jij kan wel meer vindenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]
He, 15 minuten geleden zei je nog wat anders!!!!![]()
Ik vind dat iedereen ff zijn bekerwedstrijd voor vanavond moet posten.
Dan kan ik de leukste eruit zoekenen bekijken!!!!!

Dat is lang geleden, een positief saldo....ik ben john hoogendoorn dankbaar voor zijn 1 miljoen die hij heeft opgeleverd (uitmuntend pos.spel, 24 jaar)quote:Kapitaal: 731 663 ¤ (802 125) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 952 leden
Supporters: dolgelukkig

das kut he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:39 schreef avw1982 het volgende:
Niemand wilde mn 17 jargie goede verdediger voor 4 ton. Hij staat nu maar voor 3 ton op de lijst en dan maar hopen dat er een bidwar of zo komt.

Dat is erg klote ja. Ik wil graag een nieuwe coach aannemen maar heeft daarvoor nog wat centen nodig en daar kan hij voor zorgen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das kut he?
ik kijk altijd bij transfervergelijking wat er ongeveer gegeven wordt voor zo'n speler en dan zet ik em voor ongeveer die prijs (iets minder) op de lijst en soms verkoop je em dan nog niet![]()

waarom zoveel wisselingen? Koop ze dan gewoon wat met hogere bijstats.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:53 schreef achterop23 het volgende:
Na lange tijd me stil gehouden te hebben op dit forum, ook maar weer eens een update van mij.
Vorige week een speler voor ruim 1 miljoen verkocht. Ben nu op zoek naar 3 a 4 nieuwe toppertjes. Ik train passen dit seizoen, na dit seizoen zijn deze 3 a 4 toppertjes flink gegroeid in bijstats, daarna terug naar positiespel. Na 2 seizoenen heb ik 3 a 4 spelers die meer dan 1 miljoen opleveren. (het heeft me even wat rekenwerk opgeleverd, maar het klopt wel).
divisie: VI.115
1e wedstrijd gewonnen (2-1)
Uitgeschakeld in de beker (waarom!*!@#&)...
Teamid: 362451 (achterop23)
[..]
Dat is lang geleden, een positief saldo....ik ben john hoogendoorn dankbaar voor zijn 1 miljoen die hij heeft opgeleverd (uitmuntend pos.spel, 24 jaar)

volgens mij zit hier meer geld in.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom zoveel wisselingen? Koop ze dan gewoon wat met hogere bijstats.

http://www.go-2-it.com/Fed-Stats// bedoel je denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:11 schreef Lortnoc het volgende:
De fed-stats zijn weer geupdate
www.go-2-it.nl/fed-stats
Leuk dat Niestroj in 't top team zit

quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:38 schreef Lortnoc het volgende:
En wat betekent dat dan?

dan geef je je spelers de opdracht om het rustig aan te doen, hierdoor gaat het moraal omhoog. Dit is alleen aan te raden als je tegen tegenstanders moet waarvan je zeker bent dat je gaat winnenquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:27 schreef Gh0stbust3r het volgende:
jongens ff een vraagje... wat is piccen???thnx he..

Beetje veel voor betaaldquote:David Ligibel (28422491)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 740
Loon: 1 488 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Johan-Derksen op 09-02-2005 16:14:35 ]Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari

of je hebt bij voorbaat al echt geen schijn van kans tegen de tegenstander. Dan kan je het ook wel doenquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dan geef je je spelers de opdracht om het rustig aan te doen, hierdoor gaat het moraal omhoog. Dit is alleen aan te raden als je tegen tegenstanders moet waarvan je zeker bent dat je gaat winnen

dat is altijd zo. Standaard de eerste 15 a 20 minuten van een wedstrijdquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:30 schreef One_conundrum het volgende:
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
tis weer zover, vorige week ook al

ja, maar ik wacht nu al 45 minutenquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is altijd zo. Standaard de eerste 15 a 20 minuten van een wedstrijd

hmmm......... blijk dus al 0-3 voor te staan. PIC met reservesquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:02 schreef Tim_G het volgende:
QUAKELBOYS - FC Gouda (45 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
wtf is dit nou?? Nog geen verbinding?! lekkere bereik daar bij de quakelboys!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |