abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:05:00 #201
102466 cappp
Ondertitel
pi_25369353
Wilders Dat populistische ventje die in zijn eentje een groep vormt?
Nog nooit zoveel bullshit uit iemand horen komen Rascistisch en elitair gebral.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_25372470
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Na de Tokkietoer, nu een Thomtour dus. Hij gaat van de regen in de drup.
Mijn inschatting is dat de eventuele tour van Wilders meer een dollemansrit zal worden....
pi_25378364
Wilders gaat door het land op tounrnee om fondsen te werven voor zijn nieuwe partij omdat hij nog geen subsidie krijgt zoals allen alle andere partijen. Blijkbaar maakt dit bij tegenstanders zo'n indruk dat zelfs een fatsoenlijke topictitel al niet mogelijk is. En dan heb ik het nog niet eens over de fantastische inhoudelijke reacties van onze moreel verheven progressieven:
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geert Bigolow, male gigolo. .
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:42 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Dit is echt ziek. Die gast is alleen maar uit op aandacht!
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Mag ik dan zijn haar in de fik steken?
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Meki het volgende:
een bedelaar is ie
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom gaat-ie niet in de playboy staan???
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Of waarom maakt-ie niet een dertiendelige instructie video: "bleken met Geert, van haardos tot poepgat".
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Geert is rupsje nooit genoeg hè.
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 14:03 schreef Monus het volgende:
Heeft wilders al proef verlof gekregen?
Of word het een gezellig avondje met zijn allen in een cel samen met zijn import bruidje!
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Of waarom houdt hij niet een lezingenreeks: "Ome Geert vertelt over de Tweede Wereldoorlog".
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:36 schreef Sater het volgende:
Geert op de meet and greettour. Prostituerend product?
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:37 schreef Youssef het volgende:
Voor die 2000 euro wil ik hem wel door een gehakt molen halen hoor
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:38 schreef du_ke het volgende:
Achterlijke schooier die Wilders. Maar er zijn vast wel wat vastgoedhandelaars die in ruil voor wat 'steun' financieel aan z'n opmars mee willen werken .
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:04 schreef du_ke het volgende:
Die aap is immers zelf z'n grootste tegenstander.
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:29 schreef Meh7 het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk Wilders is gewoon een achterlijke rechts extremistische wannabe hoertje
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 22:20 schreef du_ke het volgende:
Z'n inkomsten zullen volgens mij ook voor een onevenredig groot deel uit zwart geld bestaan
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Het toont vooral weer aan dat iedere idioot die wat rabiate dingen roept een kudde frusten achter zich aan kan krijgen.
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
Computers zijn praktisch bij een systematische uitroeiïng .
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:05 schreef cappp het volgende:
Wilders Dat populistische ventje die in zijn eentje een groep vormt?
Nog nooit zoveel bullshit uit iemand horen komen Rascistisch en elitair gebral.

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde mods niet zoveel bagger hadden geaccepteerd als dit een ideetje was geweest van bijvoorbeeld Wouter Bos. En dan halverwege ook nog heel hypocriet opmerken:
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:01 schreef NorthernStar het volgende:
Ik geef even een waarschuwing vooraf. Blijf ontopic en ga niet op elkaar inhakken. Anders op eigen risico.
Tuurlijk...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:00:57 #204
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25379019
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 12:08 schreef Tikorev het volgende:

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde mods niet zoveel bagger hadden geaccepteerd als dit een ideetje was geweest van bijvoorbeeld Wouter Bos.
Lees Wouter Bos wil zijn kind alleen op een witte school hebben en Wouter Bos: populisme is goed voor de democratie. eens, en merk op dat je hier enkel een zeer selectieve slachtofferrol inneemt.
quote:
En dan halverwege ook nog heel hypocriet opmerken:
[..]

Tuurlijk...
Hoewel er zeer niet-inhoudelijke reacties tussen staan, is het niet "op elkaar inhakken", maar het inhakken op Wilders. Jij daarentegen probeert nu wel andere users te hakken met sarcastische zinssnedes als "onze moreel verheven progressieven".

Je slaat de plank dus weer compleet mis, ondanks dat het toch zeer gemakkelijk moet zijn om diverse reacties over het kontje van Bos kapsel van Wilders makkelijk te kunnen prullebakiseren. Volgende keer meer geluk Tikorev.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25379365
Over die grondwet trouwens, heeft men eigenlijk wel in de gaten welke verstrekkende consequenties die heeft? Zo wordt onder andere het nederlanderschap in geruild voor ingezetene van de EU, zo gaat de EU zich bemoeien met binnenlandse sociale aangelegenheden, kort gezegd komt het er op neer dat de nederlander in zijn eigen land een stuk minder zeggenschap krijgt over hoe we het hier wensen te doen. Leuk als straks van uit Brussel wordt opgelegd hoe we onze oude dagsvoorziening mogen afbreken, hoe we de helft van ons nationaal product aan de EU mogen doneren om daar niets voor terug te krijgen, hoe ons door de EU wordt opgelegd welke wetten we mogen hanteren ten aanzien van immigranten. De europese grondwet houdt gewoon het inleveren van een groot stuk souvereiniteit in, en dat beschouw ik als uiterst ongewenst. Ik zal dan ook tegen stemmen, al haalt het referendum waarschijnlijk niets uit, omdat het totaal geen rechtskracht heeft.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:15:17 #206
102466 cappp
Ondertitel
pi_25383416
quote:
[quotes]
Mooie opsomming, de meeste mensen in dit topic zijn dus met elkaar eens.
Misschien ben jij wel de kneus, tis maar een suggestie
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:45:28 #207
90365 Sater
hoipoloi
pi_25383844
[quote]Op zaterdag 5 maart 2005 13:29 schreef speedfreak1 het volgende:
Over die grondwet trouwens, heeft men eigenlijk wel in de gaten welke verstrekkende consequenties die heeft? Zo wordt onder andere het nederlanderschap in geruild voor ingezetene van de EU, zo gaat de EU zich bemoeien met binnenlandse sociale aangelegenheden, kort gezegd komt het er op neer dat de nederlander in zijn eigen land een stuk minder zeggenschap krijgt over hoe we het hier wensen te doen. Leuk als straks van uit Brussel wordt opgelegd hoe we onze oude dagsvoorziening mogen afbreken, hoe we de helft van ons nationaal product aan de EU mogen doneren om daar niets voor terug te krijgen, hoe ons door de EU wordt opgelegd welke wetten we mogen hanteren ten aanzien van immigranten. De europese grondwet houdt gewoon het inleveren van een groot stuk souvereiniteit in, en dat beschouw ik als uiterst ongewenst. Ik zal dan ook tegen stemmen, al haalt het referendum waarschijnlijk niets uit, omdat het totaal geen rechtskracht heeft.

[quote/]

Uit het Liberaal Manifest: " De natiestaat Nederland moet behouden blijven. De Europese democratie is gebaseerd op het nationale burgerschap."
Niet voor niets symboliseren de sterren op de Eurovlag: staatkundige eigenheid in
Europese gebondenheid.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25384487
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef cappp het volgende:

[..]

Je trekt de verkeerde conclusie, enkele users, waaronder Ryan3 en SCH komen niet verder dan nutteloze totaal niet onderbouwde braakopmerkingen, die in feite gewoon als troll aangemerkt kunnen worden, maar door de mods niet worden verwijderd om één of andere duistere reden, en als zodanig geen andere functie hebben dan de sfeer in een topic te verzieken.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25387309
quote:
Wilders gaat door het land op tounrnee om fondsen te werven voor zijn nieuwe partij omdat hij nog geen subsidie krijgt zoals allen alle andere partijen. Blijkbaar maakt dit bij tegenstanders zo'n indruk dat zelfs een fatsoenlijke topictitel al niet mogelijk is. En dan heb ik het nog niet eens over de fantastische inhoudelijke reacties van onze moreel verheven progressieven:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde mods niet zoveel bagger hadden geaccepteerd als dit een ideetje was geweest van bijvoorbeeld Wouter Bos. En dan halverwege ook nog heel hypocriet opmerken:
[..]

Tuurlijk...
Goed gezien . we gaan dat maar eens in de praktijk testen.

En waarom dit topic niet naar pol wordt verplaatst begrijp ik al helemaal niet
  zondag 6 maart 2005 @ 15:31:09 #210
102466 cappp
Ondertitel
pi_25396934
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:24 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je trekt de verkeerde conclusie, enkele users, waaronder Ryan3 en SCH komen niet verder dan nutteloze totaal niet onderbouwde braakopmerkingen, die in feite gewoon als troll aangemerkt kunnen worden, maar door de mods niet worden verwijderd om één of andere duistere reden, en als zodanig geen andere functie hebben dan de sfeer in een topic te verzieken.
En dat doet wilders niet wou je zeggen?
Lekker makkelijk, meeliften op de dood van van Gogh.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_25397425
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:31 schreef cappp het volgende:

[..]

En dat doet wilders niet wou je zeggen?
Lekker makkelijk, meeliften op de dood van van Gogh.
Wat het gedrag van die users betreft staat volledig los van hetgeen wilders zegt. Overigens is dat meeliften op de dood van van Gogh zeer toepasbaar op ook een aantal andere politici, je zag hetzelfde verschijnsel bij de moord op Pim Fortuyn. Ik kan me nog zeer goed het gehuichel van éne Wim Kok en éne Paul Rosenmuller herinneren, ze vonden het zooooo erg, maar het kwam ze tegelijkertijd zooooo goed uit. Niets nieuws onder de zon dus. Maar het zou een moderator sieren als hij die serie nergens op slaande totaal niet ter zake doende braakopmerkingen verwijderde, het argument dat er in een topic over Wouter Bos ook van dat soort opmerkingen staan is dun, dan had hij die ook moeten verwijderen.
Ik stem Wilders. U ook?
  zondag 6 maart 2005 @ 16:25:32 #212
85889 lucida
équilibre
pi_25398082
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:24 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ik kan me voor een groot deel in jouw ergernis vinden. Veel topics verzanden inderdaad in trivialiteiten en getroll. Inhoud, argumenten en beleefdheid worden volstrekt uit het oog verloren. Discussies worden door dezulken vaak alleen maar geëmotionaliseerd, gesentimentaliseerd, en getrivialiseerd terwijl zakelijke argumenten domweg niet worden gehoord.

Zoals ik al vaker heb opgemerkt. Je hoeft het niet altijd met anderen eens te zijn, maar dat mag iemand er niet van weerhouden respect en een zekere (zakelijke) distantie te bewaren - zeker in POL waar maar al te gauw politieke statements opgevat worden als persoonlijke aanvallen.

Wat nog het meest in het oog springt is het onbeschaamde meten met twee maten. Als minister de Graaf met een bus door het land trekt - om het regeringsvoorstel van de gekozen burgermeester te promoten - dan is er hoegenaamd geen vuiltje aan de lucht. Maar als Wilders eenzelfde aanpak voorstaat om zijn standpunten voor het voetlicht te brengen, dan wordt hij op een hoop gegooid met de mediahype rondom de Tokkies.

Het ideologisch raamwerk rondom Wilders is nu net door de media vastomlijnd opgezet. En om de 'valse' karikatuur die de media vervolgens van hem schetsen vooral maar overeind te kunnen houden, moet de "voorgeschreven" beeldvorming onbesproken blijven, om de kennelijk vooropgezette karaktermoord aldus in alle stilte te kunnen te kunnen plegen.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  zondag 6 maart 2005 @ 16:45:16 #213
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25398367
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:17 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Goed gezien . we gaan dat maar eens in de praktijk testen.

En waarom dit topic niet naar pol wordt verplaatst begrijp ik al helemaal niet
LOL!

Je bent zelf net zo erg man.
  zondag 6 maart 2005 @ 17:02:33 #214
90365 Sater
hoipoloi
pi_25398617
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:25 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat nog het meest in het oog springt is het onbeschaamde meten met twee maten. Als minister de Graaf met een bus door het land trekt - om het regeringsvoorstel van de gekozen burgermeester te promoten - dan is er hoegenaamd geen vuiltje aan de lucht. Maar als Wilders eenzelfde aanpak voorstaat om zijn standpunten voor het voetlicht te brengen, dan wordt hij op een hoop gegooid met de mediahype rondom de Tokkies. Het ideologisch raamwerk rondom Wilders is nu net door de media vastomlijnd opgezet. En om de 'valse' karikatuur die de media vervolgens van hem schetsen vooral maar overeind te kunnen houden, moet de "voorgeschreven" beeldvorming onbesproken blijven, om de kennelijk vooropgezette karaktermoord aldus in alle stilte te kunnen te kunnen plegen.
Lucida, mij dunkt dat Geert niet wars is van mediahype, in welke vorm dan ook.. Aandacht, ook negatieve, is tenslotte aandacht. De underdog- c.q. martelaarsrol zou de Groep Wilders wel eens stemmenwinst kunnen opleveren.
  zondag 6 maart 2005 @ 17:06:41 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25398667
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:02 schreef Sater het volgende:

[..]

Lucida, mij dunkt dat Geert niet wars is van mediahype, in welke vorm dan ook.. Aandacht, ook negatieve, is tenslotte aandacht. De underdog- c.q. martelaarsrol zou de Groep Wilders wel eens stemmenwinst kunnen opleveren.
volgens mij valt het wel mee met zijn negatieve aandacht. en daarnaast wordt de man serieus met de dood bedreigd. onderdeel van zijn campagne?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 maart 2005 @ 17:53:47 #216
90365 Sater
hoipoloi
pi_25398876
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij valt het wel mee met zijn negatieve aandacht. en daarnaast wordt de man serieus met de dood bedreigd. onderdeel van zijn campagne?
Op grond van doodsbedreiging de rol van benarde held spelen? Tja, waarom zou Wilders er géén verkiezingsmunt uit mogen en kunnen slaan?
pi_25410311
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:53 schreef Sater het volgende:

[..]

Op grond van doodsbedreiging de rol van benarde held spelen? Tja, waarom zou Wilders er géén verkiezingsmunt uit mogen en kunnen slaan?
Ik heb het idee dat Wiegel veel wind uit de zeilen haalt bij Wilders....................
  maandag 7 maart 2005 @ 12:33:32 #218
90365 Sater
hoipoloi
pi_25410829
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:57 schreef Bevo103 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Wiegel veel wind uit de zeilen haalt bij Wilders....................
Geert moet dus álle zeilen bijzetten? Speelt de wet van de remmende voorsprong hem parten.
Is hij de enige die de mogelijke terugkeer van orakelende Hans moet vrezen?
Interviewer: " Mag ik veronderstellen dat het idee van uw mogelijke terugkeer Wouter Bos [PvdA] behoorlijk nerveus maakt?"
Wiegel: " Äanigename gedachte waarbij ik tot dusver nog niet stil stond."

Bron: EO - De Ochtenden 07 - 03 - '05
pi_25411900
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Lees Wouter Bos wil zijn kind alleen op een witte school hebben en Wouter Bos: populisme is goed voor de democratie. eens, en merk op dat je hier enkel een zeer selectieve slachtofferrol inneemt.
In beide topics samen staat nog niet eens de helft van de bagger als in dit topic. Maar anders nog. Het lijkt mij beter dat je die dan gaat verwijderen i.p.v. dat je hier maar gaat tolereren.
quote:
Hoewel er zeer niet-inhoudelijke reacties tussen staan, is het niet "op elkaar inhakken", maar het inhakken op Wilders.

Je slaat de plank dus weer compleet mis
Volgens mij sla ik de plank helemaal niet mis:
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:01 schreef NorthernStar het volgende:
Ik geef even een waarschuwing vooraf. Blijf ontopic en ga niet op elkaar inhakken. Anders op eigen risico.
Maar goed, als op elkaar inhakken het grote probleem is, waarom staat deze reactie er dan nog:
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef cappp het volgende:

[..]

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_25412700
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:04 schreef Tikorev het volgende:

[..]

In beide topics samen staat nog niet eens de helft van de bagger als in dit topic. Maar anders nog. Het lijkt mij beter dat je die dan gaat verwijderen i.p.v. dat je hier maar gaat tolereren.
[..]

Volgens mij sla ik de plank helemaal niet mis:
[..]

Maar goed, als op elkaar inhakken het grote probleem is, waarom staat deze reactie er dan nog:
[..]
Tja, de mod uithangen is arbitrair en geeft altijd tegenstellingen.

Maar de Wilders-haters maken er altijd een zooitje van in dit soort topics inderdaad.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')