Wow, rustig aan. Volgens mij was dat klassement over 't vorig seizoen of niet? Of wordt 't vanaf nu elke week geupdate?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:13 schreef pvrens het volgende:
Ja update dat sterrenklassement eens, ik sta er uberhaupt niet eens bij!!
Mijn record is 34,5 sterren bij de afgelopen bekerwedstrijd
Gisteren lekker gewonnen met 3-0 en dus niet eens in de laatste 10 minuten een doelpunt tegen gekregen...ideaal.
Wel een butspeler vanuit de jeugd:(:(
mensen, 2 misverstandenquote:Op maandag 7 februari 2005 19:27 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Wow, rustig aan. Volgens mij was dat klassement over 't vorig seizoen of niet? Of wordt 't vanaf nu elke week geupdate?
ze checken ook of je postcode en adres een bestaande combinatie is, en hoeveel teams er al aangevraagd zijn via dat ipadres of die naam.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:11 schreef The_Hives het volgende:
Sinds wanneer gaan die kijken of iemand die zich aangemeld heeft aanhattrick mag doen?
goeie zaak op zich al hoewel het wel weer kut is als je een broertje of zusje hebt die het ook wil spelen. Is daar ook aan gedacht?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ze checken ook of je postcode en adres een bestaande combinatie is, en hoeveel teams er al aangevraagd zijn via dat ipadres of die naam.
Ja je kan niet op ip-adres gebanned worden, omdat bijvoorbeeld op scholen meerde mensen aan hattrick doenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goeie zaak op zich al hoewel het wel weer kut is als je een broertje of zusje hebt die het ook wil spelen. Is daar ook aan gedacht?
inderdaad ik zit er op school ook altijd even achterquote:Op maandag 7 februari 2005 21:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja je kan niet op ip-adres gebanned worden, omdat bijvoorbeeld op scholen meerde mensen aan hattrick doen
hmmz 1 ster spelers zijn inderdaad bagger, maar ja. Succes met je zoektocht naar vleugelspelers.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:41 schreef truSteh het volgende:
Ookal stond ik al -14k, ik wou en zal een extra middenvelder kopen. Dat heb ik dus gedaan in de vorm van:
Morris Bruijn (36856599)
Total Skill Index (TSI): 1090
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Wel liev toch
Nu sta ik weer na zondag -114k, dat is niet leuk. (Speler kostte maar 75k)
Ik wil nu eigenlijk wel een nieuwe winger, kan ik wel gebruiken, die zijn ook nog bagger (1 ster)
Jij kunt de eerste zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 21:18 schreef komrad het volgende:
Sow ik ben even wezen werken en meteen ff 5 minuten alles teruglezen. Qyn is er al een bod op cym nog wattes? mss bied ik wel morgenvroeg anders, of zal ik voor die 17 jarigen gaan?
Het wil nog niet echt lukken, een beetje redelijke vleugelspelers gaan echt voor tonnen over de toonbank, en die heb ik nietquote:Op maandag 7 februari 2005 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz 1 ster spelers zijn inderdaad bagger, maar ja. Succes met je zoektocht naar vleugelspelers.
Je bent niet de enige die op zoek is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken, een beetje redelijke vleugelspelers gaan echt voor tonnen over de toonbank, en die heb ik niet![]()
Nog maar ff wachten met een nieuwe vleugel dan.
wel grote gok hoor, maar ik zal hem met veel intresse volgen. mede omdat ik geen bijstat fan ben, en het liefst zo hoog mogelijk instap, ben ik benieuwd naar de ontwikkeling van een speler die ik niet koop normaal gesprokenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 06:55 schreef Jonks het volgende:
Edmond Karli
TSI = 2 270 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
mijn nieuwste aankoop.. 17 jarig talentje was wel pietsie duur, 911k, maar het is er een waar ik nog láng mee kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |