Hoe denk je dat de SP is ontstaan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar want zij zijn geworteld in een partij en gaan niet zomaar plop uit het niets een partijtje oprichten.
[..]
Dan heb je de kiezer veel te hoog, die is dol op dit soort racistische en angstige onzin
[..]
Ach, die slachtofferrol staat ons allemaal![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:
dus ik zie het door de vingers.
Dan ben jij ook een beetje dommig.quote:
U is psycholoog?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef speedfreak1 het volgende:
Volgens mij is SCH in zijn jeugd vaak in elkaar geslagen, hij heeft iets met het woord slachtofferrol, dat gebruikt ie in ieder geval vaak, en dat duidt op een complex.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 04:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
en als hij van angst in zijn broek poept, heb je een slachtofferdrol.
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloogquote:
Het jonge multitalent waar Nederland op zit te wachten dus, waarom meldt hij zich niet aan voor de lijst Wilders?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloog.
Het zal z'n kapsel wel zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:44 schreef du_ke het volgende:
Goede vraag. Op emoties spelen is ook al een sterk punt van hem.
Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jazeker hij is alles. Want ook nog eens econoom en klimatoloog.
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.quote:
foei.. niet op de vrouw spelenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
Ik spreek een vermoeden uit...............quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn kapsel in je glazen bol ziet. Maar aangezien je weer over uiterlijkheden begint te kirren krijg ik het vermoeden dat je zelf bijzonder lelijk bent.
hij zal derhalve ook een voorvechter van de stelling: "Beauty comes from the inside'* zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ja joh, dat noemen ze breed ontwikkeld, maar dat gaat jouw vestand waarschijnlijk te boven.
Als ik doorgaans jouw "bijdragen" zie die meestal bestaan uit een loze éénlijnige braakopmerking, moet ik tot de conclusie komen dat dat dan nog altijd beter is dan absoluut niets weten. Maar misschien moet je eens met je domme kop hard tegen een muur beuken, misschien breekt dan die hard-betonnen plaat wel.quote:
Na de Tokkietoer, nu een Thomtour dus. Hij gaat van de regen in de drup.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:41 schreef Sater het volgende:
Wilders' voornemen. Vanuit Venlo per bus door Nederland om te waarschuwen tegen goedkeuring van de Europese grondwet.
Bron Radio 1 op de middag 04 - 03 - '05.
Ah, Geert houdt de Nederlandse leeuw in het vaderlandse hok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |