quote:> Hoi,
> Ik heb mijn team aangevraagd op 2005-01-24 18:44:51. (Username: WiegerC )
> Nu staat de wachtlijst al enigzins een lange tijd op 8 man.
> Dit vind ik raar want van vrienden heb ik te horen gekregen dat er eergister
> nog 128 man een team hadden gekregen.
> Ook een vriend van mij die er al een tijd opstaat heeft laatst een team
> toegewezen gekregen. (vandaag)
> Ik heb nu een de vraag; Is mijn team afgekeurd? Zoja; Waarom?
> Mijn teamnaam was Graaf Willem. Niks mee aan de hand lijkt mij zo?
>
> --
> Groeten, WiegerC
>
quote:Hoi,
Ik kan geen account vinden met username WiegerC. Waarschijnlijk is je teamaanvraag door ons afgekeurd om de een of andere reden.
Met vriendelijke groet,
GM-oatvt
Hattrick Gamemasters Nederland
nederland@hattrick.org
quote:De GameMasters hebben je aanvraag onderzocht om een team, met de naam FC Graaf Willem, aan te maken in Hattrick, op www.hattrick.org. Helaas bleek je aanvraag niet aan alle eisen te voldoen (onvolledig en/of incorrect). Je bent uiteraard van harte welkom om een nieuwe aanvraag in te dienen. Vaak voorkomende redenen voor het afwijzen van een Hattrickaanvraag, wellicht een of meer van de redenen voor het afwijzen van jouw aanvraag, zijn:
Onvolledige of incorrecte persoonlijke gegevens: je bent verplicht tot het geven van juiste informatie over jezelf. Deze informatie wordt niet gedeeld met buitenstaanders of gebruikt voor spam of een vergelijkbaar onaangenaam doel. Maar zij is wel noodzakelijk om de echtheid van je aanvraag te verifiëren. Sommige mensen beschouwen dit als een inbreuk op hun privacy. Wij respecteren dat, maar dan vragen we jou om te respecteren dat wanneer we de echtheid van jouw aanvraag niet kunnen nagaan, we hem zullen moeten afwijzen. We willen dat Hattrick gevrijwaard blijft van cheaten.
Het is verboden om een team- en/of gebruikersnaam te kiezen waarmee je iemand kunt kwetsen. Hattrick is een ontmoetingsplaats voor mensen (zowel kinderen als volwassenen) uit de hele wereld. In het bijzonder racistische of op andere manieren discriminerende namen zullen we dan ook niet tolereren.
Het spijt ons dat we jouw aanvraag niet konden accepteren en we moeten je dan ook vragen hem opnieuw in te vullen. Desondanks hopen we je spoedig te kunnen verwelkomen in de wereld van Hattrick!
Je hebt de volgende gegevens verstrekt:
Jouw voornaam: Wieger
Achternaam: Chen
Alias/Gebruikersnaam: WiegerC
Team: FC Graaf Willem
Adres: Hou ik voor me natuurlijk
Jup.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:17 schreef maniack28 het volgende:
@Chen, heb je wel je echte adres e.d. ingevuld? Daar kijken ze wel naar...
Ja, nu staat er dat er gister 255 man in Nederland een team hadden gekregen terwijl er gister 7 man ofzo op de wachtlijst stonden. Klopt dus echt geen drol van.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:55 schreef Chen het volgende:
Heb me opnieuw aangemeld met FC Chenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ja, nu staat er dat er gister 255 man in Nederland een team hadden gekregen terwijl er gister 7 man ofzo op de wachtlijst stonden. Klopt dus echt geen drol van.
Geduld is een schone zaak denk ik.
#fokhattrick@irc.fok.nlquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:36 schreef dondjo het volgende:
heb je IRC channel etc?
staat er niet bij, bij community
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:49 schreef Jonks het volgende:
Op zich is de cup natuurlijk wel leuk, maar ik heb er niets te zoeken. Ik heb geen echt B-team dus ik zou gewoon slachtvee zijn tenzij ik A-spelers ga gebruiken maar dat wil ik niet i.v.m. blessures en een grote selectie.. ik zet liever een overtollige trainee even in de spits op woensdag
En net als Patron zijn er een aantal vrienden met wie ik af en toe wil oefenen, of een keer een vlaggetje halen![]()
Fokc cup leuk idee dus, maar niet echt iets voor mij, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |