abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25339087
Het toont vooral weer aan dat iedere idioot die wat rabiate dingen roept een kudde frusten achter zich aan kan krijgen.
pi_25339544
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Het toont vooral weer aan dat iedere idioot die wat rabiate dingen roept een kudde frusten achter zich aan kan krijgen.
Dat geldt zeker alleen voor Wilders en niet voor partijtjes als de SP of GroenLinks?

Ik lach me echt ziek hoe links op Wilders reageert. Met zo'n moreel verheven toontje vanuit de hoogte verkondigen dat Wilders tot de minderwaardigen behoort.

Idioot, extremist, Tokkie, achterstandswijk, aap, schreeuwer.....ik heb nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord waarom ik niet op Wilders zou moeten stemmen. Dit soort arrogant gescheld neemt steeds meer twijfel bij mij weg
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_25339593
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat geldt zeker alleen voor Wilders en niet voor partijtjes als de SP of GroenLinks?
Nee, die hebben een behoorlijke traditie.
quote:
Ik lach me echt ziek hoe links op Wilders reageert. Met zo'n moreel verheven toontje vanuit de hoogte verkondigen dat Wilders tot de minderwaardigen behoort.
Je lacht maar, hij bewijst het met zijn xenofobe praatjes.
quote:
Idioot, extremist, Tokkie, achterstandswijk, aap, schreeuwer.....ik heb nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord waarom ik niet op Wilders zou moeten stemmen. Dit soort arrogant gescheld neemt steeds meer twijfel bij mij weg
Jij kan niet lezen, dat wisten we wel.
pi_25339611
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk er overigens ook over na om een etentje met hem te houden. Ik wil wel eens weten hoe hij denkt over ICT en aanverwante zaken.

Uiteraard probeer ik hem ook lid te maken van de vrijmetselarij, maar dat is weer iets anders.
pi_25339653
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Je lacht maar, hij bewijst het met zijn xenofobe praatjes.
Oh ja, xenofoob

Die was ik nog vergeten.
quote:
Jij kan niet lezen, dat wisten we wel.
Wie is we en wat wisten jullie al?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_25339656
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard probeer ik hem ook lid te maken van de vrijmetselarij, maar dat is weer iets anders.
Zal Mat leuk vinden.
pi_25339668
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:03 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Oh ja, xenofoob

Die was ik nog vergeten.
Niet weer doen dan
quote:
Wie is we en wat wisten jullie al?
pi_25339691
quote:

[..]

Inderdaad, ik denk er overigens ook over na om een etentje met hem te houden. Ik wil wel eens weten hoe hij denkt over ICT en aanverwante zaken.
Lijkt mij ook zeer interessant om eens uitgebreid met Wilders te kunnen praten .
pi_25339733
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:04 schreef SCH het volgende:

Je imaginaire vriendje die momenteel een beetje verdrietig is?
pi_25340246
quote:

[..]

Computers zijn praktisch bij een systematische uitroeiïng .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:35:18 #161
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340260
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 22:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is zeer logisch dat Wilders het doet, sterker nog, "Wilders is best goed bezig". Dommigheid is er aan de kant van mensen die "vrijblijvend geld doneren zonder invloed". Is mijn mening na deze herhaling duidelijker voor je geworden?
Nee, eigenlijk niet. Er zijn ( voor de 2e keer) namelijk ook mensen die een partij steunen omdat ze het voor de volle 100% met de ideeen van die partij kunnen vinden en, in het geval van Wilders, graag willen bijdragen aan de realisering van die ideeen aangezien Wilders geen subsidie krijgt.
pi_25340309
Wilders krijgt 1,2 miljoen subsidie hoor . En stel dat hij aan de verkiezingen deel gaat nemen dan heeft hij ook recht op diverse fondsen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:38:36 #163
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340321
quote:

[..]

Cool, een kapitaalkrachtige fokker!
Uteraard verwachten we t.z.t wel een verslag van het diner, en een vragentopic waarin we een aantal vragen via jou aan Wilders kunnen stellen!
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:39:19 #164
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340331
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
Wilders krijgt 1,2 miljoen subsidie hoor . En stel dat hij aan de verkiezingen deel gaat nemen dan heeft hij ook recht op diverse fondsen.
Graag een nadere onderbouwing
pi_25340383
De openingspost en artikelen rond de vorige verkiezingen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:43:16 #166
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340410
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:41 schreef du_ke het volgende:
De openingspost en artikelen rond de vorige verkiezingen.
Ja, mijn reet!
Ik wil graag even quotes en nadere onderbouwing zien, vooral met betrekking tot die subsidies!
pi_25340463
In de openingspost staat dat hij 1,2 miljoen aan subsidie krijgt. Als je dat niet gelooft dan moet je het maar gaan falsificeren .
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:46:16 #168
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25340465
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
een staatspooier is het. Ik dacht dat VVD'ers (ook oud-vvd'ers) goed in de slappe was zaten en dat we geen toestanden meer wilden met royale wachtgeldregelingen zoals lpf-staatssecretaris Bijlhout toen opstreek.
Het is eigenlijk een schande dat zo'n schertsfiguur als Wilbers recht heeft op zo'n buit, terwijl iedereen kan aanzien dat het nutteloos over de balk gegooid gaat worden. Als het even te moeilijk gaat worden, dan schuilt meneer achter bedreigingsdreiging en komt er weer niets uit zijn vingers.

Eigenlijk zouden er gewoon concrete plannen gemaakt moeten worden (zie het als een proefwerk) om de geschiktheid van nieuwe politici op proef te laten instromen. Als blijkt dat zo'n figuur er alleen maar op uit is om het volk te mennen zonder dat er ook daadwerkelijk iets wordt uitgevoerd in het belang van de bevolking, dan kun je aan sancties denken. Terugbetalen bijvoorbeeld en uitsluiting van het bekleden van hoge ambtenarenposities.

Om het in ondernemerstaal te zeggen: een ondernemingsplan laten goedkeuren door de bank voor een lening en als mocht blijken dat het een ondeugdelijk plan was, faillisement laten verklaren en het onderpand laten opeisen door de schuldeisers.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:52:39 #169
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25340578
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:45 schreef du_ke het volgende:
In de openingspost staat dat hij 1,2 miljoen aan subsidie krijgt. Als je dat niet gelooft dan moet je het maar gaan falsificeren .
Er kan ook in de openingspost staan dat Hitler in het verzet heeft gezeten. Ik vroeg je om gedegen onderbouwing!
pi_25341705
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:46 schreef Barry_Zack het volgende:

[..]

een staatspooier is het.

Het is eigenlijk een schande dat zo'n schertsfiguur als Wilbers recht heeft op zo'n buit, terwijl iedereen kan aanzien dat het nutteloos over de balk gegooid gaat worden.

Als het even te moeilijk gaat worden, dan schuilt meneer achter bedreigingsdreiging en komt er weer niets uit zijn vingers.
Ach gossie... als een rode lap op een stier.. SCH en Barry_Zack ec
  donderdag 3 maart 2005 @ 02:54:02 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25341711
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:38 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat heeft de tokkietour hier mee te maken? Dit is gewoon de manier waarop in de VS aan fundraising gedaan wordt, inderdaad voor Nederland nog vrij nieuw. En hij loopt niet met een vette bierpens boerend en boutend over een toneel grove taal uit te slaan, zijn diepte investering met een groot aantal Freddy's in stand te houden en uit te bouwen. Dus, waar wil je het over hebben?
de één deelt bloemetjes uit, de ander maakt zich écht zorgen en krijgt een vrijheidsbeperkende doodswens.

[ Bericht 2% gewijzigd door zoalshetis op 03-03-2005 19:41:45 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:00:47 #172
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25345014
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:51 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Ach gossie... als een rode lap op een stier.. SCH en Barry_Zack ec
even bij de les blijven, Blanche.
pi_25345191
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:00 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

even bij de les blijven, Blanche.
pi_25345348
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Tja, zo bekijk ik de achterban van Femke, Jan en Wouter ook.

Als Wilders écht onzin spreekt is hij zijn mandaat van de kiezer zo kwijt en kan hij het pluche zo weer verlaten.

Tot die tijd is het voornamelijk karaktermoord, stem- en bangmakerij wat de opppositie van Wilders ten deel valt.
Yeah baby Yeah!
pi_25346100
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja, zo bekijk ik de achterban van Femke, Jan en Wouter ook.
Dat is een beetje raar want zij zijn geworteld in een partij en gaan niet zomaar plop uit het niets een partijtje oprichten.
quote:
Als Wilders écht onzin spreekt is hij zijn mandaat van de kiezer zo kwijt en kan hij het pluche zo weer verlaten.
Dan heb je de kiezer veel te hoog, die is dol op dit soort racistische en angstige onzin
quote:
Tot die tijd is het voornamelijk karaktermoord, stem- en bangmakerij wat de opppositie van Wilders ten deel valt.
Ach, die slachtofferrol staat ons allemaal
pi_25346145
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is een beetje raar want zij zijn geworteld in een partij en gaan niet zomaar plop uit het niets een partijtje oprichten.
[..]

Dan heb je de kiezer veel te hoog, die is dol op dit soort racistische en angstige onzin
[..]

Ach, die slachtofferrol staat ons allemaal
Hoe denk je dat de SP is ontstaan?

Als de kiezer blijkbaar dol is op racistische onzin, dan verdient de kiezer een racistisch kabinet, dat is democratie.
We zagen het bij de LPF, een hoop ideeen en inspiratie, gevleugelde uitspraken en men kreeg het mandaat van de kiezer. Als het kabinet niet met elkaar overhoop had gelegen was Balkenende I wel iets later gevallen, het was onhoudbaar.
Eenzelfde scenario zie ik ook met Wilders gebeuren als hij op 10 zetels zou komen.

Ik vind de huidige verwensingen en doemscenario's die geschetst worden niet een teken van en slachtofferrol aannemen.
Maar men verkoopt de huid al voordat de beer geschoten is, heel erg dom.
Bovendien ik weet dat je niet zo consequent bent in je principes en er nogal eens een aparte waarheidsbevinding op nahoudt dus ik zie het door de vingers.
Yeah baby Yeah!
pi_25346223
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:
dus ik zie het door de vingers.
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:29:52 #178
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25346266
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:35 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet.
Dan ben jij ook een beetje dommig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25346485
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25346621
Het alternatief voor het sponsordiner van Wilders is het "deelnemen" op de Tokkie manier. Zaterdagavond met een zak chips en een fles bier naar Kopspijkers kijken...........
pi_25346749
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
U is psycholoog?
pi_25358731
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:59:44 #183
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25360168
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25360216
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

pi_25360641
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:13 schreef SCH het volgende:

[..]

U is psycholoog?
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloog .
pi_25360672
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het jonge multitalent waar Nederland op zit te wachten dus, waarom meldt hij zich niet aan voor de lijst Wilders?
pi_25360858
Goede vraag . Op emoties spelen is ook al een sterk punt van hem.
pi_25360914
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:44 schreef du_ke het volgende:
Goede vraag . Op emoties spelen is ook al een sterk punt van hem.
Het zal z'n kapsel wel zijn
pi_25361103
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25361136
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal z'n kapsel wel zijn
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:07:07 #191
3904 Koos Voos
teringhond
pi_25361278
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
foei.. niet op de vrouw spelen
pi_25361351
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:07 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

foei.. niet op de vrouw spelen
Ik spreek een vermoeden uit...............
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25361380
quote:

[..]

pi_25362456
quote:

[..]

hij zal derhalve ook een voorvechter van de stelling: "Beauty comes from the inside'* zijn.

* Only ugly people say that
Yeah baby Yeah!
pi_25365382
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:58 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.
je weet van veel bijzonder weinig .
pi_25365848
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

je weet van veel bijzonder weinig .
Als ik doorgaans jouw "bijdragen" zie die meestal bestaan uit een loze éénlijnige braakopmerking, moet ik tot de conclusie komen dat dat dan nog altijd beter is dan absoluut niets weten. Maar misschien moet je eens met je domme kop hard tegen een muur beuken, misschien breekt dan die hard-betonnen plaat wel.
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:36:08 #197
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25366280
het gaat hier om Wilbers, niet over de wannabe-Wilbers toch?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:41:55 #198
90365 Sater
hoipoloi
pi_25366371
Wilders' voornemen. Vanuit Venlo per bus door Nederland om te waarschuwen tegen goedkeuring van de Europese grondwet.
Bron Radio 1 op de middag 04 - 03 - '05.

Ah, Geert houdt de Nederlandse leeuw in het vaderlandse hok.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sater op 04-03-2005 17:57:15 ]
iedere engel heeft een duivelse kant.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:54:15 #199
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25369212
wilbers. Het is mooi om te roepen dat je ergens tegen bent.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:56:23 #200
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25369237
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:41 schreef Sater het volgende:
Wilders' voornemen. Vanuit Venlo per bus door Nederland om te waarschuwen tegen goedkeuring van de Europese grondwet.
Bron Radio 1 op de middag 04 - 03 - '05.

Ah, Geert houdt de Nederlandse leeuw in het vaderlandse hok.
Na de Tokkietoer, nu een Thomtour dus. Hij gaat van de regen in de drup.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')