abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25324111
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Terwijl het meerendeel van zijn potentieel electoraat volgens mij uit de onderklasse moet komen.
Typisch linkse arrogantie. Iemand deelt niet de mening van de Progressief en meteen behoort hij tot de geestelijk incapabelen of de onderklasse. Zo is een complete generatie critici van de multiculturele samenleving kapot gedemoniseerd. En wat hebben de mensen die zich in de jaren 80 en 90 keerden tegen de massaimmigratie ongelijk gehad zeg. Wat zou Nederland er toch slechter uit hebben gezien wanneer er in de jaren 80 een immigratiebeleid en integratiebeleid zou zijn ingevoerd zoals we dat nu hebben. Nee gelukkig maar dat alle critici vakkundig en zonder argumenten de mond zijn gesnoerd en de multiculties dertig jaar vrij spel hebben gehad.

Datzelfde scenario wordt nu gewoon weer herhaald. Wilders is extremistisch, Wilders is dom, Wilders moet met alle mogelijke middelen bestreden worden. En over 25 jaar, tientallen aanslagen verder, een extremistische pro-sharia partij in de TK, grote steden waar autochtonen zich niet meer veilig kunnen bewegen, honderden extra getto's en een geexplodeerde criminaliteit verder, gewoon weer hardop verkondigen dat er in het verleden veel harder had moeten worden ingegrepen. Dat ze al die extremisten hadden moeten oppakken. Dat ze criminele allochtonen met een dubbele nationaliteit gewoon hadden moeten uitzetten. Dat er nooit met de EU-Grondwet had moeten worden ingestemd omdat Frankrijk, Polen en Turkije een verbod op het homohuwelijk hebben bedongen, enz.

Kortom, blijkbaar moet je in staat zijn de ontwikkelingen op de langere termijn in te kunnen zien wil je Wilders op de juiste waarde weten te schatten. Misschien kunnen mensen in achterstandswijken dat wat beter dan moreel verheven progressief voetvolk in kleine dorpjes en blanke vinexwijken.

Oh ja, en voor wie 2000 euro wat veel vindt. Elke donatie is welkom op:

Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Groep Wilders te Den Haag

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 2 maart 2005 @ 01:09:48 #77
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25324202
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:45 schreef Poldermodel het volgende:

[..]

Inderdaad, straks schijnt het zonnetje weer en heeft iedereen zijn rust weer gevonden. De sfeer wordt dan eindelijk weer eens een beetje normaal in het land.
Als de sfeer weer rustig is, en het zonnetje schijnt, dan heeft men geen behoefte meer aan "schreeuwers" in het land. Dan wil de gemiddelde Nederlander gewoon rust aan z'n hoofd.

Nog een paar maanden en dan is het weer zomer. Dan kan Wilders wel inpakken. Trouwens, de Nederlanders zijn het toch al zat, dat iemand van zichzelf een circus-act maakt. Het was even leuk met de tokkie's, maar dat is nu wel voorbij.

Ik verlang wel weer naar die rust in dit land. Al dat opgefokte gedoe met al die schreeuwers is niks voor mij. Het zonnetje kan me niet snel genoeg schijnen. :-)
En zo is het maar net.
Vergeten, die internationale Islamfundamentalisten die het op West-europa voorzien hebben. Vergeten, de verkrachtingen, aanrandingen en geweldpleging die de Marokkaanse bevolking voor haar rekening neemt. Vergeten, de haatpreken tegen het Westen in de moskees en de moord op Van Gogh.

Tosti-tip:
Richt maar vast een leuk kamertje in je huis in, want dat zonnetje kon nog weleens heel lang op zich laten wachten.
pi_25324212
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:04 schreef Tikorev het volgende:

Oh ja, en voor wie 2000 euro wat veel vindt. Elke donatie is welkom op:

Bankrekeningnr: ---- t.n.v. Stichting Groep Wilders te Den Haag

Spam
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 01:30:14 #79
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25324465
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:04 schreef Tikorev het volgende:

[..]
Ja ik weet niet waarom je er allemaal bij haalt wat je hierboven neerschrijft maar dan ontgaat je de achterliggende knipoog van mijn post toch echt.

Wilders vraagt 2.000 euro voor een etentje. Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen? Als ze het wel hebben dan is het nodig voor andere dingen en als ze het structureel over hebben verhuizen ze wel naar een betere wijk of plaats.

Daar sloeg mijn opmerking op. Niet wat jij er allemaal in legt of denkt wat er staat.

Maar het past mi. wel in de lijn van Wilders. Heeft zo hard lopen roepen dat hij continue beveiliging nodig heeft en ondertussen niks structureels bijgedragen of iets reeels betekend voor de mensen die elke dag echt in de wind staan.
pi_25324605
Goeie post.
I´m back.
pi_25326774
Een echt hollands prakkie is geen 2000 piek waard.

En als Geert je iets buitenlands voorzet is hij niet geloofwaardig.
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:43:23 #82
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25326795
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef Ulx het volgende:
Een echt hollands prakkie is geen 2000 piek waard.

En als Geert je iets buitenlands voorzet is hij niet geloofwaardig.
Misschien kan z'n Oostblokwijf een lekkere Goulash maken. .
-
pi_25326817
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Misschien kan z'n Oostblokwijf een lekkere Goulash maken. .
jah, zet de grenzen maar open! Jij bent zeker links?
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:48:59 #84
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25326860
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

jah, zet de grenzen maar open! Jij bent zeker links?
Ja... Mag ik nu niet eten meet Geert zeker?
.
-
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:52:35 #85
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25326900
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

Ja... Mag ik nu niet eten meet Geert zeker?
.
Jawel, maar je mag niet rechts aan tafel van hem zitten
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:17:08 #86
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25327173
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, betekent dat ook dat je dan een date voor Geert kunt regelen met de familie Tokkie? Ik denk dat de foto's daarvan meer opleveren dan die 2000 euries die het kost om met Wilbers te schransen.
Ik denk het wel. Al aan het sparen voor de ze commerciële investering Harry?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25327544
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:21 schreef Monus het volgende:

[..]

voor de rest alles goed met je... Of zijn bij jou in de buurt de moslim vrouwen vrijdag in het zwembad aan het bedelen?
Je snapt het echt niet he?

Beiden maken ze gebruik van een subsidie, omdat ze anders hun bezigheden niet zouden kunnen bekostigen.
Yeah baby Yeah!
pi_25327648
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:35 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:

[..]

Wilders is nog dom ook dat mensen hem 2000 euro gaan betalen voor allemaal flauwekul....
Reken er maar op dat hij meer boekingen krijgt dan Ali B.

Wat ik nimmer begrijp is de kortzichtigheid die hier hoogtij viert. Niemand kan er zich blijkbaar een voortstelling van maken hoe zo'n gesprek in zijn werk gaat, met wie hij zo'n gesprek heeft, wat er besproken wordt en wat de bedoelingen aan beide zijden zijn.
Degenen die het wél snappen hebben zo'n persoonlijke aversie tegen Wilders dat dat hun kijk op losstaande dingen zoals alternatieve fondswerving danig wordt beïnvloed.
Alle burgemeesters gaan (met het oog op 'de gekozen burgemeester) op deze wijze te werk, (weliswaar tot op een bepaalde hoogte, ik meen 10.000) Niemand hoor ik daarover.
Yeah baby Yeah!
pi_25327750
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja ik weet niet waarom je er allemaal bij haalt wat je hierboven neerschrijft maar dan ontgaat je de achterliggende knipoog van mijn post toch echt.

Wilders vraagt 2.000 euro voor een etentje. Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen? Als ze het wel hebben dan is het nodig voor andere dingen en als ze het structureel over hebben verhuizen ze wel naar een betere wijk of plaats.

Daar sloeg mijn opmerking op. Niet wat jij er allemaal in legt of denkt wat er staat.

Maar het past mi. wel in de lijn van Wilders. Heeft zo hard lopen roepen dat hij continue beveiliging nodig heeft en ondertussen niks structureels bijgedragen of iets reeels betekend voor de mensen die elke dag echt in de wind staan.
Ik denk dat als Ronaldo dagelijks met de dood bedreigd wordt het behoorlijk invloed zal hebben op zijn spel, zeker niet in positieve zin.
Derhalve is je opmerking over Wilders (dezelfde die je over Hirshi hoort) totale lariekoek.
Cohen is ook al een tijdje burgemeester van Amsterdam, sindsdien is Amsterdam het mekka van het westelijk halfrond geworden, figuren als jij zouden hem nog nomineren voor beste burgemeester....
Pas als Wilders een kans heeft gekregen en hij een tijdlang normaal (zoals alle andere 148 kamerleden, Ali niet dus) kan functioneren kun je hem beoordelen.
Nederland doet er 30 jaar over om erachter te komen dat Immigranten in de samenleving niet louter een win-win situatie is, Wilders krijgt van jou een half jaar de tijd om het op te lossen?
Yeah baby Yeah!
pi_25327793
Al die wilders-bahers laten in ieder geval weer feilloos zien wat ze eigenlijk zijn: DOMME ONBENULLEN
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 10:08:32 #91
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25328043
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Elgigante het volgende:

Nederland doet er 30 jaar over om erachter te komen dat Immigranten in de samenleving niet louter een win-win situatie is, Wilders krijgt van jou een half jaar de tijd om het op te lossen?
Ik vind het strijdig met iemand die zich wil profileren als 'een man van het volk'.

En zijn plannen kun je nu natuurlijk al wel een oordeel over hebben, dat hoeft niet per se achteraf als hij de tijd heeft gehad ze uit te proberen. Zoals ik ze beoordeel doen ze per saldo niets voor de echte problemen waar de gemiddelde nederlander last van heeft. Ik vind hem sowieso niet reeel in zijn opvattingen maar daarover kun je van mening verschillen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:13:11 #92
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25328117
Eigenlijk snap ik nooit zo goed dat van die pro-Wilders figuren altijd maar de PVDA en Cohen afkraken, als er een partij schuldig is aan de immigratie hel is het wel het CDA.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25328669
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ali B is een artiest die gewoon elke week een paar keer op kan treden. Als het goed is heeft den Limburgse Poedel daar de tijd niet voor. Tenminste als hij z'n werk als volksvertegenwoordiger serieus neemt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:49:02 #94
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_25328722
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef speedfreak1 het volgende:
Al die wilders-bahers laten in ieder geval weer feilloos zien wat ze eigenlijk zijn: DOMME ONBENULLEN
Het is erg makkelijk om (voor jezelf?) te zeggen dat mensen met een andere mening dan jij dom te noemen. Want met iemand die dom is ga je niet serieus in discussie dus heb jij automatisch gelijk.

Zowel extreem-links als extreem-rechts lijken mij niet de meest intelligente mensen. Beide dragen een behoorlijk zwart-witte mening uit, dit is goed en dat is slecht. Hierbij wordt niet rekening gehouden met het feit dat er ook nog grijs bestaat, een tussenvorm. De intelligentere laag van de bevolking heeft over het algemeen iets meer capaciteit tot relativeren waardoor ze iets makkelijker door het de woorden van mensen als Geert Wilders heen kijken. Wilders roept namelijk alleen maar dingen die het volk wil horen. Bij de laatste verkiezingen hebben we het zelfde verschijnsel gezien bij de huidige regeringspartijen, ik kan niet zeggen dat er nu erg veel tevredenheid heerst over het kabinetsbeleid.
Ik wil niet zeggen dat jij dom bent maar ik denk dat het toch tijd wordt om eens met echte argumenten voor de standpunten van Wilders te komen in plaats van hem kritiekloos na te praten. In dat geval wil ik best serieus met je in discussie gaan.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_25328779
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

pi_25328793
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk snap ik nooit zo goed dat van die pro-Wilders figuren altijd maar de PVDA en Cohen afkraken, als er een partij schuldig is aan de immigratie hel is het wel het CDA.
CDA samen met de VVD inderdaad. Maar ze willen het gewoon niet horen.
pi_25328818
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Elgigante het volgende:
Hoe kom je daar toch bij? Alleen al de SP riep dat 15 jaar geleden al luid en duidelijk.
Maar de SP doet het genuanceerd en doet niet alsof de schuld eenzijdig is en of het het enige probleem is waar ons land mee te kampen heeft.
pi_25329069
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 01:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen?
Iedereen snapt toch dat zo'n etentje puur als fondsenwerving is bedoeld. Er is niemand die verwacht dat Wilders tijdens zo'n etentje alle problemen gaat oplossen. Dat komt later wel in de Tweede Kamer met een eigen partij en met een eigen programma. Maar daar is wel eerst geld voor nodig en dus lijkt het mij logisch dat je dat probeert te halen bij de wat beter bedeelden.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_25329195
Je hebt gelijk het gaat om fondsenwerving ofwel het kopen van invloed . Gezellig.
pi_25329206
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Volgens mij is het Den Uyl geweest die ooit heeft besloten dat alle gastarbeiders een Nederlands paspoort konden krijgen. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel immigranten bijgekomen als onder Kok.

Maar idd, het immigratie- en integratiebeleid van het CDA was de afgelopen 20 jaar ook als links te bestempelen. Zoals een Maij-Weggen die vond dat Bolkenstein in een troebele vijver zat te vissen omdat hij vond dat de massa-immigratie beperkt moest worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')