quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Scheelt niksquote:Op maandag 7 februari 2005 09:05 schreef komrad het volgende:
en de verkiezingsuitslag:
1. Dassen 655 stemmen
2. LS-Demon21 542 stemmen
3. Pretty 484 stemmen
4. HFR-Raateland 480 stemmen (Afgewezen)
5. Vikas 351 stemmen
6. babzy 327 stemmen
7. Frizza 171 stemmen
8. tigo1 169 stemmen
9. plangers 117 stemmen
10. grace 82 stemmen
11. Hogendorp 56 stemmen (Afgewezen)
12. SiemBrouwer 53 stemmen
13. Ruyven 48 stemmen (Afgewezen)
14. Mavernik 48 stemmen
15. sirdalord 43 stemmen
Ooooh,quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:43 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Wordt een failissement van tevoren aangekondigd of wordt je er dan gewoon uitgeflikkerd?![]()
Niet gezien, maar eerlijk gezegd stuurde ik daar wel een beetje op aan. Heb ik het begin zo lopen klootviolen dat het mij beter leek om vers opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
als je meer dan 500k rood staat, krijg je een melding dat je nog 5 logins of zo de tijd hebt om dit op te lossen...
Mocht dat het geval zijn, dan zie je dat dus zeker in beeld... Kan niet missen...
Neuj, dat is het 100% zeker weten niet.quote:Of ze hebben je account eruit gegooid wegens cheaten... maar dat kan jij zelf het beste beoordelen of dat het geval is...
Nu nog maar 7?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef qyn het volgende:
Het voordeel is wel dat de wachtrij in Nederland nu maar 8 mensen groot is
Als je team niet meer meedoet wil je dat dan even laten weten ivm de fok cup. Als je voor de loting een nieuw team hebt kan je dan evt weer inschrijvenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Niet gezien, maar eerlijk gezegd stuurde ik daar wel een beetje op aan. Heb ik het begin zo lopen klootviolen dat het mij beter leek om vers opnieuw te beginnen.
Oh, denk dat het beter is dat je me ook uit de Fok! Federatie flikkert.
Heren, willen jullie mij uitschrijven voor de Fok! Cup.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:35 schreef komrad het volgende:
[..]
Als je team niet meer meedoet wil je dat dan even laten weten ivm de fok cup. Als je voor de loting een nieuw team hebt kan je dan evt weer inschrijven
zjeveraar. Wees blij dat je erin staatquote:Op maandag 7 februari 2005 11:32 schreef Robar het volgende:
Oh....
Nog voor de openingspost...
Ik heb wel een ht-arena-site
Maar goed, zo een haast heeft dat nu ook weer niet.
http://www.ht-arena.com/robarka (gelijk even updaten!!!!)
heej, beetje gedeist hequote:Op maandag 7 februari 2005 08:35 schreef Robar het volgende:
En die update van dat sterrenoverzicht !
quote:Op dit moment wachten er 8 gebruikers in jouw land op een team. Dit gaat over het totaal aantal wachtenden in je land en dus niet over jouw plaats op de wachtlijst. Gisteren hebben 137 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2005-01-17 19:56:00.
Klopt ook niet, want 2 mensen op irc wachten al weken op hun team terwijl er al dagen staat dat er nog 8 op de wachtlijst staanquote:Op maandag 7 februari 2005 12:45 schreef Grumpey het volgende:
wow....wacht even...
er zijn gister 137 teams toegevoegd? en de laatste daarvan was 17-01? en de wachtlijst is nu 8 gebruikers?
zijn er sinds 17-01 dan maar 8 aanvragen bijgekomen? lijkt me sterk, klopt dus geen reet van
Tjop, dit is wat er op de saajt staat. Kan er weinig anders van brouwen eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt ook niet, want 2 mensen op irc wachten al weken op hun team terwijl er al dagen staat dat er nog 8 op de wachtlijst staan.Gister dus zoveel bijgekomen en ze worden iederen keer overgeslagen.
De wachtlijst bestaat alleen uit gebruikers die goedgekeurd zijn door de GMs. Spelers die al wél een aanvraag voor een team gedaan hebben, maar nog niet door een GM zijn goedgekeurd, staan dus níet op de wachtlijst, daarom kan er verwarring ontstaan bij mensen met kennisen die een team aangevraagd hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt ook niet, want 2 mensen op irc wachten al weken op hun team terwijl er al dagen staat dat er nog 8 op de wachtlijst staan.Gister dus zoveel bijgekomen en ze worden iederen keer overgeslagen.
Dat hebben ze altijd al gedaan. Mn overbuurjongen heeft ook een paar keer opnieuw moeten aanvragen omdat zn teamnamen niet goedgekeurd waren. Daar zijn ze aardig streng op geworden of zo. Stond tijdje terug ook op de frontpage van hattrick.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:11 schreef The_Hives het volgende:
Sinds wanneer gaan die kijken of iemand die zich aangemeld heeft aanhattrick mag doen?
ah, dat wist ik nietquote:Op maandag 7 februari 2005 17:46 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat hebben ze altijd al gedaan. Mn overbuurjongen heeft ook een paar keer opnieuw moeten aanvragen omdat zn teamnamen niet goedgekeurd waren. Daar zijn ze aardig streng op geworden of zo. Stond tijdje terug ook op de frontpage van hattrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |