En terecht. Ik hoop dat Babos deze keer permanent uit de basis verdwijnt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:40 schreef tong80 het volgende:
Hij zal z'n keeper wel weer gaan wisselen.
Lijkt me ook wel terecht, zo'n blunder maakt een keeper in de D5 nog niet eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:40 schreef tong80 het volgende:
Hij zal z'n keeper wel weer gaan wisselen.
Er zijn er om minder ontslagen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:45 schreef RijstNatie het volgende:
Gun een trainer eens wat tijd mensen....
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:24 schreef Sloggi het volgende:
Het probleem van Gullit is dat als Feyenoord verliest, het allemaal geweldig is en iedereen heeft het goed gedaan en als er wordt verloren is het allemaal kut en zullen spelers hun basisplek kwijtraken.
Ik denk dat hij aan het eind van het seizoen zelf opstapt en dan zegt dat het elftal niet meewerkte.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:39 schreef PJORourke het volgende:
BertWagendorp maandag over Gullit gelezen? Hij schat dat hij voor eind april weg is.
Dat vind ik dus not done, je eigen spelers uitfluiten. Dat maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:51 schreef RijstNatie het volgende:
terwijl iedereen hem uitfluit
Jij zit in de selectie?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Nog steeds weet geen Feyenoorder waar ie aan toe is hoor...
Dus Ruud is nog steeds een waardeloze trainer.
Scheelde niet veel!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Let maar op, volgende week spelen we 'gewoon' weer gelijk
Maar deze keer zullen ze de moeilijkere wedstrijden wel vaker winnen, denk ik. De nieuwe aankopen (vooral de verdedigers) beginnen hun draai te vinden nu, en ik vind onze huidige verdediging toch heel wat beter dan die van voor de winterstop met die rampzalige Song en Mtilliga erin.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:27 schreef PJORourke het volgende:
Het seizoen begon ook al aardig voor Feijenoord. Aangezien dit de returns zijn, is er een logische conclusie: de moeilijkere wedstrijden zitten voor Feijenoord aan het eind van de seizoenshelft.
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Kom op, De Graafschap is één van de slechtste ploegen in de HCE en Willem II is altijd kanonnenover voor topteams in problemen. Duels tegen Utrecht of Sporting, die tellen.
quote:
Hij staat continu te blunderen en Lodewijks doet het prima, zou jij Babos laten staan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
De manier waarop Ruud Babos nu weer laat vallen, is ook niet in zijn voordeel zeg. Tjonge.
Wie wel? Maar om vervolgens wél je vertrouwen in hem uit te spreken als eerste keeper is ook niet al te slim te noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij staat continu te blunderen en Lodewijks doet het prima, zou jij Babos laten staan?
Ja, ik had niet helemaal meegekregen dat hij dat heeft gezegd. Jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat het iets ingewikkelder ligt, omdat Lodewijks volgend jaar stopt. gullit kan Babos niet zomaar op het tweede plan poneren en hopen dat het in de zomer helemaal goedkomt. (Ook al doet Aerts het nu fantastisch bij RBC.)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Precies, dat is hetgene dat Gullit steeds doet. Zie Ghaly, zie Bosschaart, zie Buffel, nu weer Babos voor de tweede keer, zie Smolarek, zie Pardo en Lazovic.
Dat lijkt mij niet meer dan terecht. Iedeeen mag een foutje maken maar zodra dat structureel is dan moet je maatregelen nemen. Plus je kan het ook niet aan je team verkopen om iemand op te stellen die punten kost. Het gaat om de club, het team en niet om een individu.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
De manier waarop Ruud Babos nu weer laat vallen, is ook niet in zijn voordeel zeg. Tjonge.
Schijnbaar wel..ik ben er ook niet zeker over.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Kost Babos dan erg veel punten? Valt mee. Hij heeft Feyenoord in Amsterdam gered, toen prees Ruud hem de hemel in.
Een topkeeper hoort punten voor je team te pakken en niet kosten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Kost Babos dan erg veel punten? Valt mee. Hij heeft Feyenoord in Amsterdam gered, toen prees Ruud hem de hemel in.
Het is toch normaal dat een keeper wordt gepasseerd als hij meerdere blunders achter elkaar maakt?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Niets raars aan, Gullit gaat onfatsoenlijk met hem om.
Toen had Feyenoord geen alternatief, ja Zsolt Petry die er al helemaal geen reet van kon.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Dudek bleef ook tijden staan destijds, zonder te presteren.
Hij weet zo wat de aandacht af te leiden van het falen van Feyenoord op het veld. Het gros van de fans is nu kwaad op de vuurwerkgooiers en maakt zich daar druk om in plaats van over het slechte spel van Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ruud zal het niet lang meer maken, zeker niet als hij al begint te steunen over fans.
Ik zie Feyenoord niet van RBC en Den Bosch verliezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:47 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Tot de volgende wedstrijd. En dat duurt niet lang meer.
Dat kan inderdaad niet meer lang duren. AZ zal het ook niet zo heel lang meer uithouden trouwens; een tweede plek kan nog wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet van RBC en Den Bosch verliezen.
Sterker nog, ik zie Feyenoord de 3e plaats afpakken van Ajax die op bezoek moeten bij het altijd lastige Roda en AZ thuis ontvangen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef popolon het volgende:
'Wij weten zelf al heel lang hoe goed we zijn. Elke tegenstander doet het in z'n broek voor onze voorhoede. Wij passen ons niet meer aan, de tegenstanders houden rekening met onze manier van spelen.'
Aldus Gullit gisteren
Visionairquote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet van RBC en Den Bosch verliezen.
Feyenoord is vandaag al ten onder gegaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef flyin-hawk het volgende:
tvp
feyenoord zal zondag ten onder gaan
Heej respect voor Cruijff hé...quote:Op donderdag 14 april 2005 02:28 schreef neggix het volgende:
Zo, gelukkig had ik een goeie avond na PSV en Liverpool, maar het sportnieuws was echt helemaal kut
Hoe krijg je het voor elkaar. 8 x winnen en dan 4-1 tegen Den BoschJezus, afgesproken ofzo
Stelletje mongolen. Daar hadden ze vuurwerk neer moeten pleuren
Nou jah, hopelijk zondag Ajax anders gaat die 2e plek ook doei doei
HUFTERS
Ohh ja en Johan Cruijf, Houd Je Bek volgende keer![]()
Eikel, met z'n verrassende uitslag
Ja, lekker boeiend, Toen bestond ik ws nog niet. Kinderachtig ventje. Bahquote:Op donderdag 14 april 2005 02:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heej respect voor Cruijff hé...
Hij heeft toch mooi een keertje Feyenoord in z'n eentje kampioen gemaakt.![]()
En het was inderdaad een verrassende uitslag...![]()
Ontslagen wordt hij toch wel, als het niet vandaag is dan wel aan het einde van het seizoen. Ze verliezen in de AC van PSV en ook nog eens in de competitie, verder moeten ze nog tegen Heerenveen en uit tegen Groningen. Eén van de twee wedstrijden zullen ze echt wel verliezen, dus dag Gullitquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Kapmes het volgende:
Schandalig onderuit gaan tegen Den Bosch en verliezen van de aartsrivaal moet toch wel het einde van Gullit zijn lijkt me zo
Ik geniet dan ookquote:Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef scubagirl het volgende:
wat een onzin dat hij ontslagen moet worden. Gullit heeft van F weer een aantrekkelijk voetballend team gemaakt.
dan zegt dat tegelijk ook wat over de klasse van Feyenoordquote:Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Lenter het volgende:
Jaja, Rotterdam is stil de rest van het seizoen, maar die loze kreten dat Ruud weg moet is wel extreem Amsterdams hoor. Respect voor Hiddingu wat hij bereikt heeft. En dat Ajakkes nog 2 kan worden zegt meer over onze HCE als over de klasse van Ajakkes
Pardon?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
Gullit maakt niet alleen spelers niet beter maar hij leert ze ook al geen penalties nemen
Ik zeg toch al dat we stil zijn in Rdam?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef mat_herben het volgende:
[..]
dan zegt dat tegelijk ook wat over de klasse van Feyenoord
Understatementquote:Op donderdag 21 april 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
alleen verdedigend is het erop achteruit gegaan
ja wat ben ik ook een oetlul. PSV heeft natuurlijk al een finale te pakkenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het.
Maar wie bedoel je daar nu mee ?
Ach ja kan gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja wat ben ik ook een oetlul. PSV heeft natuurlijk al een finale te pakken![]()
![]()
nee t blijft zieligquote:Op donderdag 21 april 2005 16:12 schreef scubagirl het volgende:
oeps sorry.... F F F F F (heb ik t nu weer goedgemaakt??)
En de rest?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Pardon?
Als Gullit het afgelopen seizoen iets heeft gedaan, is spelers beter gemaakt.
Kuyt is een betere spits onder Gullit geworden, en Kalou is zeker weten beter dan aan het begin van het seizoen, en zoals Ghaly tegen AZ speelde is hij ook met stappen vooruit gegaan.
Castelen is zeker ook beter onder Gullit gaan spelen, ik weet zeker dat Saidi niet zulke progessie onder van Marwijk had gemaakt en Hofs gaat ook onder Gullit uitgroeien tot een Nederlands Elftal speler, ik zie Ruud De Graaf en Zuiverloon ook beter maken, als hij tenminste blijft.quote:
Castelen is nog steeds zo inefficient als vorig seizoen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Castelen is zeker ook beter onder Gullit gaan spelen, ik weet zeker dat Saidi niet zulke progessie onder van Marwijk had gemaakt en Hofs gaat ook onder Gullit uitgroeien tot een Nederlands Elftal speler, ik zie Ruud De Graaf en Zuiverloon ook beter maken, als hij tenminste blijft.
Daar heeft Gullit toch een aandeel in?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef Sloggi het volgende:
Gullit is het probleem ook helemaal niet. In ieder geval niet wat betreft tactiek / training / spelers beter maken. Het aankoopbeleid is nog steeds niet geweldig. Er worden in plaats van één goede nog steeds drie matige spelers gehaald.
Ja, daarom zeg ik niet wat betreft training etc.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daar heeft Gullit toch een aandeel in?
Kalou was onder iedere trainer doorgebroken...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Pardon?
Als Gullit het afgelopen seizoen iets heeft gedaan, is spelers beter gemaakt.
Kuyt is een betere spits onder Gullit geworden, en Kalou is zeker weten beter dan aan het begin van het seizoen, en zoals Ghaly tegen AZ speelde is hij ook met stappen vooruit gegaan.
k denk dat hij er geld bij krijgtquote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet eerst die Roman Feyenoord kopen
of wim Janssenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef gras het volgende:
Duut lijkt me ook wel een goede voor Feyenoord.
tussendecenniumquote:
Nee, laat hem blijvenquote:Op zondag 1 mei 2005 16:11 schreef Radegast het volgende:
Ruud, neem ontslag jongen!
Doe het jezelf niet langer aan...
Co is niet te vroeg ontslagen, die is te lang gehouden. Zo'n fout zal Feyenoord niet willen maken.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef RijstNatie het volgende:
Je moet Ruud wel de tijd geven, zometeen gaat tie net als Co te vroeg weg bij ajax in het verleden.
Misschien nog een nederlaag tegen een degradatiekandidaat?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:40 schreef rotskibo het volgende:
Tjah, wat heb je nog meer nodig om in te zien dat je gefaald hebt ?
"Gullit bedankt" dus eig gullit flikker op, over jorien wordt niets gezongen, maar dat mag ook wel eens komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:20 schreef Stefkuh het volgende:
Toch klonk het niet als Gullit rot op.. of werd er Jorien rot op gezongen?
Daar zitten nog minimaal twee nederlagen inquote:Op maandag 2 mei 2005 14:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
8 mei: NEC (uit)
15 mei: psv (uit)
21 Mei: Ado (thuis)
Zo geloof ik...
Vast wel ja...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zitten nog minimaal twee nederlagen in
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zitten nog minimaal twee nederlagen in
Kan nooit meer lang duren.....quote:
Idd ik zat bijvoorbeeld bij Heerenveen en wat mij nog meer pijn deed dan de nederlaag is dat ze niet voor een duel wilde vechten. Gullit zij aan het begin van het seizoen dat hij het niet meer wist (met die noppen ja) movuh dan, wanneer de coach het niet meer weet is het tijd voor een ander.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:31 schreef Ixnay het volgende:
Dit is gewoon geen Feyenoord meer.
Ik vind het niet eens zo erg dat ze slecht spelen, maar ik zie maar weinig spelers met een Feyenoord mentaliteit.
Vergeet de supporters niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:50 schreef BennieK het volgende:
feyenoord is gewoon een kutclub met kutspelers en een kutcoach
maar vooral kutspelers
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef DrDentz het volgende:
van die dikke vadsige wijven met feyenoord spandoeken en feyenoord shirts, die zo lomp agressief uit hun ogen kijken "ik beuk ze allemaal in mekoar!"
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
Grappig ook dat Gullit vanavond op SS zei dat ie enorm veel fout zag gaan vandaag, maar dat ie helaas maar 3x kon wisselen, maar dat ie er wel meer zou willen wisselen als dat kon.
En net zie ik in het wedstrijdverslag dat ie maar 1x heeft gewisseld
Op VI.nl en teletekst staat twee keer...quote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
typisch Gullitquote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
Grappig ook dat Gullit vanavond op SS zei dat ie enorm veel fout zag gaan vandaag, maar dat ie helaas maar 3x kon wisselen, maar dat ie er wel meer zou willen wisselen als dat kon.
Hetzelfde materiaal kan wel opeens anders gaan voetballen. Een andere zienswijze kan veel goeds doen. Kijk maar naar Ajax (Koeman => Blind). Ik zie Ajax opeens sterk 2e zijn geworden. Iets wat ik onder het bewind van Koeman nog niet zag gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
Een nieuwe trainer zal volgend jaar echt niet opeens kampioen worden met dit materiaal.
dat is ook helemaal niet de bedoelingquote:Op maandag 9 mei 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
Een nieuwe trainer zal volgend jaar echt niet opeens kampioen worden met dit materiaal.
nou overdrijven is ook een kunst. Om nou te zeggen dat ajax geweldig voetbaltquote:Op maandag 9 mei 2005 12:27 schreef Speedski het volgende:
[..]
Hetzelfde materiaal kan wel opeens anders gaan voetballen. Een andere zienswijze kan veel goeds doen. Kijk maar naar Ajax (Koeman => Blind). Ik zie Ajax opeens sterk 2e zijn geworden. Iets wat ik onder het bewind van Koeman nog niet zag gebeuren.
Vind ik ook. Al heeft Ajax wel de laatste 6 competitie wedstrijden gewoon gewonnen, ik denk dat Koeman dit ook wel was gelukt.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou overdrijven is ook een kunst. Om nou te zeggen dat ajax geweldig voetbalt. tis meer aan de totale inzinking van AZ te danken dat ajax 2e staat
Ik denk dat dit zeker niet was gebeurd. Als Koeman was gebleven, dan was de sfeer binnen Ajax nog erger geweest. De nieuwe wind van Blindquote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al heeft Ajax wel de laatste 6 competitie wedstrijden gewoon gewonnen, ik denk dat Koeman dit ook wel was gelukt.
Hij vond de C-spelers van PSV en Ajax niet goed genoegquote:Op maandag 9 mei 2005 12:35 schreef BennieK het volgende:
Gullit kan niet met B-spelers omgaan en ook niet met jeugdspelers...wtf doet hij bij Feyenoord
o?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Gullit is geen persoon voor een trainers carriere
daarbij komt...als je bijvoorbeeld een Rijkaard zou moeten afrekenen op zijn resultaten bij Sparta (eerste keerdat Sparta ooit degradeerde), hoe verklaar je zijn succes bij Barcelona nu.quote:The 1995-96 season saw Chelsea finishing 11th in the Premiership - its third 11th place finish in four seasons. Hoddle left at the end of the season to manage the England national team. He was replaced as player-manager by the 33-year-old Ruud Gullit, the celebrated Dutch exponent of 'total football' who had joined the club a year earlier on a free transfer from Sampdoria.
Under Gullit, Chelsea started winning major honours again. He made history in 1996-97 by being the first foreign manager to win the FA Cup when his Chelsea side beat Middlesbrough 2-0 in the Final. That game set the record for the fastest goal scored in an F.A. Cup ever - with Chelsea's Roberto di Matteo scoring 43 seconds into the game. This was Chelsea's first major trophy for 25 years. Chelsea also achieved its best-yet finish in the Premiership, in sixth place.
In February 1998, Gullit was suddenly sacked as manager following a dispute with the board of directors.
Successen = spelersquote:Op maandag 9 mei 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
de spelers
Rijkaard en Gullit zijn gewoon mensen als trainers.
Ze zitten bij deze clubs door hun naam.
En bij Chelsea was Gullit speler/manager
ehh..ok danquote:Op maandag 9 mei 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
de spelers
Rijkaard en Gullit zijn gewoon mensen als trainers.
welke rijke club heeft dat niet danquote:Ze zitten bij deze clubs door hun naam.
quote:En bij Chelsea was Gullit speler/manager
misschien dat het een leuke oplossing zou zijn om hem ter waarde van zn afkoopsom spelers mee te geven die hij gehaald heeft en nu al overbodig zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
Hij moet trouwens niet worden ontslagen, hij moet zelf gaan. Z'n afkoopsom zal niet gering zijn denk ik
Top ideequote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien dat het een leuke oplossing zou zijn om hem ter waarde van zn afkoopsom spelers mee te geven die hij gehaald heeft en nu al overbodig zijn.
quote:Training zonder Gullit, Petrovic en Duut
Slechts een handjevol spelers werkte vanochtend een lichte training af. Dat gebeurde opvallend genoeg zonder dat er echte trainers op het veld stonden. Gullit, Petrovic en Duut waren nergens te bekennen. De meeste spelers hielden het na een dik half uur dan al weer voor gezien.
Er is nog niets officieel?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Sloggi het volgende:
Ruud dus exit. Hopelijk zijn Wotte en Petrovic, al hun aankopen en nog een hoop spelers solidair
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Sloggi het volgende:
Ruud dus exit. Hopelijk zijn Wotte en Petrovic, al hun aankopen en nog een hoop spelers solidair
Ik denk dat het een teken is dat er in ieder geval een stevig gesprek aan de gang is in de bestuurskamer.quote:
Trainer 2 wedstrijden voor het einde van het seizoen er uit. Ik denk het niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat het een teken is dat er in ieder geval een stevig gesprek aan de gang is in de bestuurskamer.
Waarom niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Trainer 2 wedstrijden voor het einde van het seizoen er uit. Ik denk het niet.
Wim Jansen zie ik ook wel komen. Maar of hij dit zinkende schip boven water kan houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen Wim Jansen als geschikte opvolger, of misschien Johan Neeskens
quote:
| 1 | 4 Feyenoord 32 18 5 9 59 82 - 44 |
| 1 | 3 Feyenoord ** 34 20 8 6 68 71 - 38 |
Jansen td, De Kromme trainer.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen Wim Jansen als geschikte opvolger, of misschien Johan Neeskens
de kromme komt niet weer als trainerquote:
En 9 waardeloze prutsers.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef Rekkie het volgende:
Het rare is dat Feyenoord dit seizoen wel 2 topscorers heeft
Het gaat mij te ver om de rest prutser te noemen. Ik vind dat je minimaal 1 speler benadeelt met deze titel.quote:
Daar hadden ze Bosvelt dus voor willen halen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
Gullit hoeft van mij niet weg door een aantal nederlagen of de kwakkelende resultaten, hij moet weg omdat hij de spelers niet beter maakt of leiding kan geven.
Tja die had heel wat discipline gewonnen bij andere spelers ja. Dat is ook een reden dat ik voorstander was van hem te halen ook al vind ik verder zijn kwaliteiten matig. Dan nog vraag ik me af of het dan verstandig is om gullit trainer te laten zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:20 schreef Sloggi het volgende:
Daar hadden ze Bosvelt dus voor willen halen.
Wat een gelul! Het gaat wel om het resultaat. En voor dat resultaat moeten ze knokken. Want met werken en alsnog verliezen schiet je nog niets op.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
Het gaat helemaal niet om het resultaat van Gullit, de supporters (of in elk geval ik) heb er zo'n probleem mee dat ze niet werken!
Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Ja dat is te wijten aan de spelers, maar daarvoor is de trainer verantwoordelijk. Wanneer een speler lui is moet de trainer ingrijpen. Dat is iets wat van marwijk WEL deed. Je kan het er mee eens zijn of niet maar het verwende nest van persie ging om disciplinaire redenen naar de reservebank. Dit is een gebaar naar de hele selectie. Doe wat ik zeg.
quote:ik verlang wel strijd te zien van mijn club en hoeveelste we dan worden is bijzaak.
Als je niet wint zonder te knokken zal je toch echt moeten gaan knokken om wél te winnen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:32 schreef fransie102 het volgende:Bullshit, alles draait om Champions League-voetbal en je moet dus 1e of 2e worden. Knokken is de bijzaak, resultaat is de hoofdzaak!!!! Anders kun je net zo goed in de Hoofdklasse A spelen.
Tuurlijk. Maar je knokt om het winnen, en je knokt niet om het knokken.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je niet wint zonder te knokken zal je toch echt moeten gaan knokken om wél te winnen.
dat zeg ik lekker nietquote:
Je kijkt al een stap verder. Nadat je ploeg niet meer te lui is om voor een bal te lopen, dan ga je naar resultaat kijken. Dan zeg je winnen is belangrijker dan mooi winnen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat een gelul! Het gaat wel om het resultaat. En voor dat resultaat moeten ze knokken. Want met werken en alsnog verliezen schiet je nog niets op.Bullshit, alles draait om Champions League-voetbal en je moet dus 1e of 2e worden. Knokken is de bijzaak, resultaat is de hoofdzaak!!!! Anders kun je net zo goed in de Hoofdklasse A spelen.
Klopt. De wedstrijden tegen ADO, Groningen, Den Bosch, Ajax en PSV had Feyenoord kunnen en moeten winnen, enkel door iets meer inzet.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je kijkt al een stap verder. Nadat je ploeg niet meer te lui is om voor een bal te lopen, dan ga je naar resultaat kijken. Dan zeg je winnen is belangrijker dan mooi winnen.
quote:Strijd => Resultaat => Mooi spel
Mij niet. Als ze 3e worden omdat ze lui zijn dan weet ik dat we genoeg kwaliteit hebben maar dat er aan de mentaliteit van de spelers wat gedaan moet worden. En om dat te bereiken kun je een nieuwe coach halen.quote:Als Feyenoord 6e wordt en ze hebben alles gegeven geeft mij als supporter dat een beter gevoel dan dat ze 3e worden zonder achter een bal aan te lopen.
Ik vond het verlies tegen Ajax en PSV erger dan tegen H'veen en NEC hoor.quote:Tegen ajax waren ze minder sterk, maar met meer kansen, tegen psv waren ze minder sterk en minder kansen. Die verliezen zijn zwaar maar we hebben ervoor gestreden, tegen heerenveen en tegen nec was er geen strijd meer.... dan is er een leeg gevoel.
Dat komt door de emotionele waarde van de wedstrijden. Ik ook liep uit de kuip weg tegen psv schoppend tegen stoeltjes voor de graaf en haalde me schouders op toen ik de kuip verliet tegen heerenveen. Toch is de nederlaag tegen de laatste 2 wel tekenender voor de staat van dit team.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef fransie102 het volgende:
Ik vond het verlies tegen Ajax en PSV erger dan tegen H'veen en NEC hoor.
Van Dop doet toch wel wat meer dan alleen supporterszaken dacht ik?quote:
Daarom dat hij waarschijnlijk nog bij Feyenoord zitquote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
Hij moet trouwens niet worden ontslagen, hij moet zelf gaan. Z'n afkoopsom zal niet gering zijn denk ik
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2005 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom dat hij waarschijnlijk nog bij Feyenoord zit
amenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Daarom dat hij waarschijnlijk nog bij Feyenoord zit
We zullen nog een ebaytje openen....quote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Best kut als je de trainer kwijt wilt maar je hebt er het geld niet voor
Ik heb hier op Fok! al een inzamelingsactie proberen te starten maar het mocht niet van golfertquote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Dacht juist dat Koeman zolang mocht aanmodderen, omdat z'n contract te duur was joh..quote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog wel lang ze kunnen hem er toch niet uit doenquote:
voorzitter bij Feyenoord wordt ie niet nee, daar zit iemand die vast is gegroeid aan zn stoelquote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:
Van Dop was een van de weinige goede mensen, die ook wel inziet dat het niet goedzit binnen Feijenoord.
niet dusquote:Van den Herik: 'Gullit ook volgend seizoen coach'
14/5/2005 16:30
Als het aan Jorien van den Herik ligt is Ruud Gullit ook volgend seizoen nog coach van Feyenoord. De voorzitter van de Rotterdamse club vindt dat de slechte resultaten van dit seizoen niet puur op het conto van de trainer zijn te schrijven.
'Ruud heeft dit seizoen niet alle steun gehad waar hij als trainer van Feyenoord recht op heeft', legt Van den Herik uit in De Telegraaf. 'Wij moeten binnen de club voorwaarden scheppen, waaronder hij perfect met Feyenoord kan presteren.'
'Daarom is de club met Wim Jansen in gesprek om hem weer bij de club te betrekken. Hij kan als technisch klankbord fungeren voor Mark Wotte en zijn staf, Gullit, mijn collega-commissarissen Paul Smits en Willem Scholten en mezelf.'
Van den Herik haalde vorig jaar Gullit binnen in de hoop weer mee te doen in de strijd om de landstitel, hetgeen de coach zelf ook voorspelde. Maar niet waar kon maken. 'Aan de andere kant waren onze verwachtingen over Ruud misschien te hoog gespannen. Ik dacht altijd dat hij een type als Wim Jansen niet nodig zou hebben. Inmiddels weet ik dat iedereen steun nodig heeft. Ik, maar ook Gullit.'
Van den Herik bekent dat hij dit seizoen te weinig heeft kunnen betekenen voor Feyenoord, mede door een salmonellavergiftiging. 'Ik worstel zelfs met de vraag of ik wel door moet gaan, omdat ik het gevoel een beetje kwijt ben.'
Tja, dan is er al weer een seizoen verneukt. Echt duidelijk wordt het allemaal niet, wat de plannen van feyenoord zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Let maar op als we tijdens de winterstop 4e of 5e staan...
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
En luisterd naar Bestel Maor Bestel Maor van Rowen Heze.
Moet ie nog meer spelers bestellen dan??? kan Estelle beter z'n bankrekening plunderenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
En luisterd naar Bestel Maor Bestel Maor van Rowen Heze.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:50 schreef Dos37 het volgende:
Feyenoord kan toch niet betalen om hem te ontslaan.
ze moeten eerst Kuyt verkopen en dan kunnen ze hem pas ontslaan
of denk je van welquote:
Dus PSV heeft voor komend seizoen maar 1 concurrent?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:58 schreef rotskibo het volgende:
Hij wordt sowieso nog niet ontslagen, op zijn vroegst in 2006.
Zou van Gaal met AZ voor het kampioenschap kunnen gaan dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus PSV heeft voor komend seizoen maar 1 concurrent?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zou van Gaal met AZ voor het kampioenschap kunnen gaan dan?
Hoe triest is het gesteld met Feyenoord, als ik het met je eens ben.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
4-2 valt heel erg mee.
Als je in ongeschouw neemt dat de twee Feyenoord goals blunders van Gomes waren, is het een flinke afstraffing hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
4-2 valt heel erg mee.
Tuurlijk wel.quote:
wromquote:Op maandag 23 mei 2005 09:50 schreef Wutangtony het volgende:
KUYT NEEM JE ROTZOOI MEE!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |