Dat geldt zeker alleen voor Wilders en niet voor partijtjes als de SP of GroenLinks?quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Het toont vooral weer aan dat iedere idioot die wat rabiate dingen roept een kudde frusten achter zich aan kan krijgen.
Nee, die hebben een behoorlijke traditie.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat geldt zeker alleen voor Wilders en niet voor partijtjes als de SP of GroenLinks?
Je lacht maar, hij bewijst het met zijn xenofobe praatjes.quote:Ik lach me echt ziek hoe links op Wilders reageert. Met zo'n moreel verheven toontje vanuit de hoogte verkondigen dat Wilders tot de minderwaardigen behoort.
Jij kan niet lezen, dat wisten we wel.quote:Idioot, extremist, Tokkie, achterstandswijk, aap, schreeuwer.....ik heb nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord waarom ik niet op Wilders zou moeten stemmen. Dit soort arrogant gescheld neemt steeds meer twijfel bij mij weg
Inderdaad, ik denk er overigens ook over na om een etentje met hem te houden. Ik wil wel eens weten hoe hij denkt over ICT en aanverwante zaken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:57 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat geldt zeker alleen voor Wilders en niet voor partijtjes als de SP of GroenLinks?Ik lach me echt ziek hoe links op Wilders reageert. Met zo'n moreel verheven toontje vanuit de hoogte verkondigen dat Wilders tot de minderwaardigen behoort.
Idioot, extremist, Tokkie, achterstandswijk, aap, schreeuwer.....ik heb nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord waarom ik niet op Wilders zou moeten stemmen. Dit soort arrogant gescheld neemt steeds meer twijfel bij mij weg
Oh ja, xenofoobquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lacht maar, hij bewijst het met zijn xenofobe praatjes.
Wie is we en wat wisten jullie al?quote:Jij kan niet lezen, dat wisten we wel.
Zal Mat leuk vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard probeer ik hem ook lid te maken van de vrijmetselarij, maar dat is weer iets anders.
Niet weer doen danquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:03 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Oh ja, xenofoob
Die was ik nog vergeten.
quote:Wie is we en wat wisten jullie al?
Lijkt mij ook zeer interessant om eens uitgebreid met Wilders te kunnen praten .quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk er overigens ook over na om een etentje met hem te houden. Ik wil wel eens weten hoe hij denkt over ICT en aanverwante zaken.
Je imaginaire vriendje die momenteel een beetje verdrietig is?quote:
Computers zijn praktisch bij een systematische uitroeiïngquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk er overigens ook over na om een etentje met hem te houden. Ik wil wel eens weten hoe hij denkt over ICT en aanverwante zaken.
Nee, eigenlijk niet. Er zijn ( voor de 2e keer) namelijk ook mensen die een partij steunen omdat ze het voor de volle 100% met de ideeen van die partij kunnen vinden en, in het geval van Wilders, graag willen bijdragen aan de realisering van die ideeen aangezien Wilders geen subsidie krijgt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is zeer logisch dat Wilders het doet, sterker nog, "Wilders is best goed bezig". Dommigheid is er aan de kant van mensen die "vrijblijvend geld doneren zonder invloed". Is mijn mening na deze herhaling duidelijker voor je geworden?
Cool, een kapitaalkrachtige fokker!quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Uiteraard probeer ik hem ook lid te maken van de vrijmetselarij, maar dat is weer iets anders.
Graag een nadere onderbouwingquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
Wilders krijgt 1,2 miljoen subsidie hoor. En stel dat hij aan de verkiezingen deel gaat nemen dan heeft hij ook recht op diverse fondsen.
Ja, mijn reet!quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:41 schreef du_ke het volgende:
De openingspost en artikelen rond de vorige verkiezingen.
een staatspooier is het. Ik dacht dat VVD'ers (ook oud-vvd'ers) goed in de slappe was zaten en dat we geen toestanden meer wilden met royale wachtgeldregelingen zoals lpf-staatssecretaris Bijlhout toen opstreek.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
Wilders krijgt 1,2 miljoen subsidie hoor. En stel dat hij aan de verkiezingen deel gaat nemen dan heeft hij ook recht op diverse fondsen.
Er kan ook in de openingspost staan dat Hitler in het verzet heeft gezeten. Ik vroeg je om gedegen onderbouwing!quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:45 schreef du_ke het volgende:
In de openingspost staat dat hij 1,2 miljoen aan subsidie krijgt. Als je dat niet gelooft dan moet je het maar gaan falsificeren.
Ach gossie... als een rode lap op een stier.. SCH en Barry_Zack ecquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:46 schreef Barry_Zack het volgende:
[..]
een staatspooier is het.
Het is eigenlijk een schande dat zo'n schertsfiguur als Wilbers recht heeft op zo'n buit, terwijl iedereen kan aanzien dat het nutteloos over de balk gegooid gaat worden.
Als het even te moeilijk gaat worden, dan schuilt meneer achter bedreigingsdreiging en komt er weer niets uit zijn vingers.
de één deelt bloemetjes uit, de ander maakt zich écht zorgen en krijgt een vrijheidsbeperkende doodswens.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:38 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat heeft de tokkietour hier mee te maken? Dit is gewoon de manier waarop in de VS aan fundraising gedaan wordt, inderdaad voor Nederland nog vrij nieuw. En hij loopt niet met een vette bierpens boerend en boutend over een toneel grove taal uit te slaan, zijn diepte investering met een groot aantal Freddy's in stand te houden en uit te bouwen. Dus, waar wil je het over hebben?
even bij de les blijven, Blanche.quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:51 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ach gossie... als een rode lap op een stier.. SCH en Barry_Zack ec![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
even bij de les blijven, Blanche.
Tja, zo bekijk ik de achterban van Femke, Jan en Wouter ook.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Het toont vooral weer aan dat iedere idioot die wat rabiate dingen roept een kudde frusten achter zich aan kan krijgen.
Dat is een beetje raar want zij zijn geworteld in een partij en gaan niet zomaar plop uit het niets een partijtje oprichten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja, zo bekijk ik de achterban van Femke, Jan en Wouter ook.![]()
Dan heb je de kiezer veel te hoog, die is dol op dit soort racistische en angstige onzinquote:Als Wilders écht onzin spreekt is hij zijn mandaat van de kiezer zo kwijt en kan hij het pluche zo weer verlaten.
Ach, die slachtofferrol staat ons allemaalquote:Tot die tijd is het voornamelijk karaktermoord, stem- en bangmakerij wat de opppositie van Wilders ten deel valt.
Hoe denk je dat de SP is ontstaan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar want zij zijn geworteld in een partij en gaan niet zomaar plop uit het niets een partijtje oprichten.
[..]
Dan heb je de kiezer veel te hoog, die is dol op dit soort racistische en angstige onzin
[..]
Ach, die slachtofferrol staat ons allemaal![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:
dus ik zie het door de vingers.
Dan ben jij ook een beetje dommig.quote:
U is psycholoog?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloogquote:
Het jonge multitalent waar Nederland op zit te wachten dus, waarom meldt hij zich niet aan voor de lijst Wilders?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloog.
Het zal z'n kapsel wel zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:44 schreef du_ke het volgende:
Goede vraag. Op emoties spelen is ook al een sterk punt van hem.
Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloog.
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.quote:
foei.. niet op de vrouw spelenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
Ik spreek een vermoeden uit...............quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
hij zal derhalve ook een voorvechter van de stelling: "Beauty comes from the inside'* zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.
Als ik doorgaans jouw "bijdragen" zie die meestal bestaan uit een loze éénlijnige braakopmerking, moet ik tot de conclusie komen dat dat dan nog altijd beter is dan absoluut niets weten. Maar misschien moet je eens met je domme kop hard tegen een muur beuken, misschien breekt dan die hard-betonnen plaat wel.quote:
Na de Tokkietoer, nu een Thomtour dus. Hij gaat van de regen in de drup.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:41 schreef Sater het volgende:
Wilders' voornemen. Vanuit Venlo per bus door Nederland om te waarschuwen tegen goedkeuring van de Europese grondwet.
Bron Radio 1 op de middag 04 - 03 - '05.
Ah, Geert houdt de Nederlandse leeuw in het vaderlandse hok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |