Typisch linkse arrogantie. Iemand deelt niet de mening van de Progressief en meteen behoort hij tot de geestelijk incapabelen of de onderklasse. Zo is een complete generatie critici van de multiculturele samenleving kapot gedemoniseerd. En wat hebben de mensen die zich in de jaren 80 en 90 keerden tegen de massaimmigratie ongelijk gehad zeg. Wat zou Nederland er toch slechter uit hebben gezien wanneer er in de jaren 80 een immigratiebeleid en integratiebeleid zou zijn ingevoerd zoals we dat nu hebben. Nee gelukkig maar dat alle critici vakkundig en zonder argumenten de mond zijn gesnoerd en de multiculties dertig jaar vrij spel hebben gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Terwijl het meerendeel van zijn potentieel electoraat volgens mij uit de onderklasse moet komen.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:45 schreef Poldermodel het volgende:
[..]
Inderdaad, straks schijnt het zonnetje weer en heeft iedereen zijn rust weer gevonden. De sfeer wordt dan eindelijk weer eens een beetje normaal in het land.
Als de sfeer weer rustig is, en het zonnetje schijnt, dan heeft men geen behoefte meer aan "schreeuwers" in het land. Dan wil de gemiddelde Nederlander gewoon rust aan z'n hoofd.
Nog een paar maanden en dan is het weer zomer. Dan kan Wilders wel inpakken. Trouwens, de Nederlanders zijn het toch al zat, dat iemand van zichzelf een circus-act maakt. Het was even leuk met de tokkie's, maar dat is nu wel voorbij.
Ik verlang wel weer naar die rust in dit land. Al dat opgefokte gedoe met al die schreeuwers is niks voor mij. Het zonnetje kan me niet snel genoeg schijnen. :-)
Tosti-tip:
Spamquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:04 schreef Tikorev het volgende:
Oh ja, en voor wie 2000 euro wat veel vindt. Elke donatie is welkom op:
Bankrekeningnr: ---- t.n.v. Stichting Groep Wilders te Den Haag
![]()
Ja ik weet niet waarom je er allemaal bij haalt wat je hierboven neerschrijft maar dan ontgaat je de achterliggende knipoog van mijn post toch echt.quote:
Misschien kan z'n Oostblokwijf een lekkere Goulash maken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef Ulx het volgende:
Een echt hollands prakkie is geen 2000 piek waard.
En als Geert je iets buitenlands voorzet is hij niet geloofwaardig.
jah, zet de grenzen maar open! Jij bent zeker links?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien kan z'n Oostblokwijf een lekkere Goulash maken..
Ja... Mag ik nu niet eten meet Geert zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
jah, zet de grenzen maar open! Jij bent zeker links?
Jawel, maar je mag niet rechts aan tafel van hem zittenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja... Mag ik nu niet eten meet Geert zeker?.
Ik denk het wel. Al aan het sparen voor de ze commerciële investering Harry?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, betekent dat ook dat je dan een date voor Geert kunt regelen met de familie Tokkie? Ik denk dat de foto's daarvan meer opleveren dan die 2000 euries die het kost om met Wilbers te schransen.
Je snapt het echt niet he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:21 schreef Monus het volgende:
[..]
voor de rest alles goed met je... Of zijn bij jou in de buurt de moslim vrouwen vrijdag in het zwembad aan het bedelen?
Reken er maar op dat hij meer boekingen krijgt dan Ali B.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:35 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:
[..]
Wilders is nog dom ook dat mensen hem 2000 euro gaan betalen voor allemaal flauwekul....
Ik denk dat als Ronaldo dagelijks met de dood bedreigd wordt het behoorlijk invloed zal hebben op zijn spel, zeker niet in positieve zin.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom je er allemaal bij haalt wat je hierboven neerschrijft maar dan ontgaat je de achterliggende knipoog van mijn post toch echt.
Wilders vraagt 2.000 euro voor een etentje. Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen? Als ze het wel hebben dan is het nodig voor andere dingen en als ze het structureel over hebben verhuizen ze wel naar een betere wijk of plaats.
Daar sloeg mijn opmerking op. Niet wat jij er allemaal in legt of denkt wat er staat.
Maar het past mi. wel in de lijn van Wilders. Heeft zo hard lopen roepen dat hij continue beveiliging nodig heeft en ondertussen niks structureels bijgedragen of iets reeels betekend voor de mensen die elke dag echt in de wind staan.
Ik vind het strijdig met iemand die zich wil profileren als 'een man van het volk'.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Elgigante het volgende:
Nederland doet er 30 jaar over om erachter te komen dat Immigranten in de samenleving niet louter een win-win situatie is, Wilders krijgt van jou een half jaar de tijd om het op te lossen?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Reken er maar op dat hij meer boekingen krijgt dan Ali B.
Het is erg makkelijk om (voor jezelf?) te zeggen dat mensen met een andere mening dan jij dom te noemen. Want met iemand die dom is ga je niet serieus in discussie dus heb jij automatisch gelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef speedfreak1 het volgende:
Al die wilders-bahers laten in ieder geval weer feilloos zien wat ze eigenlijk zijn: DOMME ONBENULLEN
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Reken er maar op dat hij meer boekingen krijgt dan Ali B.
CDA samen met de VVD inderdaad. Maar ze willen het gewoon niet horen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk snap ik nooit zo goed dat van die pro-Wilders figuren altijd maar de PVDA en Cohen afkraken, als er een partij schuldig is aan de immigratie hel is het wel het CDA.
Hoe kom je daar toch bij? Alleen al de SP riep dat 15 jaar geleden al luid en duidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:52 schreef Elgigante het volgende:
Nederland doet er 30 jaar over om erachter te komen dat Immigranten in de samenleving niet louter een win-win situatie is, Wilders krijgt van jou een half jaar de tijd om het op te lossen?
Iedereen snapt toch dat zo'n etentje puur als fondsenwerving is bedoeld. Er is niemand die verwacht dat Wilders tijdens zo'n etentje alle problemen gaat oplossen. Dat komt later wel in de Tweede Kamer met een eigen partij en met een eigen programma. Maar daar is wel eerst geld voor nodig en dus lijkt het mij logisch dat je dat probeert te halen bij de wat beter bedeelden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen om wie het zou moeten gaan, dus de gewone arbeiders en zelfs een groot deel van de middenklasse, want dat zijn degenen die dagelijks geconfronteerd worden met de problemen, dat zomaar op het kastje hebben liggen?
Volgens mij is het Den Uyl geweest die ooit heeft besloten dat alle gastarbeiders een Nederlands paspoort konden krijgen. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel immigranten bijgekomen als onder Kok.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk snap ik nooit zo goed dat van die pro-Wilders figuren altijd maar de PVDA en Cohen afkraken, als er een partij schuldig is aan de immigratie hel is het wel het CDA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |