"Van mij mag het!"Cody rijdt een straat in die eindigt aan het strand.Het huisje staat een beetje verscholen in de bossen,maar je kijkt uit over het witte strand.De zee is helblauw en de zon schijnt.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een prachtig huisje aan het strand antwoord Cody '' en hij straalt helemaal kom we gaan er snel heen kan ik me zwembroek aandoen.
Arthur zegt dat hij een DNA test belachelijk vind, maar dan ziet hij Babette in de deuropening staan..quote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf schreeuwt ondertussen nog steeds. Hij wil kosten wat kost een DNA test.
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ze zal toch niks doorhebben" denkt David inzichzelf. "Hoe gaat het met je?" en hij legt zijn hand op haar hand.
Dan leggen ze Hailie in het wiegje en kleden ze zich om als Cody Lizzie voor het eerst in bikini ziet word hij helemaal gek en begint haar vurig te zoenen .quote:Op maandag 7 februari 2005 21:39 schreef Nano het volgende:
[..]
"Van mij mag het!"Cody rijdt een straat in die eindigt aan het strand.Het huisje staat een beetje verscholen in de bossen,maar je kijkt uit over het witte strand.De zee is helblauw en de zon schijnt.
David trekt zijn hand terug. "Sorry eh.." "Het is allemaal nogal snel" en ze praten daarna over vroeger. Als Marjolein even weg is pakt David zijn mobiel en smst naar Meuskens of hij weet waar Cody uithangt.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein slikt en kijkt bang voor zich uit, die hand, die hand voelt eng en koud aan.....
ze slikt.... "" ik....ik...ik...ehm...ja goed....en met jou"....
ze herkent die stem, ze weet niet waarvan, ze vindt hem maar een enge man....hij lijkt op een van die mannen die ze op tv zag laatst die betrokken waren bij de Hofstad Groep.....
ze wordt steeds banger en banger....ze voelt dat haar mond droog wordt en neemt een slokje cola....ze probeert hem vriendelijk aan te kijken met een geforceerde glimlach.
Babettequote:Op maandag 7 februari 2005 21:42 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur zegt dat hij een DNA test belachelijk vind, maar dan ziet hij Babette in de deuropening staan..
Hij stemt dan toch met de DNA test in en kiest Babette om een DNA test te laten doen.
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
David trekt zijn hand terug. "Sorry eh.." "Het is allemaal nogal snel" en ze praten daarna over vroeger. Als Marjolein even weg is pakt David zijn mobiel en smst naar Meuskens of hij weet waar Cody uithangt.
Ralf is ook woedend.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette hoort het gesprek aan maar wordt boos als ze hoort dat ze als proefkonijn wordt gebruikt....
ze loopt boos die kamer in en negeert haar moeder, ze blijft voor Arthur stil staan...
"heb ik ook nog wat te zeggen...wie denk je wel dat je bent, god???!!.....dit is mijn lijf en ik zeg wel ja of nee..." ze draait zich om en loopt een stukje terug en blijft naast de tafel staan.....
"heb je me gehoord" ze wijst naar Arthur......
Oeh Lizzie ''zegt Cody en hij geeft haar een tongzoen.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef Nano het volgende:
Lizzie stuurt Cody naar de tafel en duwt hem erop.Ze gaat met haar hand in zijn zwembroek en voelt dat hij opgewonden raakt.
Even later is Marjolein weer terug. "Wat wil jij eigenlijk in de toekomst gaan doen?" vraagt David aan haar en kijkt met een oog of hij al een smsje heeft, maar nee.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein staat in de wc, ze bekijkt zich zelf in de spiegel....
"looking good" denkt ze.....
Joost Kolthofquote:Op maandag 7 februari 2005 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is ook woedend.
"Het is altijd Babette of Joost en ik hoor er weer niet bij! Bekijk het toch allemaal!"
Kwaad verlaat Ralf huize Kolthof...
Patricia
Patricia geeft Joost een kus op zijn hoofd en loopt naar Babette. Ze snapt dat dit haar docher is.
"Babette, alsjeblieft. Dan kunnen we al die ellende achter ons laten..."
Babettequote:Op maandag 7 februari 2005 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is ook woedend.
"Het is altijd Babette of Joost en ik hoor er weer niet bij! Bekijk het toch allemaal!"
Kwaad verlaat Ralf huize Kolthof...
Patricia
Patricia geeft Joost een kus op zijn hoofd en loopt naar Babette. Ze snapt dat dit haar docher is.
"Babette, alsjeblieft. Dan kunnen we al die ellende achter ons laten..."
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Even later is Marjolein weer terug. "Wat wil jij eigenlijk in de toekomst gaan doen?" vraagt David aan haar en kijkt met een oog of hij al een smsje heeft, maar nee.
"Haha, nog altijd zoals altijd" en dan gaat zijn mobiel af. "Sorry, excesuur me even" en dan loopt hij naar de wc. Hij leest het smsje en ziet dat Cody naar Jamaica is. Hij gaat snel zitten. "Maar goed, wil je niet weten wat ik ga doen in de toekomst?"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein kijkt hem met een schuin gezicht en roert met een rietje in haar cola...
"jij denkt echt dat je grappig bent he....." ze zuigt aan haar rietje en kijkt weer naar David....
"denk je dat ik voor mijn lol in deze witte jas loop..."
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Haha, nog altijd zoals altijd" en dan gaat zijn mobiel af. "Sorry, excesuur me even" en dan loopt hij naar de wc. Hij leest het smsje en ziet dat Cody naar Jamaica is. Hij gaat snel zitten. "Maar goed, wil je niet weten wat ik ga doen in de toekomst?"
"Jazeker" en dan neemt hij een hap van zijn broodje. "Ik ga naar Jamaica, en jij gaat met me mee!"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
ze trekt haar wenkbrauwen op...en kijkt hem verveeld aan...
"dat ga je me vast nu vertellen..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |