quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Scheelt niksquote:Op maandag 7 februari 2005 09:05 schreef komrad het volgende:
en de verkiezingsuitslag:
1. Dassen 655 stemmen
2. LS-Demon21 542 stemmen
3. Pretty 484 stemmen
4. HFR-Raateland 480 stemmen (Afgewezen)
5. Vikas 351 stemmen
6. babzy 327 stemmen
7. Frizza 171 stemmen
8. tigo1 169 stemmen
9. plangers 117 stemmen
10. grace 82 stemmen
11. Hogendorp 56 stemmen (Afgewezen)
12. SiemBrouwer 53 stemmen
13. Ruyven 48 stemmen (Afgewezen)
14. Mavernik 48 stemmen
15. sirdalord 43 stemmen
Ooooh,quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:43 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Wordt een failissement van tevoren aangekondigd of wordt je er dan gewoon uitgeflikkerd?![]()
Niet gezien, maar eerlijk gezegd stuurde ik daar wel een beetje op aan. Heb ik het begin zo lopen klootviolen dat het mij beter leek om vers opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
als je meer dan 500k rood staat, krijg je een melding dat je nog 5 logins of zo de tijd hebt om dit op te lossen...
Mocht dat het geval zijn, dan zie je dat dus zeker in beeld... Kan niet missen...
Neuj, dat is het 100% zeker weten niet.quote:Of ze hebben je account eruit gegooid wegens cheaten... maar dat kan jij zelf het beste beoordelen of dat het geval is...
Nu nog maar 7?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef qyn het volgende:
Het voordeel is wel dat de wachtrij in Nederland nu maar 8 mensen groot is
Als je team niet meer meedoet wil je dat dan even laten weten ivm de fok cup. Als je voor de loting een nieuw team hebt kan je dan evt weer inschrijvenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Niet gezien, maar eerlijk gezegd stuurde ik daar wel een beetje op aan. Heb ik het begin zo lopen klootviolen dat het mij beter leek om vers opnieuw te beginnen.
Oh, denk dat het beter is dat je me ook uit de Fok! Federatie flikkert.
Heren, willen jullie mij uitschrijven voor de Fok! Cup.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:35 schreef komrad het volgende:
[..]
Als je team niet meer meedoet wil je dat dan even laten weten ivm de fok cup. Als je voor de loting een nieuw team hebt kan je dan evt weer inschrijven
zjeveraar. Wees blij dat je erin staatquote:Op maandag 7 februari 2005 11:32 schreef Robar het volgende:
Oh....
Nog voor de openingspost...
Ik heb wel een ht-arena-site
Maar goed, zo een haast heeft dat nu ook weer niet.
http://www.ht-arena.com/robarka (gelijk even updaten!!!!)
heej, beetje gedeist hequote:Op maandag 7 februari 2005 08:35 schreef Robar het volgende:
En die update van dat sterrenoverzicht !
quote:Op dit moment wachten er 8 gebruikers in jouw land op een team. Dit gaat over het totaal aantal wachtenden in je land en dus niet over jouw plaats op de wachtlijst. Gisteren hebben 137 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2005-01-17 19:56:00.
Klopt ook niet, want 2 mensen op irc wachten al weken op hun team terwijl er al dagen staat dat er nog 8 op de wachtlijst staanquote:Op maandag 7 februari 2005 12:45 schreef Grumpey het volgende:
wow....wacht even...
er zijn gister 137 teams toegevoegd? en de laatste daarvan was 17-01? en de wachtlijst is nu 8 gebruikers?
zijn er sinds 17-01 dan maar 8 aanvragen bijgekomen? lijkt me sterk, klopt dus geen reet van
Tjop, dit is wat er op de saajt staat. Kan er weinig anders van brouwen eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt ook niet, want 2 mensen op irc wachten al weken op hun team terwijl er al dagen staat dat er nog 8 op de wachtlijst staan.Gister dus zoveel bijgekomen en ze worden iederen keer overgeslagen.
De wachtlijst bestaat alleen uit gebruikers die goedgekeurd zijn door de GMs. Spelers die al wél een aanvraag voor een team gedaan hebben, maar nog niet door een GM zijn goedgekeurd, staan dus níet op de wachtlijst, daarom kan er verwarring ontstaan bij mensen met kennisen die een team aangevraagd hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt ook niet, want 2 mensen op irc wachten al weken op hun team terwijl er al dagen staat dat er nog 8 op de wachtlijst staan.Gister dus zoveel bijgekomen en ze worden iederen keer overgeslagen.
Dat hebben ze altijd al gedaan. Mn overbuurjongen heeft ook een paar keer opnieuw moeten aanvragen omdat zn teamnamen niet goedgekeurd waren. Daar zijn ze aardig streng op geworden of zo. Stond tijdje terug ook op de frontpage van hattrick.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:11 schreef The_Hives het volgende:
Sinds wanneer gaan die kijken of iemand die zich aangemeld heeft aanhattrick mag doen?
ah, dat wist ik nietquote:Op maandag 7 februari 2005 17:46 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat hebben ze altijd al gedaan. Mn overbuurjongen heeft ook een paar keer opnieuw moeten aanvragen omdat zn teamnamen niet goedgekeurd waren. Daar zijn ze aardig streng op geworden of zo. Stond tijdje terug ook op de frontpage van hattrick.
Wow, rustig aan. Volgens mij was dat klassement over 't vorig seizoen of niet? Of wordt 't vanaf nu elke week geupdate?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:13 schreef pvrens het volgende:
Ja update dat sterrenklassement eens, ik sta er uberhaupt niet eens bij!!
Mijn record is 34,5 sterren bij de afgelopen bekerwedstrijd
Gisteren lekker gewonnen met 3-0 en dus niet eens in de laatste 10 minuten een doelpunt tegen gekregen...ideaal.
Wel een butspeler vanuit de jeugd:(:(
mensen, 2 misverstandenquote:Op maandag 7 februari 2005 19:27 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Wow, rustig aan. Volgens mij was dat klassement over 't vorig seizoen of niet? Of wordt 't vanaf nu elke week geupdate?
ze checken ook of je postcode en adres een bestaande combinatie is, en hoeveel teams er al aangevraagd zijn via dat ipadres of die naam.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:11 schreef The_Hives het volgende:
Sinds wanneer gaan die kijken of iemand die zich aangemeld heeft aanhattrick mag doen?
goeie zaak op zich al hoewel het wel weer kut is als je een broertje of zusje hebt die het ook wil spelen. Is daar ook aan gedacht?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ze checken ook of je postcode en adres een bestaande combinatie is, en hoeveel teams er al aangevraagd zijn via dat ipadres of die naam.
Ja je kan niet op ip-adres gebanned worden, omdat bijvoorbeeld op scholen meerde mensen aan hattrick doenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goeie zaak op zich al hoewel het wel weer kut is als je een broertje of zusje hebt die het ook wil spelen. Is daar ook aan gedacht?
inderdaad ik zit er op school ook altijd even achterquote:Op maandag 7 februari 2005 21:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja je kan niet op ip-adres gebanned worden, omdat bijvoorbeeld op scholen meerde mensen aan hattrick doen
hmmz 1 ster spelers zijn inderdaad bagger, maar ja. Succes met je zoektocht naar vleugelspelers.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:41 schreef truSteh het volgende:
Ookal stond ik al -14k, ik wou en zal een extra middenvelder kopen. Dat heb ik dus gedaan in de vorm van:
Morris Bruijn (36856599)
Total Skill Index (TSI): 1090
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Wel liev toch
Nu sta ik weer na zondag -114k, dat is niet leuk. (Speler kostte maar 75k)
Ik wil nu eigenlijk wel een nieuwe winger, kan ik wel gebruiken, die zijn ook nog bagger (1 ster)
Jij kunt de eerste zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 21:18 schreef komrad het volgende:
Sow ik ben even wezen werken en meteen ff 5 minuten alles teruglezen. Qyn is er al een bod op cym nog wattes? mss bied ik wel morgenvroeg anders, of zal ik voor die 17 jarigen gaan?
Het wil nog niet echt lukken, een beetje redelijke vleugelspelers gaan echt voor tonnen over de toonbank, en die heb ik nietquote:Op maandag 7 februari 2005 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz 1 ster spelers zijn inderdaad bagger, maar ja. Succes met je zoektocht naar vleugelspelers.
Je bent niet de enige die op zoek is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken, een beetje redelijke vleugelspelers gaan echt voor tonnen over de toonbank, en die heb ik niet![]()
Nog maar ff wachten met een nieuwe vleugel dan.
wel grote gok hoor, maar ik zal hem met veel intresse volgen. mede omdat ik geen bijstat fan ben, en het liefst zo hoog mogelijk instap, ben ik benieuwd naar de ontwikkeling van een speler die ik niet koop normaal gesprokenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 06:55 schreef Jonks het volgende:
Edmond Karli
TSI = 2 270 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
mijn nieuwste aankoop.. 17 jarig talentje was wel pietsie duur, 911k, maar het is er een waar ik nog láng mee kan doen
Herrdaherrquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:51 schreef sir_dalord het volgende:
je mag je speler nog selecteren, maar afgelopen zondag telt niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Herrdaherr
Oe mag ik nog mijn speler opgeven, kon vorige week niet, omdat het zo kort dag was!!
Ben ff twee dagen niet online
Ehm, deze wordt het:
Olav van der Burg (23048351)
Mag nog wel he???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb 5-0 gewonnen, WO!!!
hij heeft gespeeld.... dacht ik
SD, wat doe je, nu mis ik een punt, gelijk klassement naar de klotequote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je mag je speler nog selecteren, maar afgelopen zondag telt niet mee natuurlijk
ik heb anders nog wel een vleugelspelertje voor jequote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken, een beetje redelijke vleugelspelers gaan echt voor tonnen over de toonbank, en die heb ik niet![]()
Nog maar ff wachten met een nieuwe vleugel dan.
Hehe, die van mijn is beterquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel een vleugelspelertje voor je
Idd, die 3e plek stelt niet zoveel voor. En het was een tip dat Qyn me gaf om die keeper voor 0 euri erop te zetten. En ik heb mn stadion idd uitgebreid voordat het nieuwe seizoen begon. Ik ben ook niet gekquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mag ik wat domme vragen stellen?
Waarom zet je een goed keeper voor 0 erop? Met een beetje pech vang je er te weinig voor...
Stadion uitgebreid? Ik hoop toch voordat dit seizoen begon of niet?
En tis logisch dat die vent waar je 2-2 tegenspeelde bijna even hoog staat als jij na 1 wedstrijd, dus plek 3 zegt niet zo veel
ik vond het wel een goede tip van em. Ik kan nog wel een goed keepertje gebruiken, maar ik denk dat de prijs nog wel flink zal oplopenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, die 3e plek stelt niet zoveel voor. En het was een tip dat Qyn me gaf om die keeper voor 0 euri erop te zetten. En ik heb mn stadion idd uitgebreid voordat het nieuwe seizoen begon. Ik ben ook niet gekEn er is nu 11k op mn keeper geboden. Deadline: 09-02-2005 om 15:52.
Als ik bij de transfervergelijking kijk gaat ie je ongeveer 100k a 150k opleveren. Ik hoop op minder want dan heb ik emquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb het gezien MrMoonHet is gewoon een complot van qyn en jij tegen mij
Ik hoop iig dat de prijs wel gaat oplopen jahIk wil er minstens 250k voor vangen. Zoveel is ie wel waard denk ik.
nou ja kijk ik ben (nog) geen hattrick supporter en dan kan het ook nog niet geloof ik of wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
BTW waarom ben je geen lid van de Fok!Federatie? Ik zie tenminste niet bij je team staan dat je lid bent. No offence tegen niet-Fok!federatieleden
quote:Op dit moment wachten er 7 gebruikers in jouw land op een team. Dit gaat over het totaal aantal wachtenden in je land en dus niet over jouw plaats op de wachtlijst. Gisteren hebben 215 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2005-01-22 14:27:00.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Ga is spammen in het irc kanaal ofso.
Stap jij dan morgen weer met je andere been je bed uit?quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Ga is spammen in het irc kanaal ofso.
He, 15 minuten geleden zei je nog wat anders!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:21 schreef Grumpey het volgende:
ik zou piccen en trainies doen niels, en niet alleen voor je supporters, maar ook voor je comp. zondag
jij kan wel meer vindenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]
He, 15 minuten geleden zei je nog wat anders!!!!![]()
Ik vind dat iedereen ff zijn bekerwedstrijd voor vanavond moet posten.
Dan kan ik de leukste eruit zoekenen bekijken!!!!!
Dat is lang geleden, een positief saldo....ik ben john hoogendoorn dankbaar voor zijn 1 miljoen die hij heeft opgeleverd (uitmuntend pos.spel, 24 jaar)quote:Kapitaal: 731 663 ¤ (802 125) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 952 leden
Supporters: dolgelukkig
das kut he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:39 schreef avw1982 het volgende:
Niemand wilde mn 17 jargie goede verdediger voor 4 ton. Hij staat nu maar voor 3 ton op de lijst en dan maar hopen dat er een bidwar of zo komt.
Dat is erg klote ja. Ik wil graag een nieuwe coach aannemen maar heeft daarvoor nog wat centen nodig en daar kan hij voor zorgen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut he?
ik kijk altijd bij transfervergelijking wat er ongeveer gegeven wordt voor zo'n speler en dan zet ik em voor ongeveer die prijs (iets minder) op de lijst en soms verkoop je em dan nog niet![]()
waarom zoveel wisselingen? Koop ze dan gewoon wat met hogere bijstats.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:53 schreef achterop23 het volgende:
Na lange tijd me stil gehouden te hebben op dit forum, ook maar weer eens een update van mij.
Vorige week een speler voor ruim 1 miljoen verkocht. Ben nu op zoek naar 3 a 4 nieuwe toppertjes. Ik train passen dit seizoen, na dit seizoen zijn deze 3 a 4 toppertjes flink gegroeid in bijstats, daarna terug naar positiespel. Na 2 seizoenen heb ik 3 a 4 spelers die meer dan 1 miljoen opleveren. (het heeft me even wat rekenwerk opgeleverd, maar het klopt wel).
divisie: VI.115
1e wedstrijd gewonnen (2-1)
Uitgeschakeld in de beker (waarom!*!@#&)...
Teamid: 362451 (achterop23)
[..]
Dat is lang geleden, een positief saldo....ik ben john hoogendoorn dankbaar voor zijn 1 miljoen die hij heeft opgeleverd (uitmuntend pos.spel, 24 jaar)
volgens mij zit hier meer geld in.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom zoveel wisselingen? Koop ze dan gewoon wat met hogere bijstats.
http://www.go-2-it.com/Fed-Stats// bedoel je denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:11 schreef Lortnoc het volgende:
De fed-stats zijn weer geupdate
www.go-2-it.nl/fed-stats
Leuk dat Niestroj in 't top team zit
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:38 schreef Lortnoc het volgende:
En wat betekent dat dan?
dan geef je je spelers de opdracht om het rustig aan te doen, hierdoor gaat het moraal omhoog. Dit is alleen aan te raden als je tegen tegenstanders moet waarvan je zeker bent dat je gaat winnenquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:27 schreef Gh0stbust3r het volgende:
jongens ff een vraagje... wat is piccen???thnx he..
Beetje veel voor betaaldquote:David Ligibel (28422491)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 740
Loon: 1 488 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Johan-Derksen op 09-02-2005 16:14:35 ]Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
of je hebt bij voorbaat al echt geen schijn van kans tegen de tegenstander. Dan kan je het ook wel doenquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dan geef je je spelers de opdracht om het rustig aan te doen, hierdoor gaat het moraal omhoog. Dit is alleen aan te raden als je tegen tegenstanders moet waarvan je zeker bent dat je gaat winnen
dat is altijd zo. Standaard de eerste 15 a 20 minuten van een wedstrijdquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:30 schreef One_conundrum het volgende:
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
tis weer zover, vorige week ook al
ja, maar ik wacht nu al 45 minutenquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is altijd zo. Standaard de eerste 15 a 20 minuten van een wedstrijd
hmmm......... blijk dus al 0-3 voor te staan. PIC met reservesquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:02 schreef Tim_G het volgende:
QUAKELBOYS - FC Gouda (45 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
wtf is dit nou?? Nog geen verbinding?! lekkere bereik daar bij de quakelboys!
idd, maja, zelfs al zou ie ergens in dalen dan kan ik em nog steeds goed gebruiken, dus dat komt wel goed, ik verlies vaak wedstrijden op me middenveld, net 52 % balbezit voor de tegenstander enzo, terwijl de rest gelijk is, dat heeft me al een kampioenschap gekost en ik hoop geen 2e keer.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:17 schreef avw1982 het volgende:
Hopen dat zn ratings niet al te hard gaan dalen.
quote:Nicolas Bony (15095002)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 4 720
Loon: 2 472 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carričre: 2
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
haha ja spelers huren had Hattrick misschien compleet gemaakt. Talentjes kopen en dan ff stallen bij een andere club waar ze wel aan spelen toekomenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef komrad het volgende:
ik ben echt een grote voorstander van lease constructies
Jammer dat de GMs en HT-xxxx het minder kunnen waarderen
oke completer dan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Compleet?
Wat zou je zeggen van wissels kunnen toepassen tijdens de wedstrijd?
Eigen prijzen bepalen voor toegangskaarten?
Meer invloed op de manier van trainen dan alleen het type aangeven?
Moet ik nog ff doorgaan?
Nou kan zeggen dat ze weinig doen met idee-en. Als je HT beter ( realistischer ) wilt maken moet je sowieso eerst beginnen met rechts, links en 2 benige spelers! Kan er bij mij nog steeds in dat ze daar niet mee begonnen zijn? Lijkt mij toch wel een basis als je HT opstart.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke completer dan.
maar ga vooral door met zulke dingen en geef ze es door aan GM's misschien dat die er wat mee kunnen
Komt dit niet toevallig door de ervaring van deze spelers?quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:08 schreef Robar het volgende:
5-0 gewonnen WO
Volgende wedstrijd, mede zesdeklasser!
Beetje een raar team.
Hij haalt erg hoge ratings, met spelers met een TSI van onder de 1000.
Juist ja, de gemiddelde leeftijd in het veld is ongeveer 30!
Zijn verdedigers zijn 32, 33, 34, 35!
Zijn keeper is 35.
Zijn aanvallers zijn 23, 24.
Zijn middenvelders zjin 23, en de rest rond de 30!
Met een beetje mazzel is de helft geblesseerd in zijn bekerwedstijd tegen mij!
Zijn reserves zijn erg matig...........
Ik heb dus kansen, ik zie het wel, mocht ik winnen dan is mijn eerste doelstelling gehaald, namelijk minimaal de vierde ronde in de beker!
Wat voor Stats had die spits DMC?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef DaMadKow het volgende:
Aangezien ik maandag een van mijn spitsen voor 1,7 miljoen verkocht had had ik geld om mijn verdediging eens te versterken.
Deze speler is het geworden, gekocht voor 1.467.000
[..]
I know, maar de skills kunnen ook hoog zijn hoor. Maar als spelers te oud worden, dan daalt hun waarde natuurlijk. Zo kan het dat een 35-jarige best wel uitstekend pm en pas kan hebben, met een TSI van minder dan 1000. Vraag is alleen of ie het een hele wedstrijd volhoudtquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:37 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Komt dit niet toevallig door de ervaring van deze spelers?
575k voor een speler die uitstekend gaat worden...... dus eigenlijk nog steeds goed is?? marktconform?? hehehehe!! Succes met verkopen in ieder geval!quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:35 schreef komrad het volgende:
Nee natuurlijk niet, moet er zelf ook wat aan verdienen. Noem het maar marktconforme prijzen
Tim, die 19 jarige moet op zich wel te verkopen zijn en hij stijgt zeker morgen. 575k is niet weinig maar volgens de def goeroes van fok moet het te doen zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
575k voor een speler die uitstekend gaat worden...... dus eigenlijk nog steeds goed is?? marktconform?? hehehehe!! Succes met verkopen in ieder geval!
Train je verdedigen? waarom train je die 17 jarige niet zelf door??
20 jaar, uitmuntend scoren, matig passen, matig positiespelquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat voor Stats had die spits DMC?
ai dan moet ik nog even door trainenquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:33 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
20 jaar, uitmuntend scoren, matig passen, matig positiespel
Had ik 350k voor betaaldquote:Włodek Wranik (53306497)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 390
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn eerste uitstekend ....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:52 schreef R_B het volgende:
jihoe..
Normaal meld ik het niet..maar deze keer wel..
Een van mijn spelers is naar uitstekend pos gegaan....
uitstekende conditie..uitstekend pos...en redelijk passen...
quote:> Hoi,
> Ik heb mijn team aangevraagd op 2005-01-24 18:44:51. (Username: WiegerC )
> Nu staat de wachtlijst al enigzins een lange tijd op 8 man.
> Dit vind ik raar want van vrienden heb ik te horen gekregen dat er eergister
> nog 128 man een team hadden gekregen.
> Ook een vriend van mij die er al een tijd opstaat heeft laatst een team
> toegewezen gekregen. (vandaag)
> Ik heb nu een de vraag; Is mijn team afgekeurd? Zoja; Waarom?
> Mijn teamnaam was Graaf Willem. Niks mee aan de hand lijkt mij zo?
>
> --
> Groeten, WiegerC
>
quote:Hoi,
Ik kan geen account vinden met username WiegerC. Waarschijnlijk is je teamaanvraag door ons afgekeurd om de een of andere reden.
Met vriendelijke groet,
GM-oatvt
Hattrick Gamemasters Nederland
nederland@hattrick.org
quote:De GameMasters hebben je aanvraag onderzocht om een team, met de naam FC Graaf Willem, aan te maken in Hattrick, op www.hattrick.org. Helaas bleek je aanvraag niet aan alle eisen te voldoen (onvolledig en/of incorrect). Je bent uiteraard van harte welkom om een nieuwe aanvraag in te dienen. Vaak voorkomende redenen voor het afwijzen van een Hattrickaanvraag, wellicht een of meer van de redenen voor het afwijzen van jouw aanvraag, zijn:
Onvolledige of incorrecte persoonlijke gegevens: je bent verplicht tot het geven van juiste informatie over jezelf. Deze informatie wordt niet gedeeld met buitenstaanders of gebruikt voor spam of een vergelijkbaar onaangenaam doel. Maar zij is wel noodzakelijk om de echtheid van je aanvraag te verifiÃĢren. Sommige mensen beschouwen dit als een inbreuk op hun privacy. Wij respecteren dat, maar dan vragen we jou om te respecteren dat wanneer we de echtheid van jouw aanvraag niet kunnen nagaan, we hem zullen moeten afwijzen. We willen dat Hattrick gevrijwaard blijft van cheaten.
Het is verboden om een team- en/of gebruikersnaam te kiezen waarmee je iemand kunt kwetsen. Hattrick is een ontmoetingsplaats voor mensen (zowel kinderen als volwassenen) uit de hele wereld. In het bijzonder racistische of op andere manieren discriminerende namen zullen we dan ook niet tolereren.
Het spijt ons dat we jouw aanvraag niet konden accepteren en we moeten je dan ook vragen hem opnieuw in te vullen. Desondanks hopen we je spoedig te kunnen verwelkomen in de wereld van Hattrick!
Je hebt de volgende gegevens verstrekt:
Jouw voornaam: Wieger
Achternaam: Chen
Alias/Gebruikersnaam: WiegerC
Team: FC Graaf Willem
Adres: Hou ik voor me natuurlijk
Jup.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:17 schreef maniack28 het volgende:
@Chen, heb je wel je echte adres e.d. ingevuld? Daar kijken ze wel naar...
Ja, nu staat er dat er gister 255 man in Nederland een team hadden gekregen terwijl er gister 7 man ofzo op de wachtlijst stonden. Klopt dus echt geen drol van.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:55 schreef Chen het volgende:
Heb me opnieuw aangemeld met FC Chenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ja, nu staat er dat er gister 255 man in Nederland een team hadden gekregen terwijl er gister 7 man ofzo op de wachtlijst stonden. Klopt dus echt geen drol van.
Geduld is een schone zaak denk ik.
#fokhattrick@irc.fok.nlquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:36 schreef dondjo het volgende:
heb je IRC channel etc?
staat er niet bij, bij community
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:49 schreef Jonks het volgende:
Op zich is de cup natuurlijk wel leuk, maar ik heb er niets te zoeken. Ik heb geen echt B-team dus ik zou gewoon slachtvee zijn tenzij ik A-spelers ga gebruiken maar dat wil ik niet i.v.m. blessures en een grote selectie.. ik zet liever een overtollige trainee even in de spits op woensdag
En net als Patron zijn er een aantal vrienden met wie ik af en toe wil oefenen, of een keer een vlaggetje halen![]()
Fokc cup leuk idee dus, maar niet echt iets voor mij, vandaar.
Ach wat zal ik zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:01 schreef Jonks het volgende:
In een vraag gesprek met Michielsen was hij dan ook danig kort over Egri: "Hoe kan een nietige worm de zon bevuilen?"
ga ik wel vanuit ja! Bij transfer vergelijking varieert de verkoopprijs tussen de 600k en 1.2 miljoen.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kolere Tim G... Das een hele lieve
Die gaat toch wel voor meer weg dan 300k neem ik aan?
Gewoon meebieden joh! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op zondag 13 februari 2005 11:45 schreef komrad het volgende:
Jammer dat die van Tim_G wel wat te duur zal worden
quote:Op zondag 13 februari 2005 11:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Gewoon meebieden joh! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!![]()
Laten we het hopen!! Maar ben met 500k tevreden...alles wat meer is is een mooi toetje!quote:Op zondag 13 februari 2005 11:59 schreef komrad het volgende:
[..]ik zoek wel een haalbare speler. Maar je krijgt daar echt wel 700k of meer voor
13-02-2005 Bought Bert Riis from Dalmacija u src 1 790 000 ¤ 6 420quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
en wat ga je met al die miljoenen doen?
Voor mijn gevoel had mn pot geen 10 sec langer moeten durenquote:0-1 Herman Olivais (12)
1-1 Franck Balladur (12)
1-2 David Ligibel (28)
2-2 Febian Brion (59)
2-3 Aviad Peres (63)
3-3 Daniël van der Pol (68)
3-4 David Ligibel (70)
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had mn pot geen 10 sec langer moeten duren
quote:Ernst-Jan Keijser (55649372) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 522 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op maandag 14 februari 2005 02:36 schreef The_Hives het volgende:
Ga je express naar de kapper om hetzelfde kapsel als Co Adriaanse te krijgen, herkent sirdalord me niet zonder kroeshaar
quote:Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1008 leden
Supporters: in de wolken
het lag niet zozeer aan je kroeshaar, maar meer dat je eens liep zonder al die gouden kettingen en ringen. En owja, dat je eens niet een fiets bijhad waarvan het slot was opengebrokenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:36 schreef The_Hives het volgende:
Ga je express naar de kapper om hetzelfde kapsel als Co Adriaanse te krijgen, herkent sirdalord me niet zonder kroeshaar
TU is je trainingsupdate, deze kun je zelf samenstellen door stats te vergelijken.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:09 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Waar kun je nou precies je TU vinden, en wat houd WO in....??
Tssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 14 februari 2005 12:42 schreef Gh0stbust3r het volgende:
bedankt komrad... (Y)
en minder volledigquote:Op maandag 14 februari 2005 13:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssssssssssik was eerder
quote:
Mn nieuwste aankoop...quote:Gertheo Bennaart (52347366)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Ulteam
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Johan_Derksen is de expertquote:Op maandag 14 februari 2005 19:07 schreef ArTiC het volgende:
Andreas Månling
TSI = 1 130 , 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
3 sterren centrale verdediger
Wat kan ik hiervoor vragen/krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |