haalt het referendum waarschijnlijk niets uit, omdat het totaal geen rechtskracht heeft.
Ik stem Wilders. U ook?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:15:17 #206
102466 cappp
Ondertitel
pi_25383416
quote:
[quotes]
Mooie opsomming, de meeste mensen in dit topic zijn dus met elkaar eens.
Misschien ben jij wel de kneus, tis maar een suggestie
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:45:28 #207
90365 Sater
hoipoloi
pi_25383844
[quote]Op zaterdag 5 maart 2005 13:29 schreef speedfreak1 het volgende:
Over die grondwet trouwens, heeft men eigenlijk wel in de gaten welke verstrekkende consequenties die heeft? Zo wordt onder andere het nederlanderschap in geruild voor ingezetene van de EU, zo gaat de EU zich bemoeien met binnenlandse sociale aangelegenheden, kort gezegd komt het er op neer dat de nederlander in zijn eigen land een stuk minder zeggenschap krijgt over hoe we het hier wensen te doen. Leuk als straks van uit Brussel wordt opgelegd hoe we onze oude dagsvoorziening mogen afbreken, hoe we de helft van ons nationaal product aan de EU mogen doneren om daar niets voor terug te krijgen, hoe ons door de EU wordt opgelegd welke wetten we mogen hanteren ten aanzien van immigranten. De europese grondwet houdt gewoon het inleveren van een groot stuk souvereiniteit in, en dat beschouw ik als uiterst ongewenst. Ik zal dan ook tegen stemmen, al haalt het referendum waarschijnlijk niets uit, omdat het totaal geen rechtskracht heeft.

[quote/]

Uit het Liberaal Manifest: " De natiestaat Nederland moet behouden blijven. De Europese democratie is gebaseerd op het nationale burgerschap."
Niet voor niets symboliseren de sterren op de Eurovlag: staatkundige eigenheid in
Europese gebondenheid.
pi_25384487
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef cappp het volgende:

[..]

Je trekt de verkeerde conclusie, enkele users, waaronder Ryan3 en SCH komen niet verder dan nutteloze totaal niet onderbouwde braakopmerkingen, die in feite gewoon als troll aangemerkt kunnen worden, maar door de mods niet worden verwijderd om één of andere duistere reden, en als zodanig geen andere functie hebben dan de sfeer in een topic te verzieken.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25387309
quote:
Wilders gaat door het land op tounrnee om fondsen te werven voor zijn nieuwe partij omdat hij nog geen subsidie krijgt zoals allen alle andere partijen. Blijkbaar maakt dit bij tegenstanders zo'n indruk dat zelfs een fatsoenlijke topictitel al niet mogelijk is. En dan heb ik het nog niet eens over de fantastische inhoudelijke reacties van onze moreel verheven progressieven:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde mods niet zoveel bagger hadden geaccepteerd als dit een ideetje was geweest van bijvoorbeeld Wouter Bos. En dan halverwege ook nog heel hypocriet opmerken:
[..]

Tuurlijk...
Goed gezien . we gaan dat maar eens in de praktijk testen.

En waarom dit topic niet naar pol wordt verplaatst begrijp ik al helemaal niet
  zondag 6 maart 2005 @ 15:31:09 #210
102466 cappp
Ondertitel
pi_25396934
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:24 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je trekt de verkeerde conclusie, enkele users, waaronder Ryan3 en SCH komen niet verder dan nutteloze totaal niet onderbouwde braakopmerkingen, die in feite gewoon als troll aangemerkt kunnen worden, maar door de mods niet worden verwijderd om één of andere duistere reden, en als zodanig geen andere functie hebben dan de sfeer in een topic te verzieken.
En dat doet wilders niet wou je zeggen?
Lekker makkelijk, meeliften op de dood van van Gogh.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_25397425
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:31 schreef cappp het volgende:

[..]

En dat doet wilders niet wou je zeggen?
Lekker makkelijk, meeliften op de dood van van Gogh.
Wat het gedrag van die users betreft staat volledig los van hetgeen wilders zegt. Overigens is dat meeliften op de dood van van Gogh zeer toepasbaar op ook een aantal andere politici, je zag hetzelfde verschijnsel bij de moord op Pim Fortuyn. Ik kan me nog zeer goed het gehuichel van éne Wim Kok en éne Paul Rosenmuller herinneren, ze vonden het zooooo erg, maar het kwam ze tegelijkertijd zooooo goed uit. Niets nieuws onder de zon dus. Maar het zou een moderator sieren als hij die serie nergens op slaande totaal niet ter zake doende braakopmerkingen verwijderde, het argument dat er in een topic over Wouter Bos ook van dat soort opmerkingen staan is dun, dan had hij die ook moeten verwijderen.
Ik stem Wilders. U ook?
  zondag 6 maart 2005 @ 16:25:32 #212
85889 lucida
équilibre
pi_25398082
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:24 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ik kan me voor een groot deel in jouw ergernis vinden. Veel topics verzanden inderdaad in trivialiteiten en getroll. Inhoud, argumenten en beleefdheid worden volstrekt uit het oog verloren. Discussies worden door dezulken vaak alleen maar geëmotionaliseerd, gesentimentaliseerd, en getrivialiseerd terwijl zakelijke argumenten domweg niet worden gehoord.

Zoals ik al vaker heb opgemerkt. Je hoeft het niet altijd met anderen eens te zijn, maar dat mag iemand er niet van weerhouden respect en een zekere (zakelijke) distantie te bewaren - zeker in POL waar maar al te gauw politieke statements opgevat worden als persoonlijke aanvallen.

Wat nog het meest in het oog springt is het onbeschaamde meten met twee maten. Als minister de Graaf met een bus door het land trekt - om het regeringsvoorstel van de gekozen burgermeester te promoten - dan is er hoegenaamd geen vuiltje aan de lucht. Maar als Wilders eenzelfde aanpak voorstaat om zijn standpunten voor het voetlicht te brengen, dan wordt hij op een hoop gegooid met de mediahype rondom de Tokkies.

Het ideologisch raamwerk rondom Wilders is nu net door de media vastomlijnd opgezet. En om de 'valse' karikatuur die de media vervolgens van hem schetsen vooral maar overeind te kunnen houden, moet de "voorgeschreven" beeldvorming onbesproken blijven, om de kennelijk vooropgezette karaktermoord aldus in alle stilte te kunnen te kunnen plegen.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  zondag 6 maart 2005 @ 16:45:16 #213
95998 -DailaLama-
pi_25398367
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:17 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Goed gezien . we gaan dat maar eens in de praktijk testen.

En waarom dit topic niet naar pol wordt verplaatst begrijp ik al helemaal niet
LOL!

Je bent zelf net zo erg man.
  zondag 6 maart 2005 @ 17:02:33 #214
90365 Sater
hoipoloi
pi_25398617
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:25 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat nog het meest in het oog springt is het onbeschaamde meten met twee maten. Als minister de Graaf met een bus door het land trekt - om het regeringsvoorstel van de gekozen burgermeester te promoten - dan is er hoegenaamd geen vuiltje aan de lucht. Maar als Wilders eenzelfde aanpak voorstaat om zijn standpunten voor het voetlicht te brengen, dan wordt hij op een hoop gegooid met de mediahype rondom de Tokkies. Het ideologisch raamwerk rondom Wilders is nu net door de media vastomlijnd opgezet. En om de 'valse' karikatuur die de media vervolgens van hem schetsen vooral maar overeind te kunnen houden, moet de "voorgeschreven" beeldvorming onbesproken blijven, om de kennelijk vooropgezette karaktermoord aldus in alle stilte te kunnen te kunnen plegen.
Lucida, mij dunkt dat Geert niet wars is van mediahype, in welke vorm dan ook.. Aandacht, ook negatieve, is tenslotte aandacht. De underdog- c.q. martelaarsrol zou de Groep Wilders wel eens stemmenwinst kunnen opleveren.
  zondag 6 maart 2005 @ 17:06:41 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25398667
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:02 schreef Sater het volgende:

[..]

Lucida, mij dunkt dat Geert niet wars is van mediahype, in welke vorm dan ook.. Aandacht, ook negatieve, is tenslotte aandacht. De underdog- c.q. martelaarsrol zou de Groep Wilders wel eens stemmenwinst kunnen opleveren.
volgens mij valt het wel mee met zijn negatieve aandacht. en daarnaast wordt de man serieus met de dood bedreigd. onderdeel van zijn campagne?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 maart 2005 @ 17:53:47 #216
90365 Sater
hoipoloi
pi_25398876
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij valt het wel mee met zijn negatieve aandacht. en daarnaast wordt de man serieus met de dood bedreigd. onderdeel van zijn campagne?
Op grond van doodsbedreiging de rol van benarde held spelen? Tja, waarom zou Wilders er géén verkiezingsmunt uit mogen en kunnen slaan?
pi_25410311
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:53 schreef Sater het volgende:

[..]

Op grond van doodsbedreiging de rol van benarde held spelen? Tja, waarom zou Wilders er géén verkiezingsmunt uit mogen en kunnen slaan?
Ik heb het idee dat Wiegel veel wind uit de zeilen haalt bij Wilders....................
  maandag 7 maart 2005 @ 12:33:32 #218
90365 Sater
hoipoloi
pi_25410829
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:57 schreef Bevo103 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Wiegel veel wind uit de zeilen haalt bij Wilders....................
Geert moet dus álle zeilen bijzetten? Speelt de wet van de remmende voorsprong hem parten.
Is hij de enige die de mogelijke terugkeer van orakelende Hans moet vrezen?
Interviewer: " Mag ik veronderstellen dat het idee van uw mogelijke terugkeer Wouter Bos [PvdA] behoorlijk nerveus maakt?"
Wiegel: " Äanigename gedachte waarbij ik tot dusver nog niet stil stond."

Bron: EO - De Ochtenden 07 - 03 - '05
pi_25411900
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Lees Wouter Bos wil zijn kind alleen op een witte school hebben en Wouter Bos: populisme is goed voor de democratie. eens, en merk op dat je hier enkel een zeer selectieve slachtofferrol inneemt.
In beide topics samen staat nog niet eens de helft van de bagger als in dit topic. Maar anders nog. Het lijkt mij beter dat je die dan gaat verwijderen i.p.v. dat je hier maar gaat tolereren.
quote:
Hoewel er zeer niet-inhoudelijke reacties tussen staan, is het niet "op elkaar inhakken", maar het inhakken op Wilders.

Je slaat de plank dus weer compleet mis
Volgens mij sla ik de plank helemaal niet mis:
quote:
Maar goed, als op elkaar inhakken het grote probleem is, waarom staat deze reactie er dan nog:
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef cappp het volgende:

[..]

pi_25412700
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:04 schreef Tikorev het volgende:

[..]

In beide topics samen staat nog niet eens de helft van de bagger als in dit topic. Maar anders nog. Het lijkt mij beter dat je die dan gaat verwijderen i.p.v. dat je hier maar gaat tolereren.
[..]

Volgens mij sla ik de plank helemaal niet mis:
[..]

Maar goed, als op elkaar inhakken het grote probleem is, waarom staat deze reactie er dan nog:
[..]
Tja, de mod uithangen is arbitrair en geeft altijd tegenstellingen.

Maar de Wilders-haters maken er altijd een zooitje van in dit soort topics inderdaad.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')