abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:14:10 #101
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25329210
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:07 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Iedereen snapt toch dat zo'n etentje puur als fondsenwerving is bedoeld. Er is niemand die verwacht dat Wilders tijdens zo'n etentje alle problemen gaat oplossen. Dat komt later wel in de Tweede Kamer met een eigen partij en met een eigen programma. Maar daar is wel eerst geld voor nodig en dus lijkt het mij logisch dat je dat probeert te halen bij de wat beter bedeelden.
Maar dan moet je dus wel een programma hebben wat de "beter bedeelden" interessant vinden.
pi_25329377
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:14 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Maar dan moet je dus wel een programma hebben wat de "beter bedeelden" interessant vinden.
Iedereen die een donatie wil doen zal wat in Wilders moeten zien. Dat geldt heus niet alleen voor mensen die veel geld willen geven. Ook voor mensen met minder geld zal dat moeten gelden. Volgens mij werkt het bij andere partijen niet anders.

Maar bovendien, niet het geld geeft hem macht, maar de mensen die op hem stemmen. Het geld maakt alleen maar mogelijk dat mensen straks op hem kunnen stemmen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_25329386
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:13 schreef du_ke het volgende:
Je hebt gelijk het gaat om fondsenwerving ofwel het kopen van invloed . Gezellig.
Wat sinds jaar en dag al gebeurt, big deal. De wandelgangen van de tweede kamer wemelen van types die parlementsleden trachten te beïnvloeden, de zogeheten lobbyers.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25329417
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:14 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Sinds die bijeenkomsten kennelijk een groot succes zijn, is dat ongetwijfeld het geval.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:29:15 #105
95998 -DailaLama-
pi_25329471
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:26 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Sinds die bijeenkomsten kennelijk een groot succes zijn, is dat ongetwijfeld het geval.
Oneerlijk eigenlijk.
Dat is toch geen democratie?
pi_25329474
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:49 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Het is erg makkelijk om (voor jezelf?) te zeggen dat mensen met een andere mening dan jij dom te noemen. Want met iemand die dom is ga je niet serieus in discussie dus heb jij automatisch gelijk.
Met figuren die niets anders doen dan dom op Geert Wilders schelden, en dat is naar voorzichtige schatting hier ongeveer 80% ga ik inderdaad geen discussie aan.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25329481
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:24 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Wat sinds jaar en dag al gebeurt, big deal. De wandelgangen van de tweede kamer wemelen van types die parlementsleden trachten te beïnvloeden, de zogeheten lobbyers.
Wat heeft de lobby hier nou mee te maken man> Dit gaat om fondsenwerving, is volstrekt wat anders. Doe je huiswerk eens, je roept maar wat zonder enig benul van het politieke bedrijf, wat dat betreft pas je prima bij dat kapsel thuis.

Ik ben wel benieuwd wie er bij hem aan tafel schuiven. Bij deze man die het zogenaamd voor het gewone volk ging opnemen
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:34:50 #108
95998 -DailaLama-
pi_25329556
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:23 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Iedereen die een donatie wil doen zal wat in Wilders moeten zien. Dat geldt heus niet alleen voor mensen die veel geld willen geven. Ook voor mensen met minder geld zal dat moeten gelden. Volgens mij werkt het bij andere partijen niet anders.

Maar bovendien, niet het geld geeft hem macht, maar de mensen die op hem stemmen. Het geld maakt alleen maar mogelijk dat mensen straks op hem kunnen stemmen.
Ja, maar het is voor kleine partijen die niet bij de elite horen en een beleid willen die zeer ongunstig zijn voor die groep wel lastiger campagne te voeren. Zo wel links als rechts.

Maar dat zal wel meevallen denk ik, aangezien mensen ook gauw voor de underdog kiezen.
pi_25329564
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Terwijl het meerendeel van zijn potentieel electoraat volgens mij uit de onderklasse moet komen. Van die mensen die bijvoorbaat al tegen 'allochtonúh' zijn zonder dat ze verder weten waar het over gaat. Die hebben misschien nog net 2 euro om te verbrassen, voor 2.000 moeten ze eerst een maandje zwart bijklussen.
Zal ik jou eens een geheimpje verklappen? De meerderheid van het electoraat van alle partijen komt uit die kennelijk door jou zo verguisde onderklasse. En het verschijnsel wat je beschrijft komt bij kiezers van alle partijen voor. Maar er heerst hier in dit topic weer een typische "ik ben links, dus intellegent en ver verheven boven de rest" gedachte.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25329762
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:35 schreef speedfreak1 het volgende:
Maar er heerst hier in dit topic weer een typische "ik ben links, dus intellegent en ver verheven boven de rest" gedachte.
Volgens mij posten hier vooral mensen die zich verbazen over een politicus die voor de gewone man zegt op te komen maar zich vooral inlaat met rijke mensen die 2000 euro voor een etentje op tafel kunnen leggen.

Jij doet niet anders dan in de slachtofferrol kruipen. Ik ben geen PvdA-fan maar die hebben tenminste nog wel eens wat zelfkritiek. Dat zag ik bij de Pim-aanhangers niet en over Wilders schijn je ook al geen kritische opmerkingen te mogen maken. Je zou ook gewoon met argumenten kunnen komen. Ik zie hier heel veel steekhoudende argumenten rond de handelswijze van Wilders.
pi_25329831
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heeft de lobby hier nou mee te maken man> Dit gaat om fondsenwerving, is volstrekt wat anders.
En jij dacht dat andere partijen niet aan fondsenwerving doen? Jouw zeer bewonderde SP is er bijvoorbeeld ééntje die op uiterst aggresieve manier aan fondsenwerving doet, leden moeten een gedeelte van hun inkomen afstaan. Verder heeft lobby er in zoverre mee te maken dat de parlementariërs aan de lopende band door die lbbyisten worden gefêteerd met lekkere etentjes en cafébezoeken en cadeautjes, ja dat is realiteit, maar jij snapt dat waarschijnlijk niet....
quote:
Doe je huiswerk eens, je roept maar wat zonder enig benul van het politieke bedrijf, wat dat betreft pas je prima bij dat kapsel thuis.
Mag ik even opmerken dat dat onbenullige gescheld van jou zo langzamerhand lachwekkend overkomt. Diegene zonder enig benul van wat dan ook die aan de lopende band de meest flagrante onzin loopt te verspreiden en bovendien mensen die hem wijzen op het onhoudbare van die flagrante onzin uit gaat schelden en dom gaat noemen heet nog altijd SCH.
quote:
Ik ben wel benieuwd wie er bij hem aan tafel schuiven. Bij deze man die het zogenaamd voor het gewone volk ging opnemen
Ik weet van een politicus die lid was van een politieke partij die het in naam op neemt voor het gewone volk, en altijd en eeuwig zat te kankeren op de top van het bedrijfsleven, en nu commissaris van Shell is.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25329895
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:50 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

En jij dacht dat andere partijen niet aan fondsenwerving doen? Jouw zeer bewonderde SP is er bijvoorbeeld ééntje die op uiterst aggresieve manier aan fondsenwerving doet, leden moeten een gedeelte van hun inkomen afstaan.
Leden van de SP moeten een gedeelte van hun inkomen afstaan?
Je haalt weer eens wat dingen door elkaar. Hoezo doet de SP op een agressieve manier aan fondsenwerving, heb je daar voorbeelden van?
quote:
Verder heeft lobby er in zoverre mee te maken dat de parlementariërs aan de lopende band door die lbbyisten worden gefêteerd met lekkere etentjes en cafébezoeken en cadeautjes, ja dat is realiteit, maar jij snapt dat waarschijnlijk niet....
Nee, want het is gelogen. De Kamer heeft daar strenge regels voor opgesteld en het zal niet veel meer voorkomen. Maar als jij het beter weet.
quote:
Ik weet van een politicus die lid was van een politieke partij die het in naam op neemt voor het gewone volk, en altijd en eeuwig zat te kankeren op de top van het bedrijfsleven, en nu commissaris van Shell is.
Dus vind je dat Wilders het ook mag doen?
pi_25329960
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij posten hier vooral mensen die zich verbazen over een politicus die voor de gewone man zegt op te komen maar zich vooral inlaat met rijke mensen die 2000 euro voor een etentje op tafel kunnen leggen.
Als je voor alle Nederlanders (rijk en arm) wilt opkomen heb je een partij nodig. Een partij kost geld en dus heb je geld nodig. Dus als Wilders geld nodig heeft om straks ook de gewone man te kunnen vertegenwoordigen is het toch logisch dat hij zich voor de fondsenwerving richt tot de mensen die dat geld hebben?

Tot wie moet hij zich anders richten voor de fondsenwerving? Tot de mensen die totaal geen geld te besteden hebben? Dat zal een succes worden
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_25329980
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bedoelt die domme scheldopmerkingen?
quote:
Jij doet niet anders dan in de slachtofferrol kruipen.
Domme opmerking, weet je niet, snap je niet eens, overbodig gewoon, typisch een opmerking van jouw hand, want je hebt kennelijk een obsessie voor het spelen op de man.
quote:
Ik ben geen PvdA-fan maar die hebben tenminste nog wel eens wat zelfkritiek.
Belachelijke opmerking, alsof PvdAérs daar uniek in zijn, verder, als je jouw gemiddelde geraaskal neemt wat van dogma's aan elkaar hangt kun je daar ook de nodige zeer grote vraagtekens bij zetten.
quote:
Dat zag ik bij de Pim-aanhangers niet en over Wilders schijn je ook al geen kritische opmerkingen te mogen maken. Je zou ook gewoon met argumenten kunnen komen. Ik zie hier heel veel steekhoudende argumenten rond de handelswijze van Wilders.
Vind je echt dat in dit topic steekhoudende argumenten te vinden zijn? Verder had ik het over domme scheldopmerkingen, maar aangezien jij als je mijn Nick ziet meteen niet verder leest, maar direct gaat bedenken wat voor semi-intellectueel gebraak je weer kunt verkondigen, heb je daar wellicht overheen gelezen.
Ik stem Wilders. U ook?
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 12:01:41 #115
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25330033
Ik geef even een waarschuwing vooraf. Blijf ontopic en ga niet op elkaar inhakken. Anders op eigen risico.
pi_25330076
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als je voor alle Nederlanders (rijk en arm) wilt opkomen heb je een partij nodig. Een partij kost geld en dus heb je geld nodig. Dus als Wilders geld nodig heeft om straks ook de gewone man te kunnen vertegenwoordigen is het toch logisch dat hij zich voor de fondsenwerving richt tot de mensen die dat geld hebben?

Tot wie moet hij zich anders richten voor de fondsenwerving? Tot de mensen die totaal geen geld te besteden hebben? Dat zal een succes worden
Het is logisch dat hij geld nodig heeft en daarvoor bij mensen aanklopt. Maar er zijn misschien wel iets subtielere manieren te bedenken dan dure dineetjes te organiseren. Je begeeft je daarmee toch in een bepaald circuit. Maar misschien doet hij dat heel bewust. Je kunt aan weinig mensen veel geld vragen, je kunt ook aan veel mensen wat minder geld vragen. Als zijn achterban echt zo groot is, moet dat het probleem toch niet zijn.

Het gevaar is toch ook dat hij in dezelfde valkuil trapt als Fortuyn door zich met de grote huizenbazen in te laten en daar afhankelijk van te worden.
pi_25330092
- NWS Feedback is voor klachten-

[ Bericht 76% gewijzigd door NorthernStar op 02-03-2005 12:09:56 ]
pi_25330157
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:01 schreef NorthernStar het volgende:
Ik geef even een waarschuwing vooraf. Blijf ontopic en ga niet op elkaar inhakken. Anders op eigen risico.
Bedankt
pi_25330389
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij? Alleen al de SP riep dat 15 jaar geleden al luid en duidelijk.
Maar de SP doet het genuanceerd en doet niet alsof de schuld eenzijdig is en of het het enige probleem is waar ons land mee te kampen heeft.
Wilders legt niet alleen de schuld bij de nieuwkomers, de autoriteiten hebben zelf een groot deel van de huidige situatie zelf veroorzaakt.
Maar Wilders heeft inderdaad punten die allemaal te herleiden zijn naar 1 ding: Criminaliteit icm Islam.
Ik zal nimmer op een partij/politicus stemmen die niet verder komt dan dat, zoals jezelf ook al aangeeft zijn er legio zaken die ons dagelijks bezighouden waarvan er eentje het terrorisme zou kunnen zijn.
Tja en dat Wilders door dit initiatief alleen voor de rijken op zou komen lijkt me niet waar. De LPF is de spreekbuis voor de bouw en vastgoedbonzen, toch werd er massal in achterstandswijken op de LPF gestemd, eenzelfde hoopt Wilders ook mee te maken.

Ik vind een uitbereiding/ andere visie binnen de politie weer eens verhelderend, het geeft een frisse kijk op bepaalde status quo's die we kennen, of ze nu positief of negatief zijn maakt me niet zoveel uit (Ik zie in Wilders geen premier of grote partij), dat er ruimte is voor iets anders dan normaal is een winstpunt, derhalve vind ik het ook juist dat er nu een democratische moslimpartij komt.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:39:23 #120
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_25330667
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:35 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

"ik ben links, dus intellegent en ver verheven boven de rest" gedachte.

Laat ik even duidelijk stellen ik ben niet links, ik ben alleen van mening dat Geert Wilders standpunten rondstrooit die hij niet zal kunnen verwezenlijken. Ik ben inderdaad redelijk intelligent, maar dat betekent niet dat ik me ver verheven boven de rest voel.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_25330978
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:39 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Laat ik even duidelijk stellen ik ben niet links, ik ben alleen van mening dat Geert Wilders standpunten rondstrooit die hij niet zal kunnen verwezenlijken. Ik ben inderdaad redelijk intelligent, maar dat betekent niet dat ik me ver verheven boven de rest voel.
Je bedoelt waarschijnlijk plannen. En sommige plannen zijn inderdaad hoog gegrepen, zoals het drastisch uitdunnen van het ambtenarenapparaat. Hard nodig, maar het is onmogelijk om van de één op de andere dag alle overbodige ambtenaren aan te wijzen en op straat te zetten, het vormt wel een enorme onkostenpost, en hij heeft daarmee dus in mijn ogen wel een punt. Las ergens dat éénderde van de beroepsbevolking ambtenaar is, dan zitten we inderdaad niet ver af van het principe dat de éne nederlander de ander controleert.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25331173
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:29 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Oneerlijk eigenlijk.
Dat is toch geen democratie?
Wat is er oneerlijk aan om medestanders proberen te krijgen? Dat is toch waar politiek voor een groot deel om draait, het vinden van medestanders voor je standpunten en plannen? En diegene die de meeste medestanders vindt krijgt het overwicht en wat ze ook wel politieke macht noemen, zo werkt democratie dus inderdaad. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat bij de verkiezingen de politieke partijen op de markt mensen stonden te lijmen met balonnen en T-shirtjes. Dat is zeker ook oneerlijk?
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:32:39 #123
85889 lucida
équilibre
pi_25331383
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Of waarom houdt hij niet een lezingenreeks: "Ome Geert vertelt over de Tweede Wereldoorlog".
Volgens mij ben jij een beetje daas. De dagobert Geert die verhaalt van de Tweede Wereldoorlog is toch Mak? Je weet wel de man die aan het Stockholm Syndroom lijdt en die - in het kader van de multiculturele verbroedering - de zuinige suggestie deed van het eten van 'boerenkool zonder spekjes'...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:51:27 #124
95998 -DailaLama-
pi_25331736
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:18 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Wat is er oneerlijk aan om medestanders proberen te krijgen? Dat is toch waar politiek voor een groot deel om draait, het vinden van medestanders voor je standpunten en plannen? En diegene die de meeste medestanders vindt krijgt het overwicht en wat ze ook wel politieke macht noemen, zo werkt democratie dus inderdaad. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat bij de verkiezingen de politieke partijen op de markt mensen stonden te lijmen met balonnen en T-shirtjes. Dat is zeker ook oneerlijk?
Toen hadden ze allemaal evenveel balonnen en T-shirtjes.
pi_25331961
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:51 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Toen hadden ze allemaal evenveel balonnen en T-shirtjes.
Maar die balonnen van de PvdA waren niet zo goed, die klapten bij het minste of geringste, terwijl je met die van de VVD kon voetballen.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:06:34 #126
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25332560
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:17 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Al aan het sparen voor de ze commerciële investering Harry?
Je lijkt wel een manager
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:20:50 #127
90365 Sater
hoipoloi
pi_25332696
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef speedfreak1 het volgende:
Al die wilders-bahers laten in ieder geval weer feilloos zien wat ze eigenlijk zijn: DOMME ONBENULLEN
Nou ja, achter het cijfer ziet Geert ze gráág komen. Hoe meer nullen, hoe meer subsidievreugd niet waar? Zijn er al allochtone bekeerden gesignaleerd?
iedere engel heeft een duivelse kant.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:23:04 #128
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25332721
Ik vind het uiterst voortvarend wat Wilders hier doet. Hij krijgt immers niet net zoals de gevestigde partijen subsidies toegewezen en moet zichzelf zien te bedruipen. Mensen die hier roepen dat Wilders hiermee niet de lagere maatschappelijke sociale klasse bereikt snappen er echt he-le-maal geen bal van!
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:33:13 #129
95998 -DailaLama-
pi_25332838
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:23 schreef op_dreef het volgende:
Mensen die hier roepen dat Wilders hiermee niet de lagere maatschappelijke sociale klasse bereikt snappen er echt he-le-maal geen bal van!
Ik snap er geen bal van.
Leg uit.
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:15:53 #130
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25333300
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:33 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ik snap er geen bal van.
Leg uit.
Lees het topic nog maar eens door ofzo...
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:34:34 #131
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_25333459
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 13:02 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk plannen. En sommige plannen zijn inderdaad hoog gegrepen, zoals het drastisch uitdunnen van het ambtenarenapparaat. Hard nodig, maar het is onmogelijk om van de één op de andere dag alle overbodige ambtenaren aan te wijzen en op straat te zetten, het vormt wel een enorme onkostenpost, en hij heeft daarmee dus in mijn ogen wel een punt. Las ergens dat éénderde van de beroepsbevolking ambtenaar is, dan zitten we inderdaad niet ver af van het principe dat de éne nederlander de ander controleert.
Daar komt bij dat zijn plannen met het asielprobleem ook redelijk onuitvoerbaar zullen blijken (inderdaad dit probleem is geschept door linkse partijen), dit is zijn belangrijkste agendapunt, hij loopt hier in ieder geval wel constant mee te dwepen. Het asielprobleem is echter niet zozeer een korte-termijn-probleem hoewel Wilders wel voornamelijk korte termijn oplossingen aandraagt, dat doet het nl. wat beter bij het grote publiek.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_25333654
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:34 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Daar komt bij dat zijn plannen met het asielprobleem ook redelijk onuitvoerbaar zullen blijken (inderdaad dit probleem is geschept door linkse partijen), dit is zijn belangrijkste agendapunt, hij loopt hier in ieder geval wel constant mee te dwepen. Het asielprobleem is echter niet zozeer een korte-termijn-probleem hoewel Wilders wel voornamelijk korte termijn oplossingen aandraagt, dat doet het nl. wat beter bij het grote publiek.
Het wordt door de media constant als belangrijkste punt in beeld gebracht omdat de media daar leuk mee kunnen scoren, hij heeft meer agendapunten, maar die scoren niet lekker voor de media. Door zijn ideeën over immigratiebeleid en allochtonenbeleid te overbelichten gaan een hoop mensen denken dat het het enige is waarmee hij bezig is, maar wie de moeite neemt om bijvoorbeeld zijn website eens om te spitten merkt dat er heel wat meer is dan slechts het kleine aspect van allochtonen. Overigens vind ik zijn idee om artikel 103 in stelling te brengen om het mogelijk te maken 150 verdachte figuren preventief op te pakken ook niet al te denderend, wat wordt de volgende aanleiding om dat artikel in stelling te brengen.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:32:26 #133
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25335481
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:08 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Het wordt door de media constant als belangrijkste punt in beeld gebracht omdat de media daar leuk mee kunnen scoren, hij heeft meer agendapunten, maar die scoren niet lekker voor de media. Door zijn ideeën over immigratiebeleid en allochtonenbeleid te overbelichten gaan een hoop mensen denken dat het het enige is waarmee hij bezig is, maar wie de moeite neemt om bijvoorbeeld zijn website eens om te spitten merkt dat er heel wat meer is dan slechts het kleine aspect van allochtonen. Overigens vind ik zijn idee om artikel 103 in stelling te brengen om het mogelijk te maken 150 verdachte figuren preventief op te pakken ook niet al te denderend, wat wordt de volgende aanleiding om dat artikel in stelling te brengen.
Wordt het door de media constant als belangrijkste punt in beeld gebracht, of is het gewoon zo dat wilders dat gebuikt om media aandacht te krijgen. Zonder zijn immigratie en allochtonenbeleid is er niemand die aandacht aan hem zou schenken.
pi_25335746
We kunnen hier nog lang over gaan discussieren maar laten we eerlijk zijn....je moet wel debiel zijn om 2000 euro te gaan betalen voor die bullshit verhalen van Wilders.

Dat propaganda praatje van hem is al diverse keren op tv en dagbladen verschenen ....moet je daar nog is 2000 euro voor gaan betalen? Wat zal hij tijdens praatje anders gaan vertellen als dat hij nu al in diverse media al geroepen heeft?

Die Wilders overschat zich zelf schromelijk om met dit belachelijke idee op de proppen te komen...en ondertussen daalt hij steeds meer in de peilingen
pi_25336519
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:51 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
We kunnen hier nog lang over gaan discussieren maar laten we eerlijk zijn....je moet wel debiel zijn om 2000 euro te gaan betalen voor die bullshit verhalen van Wilders.
Kwalificatie van mensen die jij in ieder geval niet kent, knap nutteloos.
quote:
Dat propaganda praatje van hem is al diverse keren op tv en dagbladen verschenen ....moet je daar nog is 2000 euro voor gaan betalen? Wat zal hij tijdens praatje anders gaan vertellen als dat hij nu al in diverse media al geroepen heeft?
Geen idee, het zal allicht niet steeds hetzelfde zijn, ik ben er nooit bij geweest, jij ook niet, daar uitspraken over doen is wederom knap nutteloos.
quote:
Die Wilders overschat zich zelf schromelijk om met dit belachelijke idee op de proppen te komen...en ondertussen daalt hij steeds meer in de peilingen
Er komt publiek op af, dus duidt dat niet bepaald op overschatting, maar eerder op succes in het vergaren van fondsen. Het dalen in de peilingen is nu nog niet belangrijk, als je die peilingen moet geloven zou de VVD bijna weg zijn en de PvdA een grote meerderheid behalen. Peilingen zeggen domweg niets.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25336735
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:45 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Kwalificatie van mensen die jij in ieder geval niet kent, knap nutteloos.
[..]

Geen idee, het zal allicht niet steeds hetzelfde zijn, ik ben er nooit bij geweest, jij ook niet, daar uitspraken over doen is wederom knap nutteloos.
[..]

Er komt publiek op af, dus duidt dat niet bepaald op overschatting, maar eerder op succes in het vergaren van fondsen. Het dalen in de peilingen is nu nog niet belangrijk, als je die peilingen moet geloven zou de VVD bijna weg zijn en de PvdA een grote meerderheid behalen. Peilingen zeggen domweg niets.
Misschien kan hij inderdaad maar dit soort praatjes gaan houden, want de beveilingskosten die voor deze droplul door de gemeenschap opgehoest worden zijn excorbitant.......Maar hij gaat doodleuk geld ophalen voor zijn partijtje terwijl de beveilingskosten per maand waarschijnlijk meer als 2000 euro kosten.......en die betaal ik als medebelastingbetaler.

Misschien kan Wilders Ingehuurd worden door een paar moslim extremisten voor 2000 euro
Dat zou echt in de kosten gaan schelen in de toekomst
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:06:14 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25336790
quote:
Sinds zijn breuk met de VVD is Wilders bezig met het opzetten van een eigen politieke beweging en zamelt hij daarvoor extra geld in. Van de overheid krijgt hij 1,2 miljoen euro per jaar.
Wilders krijgt alleen subsidie voor zijn eenmansfractie en dat is zeker geen 1,2 miljoen euro per jaar voor die ene zetel. Waar haalt RTL-Nieuws dit vandaan?

Wilders is best wel goed bezig met fondsenwerving, en het past precies in zijn plan om een beweging te hebben met enkel donateurs, en dus geen leden met inspraak. Tsja, als er mensen zijn die dat willen, dan moet je daarvan profiteren natuurlijk.Laten we het erop houden dat dit toevallig alleen bij de achterban van Wilders te zien is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:18:32 #138
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25337016
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wilders krijgt alleen subsidie voor zijn eenmansfractie en dat is zeker geen 1,2 miljoen euro per jaar voor die ene zetel. Waar haalt RTL-Nieuws dit vandaan?
Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel.
quote:
Wilders is best wel goed bezig met fondsenwerving, en het past precies in zijn plan om een beweging te hebben met enkel donateurs, en dus geen leden met inspraak. Tsja, als er mensen zijn die dat willen, dan moet je daarvan profiteren natuurlijk.Laten we het erop houden dat dit toevallig alleen bij de achterban van Wilders te zien is.
Dit is in zijn geheel niet nieuw.
De SP zorgt grotendeels ook voor eigen inkomen en weigert eveneens veel subsidies vanuit overheidswegen, zijn ze de rijkste partij van het land mee geworden.

Labour, de partij waar Wouter Bos zich zo graag aan spiegelt, doet precies hetzelfde. Ook in Amerika, zowel bij democraten als conservatieven, is het al jaren goed gebruik om met mensen te gaan eten voor een substantieel bedrag. Dit is gewoon een uiterst liberale manier van Fundraising die eigenlijk elke partij zou moeten toepassen. Het is toch te gek voor woorden dat de belastingbetaler opdraait voor de campagne van politieke partijen ?
pi_25337147
De grote politieke partijen krijgen jaarlijks per stuk ¤ 15.000.000,-- subsidie, tjah dat is een ander soort financiering, wordt ook wel eens stelen van de burgers genoemd.
Ik stem Wilders. U ook?
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:34:28 #140
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337290
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:18 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel.
quote:
Mijn nieuwe partij heeft nog niet meegedaan aan Tweede-Kamerverkiezingen en heeft daarom geen recht op subsidie.

Bron: GeertWilders.nl
quote:
[..]

Dit is in zijn geheel niet nieuw.
Domme mensen bestaan idd al langer. Maar uiteraard is het hun goed recht om geheel vrijblijvend een beweging te steunen waar je helemaal geen invloed op hebt.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:42:07 #141
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25337402
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:34 schreef Sidekick het volgende:

Domme mensen bestaan idd al langer. Maar uiteraard is het hun goed recht om geheel vrijblijvend een beweging te steunen waar je helemaal geen invloed op hebt.
Moet je dan per-se invloed op een beweging hebben als je wilt steunen ?
Ik dacht dat jij zo'n voorstander van de gekozen volksvertegenwoordiging was
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:44:10 #142
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337431
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:26 schreef speedfreak1 het volgende:
De grote politieke partijen krijgen jaarlijks per stuk ¤ 15.000.000,-- subsidie, tjah dat is een ander soort financiering, wordt ook wel eens stelen van de burgers genoemd.
Politieke partijen krijgen niet per stuk 15 miljoen euro, maar moeten dat met zijn allen verdelen op basis van aantal zetels en aantal leden. Zie: Politieke partijen krijgen vijf miljoen extra
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:47:47 #143
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25337480
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Politieke partijen krijgen niet per stuk 15 miljoen euro, maar moeten dat met zijn allen verdelen op basis van aantal zetels en aantal leden. Zie: Politieke partijen krijgen vijf miljoen extra
Precies, en Wilders rijd niet net als Wouter Bos in een Mercedes E-klasse die gefinancierd wordt door de belastingbetaler. Het is dus logisch dat hij zelf fondsen aanboort om een fatsoenlijke partij en campagne op poten te kunnen zetten. Wat dat met dommigheid te maken heeft snap ik nog steeds niet, leg eens uit....
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:48:18 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337488
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:42 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Moet je dan per-se invloed op een beweging hebben als je wilt steunen ?
Ik dacht dat jij zo'n voorstander van de gekozen volksvertegenwoordiging was
Bij het financieel steunen wil ik idd invloed. Zoals een partij-lidmaatschap mij invloed geeft (voor de lidmaatschapskosten) en zoals de democratie mij invloed geeft op de overheid (voor het belastinggeld).
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:15:07 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25337590
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:47 schreef op_dreef het volgende:

Het is dus logisch dat hij zelf fondsen aanboort om een fatsoenlijke partij en campagne op poten te kunnen zetten. Wat dat met dommigheid te maken heeft snap ik nog steeds niet, leg eens uit....
Het is zeer logisch dat Wilders het doet, sterker nog, "Wilders is best goed bezig". Dommigheid is er aan de kant van mensen die "vrijblijvend geld doneren zonder invloed". Is mijn mening na deze herhaling duidelijker voor je geworden?
pi_25337672
Z'n inkomsten zullen volgens mij ook voor een onevenredig groot deel uit zwart geld bestaan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25338571
Ik wil heel graag weten wie er in die zaaltjes zitten en betalen voor dit soort diners, zegt meteen veel over het soort volk dat deze uber-racist gaat steunen.
pi_25338824
Ik vraag me af of hij ook echt meer dan een paar dineetjes kan slijten.
pi_25338877
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:20 schreef du_ke het volgende:
Ik vraag me af of hij ook echt meer dan een paar dineetjes kan slijten.
Ik moet er altijd wel om lachen, die man was een jaar geleden nog helemaal niks. Mocht een beetje meedoen voor spek en bonen - stond bekend om zijn laksheid en het feit dat hij afspraken niet nakwam.

Nu hij op die neo-facistische toer is, wordt hij natuurlijk omarmd door een stel hersenloze nitwits en is ie ineens tha bomb. Etentjes met vastgoedmagnaten
pi_25338972
Z'n pleidooi voor een hogere maximumsnelheid trekt ook een bepaald slag mensen aan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')