idd, maja, zelfs al zou ie ergens in dalen dan kan ik em nog steeds goed gebruiken, dus dat komt wel goed, ik verlies vaak wedstrijden op me middenveld, net 52 % balbezit voor de tegenstander enzo, terwijl de rest gelijk is, dat heeft me al een kampioenschap gekost en ik hoop geen 2e keer.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:17 schreef avw1982 het volgende:
Hopen dat zn ratings niet al te hard gaan dalen.
quote:Nicolas Bony (15095002)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 4 720
Loon: 2 472 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
haha ja spelers huren had Hattrick misschien compleet gemaakt. Talentjes kopen en dan ff stallen bij een andere club waar ze wel aan spelen toekomenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef komrad het volgende:
ik ben echt een grote voorstander van lease constructies
Jammer dat de GMs en HT-xxxx het minder kunnen waarderen
oke completer dan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Compleet?
Wat zou je zeggen van wissels kunnen toepassen tijdens de wedstrijd?
Eigen prijzen bepalen voor toegangskaarten?
Meer invloed op de manier van trainen dan alleen het type aangeven?
Moet ik nog ff doorgaan?
Nou kan zeggen dat ze weinig doen met idee-en. Als je HT beter ( realistischer ) wilt maken moet je sowieso eerst beginnen met rechts, links en 2 benige spelers! Kan er bij mij nog steeds in dat ze daar niet mee begonnen zijn? Lijkt mij toch wel een basis als je HT opstart.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke completer dan.
maar ga vooral door met zulke dingen en geef ze es door aan GM's misschien dat die er wat mee kunnen
Komt dit niet toevallig door de ervaring van deze spelers?quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:08 schreef Robar het volgende:
5-0 gewonnen WO
Volgende wedstrijd, mede zesdeklasser!
Beetje een raar team.
Hij haalt erg hoge ratings, met spelers met een TSI van onder de 1000.
Juist ja, de gemiddelde leeftijd in het veld is ongeveer 30!
Zijn verdedigers zijn 32, 33, 34, 35!
Zijn keeper is 35.
Zijn aanvallers zijn 23, 24.
Zijn middenvelders zjin 23, en de rest rond de 30!
Met een beetje mazzel is de helft geblesseerd in zijn bekerwedstijd tegen mij!
Zijn reserves zijn erg matig...........
Ik heb dus kansen, ik zie het wel, mocht ik winnen dan is mijn eerste doelstelling gehaald, namelijk minimaal de vierde ronde in de beker!
Wat voor Stats had die spits DMC?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef DaMadKow het volgende:
Aangezien ik maandag een van mijn spitsen voor 1,7 miljoen verkocht had had ik geld om mijn verdediging eens te versterken.
Deze speler is het geworden, gekocht voor 1.467.000
[..]
I know, maar de skills kunnen ook hoog zijn hoor. Maar als spelers te oud worden, dan daalt hun waarde natuurlijk. Zo kan het dat een 35-jarige best wel uitstekend pm en pas kan hebben, met een TSI van minder dan 1000. Vraag is alleen of ie het een hele wedstrijd volhoudtquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:37 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Komt dit niet toevallig door de ervaring van deze spelers?
575k voor een speler die uitstekend gaat worden...... dus eigenlijk nog steeds goed is?? marktconform?? hehehehe!! Succes met verkopen in ieder geval!quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:35 schreef komrad het volgende:
Nee natuurlijk niet, moet er zelf ook wat aan verdienen. Noem het maar marktconforme prijzen
Tim, die 19 jarige moet op zich wel te verkopen zijn en hij stijgt zeker morgen. 575k is niet weinig maar volgens de def goeroes van fok moet het te doen zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
575k voor een speler die uitstekend gaat worden...... dus eigenlijk nog steeds goed is?? marktconform?? hehehehe!! Succes met verkopen in ieder geval!
Train je verdedigen? waarom train je die 17 jarige niet zelf door??
20 jaar, uitmuntend scoren, matig passen, matig positiespelquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat voor Stats had die spits DMC?
ai dan moet ik nog even door trainenquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:33 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
20 jaar, uitmuntend scoren, matig passen, matig positiespel
Had ik 350k voor betaaldquote:Włodek Wranik (53306497)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 390
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn eerste uitstekend ....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:52 schreef R_B het volgende:
jihoe..
Normaal meld ik het niet..maar deze keer wel..
Een van mijn spelers is naar uitstekend pos gegaan....
uitstekende conditie..uitstekend pos...en redelijk passen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |