abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 21:16:04 #226
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24976978
Als Esmee 's avonds een borrel neemt, terwijl haar kok een lekker maaltijd maakt, wordt er gebeld aan de deur.

De butler doet open en daar staan een prachtige sjieke dame met wat koffers.
De butler schrikt en denkt bijzichzelf "Jezus dat lijkt Esmee wel"

Als Esmee de bel hoort loopt ze naar de gang en zegt tegen Tom de Butler ; Ja dat is nou mijn
zus Frederique. "Ze komt hier een tijdje logeren"

Welkom schat, kom binnen en doe alsof je thuis bent.

"Tom" breng jij de koffers even naar de logeerkamer, en gewillig als een echt slaaf loopt Tom naar boven met alle koffers.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24976993
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
Lizzie leest een stukje uit de brochure voor."It’s been said that the soul of Jamaica is its people, heritage and reggae music while the heart of the island is her rivers and mountains.Het lijkt me een prachtige plek!"Lizzie kijkt naar Hailie die opeens hard begint te huilen.
Aah Hailie draait wel bij ik bel nu gelijk het reis bureau oke.
en Cody belt het reis bureau en boekt een last minute reis kom we moeten nu gelijk in de auto naar schiphol lacht Cody Jamaica here we come!
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24977006
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

Marjolein draait zich om en kijkt in het gezicht van iemand die ze vaag herinnert.....

"ehm...nou meneer ik ben arts....ik...ik heb niet zoveel tijd....""

"ik denk dat mijn witte jas mijn beroep ook al kon veraden.....of bent u blind? "

"oogheelkunde is op de derde verdieping"

Marjolein kijkt hem Sago aan..... "verder nog iets..." ze tikt met haar vingers op de mappen in haar hand....
"Marjolein, doe normaal!" "Ik ben het, David" en dan is Marjolein met stomheid geslagen en vallen de twee elkaar in de armen. 'Ik heb je zo gemist..." zegt David
  maandag 7 februari 2005 @ 21:17:47 #229
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24977020
Tara pakt de ketting waar Winston het over had.

Ze gaat weer terug naar de kamer waar iedereen zit.

En ze vind het raar dat niemand Winston mist.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:17:52 #230
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24977022
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf kijkt weer naar Patricia.
"Als jij echt mijn moeder bent, waar ben je dan al die tijd geweest?! En hoelang weet pa in godsnaam al dat je nog leeft?! Nog maar net? Weken? Jaren? Zeg op!"
Patricia

"Ik... Je vader wist er niets van. Ik kreeg niet zolang geleden pas te horen dat ik gezocht werd. Mijn identiteit was al jaren onbekend. Sinds mijn ongeluk leed ik aan een ernstige vorm van geheugenverlies, totdat opeens een man mij mevrouw Kolthof noemde. Het spijt me... Ik kon niet eerder..."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:18:30 #231
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24977038
Marjolein

ach ja ben net een hondje zeg altijd woef woef
don't give me that fucking bullshit
pi_24977072
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Aah Hailie draait wel bij ik bel nu gelijk het reis bureau oke.
en Cody belt het reis bureau en boekt een last minute reis kom we moeten nu gelijk in de auto naar schiphol lacht Cody Jamaica here we come!
Lizzie pakt Hailie uit het wiegje en doet haar jasje aan.Ze legt haar in de maxi cosi die op tafel staat en trekt daarna meteen een paar tassen uit de kast.Ze stopt er een heleboel spullen in en maakt zich klaar voor de reis.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:21:42 #233
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24977094
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Marjolein, doe normaal!" "Ik ben het, David" en dan is Marjolein met stomheid geslagen en vallen de twee elkaar in de armen. 'Ik heb je zo gemist..." zegt David
Marjolein

Marjolein voelt zich ongemakkelijk...en rukt zich los uit David's armen...ze kijkt hem argwanend aan, dan herkent ze hem....

"hoi.....leuk je te zien..." zegt ze ijskoud... ze kijkt twijfelachtig om zich heen
  maandag 7 februari 2005 @ 21:21:49 #234
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24977096
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia

"Ik... Je vader wist er niets van. Ik kreeg niet zolang geleden pas te horen dat ik gezocht werd. Mijn identiteit was al jaren onbekend. Sinds mijn ongeluk leed ik aan een ernstige vorm van geheugenverlies, totdat opeens een man mij mevrouw Kolthof noemde. Het spijt me... Ik kon niet eerder..."
Ralf is even stil...

"Dat verhaal is net zo ongelofelijk als deze hele verschijning hier! Als je echt mijn moeder bent, dan eis ik een DNA test! Ik wil 100% zekerheid!"
pi_24977124
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:21 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

Marjolein voelt zich ongemakkelijk...en rukt zich los uit David's armen...ze kijkt hem argwanend aan, dan herkent ze hem....

"hoi.....leuk je te zien..." zegt ze ijskoud... ze kijkt twijfelachtig om zich heen
"Najah, het is weer even wennen" "Heb je pauze?" "Dan kunnen we even wat gaan drinken in de kantine!"
pi_24977127
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef Nano het volgende:

[..]

Lizzie pakt Hailie uit het wiegje en doet haar jasje aan.Ze legt haar in de maxi cosi die op tafel staat en trekt daarna meteen een paar tassen uit de kast.Ze stopt er een heleboel spullen in en maakt zich klaar voor de reis.
Cody maakt zich ook klaar en ze rijden haar het vliegveld ..
Do it again now
  maandag 7 februari 2005 @ 21:25:03 #237
109180 Woelli
pi_24977159
Tara's telefoon gaat.
Tara neemt op. Het is het ziekenhuis. DE adoptieouders van Gwen hebben een auto ongeluk gehad.

Tara
Jongens ik moet even weg, Gwen Jij gaat met mij mee.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:26:20 #238
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24977190
Marjolein

het wordt Marjolein allemaal teveel......ze rent huilend naar de lift, drukt op de dertiende verdieping, ze stapt uit...en loopt naar het randje van het dak...ze twijfelt maar dan springt ze....
  maandag 7 februari 2005 @ 21:27:22 #239
109180 Woelli
pi_24977208
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:
Tara's telefoon gaat.
Tara neemt op. Het is het ziekenhuis. DE adoptieouders van Gwen hebben een auto ongeluk gehad.

Tara
Jongens ik moet even weg, Gwen Jij gaat met mij mee.
Onderweg in de auto legt Tara Gwen alles uit.
Ze hebben een erstige auto-ongeluk gehad en gat erg slecht met de 2. Ook Gwen's adoptiebroertje gaat het erg slecht hij ligt momenteel op de kinderafdeling.
pi_24977238
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein

het wordt Marjolein allemaal teveel......ze rent huilend naar de lift, drukt op de dertiende verdieping, ze stapt uit...en loopt naar het randje van het dak...ze twijfelt maar dan springt ze....
Deze gedachten flitsen door David zijn hoofd. "Daar moet ze eindigen" maar dat laat David niet merken. "Wil je een broodje gezond?"
  maandag 7 februari 2005 @ 21:30:48 #241
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24977270
Babette

Babette loopt terug naar huize kolthof en blijft twijfelachtig voor de deur staan.....
pi_24977272
Lizzie vindt het toch wel een beetje eng om met zo'n klein kindje op vakantie te gaan,maar de vliegreis gaat prima.Hailie is stil en het lijkt erop dat Cody zich al weer wat beter voelt.Lizzie is letterlijk en figuurlijk in de wolken."Ik zie geen roze wolk!"grapt Lizzie.Ze droomt weg bij de gedachten aan Jamaica.Na een paar uur staat het vliegtuig aan de grond.Ze merken meteen dat ze in Jamaica zijn.De andere cultuur,maar vooral dat het hier een stuk warmer is."Wat heb je eigenlijk geboekt?"vraagt Lizzie aan Cody terwijl ze de maxi cosi in de huurauto zet.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:31:44 #243
109180 Woelli
pi_24977284
Aan gekomen in het ziekenhuis.
Gwen gaat gaar ouders opzoeken en Tara gaat kijken bij Kevin Pass. Want hij ligt nog op de kinderafdeling.

Tara loopt op de kinderafdeling. In eens hoort ze een bekend stem. Maar ze weet alleen niet van wie die is. Tara wilt kijken en kijkt het hoekje om. Shit Het is ''Remco Witterveen''. Remco draait om en loopt richting Tara en Tara rent snel een kamer binnen. Daar ligt Kevin.
Ow denkt ze. eE wereld is klein. Kevind ligt bewusteloos en Tara ziet dat het erg slecht met hem gaat en praat een beetje tegen hem.
pi_24977301
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef Nano het volgende:
Lizzie vindt het toch wel een beetje eng om met zo'n klein kindje op vakantie te gaan,maar de vliegreis gaat prima.Hailie is stil en het lijkt erop dat Cody zich al weer wat beter voelt.Lizzie is letterlijk en figuurlijk in de wolken."Ik zie geen roze wolk!"grapt Lizzie.Ze droomt weg bij de gedachten aan Jamaica.Na een paar uur staat het vliegtuig aan de grond.Ze merken meteen dat ze in Jamaica zijn.De andere cultuur,maar vooral dat het hier een stuk warmer is."Wat heb je eigenlijk geboekt?"vraagt Lizzie aan Cody terwijl ze de maxi cosi in de huurauto zet.
Een prachtig huisje aan het strand antwoord Cody '' en hij straalt helemaal kom we gaan er snel heen kan ik me zwembroek aandoen .
Do it again now
  maandag 7 februari 2005 @ 21:32:52 #245
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24977303
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Deze gedachten flitsen door David zijn hoofd. "Daar moet ze eindigen" maar dat laat David niet merken. "Wil je een broodje gezond?"
Marjolein

Marjolein zegt geen woord....

"doe maar een broodje met kaas met extra cyanide...."

ze staart voor zich uit....
  maandag 7 februari 2005 @ 21:34:43 #246
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24977330
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette

Babette loopt terug naar huize kolthof en blijft twijfelachtig voor de deur staan.....
Ralf schreeuwt ondertussen nog steeds. Hij wil kosten wat kost een DNA test.
pi_24977333
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

Marjolein zegt geen woord....

"doe maar een broodje met kaas met extra cyanide...."

ze staart voor zich uit....
"Ze zal toch niks doorhebben" denkt David inzichzelf. "Hoe gaat het met je?" en hij legt zijn hand op haar hand.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:37:38 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24977375
Patricia

Patricia weet niet wat te doen en gaat weer bij joost zitten. Ze ziet hoe hij er aan toe is.
"Mijn god, wat is er toch allemaal gebeurt..."
pi_24977393
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:

[..]

Joost..
Joost staart stil voorzich uit. Waarom kan hij zijn mening niet geven? Waarom wil het niet lukken om zijn vader weer een grote mond te geven? Waarom mag hij niet normaal zijn zoals iedere andere tiener?
  maandag 7 februari 2005 @ 21:39:02 #250
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24977401
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef Frey het volgende:

[..]

Babette

Babette is in gedachten verzonken, als ze opeens geschreeuw hoort uit het huis, ze staart naar de ingang van het huis. Begint te lachen als ze die puinhoop ziet die ze heeft aangericht toen ze die deur eruit knalde..... "net goed voor ze..." denkt ze...

ze loopt naar binnen met haar handen in haar zakken en staat het hele tafereel vanuit de deuropening van de woonkamer te bekijken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')