'Wat is hier aan de hand, Ralf" en hij pakt Ralf beet. "Jij gaat nu vertellen waar jij mee bezig bent, misselijk mannetje!" en dan ineens gaat de bel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein
Marjolein en Babette staan buiten...
Babette staat helemaal te trillen...
"he gaat het wel....jeetje wat kan jij uit je plaat gaan..."
ze neemt Babette in haar armen en Babette legt haar hoofd op Marjoleins schouder en begint te snikken....
"sssttt...het is al goed.....die familie van je, die heb jij echt niet nodig en ik ben trots op je! "
....hij heeft geen idee wie het is en wilt het ook niet weten ook...hij rent naar beneden en geeft Tara een zoen op der wang en hij kijkt naar Gwen....en draait zich dan om, hij start de auto (met een voet ja) en hij rijdt langs de limousine.....weg uit fokdam...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Lieve Tara,
Als je dit lees, dan ben ik niet meer in Fokdam..en ik wil dat je me een ding belooft dat je me niet komt opzoeken. Ik heb even een tijdje rust nodig, ik heb het even gehad hier...na mijn ''spel'' zal ik maar zeggen heb ik het gehad..ik loop met krukken voor het leven....ik moet even tijd nemen voor mezelf......maak je geen zorgen, op een dag kom ik weer terug en gaan we trouwen. Ik wil je nog wat geven..zoek in het derde laatje van me kast, daar vind je een hartvormig doosje maak hem open en haal de dubbele bodem eruit. Daar vind je een ketting, daarop staan onze namen....
Ik hou van je,
--Winston--''
..Winston pakt wat spullen in, en wat geld..en wacht nog even in ze kamer..hij kijkt uit ze raam, dan ziet hij een limousine aan rijden!!
Mooi he '' probeert Lizzie maar Cody kijkt nog steeds niet erg blij en drink een drankje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan krijgen Lizzie een idee ey Cody zulllen we naar een warm land op vakantie gaan?''
''Is dat wel slim met Hailie enzo?'' Ja natuurlijk zegt Lizzie de zon zou haar goed doen.
''Nouwja oke zegt Cody maar wel met ergens heen met goeie telefoonverbinding en Lizzie en Cody gaan naar het reis bureau en binnen no time zitten ze op een prachtig wit strand op Jamaica.
Babettequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf ontploft zowat van woede en grijpt Babette bij haar arm.
"JIj... Jij bent gewoon geen haar beter dan pa! Je lijkt als 2 druppels water op hem! Mama leeft nog en jullie gekken vertikken het gewoon om het toe te geven!"
"Ja dat wil ik ook weleens weten" en dan ineens horen ze voetstappen en blijft de hele familie ademloos luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
....hij heeft geen idee wie het is en wilt het ook niet weten ook...hij rent naar beneden en geeft Tara een zoen op der wang en hij kijkt naar Gwen....en draait zich dan om, hij start de auto (met een voet ja) en hij rijdt langs de limousine.....weg uit fokdam...
Wat is hier aan de hand?
"Jij gaat het ook nooit toegeven! JIj bent ee..."quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Ja dat wil ik ook weleens weten" en dan ineens horen ze voetstappen en blijft de hele familie ademloos luisteren.
Arthur laat Ralf meteen los. "Patricia... "quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:43 schreef Frey het volgende:
[..]
"Jij gaat het ook nooit toegeven! JIj bent ee..."
Ralfs stem valt weg. In de deuropening staat opeens een vrouw. Een vrouw die Ralf al vader gezien heeft...
"Arthur..." zegt de vrouw.
Lizzie gaat terug naar Hailie wat een donkere wolken komen daar aan denkt ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mooi he '' probeert Lizzie maar Cody kijkt nog steeds niet erg blij en drink een drankje.
''K wou dat Iris dit kon zien '' Denkt hij en hij staart voor zich uit. ''Zelfs dit vrolijkt hem niet op zou het aan mij liggen '' Denkt Lizzie. ''Eeuh ik ga even wandelen zegt Cody en hij loopt weg van het strand richting de bossen.
huh hoezo ik post toch gewoon mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:48 schreef haagse_elfje het volgende:
maikel je moet nu echt nokken!
Maikel rot op gewoon uit deze forumsoap. Ik word helemaal gek van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh hoezo ik post toch gewoon mee?
jij vindt jezelf erg grappig he?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh hoezo ik post toch gewoon mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Dat maakt niet eens zo uit. Het erom dat we afgesproken hadden om goed te gaan posten, en wat doet meneer. JUIST!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jij vindt jezelf erg grappig he?
het was alleen om te ditten voor de kolthofs ben je blind ofzow?
haha echt niet .quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat we Cody beter kunnen recasten. In verband met Iris,Hailie en Lizzie.![]()
Als je is een keer gewoon goed meedeed, maarnee. Het was de bedoeling dat als je BV naar Jamaica gaat dat in etappes gaat en dat je niet in een zin om Jamaica zit. Maar wat doe jij, jij doet het gewoon. Ik geef je nog 1 kans om te editen alles en da je mischien een idee heb om naar Jamaica te gaan maar je handelt nog niet. Anders lig je eruit.quote:
Ik zit niet in 1 zin op Jamaica . en geen zin om alles terug te gaan veranderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als je is een keer gewoon goed meedeed, maarnee. Het was de bedoeling dat als je BV naar Jamaica gaat dat in etappes gaat en dat je niet in een zin om Jamaica zit. Maar wat doe jij, jij doet het gewoon. Ik geef je nog 1 kans om te editen alles en da je mischien een idee heb om naar Jamaica te gaan maar je handelt nog niet. Anders lig je eruit.![]()
Oke eigen schuld maar je bent ontslagen en je kan wel mee gaan posten maar je personage gaat recasten worden want je hebt niet ge-edit.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zit niet in 1 zin op Jamaica . en geen zin om alles terug te gaan veranderen.
Oke maar je edit die posten. Je mag het idee hebben maar nog niet handelen. Editen = Dan ben je weer terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
maar nouja ik zou wel weer mijn hand over mijn hart strijken en de volgende keer meer in etapes posten. Ja ik weet het je mag me dankbaar zijn .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |