Heb je het niet gecapt Koos?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:33 schreef Koos Voos het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk..
Voorbeeldfunctie, kiezers voor zich winnen, braafste jongen van de klas, maagd, pick your choicequote:Op woensdag 12 mei 2004 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Hij heeft groot gelijk. Alleen moet hij dan niet zo moralistisch tegen de rest van ons doen.
Oh?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:25 schreef Napalm het volgende:
Beetje jammer alleeen dat de PvdA en GL verantwoordelijk zijn voor het ontstaan van zwarte scholen.
quote:Voor ons staat voorop dat het onterecht is om met de beschuldigende vinger te wijzen naar ouders die het beste willen voor hun kinderen en dus hun kind naar de beste beschikbare school sturen, vaak een zogenaamde "witte" school. Het positieve uitgangspunt dat ouders, autochtoon of allochtoon, het beste willen voor hun kinderen, moet ondersteund worden door de PvdA. Hapklare oplossingen voor de segregatie in het onderwijs bestaan niet, hetgeen bijvoorbeeld ook blijkt uit mislukte experimenten met gedwongen spreiding. Veeleer is het belangrijk het onderwijs te zien als onderdeel van een groter probleem waarbij ook de bevolkingssamenstelling van hele wijken, het woningtoewijzingsbeleid, veiligheidsbeleid en sociaal beleid een rol spelen. Er moet doortastender door worden gegaan op de weg die de afgelopen jaren voorzichtig werd ingeslagen waarbij geduld, initiatief en beloning noodzakelijk zijn maar dwang uit den boze is. Intensivering van het bestrijden van de achterstanden. Extra middelen voor achterstandsscholen. Betere arbeidsvoorwaarden voor docenten op juist deze scholen. Voorlichting en betrekken van ouders. Samenhang bewaken binnen het Grote Steden Beleid. Kortom, alles wat het kabinet de afgelopen maanden niet heeft gedaan.
Bron: PvdA.nl
Vreemd, aangezien in het PvdA bolwerk dat Amsterdam heet er een postcodebeleid is als het gaat om openbare scholen opdat allochtone en autochtone kinderen beter gespreid worden over de scholen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:38 schreef Sidekick het volgende:
Hypocriet, of gewoon consequent?
[..]
Amsterdammers zijn altijd raar volk, of het nou PvdA'ers zijn of niet!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien in het PvdA bolwerk dat Amsterdam heet er een postcodebeleid is als het gaat om openbare scholen opdat allochtone en autochtone kinderen beter gespreid worden over de scholen.
Ik geloof dat de PvdA, ook landelijk, wel initiatieven steunt om achterstandsleerlingen te spreiden ja, maar dat conflicteert niet met mijn geposte bericht dat je niet met een beschuldigende vinger moet wijzen naar ouders, zoals Bos, die alleen maar het beste voor hun kind willen. Ik weet niet wat Bos nu precies heeft gezegd, maar de kern wat ik van X-Ray wel wil aannemen, namelijk het willen sturen naar een witte school, is niet hypocriet. Hij kan nog steeds voorstander zijn van een spreidingsbeleid.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien in het PvdA bolwerk dat Amsterdam heet er een postcodebeleid is als het gaat om openbare scholen opdat allochtone en autochtone kinderen beter gespreid worden over de scholen.
En het zelf niet doen? Practice what u preache. De erop losneukende Priester die het celibaat uitdraagt wordt ook niet serieus genomen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof dat de PvdA, ook landelijk, wel initiatieven steunt om achterstandsleerlingen te spreiden ja, maar dat conflicteert niet met mijn geposte bericht dat je niet met een beschuldigende vinger moet wijzen naar ouders, zoals Bos, die alleen maar het beste voor hun kind willen. Ik weet niet wat Bos nu precies heeft gezegd, maar de kern wat ik van X-Ray wel wil aannemen, namelijk het willen sturen naar een witte school, is niet hypocriet. Hij kan nog steeds voorstander zijn van een spreidingsbeleid.
Ja, dat is wel hypocriet. Een beetje vent (vrouw ook) staat achter wat ie zegt en handelt daar ook naar.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof dat de PvdA, ook landelijk, wel initiatieven steunt om achterstandsleerlingen te spreiden ja, maar dat conflicteert niet met mijn geposte bericht dat je niet met een beschuldigende vinger moet wijzen naar ouders, zoals Bos, die alleen maar het beste voor hun kind willen. Ik weet niet wat Bos nu precies heeft gezegd, maar de kern wat ik van X-Ray wel wil aannemen, namelijk het willen sturen naar een witte school, is niet hypocriet. Hij kan nog steeds voorstander zijn van een spreidingsbeleid.
Nou, eh, dat ligt er maar aan, Raymond...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef X-Ray het volgende:
[..]
En het zelf niet doen? Practice what u preache. De erop losneukende Priester die het celibaat uitdraagt wordt ook niet serieus genomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |