En terecht. Ik hoop dat Babos deze keer permanent uit de basis verdwijnt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:40 schreef tong80 het volgende:
Hij zal z'n keeper wel weer gaan wisselen.
Lijkt me ook wel terecht, zo'n blunder maakt een keeper in de D5 nog niet eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:40 schreef tong80 het volgende:
Hij zal z'n keeper wel weer gaan wisselen.
Er zijn er om minder ontslagen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:45 schreef RijstNatie het volgende:
Gun een trainer eens wat tijd mensen....
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:24 schreef Sloggi het volgende:
Het probleem van Gullit is dat als Feyenoord verliest, het allemaal geweldig is en iedereen heeft het goed gedaan en als er wordt verloren is het allemaal kut en zullen spelers hun basisplek kwijtraken.
Ik denk dat hij aan het eind van het seizoen zelf opstapt en dan zegt dat het elftal niet meewerkte.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:39 schreef PJORourke het volgende:
BertWagendorp maandag over Gullit gelezen? Hij schat dat hij voor eind april weg is.
Dat vind ik dus not done, je eigen spelers uitfluiten. Dat maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:51 schreef RijstNatie het volgende:
terwijl iedereen hem uitfluit
Jij zit in de selectie?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Nog steeds weet geen Feyenoorder waar ie aan toe is hoor...
Dus Ruud is nog steeds een waardeloze trainer.
Scheelde niet veel!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Let maar op, volgende week spelen we 'gewoon' weer gelijk
Maar deze keer zullen ze de moeilijkere wedstrijden wel vaker winnen, denk ik. De nieuwe aankopen (vooral de verdedigers) beginnen hun draai te vinden nu, en ik vind onze huidige verdediging toch heel wat beter dan die van voor de winterstop met die rampzalige Song en Mtilliga erin.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:27 schreef PJORourke het volgende:
Het seizoen begon ook al aardig voor Feijenoord. Aangezien dit de returns zijn, is er een logische conclusie: de moeilijkere wedstrijden zitten voor Feijenoord aan het eind van de seizoenshelft.
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Kom op, De Graafschap is één van de slechtste ploegen in de HCE en Willem II is altijd kanonnenover voor topteams in problemen. Duels tegen Utrecht of Sporting, die tellen.
quote:
Hij staat continu te blunderen en Lodewijks doet het prima, zou jij Babos laten staan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
De manier waarop Ruud Babos nu weer laat vallen, is ook niet in zijn voordeel zeg. Tjonge.
Wie wel? Maar om vervolgens wél je vertrouwen in hem uit te spreken als eerste keeper is ook niet al te slim te noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij staat continu te blunderen en Lodewijks doet het prima, zou jij Babos laten staan?
Ja, ik had niet helemaal meegekregen dat hij dat heeft gezegd. Jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat het iets ingewikkelder ligt, omdat Lodewijks volgend jaar stopt. gullit kan Babos niet zomaar op het tweede plan poneren en hopen dat het in de zomer helemaal goedkomt. (Ook al doet Aerts het nu fantastisch bij RBC.)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Precies, dat is hetgene dat Gullit steeds doet. Zie Ghaly, zie Bosschaart, zie Buffel, nu weer Babos voor de tweede keer, zie Smolarek, zie Pardo en Lazovic.
Dat lijkt mij niet meer dan terecht. Iedeeen mag een foutje maken maar zodra dat structureel is dan moet je maatregelen nemen. Plus je kan het ook niet aan je team verkopen om iemand op te stellen die punten kost. Het gaat om de club, het team en niet om een individu.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
De manier waarop Ruud Babos nu weer laat vallen, is ook niet in zijn voordeel zeg. Tjonge.
Schijnbaar wel..ik ben er ook niet zeker over.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Kost Babos dan erg veel punten? Valt mee. Hij heeft Feyenoord in Amsterdam gered, toen prees Ruud hem de hemel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |