* Orginial meldt zich als het niet `s avonds is.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef Frey het volgende:
De aflevering moet over dit weekend.
Nodig: Arthur, Babette, Joost, Ralf
Liefste erbij: Cody, Lizzie, Tara
Eventueel: Winston
Gaat dat lukken![]()
quote:SOP verandert enkele details..
De forumsoap SOP heeft enkele tegenslagen. Welgeteld geen een persoon heeft nooit gezegd te willen stoppen met SOP, wat de kracht is dat SOP nog altijd overeind staat is voor iedereen een raadsel. Want als we eerlijk zijn de verhaallijn zijn zwak, nieuwe personages worden iedere dag introduceerd en de hele cast verhuist dagelijks naar een ander huis. En dit kan niet langer, neem nou hoe het vrijdag is gegaan in SOP, toen ik er een keer niet was. Gelukkig heb ik nog net kunnen bemiddelen maar anders waren we twee users kwijt. We kunnen met elkaar afspreken om van te voren met elkaar te praten over verhaallijnen en niet in je eentje een hele lijn maken, want Azie was geweldig gedaan maar we modderen al een maand of twee maar wat aan. Dus hier gaan wat veranderingen inkomen, er komen geen nieuwe personages meer, de lijntjes worden uitvoerig besproken en iedereen krijgt nog maar een lijntje en de personen die in huize wonen worden vastgesteld en verhuizen niet meer. Een persbericht daarover volgt later. De redactie
quote:SOP veranderd: De Kolthofs
De forumsoap wil de nadruk gaan leggen op het ziekenhuis en de twee strijdende families die beiden hun eigen vetes,intriges en liefdes hebben. De ene familie zal de familie Kolthof worden en gaan bestaan uit Arthur Kolthof, die een kunstbedrijf krijgt genaamd Kolthof BV en zijn nichtje Yvette Kolthof komt bij hun inwonen en wordt zijn personal-assistent. Zijn oudste zoon Winston vertrekt tijdelijk uit Fokdam omdat de user het te druk heeft met zijn stage, maar keert in de cliffhanger van het seizoen terug. Maar zijn vriendin Tara zal in de loop van het seizoen Tara Kolthof worden en samen met haar dochter Gwen, die later Gwen Kolthof zal gaan heten bij hun in het tuinhuis van huize Kolthof wonen. Babette, in de Jage wonen met haar vriendin Marjolein Verbeek. Arthur`s andere zoon Ralf zal ook in de Jage gaan wonen, nadat zijn vader hem bedrogen heeft. Joost zal na een tijdje naar huis terugkeren om te gaan revalideren met hulp van zijn nichtje Yvette Kolthof.
quote:SOP verandert: Het AZF
Esmee van Tellegen blijft de directrice van het ziekenhuis in Fokdam. Nu Winston weg is uit Fokdam heeft Esmee besloten haar zus Charlotte aan te stellen als personeelschef. Haar nichtje Frederique gaat tegen haar zin in co-schappen lopen samen met Tara Kolthof. Babette Kolthof blijft gewoon werken op de afdeling gynaecologie. Ze zal ook Marjolein Verbeek en Tara Kolthof gaan begeleiden met hun co-schappen op haar afdeling. Op slinkse wijze weet David Lebeau weer arts in het AZF te worden op de SEH en Rolf Beutinga blijft ook werkzaam op de afdeling Neurologie.Remco Witterveen zal de tweede arts op de SEH worden en Rianne Hoeven gaat werken op de kinderafdeling.
quote:SOP verandert: De Jage
De Jage zal helemaal verbouwd worden en wanneer het klaar is zullen Ralf Kolthof, Marjolein Verbeek, Babette Kolthof en Yacinto Jelden daar hun intrek nemen. De oude bewoners zijn inmiddels allemaal vertrokken.
quote:SOP verandert: Van Tellegen
In huize van Tellegen zullen Lizzie,Cody en Hailie gaan wonen in de west-vleugel. Later zal ook Iris zich hier bij voegen. Vaak liggen zij in de clinch met Lizzie`s bemoeizuchtige moeder Esmee van Tellegen met haar zus Charlotte van Tellegen, haar broer Bas van Tellegen en haar nichtje Frederique van Tellegen. Het huis zal dus verbouwd worden omdat Esmee toch hoopt een betere band met Lizzie om te kunnen bouwen, maar probeer Cody nog altijd dwars te zitten, helemaal als ook nog eens Meary Lebeau bij Cody intrekt.
quote:SOP verandert: Beutinga
De familie Beutinga was al helemaal gerecast en dit zal gewoon zo blijven. Rolf Beutinga woont daar samen met Ellen Beutinga en haar stiefkinderen zijn de tweeling Elisa en Sander Beutinga.
quote:SOP verandert: Le Foque
In le Foque zullen Remco Witterveen, David Lebeau en Rianne Hoeven gaan wonen.
quote:SOP verandert: de Graaf
De familie de Graaf zal niet vaak voorkomen maar blijft wel gewoon in Fokdam wonen. Desiree de Graaf woont daar samen met haar zoon Richard de Graaf.
Daar kunnen we het over hebben. Ik ben het een beetje zat die kinderachtige dwarszitting van jouw tegen Esmee. Come on, het is soap. Het gaat er gewoon om dat iedereen een vast plekkie krijgt, en ik denk dat we beter Lizzie met Jouw en Hailie ergens anders kunnen laten wonen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer in goed overleg. Cody gaat echt niet met Esmee in 1 huis wonen
De verplegers helpen Joost de auto in en de motor begint te draaien. Ze rijden door Fokdam en stoppen voor huize Kolthof. Arthur komt meteen naar buiten en loopt naar Joost.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef Orginial het volgende:
Start ..
Joost zit stil voor zich uit te staren wanneer Meuskens binnen komt. "Zo Joost, ik heb overlegd met de directie en je mag een dagje naar huis, is dat geen goed nieuws?" vertelt Bob verheugd. Maar Joost zegt niets terug. "Mischien gaat het dan beter, ik ga even de auto voorrijden" en Meuskens verlaat de kamer.
Winston kruipt naar REMCO toe...en schreeuwt tegen hem waarom hij ?? waarom hij??!!quote:Dan gaat er een deur open....er staat een man,
Winston's ogen gaan wijd open...de man die er staat is..REMCO VERHOEVEN de ex van TARA!!!
Cliff
"Jongen, hoe gaat het" en hij geeft Joost een schouderklopje. "Kom snel binnen, het is koud" en hij rijdt Joost naar binnen. "Taar, maak eens even plaats voor deze jongeman"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
De verplegers helpen Joost de auto in en de motor begint te draaien. Ze rijden door Fokdam en stoppen voor huize Kolthof. Arthur komt meteen naar buiten en loopt naar Joost.
Tara staat meteen op en maakt plaats voor Joost.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:11 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Jongen, hoe gaat het" en hij geeft Joost een schouderklopje. "Kom snel binnen, het is koud" en hij rijdt Joost naar binnen. "Taar, maak eens even plaats voor deze jongeman"
...Thijs staat op, hij loopt richting Remco....en probeert hem te pakken, maar Remco geeft hem een trap en richt zich weer op WInston..'' Winston je tijd is om...''Maar van het ene op het andere moment rent Remco opeens weg, alsof er iets aan de hand is. Winston twijfelt geen moment en kruipt uit de deur...''ik moet naar huis...me wond...ik moet geholpen worden''quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston kruipt naar REMCO toe...en schreeuwt tegen hem waarom hij ?? waarom hij??!!
Remco heeft geen tijd voor hem, en kijkt naar Thijs...hij pakt het pistool dat in de hand van de dode man in de kamer ligt, hij doet er een kogel in....'' Sorry Thijs, het zijn de regels "
Thijs probeert de kogel te weren maar dat lukt niet (doah) en hij valt neer...dan wilt Remco zich richten op Winston, hij pakt nog een kogel...en richt op Winston..maar op dat moment valt er stilte..dan begint Remco:
'' Winston het spijt, het is het spel....''
Maar hij kan ze zin niet afmaken....want er beweegt iets achter hem...
Joost ziet Tara en hij probeer te knipperen met zijn ogen om haar te begroeten, maar het lijkt wel of alles vastzit. Hij krijgt wat te drinken van Arthur en staart dan weer stil naar buiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara staat meteen op en maakt plaats voor Joost.
Jongens en wat nou?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost ziet Tara en hij probeer te knipperen met zijn ogen om haar te begroeten, maar het lijkt wel of alles vastzit. Hij krijgt wat te drinken van Arthur en staart dan weer stil naar buiten.
"Wat doet dat kind hier?!" sist Arthur in Tara haar oor. "Ik wil dat Joost alle aandacht krijgt en niet dat vriendinnetje van je"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost ziet Tara en hij probeer te knipperen met zijn ogen om haar te begroeten, maar het lijkt wel of alles vastzit. Hij krijgt wat te drinken van Arthur en staart dan weer stil naar buiten.
Arthur dat is me dochter jah, en jij doet normaal tegen haar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:15 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Wat doet dat kind hier?!" sist Arthur in Tara haar oor. "Ik wil dat Joost alle aandacht krijgt en niet dat vriendinnetje van je"
Arthur sleurt haar aan haar arm naar de keuken. "Als ik merk dat Joost zich niet thuis voelt, gooi ik JOU en je KIND eruit, duidelijk?" en dan laat hij haar arm weer los en gaat terug naar de woonkamer.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Arthur dat is me dochter jah, en jij doet normaal tegen haar.
Ze heeft al een moeilijke tijd achter de rug.
"Ik eh.." "Waar heb jij het over snotneus!" "Je broer is hier om beter te worden, niet om lastig gevallen te worden met jouw achterbakse leugens!"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:17 schreef Frey het volgende:
Ralf komt in de woonkamer.
"Zo, lekker druk hier. En Joost is er ook weer zo te zien. Heb je hem het nieuws al verteld pa, dat mama nog leeft?"
Arthur en Tara staan beide weer in de woonkamerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:17 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur sleurt haar aan haar arm naar de keuken. "Als ik merk dat Joost zich niet thuis voelt, gooi ik JOU en je KIND eruit, duidelijk?" en dan laat hij haar arm weer los en gaat terug naar de woonkamer.
Babette staat in een winkel in de stad met een bekende te praten, als ze opeensquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Frey het volgende:
Ralf wil het niet langer uitstellen, de waarheid moet nu boven tafel komen. Maar hij wil Babette er wel bij hebben. Hij pakt zijn telefoon en stuurt haar een berichtje: "Kom naar huis, nu!".
Dan gaat Ralf naar beneden.
"Ach hou toch je mond" en dan gaan ze allebei demonstratief aan allebei een andere kant van de bank zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Arthur en Tara staan beide weer in de woonkamer
Tara zegt tegen Arthur.
''Joost wou juist dat ik haar zocht, dus problemen heb je niet van haar of mij !''
...''errmm'' denkt ie..''Is er NOG een bandje...''quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
...Thijs staat op, hij loopt richting Remco....en probeert hem te pakken, maar Remco geeft hem een trap en richt zich weer op WInston..'' Winston je tijd is om...''Maar van het ene op het andere moment rent Remco opeens weg, alsof er iets aan de hand is. Winston twijfelt geen moment en kruipt uit de deur...''ik moet naar huis...me wond...ik moet geholpen worden''
Een klein uurtje later arriveert Winston thuis....hij probeert zich rot te zoeken naar een verband, hij belt Tara op en legt haar uit dat Remco gevaarlijk is..hij probeerde hem tenslotte te vermoorde..
Ondertussen in de ''badkamer'' waar WInston vast zat..
Thijs mompelt wat...hij is nog wakker...hij leeft nog!!...hij probeert de ketting nogmaals los te krijgen maar het lukt hem niet!...hij is te verwond..hij ziet dat Winston al weg is en dat alleen hij en de dode vent nog in de kamer zijn.
''Gotverdomme....''
Dan valt Thijs zijn oog op een videobandje....
Winston ontvangt een berichtje van Ralf...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf pakt zijn mobieltje en ziet dat het Babette is.
"Wat aan het woord "nu" begrijp je niet? Ik wil dat je naar huis komt!"
Ralf doet zijn mobiel weer in zijn zak.
"Zo, waar waren we. Ach ja, mama. Kun je misschien uitleggen waarom haar graf leeg is?"
"Je liegt, hufter!" en hij loopt dreigend op Ralf af. "Jouw broer is getraumatiseerd voor de rest van zijn leven en jij zit hier een beetje groffe leugens over je overleden moeder te vertellen" en hij wijst naar Joost. Maar als Ralf niet naar Joost kijkt pakt Arthur witheet Ralf zijn hoofd vast. "Kijk dan, verdomme!"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf pakt zijn mobieltje en ziet dat het Babette is.
"Wat aan het woord "nu" begrijp je niet? Ik wil dat je naar huis komt!"
Ralf doet zijn mobiel weer in zijn zak.
"Zo, waar waren we. Ach ja, mama. Kun je misschien uitleggen waarom haar graf leeg is?"
Joost voelt zich totaal machteloos. Hij ziet het verdriet in Tara haar ogen en dan voelt hij een lichte,witte waas in zijn hoofd en in een reflex pakt hij Tara`s hand vast.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:24 schreef Woelli het volgende:
Tara gaat naast Joost zitten en weet niet zo goed wat ze moet zeggen.
''IK weet dat je me kunt horen, maar praat alsjeblieft. Je bent zo jong en je hebt nog een hele leven voor de boeg. Denk eens aan je toekomst hoe moet die er uit zien als je zo blijft''
''Ik ben blij dat ik Gwen heb gezocht en Gwen is blij dat ik haar heb gezocht''
''En Joost, als jij zo blijft moeten we je NOG een keer zoeken en ik weet niet of ik dat aan kan''
Tara kijkt naar zijn hand.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost voelt zich totaal machteloos. Hij ziet het verdriet in Tara haar ogen en dan voelt hij een lichte,witte waas in zijn hoofd en in een reflex pakt hij Tara`s hand vast.
Tara kijkt raar naar Winstonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:26 schreef bar_rel het volgende:
Winston komt met ze krukken binnen lopen in huize Kolthoff...
Joost hoort haar wel, maar de lichte waas is weg. Hij kijkt naar zijn broer met zijn krukken. Wat zou er met hem gebeurd zijn en dan ineens begint hij met zijn hoofd te schudden. Het lijkt of Winston hem begrijpt wat meteen komt hij naar Joost toe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt naar zijn hand.
Joost !! ...
Joost !! ...
Zeg eens wat![]()
''Dat is een lang verhaal, en hij geeft Tara een zoen op haar gezicht...''quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt raar naar Winston
en begint hem te zoeken.
Wat heb jij gedaan?
Joost is weer stil gevallen. HIj heeft de hint niet begrepen, hij knippert met zijn ogen. Maar niemand begrijpt het en hij besluit het erbij te laten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Dat is een lang verhaal, en hij geeft Tara een zoen op haar gezicht...''
Hij gaat naast haar zitten en kijkt naar Joost....
''Wat is hier aan de hand?''
Dat is net als jou, een heel lang verhaal !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Dat is een lang verhaal, en hij geeft Tara een zoen op haar gezicht...''
Hij gaat naast haar zitten en kijkt naar Joost....
''Wat is hier aan de hand?''
Winston vind dit alles maar onzin, hij heeft rust nodig...hij loopt naar boven en pakt een pen en papier....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost is weer stil gevallen. HIj heeft de hint niet begrepen, hij knippert met zijn ogen. Maar niemand begrijpt het en hij besluit het erbij te laten.
Ik snap ook niks van Winston!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston vind dit alles maar onzin, hij heeft rust nodig...hij loopt naar boven en pakt een pen en papier....
Ralf ziet Babette en Marjolein binnenkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:31 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette
Babette begint steeds bozer en bozer te worden, ze kijkt om zich heen en kijkt Marjolein aan.....ze geeft Marjolein een kus op haar mond...
"wacht even" ze loopt naar de auto
ze pakt haar shotgun uit de auto...
ze ziet Marjolein bang kijken,......
"niet bang zijn, moet alleen de deur open doen"
ze richt op het slot en schiet....
de deur valt uit zijn schanieren op de grond....
"zo...hij is open, ga je mee"
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston vind dit alles maar onzin, hij heeft rust nodig...hij loopt naar boven en pakt een pen en papier....
Babettequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf ziet Babette en Marjolein binnenkomen.
"Ah, Babette! Die kan bevestigen dat mama's graf leeg is. Je kunt je er nu niet meer uitlullen, pa! Hoelang weet jij dit al? Een paar dagen? Enkele weken? Misschien al jaren?!"
Ralf ontploft zowat van woede en grijpt Babette bij haar arm.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette loopt naar Ralf, kijkt hem boos aan en geeft hem een schop in zijn maag...
"hier voor je, voor de laatste keer...ik ben niet je hondje..."
"met dat graf daar was ik niet bij...."
"ik ga....kom Marjolein....we gaan even heftige sex hebben wat in dit heilige huis niet mag..."
''Lieve Tara,quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''
....hij heeft geen idee wie het is en wilt het ook niet weten ook...hij rent naar beneden en geeft Tara een zoen op der wang en hij kijkt naar Gwen....en draait zich dan om, hij start de auto (met een voet ja) en hij rijdt langs de limousine.....weg uit fokdam...quote:''Lieve Tara,
Als je dit lees, dan ben ik niet meer in Fokdam..en ik wil dat je me een ding belooft dat je me niet komt opzoeken. Ik heb even een tijdje rust nodig, ik heb het even gehad hier...na mijn ''spel'' zal ik maar zeggen heb ik het gehad..ik loop met krukken voor het leven....ik moet even tijd nemen voor mezelf......maak je geen zorgen, op een dag kom ik weer terug en gaan we trouwen. Ik wil je nog wat geven..zoek in het derde laatje van me kast, daar vind je een hartvormig doosje maak hem open en haal de dubbele bodem eruit. Daar vind je een ketting, daarop staan onze namen....
Ik hou van je,
--Winston--''
..Winston pakt wat spullen in, en wat geld..en wacht nog even in ze kamer..hij kijkt uit ze raam, dan ziet hij een limousine aan rijden!!
'Wat is hier aan de hand, Ralf" en hij pakt Ralf beet. "Jij gaat nu vertellen waar jij mee bezig bent, misselijk mannetje!" en dan ineens gaat de bel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein
Marjolein en Babette staan buiten...
Babette staat helemaal te trillen...
"he gaat het wel....jeetje wat kan jij uit je plaat gaan..."
ze neemt Babette in haar armen en Babette legt haar hoofd op Marjoleins schouder en begint te snikken....
"sssttt...het is al goed.....die familie van je, die heb jij echt niet nodig en ik ben trots op je! "
....hij heeft geen idee wie het is en wilt het ook niet weten ook...hij rent naar beneden en geeft Tara een zoen op der wang en hij kijkt naar Gwen....en draait zich dan om, hij start de auto (met een voet ja) en hij rijdt langs de limousine.....weg uit fokdam...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Lieve Tara,
Als je dit lees, dan ben ik niet meer in Fokdam..en ik wil dat je me een ding belooft dat je me niet komt opzoeken. Ik heb even een tijdje rust nodig, ik heb het even gehad hier...na mijn ''spel'' zal ik maar zeggen heb ik het gehad..ik loop met krukken voor het leven....ik moet even tijd nemen voor mezelf......maak je geen zorgen, op een dag kom ik weer terug en gaan we trouwen. Ik wil je nog wat geven..zoek in het derde laatje van me kast, daar vind je een hartvormig doosje maak hem open en haal de dubbele bodem eruit. Daar vind je een ketting, daarop staan onze namen....
Ik hou van je,
--Winston--''
..Winston pakt wat spullen in, en wat geld..en wacht nog even in ze kamer..hij kijkt uit ze raam, dan ziet hij een limousine aan rijden!!
Mooi he '' probeert Lizzie maar Cody kijkt nog steeds niet erg blij en drink een drankje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan krijgen Lizzie een idee ey Cody zulllen we naar een warm land op vakantie gaan?''
''Is dat wel slim met Hailie enzo?'' Ja natuurlijk zegt Lizzie de zon zou haar goed doen.
''Nouwja oke zegt Cody maar wel met ergens heen met goeie telefoonverbinding en Lizzie en Cody gaan naar het reis bureau en binnen no time zitten ze op een prachtig wit strand op Jamaica.
Babettequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf ontploft zowat van woede en grijpt Babette bij haar arm.
"JIj... Jij bent gewoon geen haar beter dan pa! Je lijkt als 2 druppels water op hem! Mama leeft nog en jullie gekken vertikken het gewoon om het toe te geven!"
"Ja dat wil ik ook weleens weten" en dan ineens horen ze voetstappen en blijft de hele familie ademloos luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
....hij heeft geen idee wie het is en wilt het ook niet weten ook...hij rent naar beneden en geeft Tara een zoen op der wang en hij kijkt naar Gwen....en draait zich dan om, hij start de auto (met een voet ja) en hij rijdt langs de limousine.....weg uit fokdam...
Wat is hier aan de hand?
"Jij gaat het ook nooit toegeven! JIj bent ee..."quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Ja dat wil ik ook weleens weten" en dan ineens horen ze voetstappen en blijft de hele familie ademloos luisteren.
Arthur laat Ralf meteen los. "Patricia... "quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:43 schreef Frey het volgende:
[..]
"Jij gaat het ook nooit toegeven! JIj bent ee..."
Ralfs stem valt weg. In de deuropening staat opeens een vrouw. Een vrouw die Ralf al vader gezien heeft...
"Arthur..." zegt de vrouw.
Lizzie gaat terug naar Hailie wat een donkere wolken komen daar aan denkt ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mooi he '' probeert Lizzie maar Cody kijkt nog steeds niet erg blij en drink een drankje.
''K wou dat Iris dit kon zien '' Denkt hij en hij staart voor zich uit. ''Zelfs dit vrolijkt hem niet op zou het aan mij liggen '' Denkt Lizzie. ''Eeuh ik ga even wandelen zegt Cody en hij loopt weg van het strand richting de bossen.
huh hoezo ik post toch gewoon mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:48 schreef haagse_elfje het volgende:
maikel je moet nu echt nokken!
Maikel rot op gewoon uit deze forumsoap. Ik word helemaal gek van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh hoezo ik post toch gewoon mee?
jij vindt jezelf erg grappig he?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh hoezo ik post toch gewoon mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Dat maakt niet eens zo uit. Het erom dat we afgesproken hadden om goed te gaan posten, en wat doet meneer. JUIST!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jij vindt jezelf erg grappig he?
het was alleen om te ditten voor de kolthofs ben je blind ofzow?
haha echt niet .quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat we Cody beter kunnen recasten. In verband met Iris,Hailie en Lizzie.![]()
Als je is een keer gewoon goed meedeed, maarnee. Het was de bedoeling dat als je BV naar Jamaica gaat dat in etappes gaat en dat je niet in een zin om Jamaica zit. Maar wat doe jij, jij doet het gewoon. Ik geef je nog 1 kans om te editen alles en da je mischien een idee heb om naar Jamaica te gaan maar je handelt nog niet. Anders lig je eruit.quote:
Ik zit niet in 1 zin op Jamaica . en geen zin om alles terug te gaan veranderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als je is een keer gewoon goed meedeed, maarnee. Het was de bedoeling dat als je BV naar Jamaica gaat dat in etappes gaat en dat je niet in een zin om Jamaica zit. Maar wat doe jij, jij doet het gewoon. Ik geef je nog 1 kans om te editen alles en da je mischien een idee heb om naar Jamaica te gaan maar je handelt nog niet. Anders lig je eruit.![]()
Oke eigen schuld maar je bent ontslagen en je kan wel mee gaan posten maar je personage gaat recasten worden want je hebt niet ge-edit.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zit niet in 1 zin op Jamaica . en geen zin om alles terug te gaan veranderen.
Oke maar je edit die posten. Je mag het idee hebben maar nog niet handelen. Editen = Dan ben je weer terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
maar nouja ik zou wel weer mijn hand over mijn hart strijken en de volgende keer meer in etapes posten. Ja ik weet het je mag me dankbaar zijn .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdere spoilers, nog niet lezen als je nog niet teveel wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arthur en Babette moeten wel eerst instemmen met deze spoilers
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:21 schreef Woelli het volgende:
Tara krijgt een verhaaltje met RemcoDat is toch je ex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irene = Yvette Kolthof geworden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:25 schreef Frey het volgende:
Cast van de forumsoap SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof (Perrow)
Irene Kolthof (.....)
Winston Kolthof (Bar_Rel)
Babette Kolthof (Haagse_elfje)
Ralf Kolthof (Frey)
Joost Kolthof (Orginial)
Familie Beutinga
Rolf Beutinga (Wilbert87)
Ellen Beutinga (Airelle)
Elisa Beutinga (Beautygirl)
Sander Beutinga (Snake2005)
Familie Lebeau
David Lebeau (Orginial)
Cody Lebeau (_ElMaikel_)
Iris Lebeau (Poezzy)
Familie de Graaf
Desiree de Graaf (...)
Richard de Graaf (Zhenar)
Tara de Graaf (Woelli)
Familie van Tellegen
Esmee van Tellegen (Digispeed)
Lizzie van Tellegen (Nano)
Studentenhuis & de Jage
Tara de Graaf (Woelli)
Yacinto Jelden (Tha_T)
Cody Lebeau (_Elmaikel_)
Lizzie van Tellegen (Nano)
Iris Lebeau (Poezzy)
Marjolein Verbeek (Haagse_elfje)
Gwen Pass (Woelli)
Gastrollen
Rianne Hoeven (..)
Remco Wittermans (..)
Patricia Kolthof (Frey)
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:48 schreef haagse_elfje het volgende:
gezellig allemaal kolthofjes
blijft Tara trouwens wel op Neurologie werken?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:02 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi...
ik moet nog wel een verhaal lijn voor marjolein verzinnen....
Als iemand een leuke lijn voor mij weet, ook graag.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:49 schreef haagse_elfje het volgende:
als iemand suggesties heeft zijn die welkom!
Tom, kun je me nog even vertellen wie wie is????quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als iemand een leuke lijn voor mij weet, ook graag.![]()
Die ene is Yvette Kolthofquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tom, kun je me nog even vertellen wie wie is????
op die foto's?
Of Yvette,Marjolein en Joost ofzo. Die gaan naar het buitenland om een medicijn te halen en komen in de problemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 februari 2005 18:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
jij maybe een lijntje met marie?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Of Yvette,Marjolein en Joost ofzo. Die gaan naar het buitenland om een medicijn te halen en komen in de problemen.![]()
Idee voor een verhaallijn: Cody,Lizzie en Hailie zijn gezellig op vakantie in Jamaica. David Lebeau wil hun achterna gaan maar weet niet van welk geld, hij kent Marjolein Verbeek van vroeger en zij leent hem geld omdat hij zegt dat hij bezig is met een goed project in Jamaica. Marjolein geeft het geld op een voorwaarde, en dat is dat ze meemag op reis. David Lebeau stemt in en ze reizen af naar Jamaica. Daar aangekomen verzint David de ene leugen naar de andere, en op een dag is hij spoorloos verdwenen. Hij heeft Lizzie en Hailie gevonden en houdt hun vast in zijn vakantieverblijf. Cody weet hun na een lange tijd te vinden maar waneer Cody hun wil redden komt David binnen en is van plan hun te vermoorden. Marjolein krijgt dan een tip en weet Cody en Lizzie nog net op tijd te redden. Doordat Marjolein David heeft geslagen met een brandend stuk hout (de openhaard stond aan) vliegt alles in de fik. Ze proberen alle allemaal te ontsnappen: Marjolein,David,Lizzie,Cody en Hailie. Maar dan verschijnen er mysterieuze figuren die geld aan David geleend hadden. Ze worden alle vier gevangen gehouden en de gemoederen lopen hoog op. Ze weten dat een van hun het niet zal overleven en het offer zal worden gebracht...quote:
Lijntjes die van start gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Idee voor een verhaallijn: Cody,Lizzie en Hailie zijn gezellig op vakantie in Jamaica. David Lebeau wil hun achterna gaan maar weet niet van welk geld, hij kent Marjolein Verbeek van vroeger en zij leent hem geld omdat hij zegt dat hij bezig is met een goed project in Jamaica. Marjolein geeft het geld op een voorwaarde, en dat is dat ze meemag op reis. David Lebeau stemt in en ze reizen af naar Jamaica. Daar aangekomen verzint David de ene leugen naar de andere, en op een dag is hij spoorloos verdwenen. Hij heeft Lizzie en Hailie gevonden en houdt hun vast in zijn vakantieverblijf. Cody weet hun na een lange tijd te vinden maar waneer Cody hun wil redden komt David binnen en is van plan hun te vermoorden. Marjolein krijgt dan een tip en weet Cody en Lizzie nog net op tijd te redden. Doordat Marjolein David heeft geslagen met een brandend stuk hout (de openhaard stond aan) vliegt alles in de fik. Ze proberen alle allemaal te ontsnappen: Marjolein,David,Lizzie,Cody en Hailie. Maar dan verschijnen er mysterieuze figuren die geld aan David geleend hadden. Ze worden alle vier gevangen gehouden en de gemoederen lopen hoog op. Ze weten dat een van hun het niet zal overleven en het offer zal worden gebracht...
Wanneer komt die terug?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:16 schreef Frey het volgende:
Houd wel rekening met de terugkeer van Iris Lebeau
Op het eind van het seizoen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die gaat toch snel weer weg, Frey?
Sttttttttttttttquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gaat patricia nu echt dood, zij verdrinkt
net als Remco
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:41 schreef Orginial het volgende:ach hij was toch niet zo knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang die maar niet verliefd word op Winston !!
dan vind ik alles best
Hij wordt homo met Bas.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
ach hij was toch niet zo knap
zolang die maar niet verliefd word op Winston !!
dan vind ik alles best
Doe eens een leuke avatar nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:15 schreef Snake2005 het volgende:
ik ga sander spelen, tot iets na de zomerstop waarschijnlijk
eeuh ik en lizzie zitten wel gewoon in jamaica hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:58 schreef Orginial het volgende:
De posten van Maikel tellen niet mee, wegens ongeweste inhoud.(Voor de beruchte Kolthofzaterdag)
Nee. We gaan het opbouwen, geen gezeur. Komende week zullen jullie in Jamaica zijn maar nu niet, opbouwen kom op en niet gaan zeiken van ik luister toch niet. Als je je sopreputatie wil verbeteren gewoon ff niet zeiken en gewoon goed opbouwen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
eeuh ik en lizzie zitten wel gewoon in jamaica hoor.
Gaavquote:Op zondag 6 februari 2005 09:32 schreef Snake2005 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ga de site van SOP maken (de nieuwe)
voor een voorproefje : http://www.xoti.nl/gtstweb/sop/
coowl !!!quote:Op zondag 6 februari 2005 09:32 schreef Snake2005 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ga de site van SOP maken (de nieuwe)
voor een voorproefje : http://www.xoti.nl/gtstweb/sop/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Majo kan toch naar Jamaica met David ( Zodat je een aandeel in een lijntje heb) en dat je een eigen verhaallijn met Babette hebt met dat HIV?quote:Op zondag 6 februari 2005 10:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgi ben je het met mijn plannen eens
explain...ik snap je zinsopbouw niet....quote:Op zondag 6 februari 2005 10:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Majo kan toch naar Jamaica met David ( Zodat je een aandeel in een lijntje heb) en dat je een eigen verhaallijn met Babette hebt met dat HIV?
dus ik hoef als Marjo zijnde niets te schrijven in Jamaicaquote:Op zondag 6 februari 2005 10:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Majo kan toch naar Jamaica met David ( Zodat je een aandeel in een lijntje heb) en dat je een eigen verhaallijn met Babette hebt met dat HIV?
Jawel, David Lebeau (ikke) kent jouw van vroeger en zegt dat hij een goed project heeft lopen in Jamaica, maar hij heeft niet genoeg geld. Marjolein geeft het hem omdat ze vroeger veel hebben samengewerkt, maar op de voorwaarde dat ze mee mag. David Lebeau stemt uiteindelijk in en verzint de ene naar de andere leugen over het project. Daar aangekomen gaat David Lizzie enzo gevangen nemen. Cody is op zoek naar haar en komt Marjolein tegen. Bij jouw gaat het belletje rinkelen als je nadenkt wat Babette allemaal over Cody vertelt heeft en dan ga je op onderzoek uit in Jamaica. Cody is eerder bij David maar wordt gevangen genomen. David zet de openhaard aan en zegt Cody te willen verminken ofzo. Dan komt Marjolein binnen en ziet een stuk hout liggen en haalt het uit de openhaard en slaat David neer.. David is nog bij positieven en ze proberen te ontsnappen want heel het huis staat in brand. Dat zou voor hun dan de cliffhanger zijn... En Marjolein heeft dus een hele grote rol die ze lekker kan uitbouwen. En nou niet zeuren dat je niet met Cody wilt, want ik heb het helemaal gehad met dat SOP-gezeik tegen elkaar.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dus ik hoef als Marjo zijnde niets te schrijven in Jamaica
quote:Op zondag 6 februari 2005 10:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel, David Lebeau (ikke) kent jouw van vroeger en zegt dat hij een goed project heeft lopen in Jamaica, maar hij heeft niet genoeg geld. Marjolein geeft het hem omdat ze vroeger veel hebben samengewerkt, maar op de voorwaarde dat ze mee mag. David Lebeau stemt uiteindelijk in en verzint de ene naar de andere leugen over het project. Daar aangekomen gaat David Lizzie enzo gevangen nemen. Cody is op zoek naar haar en komt Marjolein tegen. Bij jouw gaat het belletje rinkelen als je nadenkt wat Babette allemaal over Cody vertelt heeft en dan ga je op onderzoek uit in Jamaica. Cody is eerder bij David maar wordt gevangen genomen. David zet de openhaard aan en zegt Cody te willen verminken ofzo. Dan komt Marjolein binnen en ziet een stuk hout liggen en haalt het uit de openhaard en slaat David neer.. David is nog bij positieven en ze proberen te ontsnappen want heel het huis staat in brand. Dat zou voor hun dan de cliffhanger zijn... En Marjolein heeft dus een hele grote rol die ze lekker kan uitbouwen. En nou niet zeuren dat je niet met Cody wilt, want ik heb het helemaal gehad met dat SOP-gezeik tegen elkaar.![]()
Jullie spelen gewoon leuk samen, en niks geen vijandigheid vanuit Marjolein. Ze gaat hun juist redden, ik hoop op een gewelde lijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga wel profesioneel met
![]()
![]()
hem om....
voor de rest niets, van mijn kant hoor je niets.....
daarbij wil ik wel ff melden dat ik niet mijn excuses aan biedt want dat eisthij....
ik gewoon met hem speel, geen overleg kan plegen ik heb hem uit mijn msn lijst gegooit
over wie hebben jullie het nouquote:Op zondag 6 februari 2005 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga wel profesioneel met
![]()
![]()
hem om....
voor de rest niets, van mijn kant hoor je niets.....
daarbij wil ik wel ff melden dat ik niet mijn excuses aan biedt want dat eisthij....
ik gewoon met hem speel, geen overleg kan plegen ik heb hem uit mijn msn lijst gegooit
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maikel, en vertel even wat over jouw verhaallijn, dan zijn alle lijntjes zowat bekend.![]()
Ja de cliffhanger gaat dus zijn op die boot + Jamaica. Spannendquote:Op zondag 6 februari 2005 11:17 schreef Frey het volgende:
Babette wil toch wel nog met Ralf spelen he![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:17 schreef Frey het volgende:
Babette wil toch wel nog met Ralf spelen he![]()
met Babette joehoe die hoort toch ook bij de roze familiequote:Op zondag 6 februari 2005 11:24 schreef Orginial het volgende:
Verhaalllijnen
Sander die homo wordt, maar met wie kan die dat spelen?
Gwenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:24 schreef Orginial het volgende:
Verhaalllijnen
En wie gaat er met Tara en Remco spelen?![]()
zeker, ook met de nieuwe sop site erbijquote:Op zondag 6 februari 2005 12:01 schreef haagse_elfje het volgende:
het wordt weer geweldig
Dankje, en hij is nog niet eens afquote:Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef haagse_elfje het volgende:
de nieuwe site ziet er geweldig uit
Wanneer denk je dat die af is?quote:Op zondag 6 februari 2005 17:10 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Dankje, en hij is nog niet eens af
Irene is ?Yvette gewordenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:00 schreef Frey het volgende:
Ik zat net weer op een Goudkust site en nu begrijp ik waarom Irene ineens Yvette is geworden![]()
Jaha!quote:Op zondag 6 februari 2005 22:54 schreef haagse_elfje het volgende:
dankje dankje
morgen weer soppen he....
Zucht, wat nu weer?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Jaha!
Desnoods met een ander,toch Maikel?(sorry,dat moest er even uit)
Ik was er niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:18 schreef Nano het volgende:
Op msn zal ik het je uitleggen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Jaha!
Desnoods met een ander,toch Maikel?(sorry,dat moest er even uit)
Nee, alleen Maikel moet gaan oppassen met zijn gestook + posten.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:21 schreef Nano het volgende:
Nee,er gaat niks veranderen.Jullie hoeven je nergens zorgen over te maken.
Wie??quote:Op maandag 7 februari 2005 18:45 schreef digispeed het volgende:
IK WEL
vanavond komt er een nieuw personage
Frederique denk ik want Bas is eral.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:45 schreef digispeed het volgende:
IK WEL
vanavond komt er een nieuw personage
okidoki, wanneer komt Charlotte dan??quote:Op maandag 7 februari 2005 18:50 schreef digispeed het volgende:
Frederique
die komt pas later, ik ga voorlopig geen 3 rollen spelen. vind 2 wel even genoegquote:Op maandag 7 februari 2005 18:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
okidoki, wanneer komt Charlotte dan??
Ralf kijkt naar zijn moeder en kan dit niet geloven. Veel tijd voor geluk heeft hij niet, want woede overheerst weer.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost kijkt naar zijn moeder, en hij loopt op haar af. "Mam.." en dan rollen de tranen over zijn wangen. "Ik heb je zo gemist" zegt zijn moeder en streelt door zijn haar.
Codyt ziet een folder van Florida van Australie en van Jamaicá liggen hier kies jij maar jij mag het zeggenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:59 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt hem enthousiast aan."Ja,dat lijkt me wel wat."Ze trekt de lade van de kast open en gooit een paar brochures op tafel."Die lagen hier nog.Misschien zit er wel wat tussen."
Taraquote:Op maandag 7 februari 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost kijkt naar zijn moeder, en hij loopt op haar af. "Mam.." en dan rollen de tranen over zijn wangen. "Ik heb je zo gemist" zegt zijn moeder en streelt door zijn haar.
Patricia Kolthofquote:Op maandag 7 februari 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt naar zijn moeder en kan dit niet geloven. Veel tijd voor geluk heeft hij niet, want woede overheerst weer.
"Dit is een grap! Een grote grap! Pa, is dit weer een kunstje van jou?! Eerst ontken je de hele tijd dat mam nog leeft en nu staat ze op de stoep?! Dit is belachelijk!"
Joost voelt ineens weer die zwarte duisternis inzicht en zakt moeizaam terug in zijn rolstoel. Dit was het dus weer, geen genezing. Hij staart voorzich uit.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara
Wow, wat is hier allemaal aan de hand?
Winston deed net al zo vreemd en nu zij terug![]()
"Ik ben eigenlijk nog in geen van alle landen geweest.Het is allemaal nieuw voor mij."Lizzie bladert door de brochure van Jamaica."Jamaica,dat is wel een mooie plek! Wat vind jij van Jamaica?"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Codyt ziet een folder van Florida van Australie en van Jamaicá liggen hier kies jij maar jij mag het zeggen
''Prima '' zegt Cody en hij houd Hailie vast.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:07 schreef Nano het volgende:
[..]
"Ik ben eigenlijk nog in geen van alle landen geweest.Het is allemaal nieuw voor mij."Lizzie bladert door de brochure van Jamaica."Jamaica,dat is wel een mooie plek! Wat vind jij van Jamaica?"
Arthur word spierwit...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt naar zijn moeder en kan dit niet geloven. Veel tijd voor geluk heeft hij niet, want woede overheerst weer.
"Dit is een grap! Een grote grap! Pa, is dit weer een kunstje van jou?! Eerst ontken je de hele tijd dat mam nog leeft en nu staat ze op de stoep?! Dit is belachelijk!"
Ralf kijkt weer naar Patricia.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia Kolthof
Patricia kijkt geschokt naar Ralf. Vervolgens kijkt ze naar Joost. Ze herkent dan haar 2 jongste zonen. Ze is ook geschokt door Joost, die in een rolstoel zit. Ze weet echter niets te zeggen.
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:
David Lebeau
David loopt door het AZF. Gelukkig herkent niemand hem met door middel van plastic churgie. Ineens ziet hij haar staan, zijn oude vriendin Marjolein Verbeek. Hij loopt op haar af en draait haar gezicht naar hem toe. "Wat doe jij hier?"
Aah Hailie draait wel bij ik bel nu gelijk het reis bureau oke.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
Lizzie leest een stukje uit de brochure voor."It’s been said that the soul of Jamaica is its people, heritage and reggae music while the heart of the island is her rivers and mountains.Het lijkt me een prachtige plek!"Lizzie kijkt naar Hailie die opeens hard begint te huilen.
"Marjolein, doe normaal!" "Ik ben het, David" en dan is Marjolein met stomheid geslagen en vallen de twee elkaar in de armen. 'Ik heb je zo gemist..." zegt Davidquote:Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein draait zich om en kijkt in het gezicht van iemand die ze vaag herinnert.....
"ehm...nou meneer ik ben arts....ik...ik heb niet zoveel tijd....""
"ik denk dat mijn witte jas mijn beroep ook al kon veraden.....of bent u blind? "
"oogheelkunde is op de derde verdieping"
Marjolein kijkt hem Sago aan..... "verder nog iets..." ze tikt met haar vingers op de mappen in haar hand....
Patriciaquote:Op maandag 7 februari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt weer naar Patricia.
"Als jij echt mijn moeder bent, waar ben je dan al die tijd geweest?! En hoelang weet pa in godsnaam al dat je nog leeft?! Nog maar net? Weken? Jaren? Zeg op!"
Lizzie pakt Hailie uit het wiegje en doet haar jasje aan.Ze legt haar in de maxi cosi die op tafel staat en trekt daarna meteen een paar tassen uit de kast.Ze stopt er een heleboel spullen in en maakt zich klaar voor de reis.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah Hailie draait wel bij ik bel nu gelijk het reis bureau oke.
en Cody belt het reis bureau en boekt een last minute reis kom we moeten nu gelijk in de auto naar schiphollacht Cody Jamaica here we come!
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Marjolein, doe normaal!" "Ik ben het, David" en dan is Marjolein met stomheid geslagen en vallen de twee elkaar in de armen. 'Ik heb je zo gemist..." zegt David
Ralf is even stil...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia
"Ik... Je vader wist er niets van. Ik kreeg niet zolang geleden pas te horen dat ik gezocht werd. Mijn identiteit was al jaren onbekend. Sinds mijn ongeluk leed ik aan een ernstige vorm van geheugenverlies, totdat opeens een man mij mevrouw Kolthof noemde. Het spijt me... Ik kon niet eerder..."
"Najah, het is weer even wennen" "Heb je pauze?" "Dan kunnen we even wat gaan drinken in de kantine!"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein voelt zich ongemakkelijk...en rukt zich los uit David's armen...ze kijkt hem argwanend aan, dan herkent ze hem....
"hoi.....leuk je te zien..." zegt ze ijskoud... ze kijkt twijfelachtig om zich heen
Cody maakt zich ook klaar en ze rijden haar het vliegveldquote:Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Lizzie pakt Hailie uit het wiegje en doet haar jasje aan.Ze legt haar in de maxi cosi die op tafel staat en trekt daarna meteen een paar tassen uit de kast.Ze stopt er een heleboel spullen in en maakt zich klaar voor de reis.
Onderweg in de auto legt Tara Gwen alles uit.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:
Tara's telefoon gaat.
Tara neemt op. Het is het ziekenhuis. DE adoptieouders van Gwen hebben een auto ongeluk gehad.
Tara
Jongens ik moet even weg, Gwen Jij gaat met mij mee.
Deze gedachten flitsen door David zijn hoofd. "Daar moet ze eindigen" maar dat laat David niet merken. "Wil je een broodje gezond?"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein
het wordt Marjolein allemaal teveel......ze rent huilend naar de lift, drukt op de dertiende verdieping, ze stapt uit...en loopt naar het randje van het dak...ze twijfelt maar dan springt ze....
Een prachtig huisje aan het strand antwoord Cody '' en hij straalt helemaal kom we gaan er snel heen kan ik me zwembroek aandoenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef Nano het volgende:
Lizzie vindt het toch wel een beetje eng om met zo'n klein kindje op vakantie te gaan,maar de vliegreis gaat prima.Hailie is stil en het lijkt erop dat Cody zich al weer wat beter voelt.Lizzie is letterlijk en figuurlijk in de wolken."Ik zie geen roze wolk!"grapt Lizzie.Ze droomt weg bij de gedachten aan Jamaica.Na een paar uur staat het vliegtuig aan de grond.Ze merken meteen dat ze in Jamaica zijn.De andere cultuur,maar vooral dat het hier een stuk warmer is."Wat heb je eigenlijk geboekt?"vraagt Lizzie aan Cody terwijl ze de maxi cosi in de huurauto zet.
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Deze gedachten flitsen door David zijn hoofd. "Daar moet ze eindigen" maar dat laat David niet merken. "Wil je een broodje gezond?"
Ralf schreeuwt ondertussen nog steeds. Hij wil kosten wat kost een DNA test.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette
Babette loopt terug naar huize kolthof en blijft twijfelachtig voor de deur staan.....
"Ze zal toch niks doorhebben" denkt David inzichzelf. "Hoe gaat het met je?" en hij legt zijn hand op haar hand.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein zegt geen woord....
"doe maar een broodje met kaas met extra cyanide...."
ze staart voor zich uit....
Joost..quote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf schreeuwt ondertussen nog steeds. Hij wil kosten wat kost een DNA test.
Babettequote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
"Van mij mag het!"Cody rijdt een straat in die eindigt aan het strand.Het huisje staat een beetje verscholen in de bossen,maar je kijkt uit over het witte strand.De zee is helblauw en de zon schijnt.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een prachtig huisje aan het strand antwoord Cody '' en hij straalt helemaal kom we gaan er snel heen kan ik me zwembroek aandoen.
Arthur zegt dat hij een DNA test belachelijk vind, maar dan ziet hij Babette in de deuropening staan..quote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ze zal toch niks doorhebben" denkt David inzichzelf. "Hoe gaat het met je?" en hij legt zijn hand op haar hand.
Dan leggen ze Hailie in het wiegje en kleden ze zich om als Cody Lizzie voor het eerst in bikini ziet word hij helemaal gek en begint haar vurig te zoenen .quote:Op maandag 7 februari 2005 21:39 schreef Nano het volgende:
[..]
"Van mij mag het!"Cody rijdt een straat in die eindigt aan het strand.Het huisje staat een beetje verscholen in de bossen,maar je kijkt uit over het witte strand.De zee is helblauw en de zon schijnt.
David trekt zijn hand terug. "Sorry eh.." "Het is allemaal nogal snel" en ze praten daarna over vroeger. Als Marjolein even weg is pakt David zijn mobiel en smst naar Meuskens of hij weet waar Cody uithangt.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein slikt en kijkt bang voor zich uit, die hand, die hand voelt eng en koud aan.....
ze slikt.... "" ik....ik...ik...ehm...ja goed....en met jou"....
ze herkent die stem, ze weet niet waarvan, ze vindt hem maar een enge man....hij lijkt op een van die mannen die ze op tv zag laatst die betrokken waren bij de Hofstad Groep.....
ze wordt steeds banger en banger....ze voelt dat haar mond droog wordt en neemt een slokje cola....ze probeert hem vriendelijk aan te kijken met een geforceerde glimlach.
Babettequote:Op maandag 7 februari 2005 21:42 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur zegt dat hij een DNA test belachelijk vind, maar dan ziet hij Babette in de deuropening staan..
Hij stemt dan toch met de DNA test in en kiest Babette om een DNA test te laten doen.
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
David trekt zijn hand terug. "Sorry eh.." "Het is allemaal nogal snel" en ze praten daarna over vroeger. Als Marjolein even weg is pakt David zijn mobiel en smst naar Meuskens of hij weet waar Cody uithangt.
Ralf is ook woedend.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette hoort het gesprek aan maar wordt boos als ze hoort dat ze als proefkonijn wordt gebruikt....
ze loopt boos die kamer in en negeert haar moeder, ze blijft voor Arthur stil staan...
"heb ik ook nog wat te zeggen...wie denk je wel dat je bent, god???!!.....dit is mijn lijf en ik zeg wel ja of nee..." ze draait zich om en loopt een stukje terug en blijft naast de tafel staan.....
"heb je me gehoord" ze wijst naar Arthur......
Oeh Lizzie ''zegt Cody en hij geeft haar een tongzoen.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef Nano het volgende:
Lizzie stuurt Cody naar de tafel en duwt hem erop.Ze gaat met haar hand in zijn zwembroek en voelt dat hij opgewonden raakt.
Even later is Marjolein weer terug. "Wat wil jij eigenlijk in de toekomst gaan doen?" vraagt David aan haar en kijkt met een oog of hij al een smsje heeft, maar nee.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein staat in de wc, ze bekijkt zich zelf in de spiegel....
"looking good" denkt ze.....
Joost Kolthofquote:Op maandag 7 februari 2005 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is ook woedend.
"Het is altijd Babette of Joost en ik hoor er weer niet bij! Bekijk het toch allemaal!"
Kwaad verlaat Ralf huize Kolthof...
Patricia
Patricia geeft Joost een kus op zijn hoofd en loopt naar Babette. Ze snapt dat dit haar docher is.
"Babette, alsjeblieft. Dan kunnen we al die ellende achter ons laten..."
Babettequote:Op maandag 7 februari 2005 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is ook woedend.
"Het is altijd Babette of Joost en ik hoor er weer niet bij! Bekijk het toch allemaal!"
Kwaad verlaat Ralf huize Kolthof...
Patricia
Patricia geeft Joost een kus op zijn hoofd en loopt naar Babette. Ze snapt dat dit haar docher is.
"Babette, alsjeblieft. Dan kunnen we al die ellende achter ons laten..."
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Even later is Marjolein weer terug. "Wat wil jij eigenlijk in de toekomst gaan doen?" vraagt David aan haar en kijkt met een oog of hij al een smsje heeft, maar nee.
"Haha, nog altijd zoals altijd" en dan gaat zijn mobiel af. "Sorry, excesuur me even" en dan loopt hij naar de wc. Hij leest het smsje en ziet dat Cody naar Jamaica is. Hij gaat snel zitten. "Maar goed, wil je niet weten wat ik ga doen in de toekomst?"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein kijkt hem met een schuin gezicht en roert met een rietje in haar cola...
"jij denkt echt dat je grappig bent he....." ze zuigt aan haar rietje en kijkt weer naar David....
"denk je dat ik voor mijn lol in deze witte jas loop..."
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Haha, nog altijd zoals altijd" en dan gaat zijn mobiel af. "Sorry, excesuur me even" en dan loopt hij naar de wc. Hij leest het smsje en ziet dat Cody naar Jamaica is. Hij gaat snel zitten. "Maar goed, wil je niet weten wat ik ga doen in de toekomst?"
"Jazeker" en dan neemt hij een hap van zijn broodje. "Ik ga naar Jamaica, en jij gaat met me mee!"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
ze trekt haar wenkbrauwen op...en kijkt hem verveeld aan...
"dat ga je me vast nu vertellen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |