"Je liegt, hufter!" en hij loopt dreigend op Ralf af. "Jouw broer is getraumatiseerd voor de rest van zijn leven en jij zit hier een beetje groffe leugens over je overleden moeder te vertellen" en hij wijst naar Joost. Maar als Ralf niet naar Joost kijkt pakt Arthur witheet Ralf zijn hoofd vast. "Kijk dan, verdomme!"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf pakt zijn mobieltje en ziet dat het Babette is.
"Wat aan het woord "nu" begrijp je niet? Ik wil dat je naar huis komt!"
Ralf doet zijn mobiel weer in zijn zak.
"Zo, waar waren we. Ach ja, mama. Kun je misschien uitleggen waarom haar graf leeg is?"
Joost voelt zich totaal machteloos. Hij ziet het verdriet in Tara haar ogen en dan voelt hij een lichte,witte waas in zijn hoofd en in een reflex pakt hij Tara`s hand vast.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:24 schreef Woelli het volgende:
Tara gaat naast Joost zitten en weet niet zo goed wat ze moet zeggen.
''IK weet dat je me kunt horen, maar praat alsjeblieft. Je bent zo jong en je hebt nog een hele leven voor de boeg. Denk eens aan je toekomst hoe moet die er uit zien als je zo blijft''
''Ik ben blij dat ik Gwen heb gezocht en Gwen is blij dat ik haar heb gezocht''
''En Joost, als jij zo blijft moeten we je NOG een keer zoeken en ik weet niet of ik dat aan kan''
Tara kijkt naar zijn hand.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost voelt zich totaal machteloos. Hij ziet het verdriet in Tara haar ogen en dan voelt hij een lichte,witte waas in zijn hoofd en in een reflex pakt hij Tara`s hand vast.
Tara kijkt raar naar Winstonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:26 schreef bar_rel het volgende:
Winston komt met ze krukken binnen lopen in huize Kolthoff...
Joost hoort haar wel, maar de lichte waas is weg. Hij kijkt naar zijn broer met zijn krukken. Wat zou er met hem gebeurd zijn en dan ineens begint hij met zijn hoofd te schudden. Het lijkt of Winston hem begrijpt wat meteen komt hij naar Joost toe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt naar zijn hand.
Joost !! ...
Joost !! ...
Zeg eens wat![]()
''Dat is een lang verhaal, en hij geeft Tara een zoen op haar gezicht...''quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt raar naar Winston
en begint hem te zoeken.
Wat heb jij gedaan?
Joost is weer stil gevallen. HIj heeft de hint niet begrepen, hij knippert met zijn ogen. Maar niemand begrijpt het en hij besluit het erbij te laten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Dat is een lang verhaal, en hij geeft Tara een zoen op haar gezicht...''
Hij gaat naast haar zitten en kijkt naar Joost....
''Wat is hier aan de hand?''
Dat is net als jou, een heel lang verhaal !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Dat is een lang verhaal, en hij geeft Tara een zoen op haar gezicht...''
Hij gaat naast haar zitten en kijkt naar Joost....
''Wat is hier aan de hand?''
Winston vind dit alles maar onzin, hij heeft rust nodig...hij loopt naar boven en pakt een pen en papier....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost is weer stil gevallen. HIj heeft de hint niet begrepen, hij knippert met zijn ogen. Maar niemand begrijpt het en hij besluit het erbij te laten.
Ik snap ook niks van Winston!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston vind dit alles maar onzin, hij heeft rust nodig...hij loopt naar boven en pakt een pen en papier....
Ralf ziet Babette en Marjolein binnenkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:31 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette
Babette begint steeds bozer en bozer te worden, ze kijkt om zich heen en kijkt Marjolein aan.....ze geeft Marjolein een kus op haar mond...
"wacht even" ze loopt naar de auto
ze pakt haar shotgun uit de auto...
ze ziet Marjolein bang kijken,......
"niet bang zijn, moet alleen de deur open doen"
ze richt op het slot en schiet....
de deur valt uit zijn schanieren op de grond....
"zo...hij is open, ga je mee"
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston vind dit alles maar onzin, hij heeft rust nodig...hij loopt naar boven en pakt een pen en papier....
Babettequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf ziet Babette en Marjolein binnenkomen.
"Ah, Babette! Die kan bevestigen dat mama's graf leeg is. Je kunt je er nu niet meer uitlullen, pa! Hoelang weet jij dit al? Een paar dagen? Enkele weken? Misschien al jaren?!"
Ralf ontploft zowat van woede en grijpt Babette bij haar arm.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette loopt naar Ralf, kijkt hem boos aan en geeft hem een schop in zijn maag...
"hier voor je, voor de laatste keer...ik ben niet je hondje..."
"met dat graf daar was ik niet bij...."
"ik ga....kom Marjolein....we gaan even heftige sex hebben wat in dit heilige huis niet mag..."
''Lieve Tara,quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Oh nou, zo bijzonder is dat niet toch..ik had toch een pesthekel aan der..ik maak me meer zorgen om me voet. Zie je het niet? IK HEB geen voet meer!!''
....hij heeft geen idee wie het is en wilt het ook niet weten ook...hij rent naar beneden en geeft Tara een zoen op der wang en hij kijkt naar Gwen....en draait zich dan om, hij start de auto (met een voet ja) en hij rijdt langs de limousine.....weg uit fokdam...quote:''Lieve Tara,
Als je dit lees, dan ben ik niet meer in Fokdam..en ik wil dat je me een ding belooft dat je me niet komt opzoeken. Ik heb even een tijdje rust nodig, ik heb het even gehad hier...na mijn ''spel'' zal ik maar zeggen heb ik het gehad..ik loop met krukken voor het leven....ik moet even tijd nemen voor mezelf......maak je geen zorgen, op een dag kom ik weer terug en gaan we trouwen. Ik wil je nog wat geven..zoek in het derde laatje van me kast, daar vind je een hartvormig doosje maak hem open en haal de dubbele bodem eruit. Daar vind je een ketting, daarop staan onze namen....
Ik hou van je,
--Winston--''
..Winston pakt wat spullen in, en wat geld..en wacht nog even in ze kamer..hij kijkt uit ze raam, dan ziet hij een limousine aan rijden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |