Aah Hailie draait wel bij ik bel nu gelijk het reis bureau oke.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
Lizzie leest een stukje uit de brochure voor."It’s been said that the soul of Jamaica is its people, heritage and reggae music while the heart of the island is her rivers and mountains.Het lijkt me een prachtige plek!"Lizzie kijkt naar Hailie die opeens hard begint te huilen.
"Marjolein, doe normaal!" "Ik ben het, David" en dan is Marjolein met stomheid geslagen en vallen de twee elkaar in de armen. 'Ik heb je zo gemist..." zegt Davidquote:Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein draait zich om en kijkt in het gezicht van iemand die ze vaag herinnert.....
"ehm...nou meneer ik ben arts....ik...ik heb niet zoveel tijd....""
"ik denk dat mijn witte jas mijn beroep ook al kon veraden.....of bent u blind? "
"oogheelkunde is op de derde verdieping"
Marjolein kijkt hem Sago aan..... "verder nog iets..." ze tikt met haar vingers op de mappen in haar hand....
Patriciaquote:Op maandag 7 februari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt weer naar Patricia.
"Als jij echt mijn moeder bent, waar ben je dan al die tijd geweest?! En hoelang weet pa in godsnaam al dat je nog leeft?! Nog maar net? Weken? Jaren? Zeg op!"
Lizzie pakt Hailie uit het wiegje en doet haar jasje aan.Ze legt haar in de maxi cosi die op tafel staat en trekt daarna meteen een paar tassen uit de kast.Ze stopt er een heleboel spullen in en maakt zich klaar voor de reis.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah Hailie draait wel bij ik bel nu gelijk het reis bureau oke.
en Cody belt het reis bureau en boekt een last minute reis kom we moeten nu gelijk in de auto naar schiphollacht Cody Jamaica here we come!
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Marjolein, doe normaal!" "Ik ben het, David" en dan is Marjolein met stomheid geslagen en vallen de twee elkaar in de armen. 'Ik heb je zo gemist..." zegt David
Ralf is even stil...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia
"Ik... Je vader wist er niets van. Ik kreeg niet zolang geleden pas te horen dat ik gezocht werd. Mijn identiteit was al jaren onbekend. Sinds mijn ongeluk leed ik aan een ernstige vorm van geheugenverlies, totdat opeens een man mij mevrouw Kolthof noemde. Het spijt me... Ik kon niet eerder..."
"Najah, het is weer even wennen" "Heb je pauze?" "Dan kunnen we even wat gaan drinken in de kantine!"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein voelt zich ongemakkelijk...en rukt zich los uit David's armen...ze kijkt hem argwanend aan, dan herkent ze hem....
"hoi.....leuk je te zien..." zegt ze ijskoud... ze kijkt twijfelachtig om zich heen
Cody maakt zich ook klaar en ze rijden haar het vliegveldquote:Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Lizzie pakt Hailie uit het wiegje en doet haar jasje aan.Ze legt haar in de maxi cosi die op tafel staat en trekt daarna meteen een paar tassen uit de kast.Ze stopt er een heleboel spullen in en maakt zich klaar voor de reis.
Onderweg in de auto legt Tara Gwen alles uit.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:
Tara's telefoon gaat.
Tara neemt op. Het is het ziekenhuis. DE adoptieouders van Gwen hebben een auto ongeluk gehad.
Tara
Jongens ik moet even weg, Gwen Jij gaat met mij mee.
Deze gedachten flitsen door David zijn hoofd. "Daar moet ze eindigen" maar dat laat David niet merken. "Wil je een broodje gezond?"quote:Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein
het wordt Marjolein allemaal teveel......ze rent huilend naar de lift, drukt op de dertiende verdieping, ze stapt uit...en loopt naar het randje van het dak...ze twijfelt maar dan springt ze....
Een prachtig huisje aan het strand antwoord Cody '' en hij straalt helemaal kom we gaan er snel heen kan ik me zwembroek aandoenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef Nano het volgende:
Lizzie vindt het toch wel een beetje eng om met zo'n klein kindje op vakantie te gaan,maar de vliegreis gaat prima.Hailie is stil en het lijkt erop dat Cody zich al weer wat beter voelt.Lizzie is letterlijk en figuurlijk in de wolken."Ik zie geen roze wolk!"grapt Lizzie.Ze droomt weg bij de gedachten aan Jamaica.Na een paar uur staat het vliegtuig aan de grond.Ze merken meteen dat ze in Jamaica zijn.De andere cultuur,maar vooral dat het hier een stuk warmer is."Wat heb je eigenlijk geboekt?"vraagt Lizzie aan Cody terwijl ze de maxi cosi in de huurauto zet.
Marjoleinquote:Op maandag 7 februari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Deze gedachten flitsen door David zijn hoofd. "Daar moet ze eindigen" maar dat laat David niet merken. "Wil je een broodje gezond?"
Ralf schreeuwt ondertussen nog steeds. Hij wil kosten wat kost een DNA test.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette
Babette loopt terug naar huize kolthof en blijft twijfelachtig voor de deur staan.....
"Ze zal toch niks doorhebben" denkt David inzichzelf. "Hoe gaat het met je?" en hij legt zijn hand op haar hand.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein zegt geen woord....
"doe maar een broodje met kaas met extra cyanide...."
ze staart voor zich uit....
Joost..quote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf schreeuwt ondertussen nog steeds. Hij wil kosten wat kost een DNA test.
Babettequote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf schreeuwt ondertussen nog steeds. Hij wil kosten wat kost een DNA test.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |